poniedziałek, 30 listopada 2015

ZNOWU POBILIŚCIE KOLEJNY FANTASTYCZNY REKORD CZYTELNICTWA ,,PIGIPEDII" OD 2008 ROKU ....TOP DZIESIĄTKA ZA MIESIĄC LISTOPAD 2015 ROKU

01 grudnia 2015 roku

Jeszcze nie tak dawno - kwestie o których piszę prowadząc swój blog od 2008 roku A SZCZEGÓLNIE TEGO CZY KOGOŚ TO W OGÓLE MOŻE ZAINTERESOWAĆ  ...uważałbym za FANTAZJĘ  a one oto  dziś stają się zwykłym  FAKTEM!!!

DZIĘKUJE WAM ...pobiliście kolejny rekord czytelnictwa moich ,,bazgrołek" o tym i owym co mnie wkurza, co mnie boli, z czego jestem dumny, co mnie ciekawi...co chciałbym powiedzieć światu ABY BYŁ NORMALNIEJSZY , LUDZKI, CIEPŁY I PEŁEN ŻYCZLIWOŚCI,


Co miesiąc klika na  ,,pigipedię" ...KILKADZIESIĄT TYSIĘCY RAZY  wiele osób ciekawych tego co z kolei przyniesie nowy dzień na moim blogu!

LISTOPAD 2015 ROKU JEST JAK DOTĄD WYJĄTKOWY GDYŻ  ...POBILIŚCIE DOTYCHCZASOWY REKORD AŻ O  DOKŁADNIE ... 13.921 RAZY WIĘCEJ WEJŚĆ NIŻ DOTYCHCZASOWY RÓWNIEŻ KILKU DZIESIĘCIOTYSIĘCZNY WYNIK! 

MAM NADZIEJĘ,ŻE JUŻ NIEDŁUGO POINFORMUJĘ WAS Z TEGO CO WIDZĘ ,ŻE ,,PIGIPEDIĘ" CZYTACIE  CO MIESIĄC PONAD ...100 TYSIĘCY RAZY !!!!

Czytacie mnie ze wszystkich kontynentów świata...REGULARNIE CODZIENNIE!

A oto jak wygląda układ jaki nazywam ,,TOP - DZIESIĄTKA" czyli PIERWSZYCH 10 państw świata, skąd najczęściej ze swoich serwerów czytacie moje teksty:


,,TOP DZIESIĄTKA" = LISTOPAD 2015 ROKU:

Nr 1   POLSKA

Nr 2   FRANCJA !!!!!!!!!!!!!

Nr 3   ROSJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 4   NIEMCY

Nr 5   USA 

Nr 6   WIELKA BRYTANIA

Nr 7   HOLANDIA

Nr 8   UKRAINA !!!

Nr 9   TURCJA !!!!!!!!

Nr 10  IRLANDIA !!!!!!!!!

KOLOREM CZERWONYM wyróżniłem serwery tych państw, skąd Wasze czytelnictwo non stop idzie w górę!

No i oczywiście muszę w tym miejscu nadmienić,że CODZIENNIE czytacie mnie z kilkudziesięciu państw świata na wszystkich kontynentach!

MAM SWOICH STAŁYCH CZYTELNIKÓW : w Kenii...Japonii...Chinach...Malezji...Hiszpanii...Portugalii...Austrii...Australii...Kanadzie...Szwecji...Norwegii...Finlandii...Argentynie...Brazylii...Wenezueli...itd. itd.


No a teraz :

,, TOP DZIESIĄTKA" - KLASYFIKACJA OGÓŁEM ( OD 2008 ROKU!!!)

Nr 1   POLSKA

Nr 2   USA

Nr 3   NIEMCY

Nr 4   FRANCJA

Nr 5   ROSJA !!!!!!

Nr 6   WIELKA BRYTANIA

Nr 7   UKRAINA !!!!

Nr 8   HOLANDIA

Nr 9   TURCJA !!!!!!!!!!!!

Nr 10  MALEZJA 

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANYM TEKSTEM  w listopadzie 2015 roku - był ten z dnia ...25 listopada !

Potem z dnia 24 listopada...następnie z 23 listopada...20 listopada...i 15 października!

Dla mnie to dowód na to JAK WIELU LEŚNIKÓW LASÓW PAŃSTWOWYCH w Polsce  czyta regularnie ,,pigipedię".

TAK TRZYMAĆ...DZIĘKUJĘ....ZAPRASZAM !!!

Piszę jak jest...REKORDOWO!!!

Krzysztof  Kowalczyk