czwartek, 19 listopada 2015

FANTASTYCZNY REKORD WEJŚĆ JEDNEGO DNIA NA MOJA STRONĘ INTERNETOWĄ ,,PIGIPEDII" W DNIU DZISIEJSZYM 19 LISTOPADA 2015 ROKU ...OD CHWILI ZAŁOŻENIA TO JEST OD 2008 ROKU!

19 listopada 2015 roku

NIE SPODZIEWAŁEM SIĘ AŻ TYLU TYSIĘCY WEJŚĆ JEDNEGO DNIA Z WASZEJ STRONY NA MÓJ BLOG ...aczkolwiek doskonale rozumiem DLACZEGO akurat teraz jesteście zainteresowani PEWNĄ WIEDZĄ!


Bardzo dużo dobrego dzieje się w tym czasie dla Lasów Państwowych za sprawą nowych władz Ministerstwa Środowiska i Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych!


Na tą chwilę nie będę się zbytnio rozpisywał, ale dodam tylko tyle,że Dyrektor Generalny LP z przyczyn RACJONALNYCH I JASNYCH JAK SŁONECZKO NA NIEBIE NAD POLSKĄ ...odwołał ze stanowisk szereg dyrektorów RDLP w Polsce!


Nie tylko w mej ocenie UCZYNIŁ TO W SPOSÓB PROFESJONALNY i z gracją!!!

Dzisiaj zrozumiałem DLACZEGO przed laty (...o czym opisywałem na blogu!) dyrektor RDLP Szczecinek Sławomir Cichoń i Marian Pigan Dyrektor Generalny LP - namawiali mnie i moich znajomych leśników do poczynienia DESTRUKCJI w szeregach LEŚNEJ ,,SOLIDARNOŚCI"  tej RDLP!

CHODZIŁO O TO,ŻEBY NOWI ZWIĄZKOWCY BYLI  ZWYKŁYMI CHŁOPCAMI NA POSYŁKI...TAKIE ,, PRZYNIEŚ -WYNIEŚ- POZAMIATAJ" DLA PANÓW PIGANA I CICHONIA!

ODMÓWILIŚMY OBU IDIOTOM...

Nie przypadkowo o tym piszę, gdyż dziś wiem JAKIMI PODSTĘPNYMI UKRAIŃSKIMI METODAMI  z wykorzystaniem kilku związkowych bardzo prostych umysłowo osiłków na posyłki ...znowu jestem ,,tykany" personalnie za sprawą jak się okazuje ... podpowiedzi  TONĄCEGO dyrektora RDLP Szczecinek Sławomira Cichoń, który akurat dziś chyba raczej  już POPŁYNĄŁ SOBIE Z POLITYCZNEGO FOTELA W SINĄ DAL!!!  Sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mało tego ...fałszywe JAK ZWYKLE  psy ujadały nawet dziś na terenie ,,mojego" Nadleśnictwa Sławno, a które przegrało po 4 latach procesu prawomocnie sprawę ze mną w Sądzie Pracy!



JUTRO TO JA DZIĘKUJĄC OCZYWIŚCIE NADZWYCZAJ PIĘKNYM ZA NADOBNE   ,,TYKNĘ" DETALAMI PARTACZA NADLEŚNICZEGO SYLWESTRA KUPCZYK...który podobnie jak załatwił swego ,,kolesia" a zastępcę nadleśniczego Marka Śpiechowicza (..CHWALIŁ MI SIĘ TYM  OSOBIŚCIE CICHOŃ!!!! sic!!!!) - DZIŚ PRÓBOWAŁ TYMI SAMYMI CHAMSKIMI SZTUCZKAMI RUSZAĆ MNIE PERSONALNIE !!!


DUŻO...OGROMNIE DUŻO SIĘ DZIEJE KU NORMALNOŚCI W LASACH PAŃSTWOWYCH  - ZAŚ JA MAM NADZWYCZAJNĄ  PAMIĘĆ WOBEC DRANI , która szczególnie po tego typu podjazdach we mnie się super reaktywuje !

Nie zamierzam przestać o nich pisać na swoim blogu...aby uzmysłowić Wam wszystkim jaką moc pracy ma przed sobą nowa władza w LP!!!!!!!!!!


PO PROSTU ROBIĘ SWOJE...zaś Wam dziękuję za ten fantastyczny rekord oglądalności moich tekstów w dniu dzisiejszym!

ZWRÓĆCIE UWAGĘ NA TĄ CIEKAWĄ POSTAĆ , KTÓRA OTO ZAPEWNE W TEN SAM SPOSÓB OPIJA SWÓJ KOLEJNY OGROMNY ... ,,SUKCES" ZAWODOWY w POMORSKICH KNIEJACH :


No to ,,siup" na odchodne...




Piszę jak jest...

Krzysztof  Kowalczyk

BARDZO WAŻNA MOJA OSOBISTA INFORMACJA DLA CZYTELNIKÓW MEGO BLOGA - LEŚNIKÓW LP!


Dziś w czasie mojej obecności w siedzibie Dyrekcji Generalnej LP w Warszawie - uśmiałem się prawie do łez, gdy dowiedziałem się, że zdaniem związkowców ...zostaję oto dziś ,,namaszczony" na nowego Dyrektora RDLP Szczecinek!

JACYŻ WY JESTEŚCIE ŁATWOWIERNI A DO TEGO GŁUPI....którzy podpisaliście się pod pewną petycją!

Odpowiadam to z całą szczerością,że NIGDY TEGO TYPU PROPOZYCJA NIE MIAŁA MIEJSCA, A GDYBY WYCHODZĄC ZAŚ  NA PRZECIW AŻ TAK BUJNEJ FANTAZJI A RACZEJ JAK Z TEGO WIDAĆ STRACHU PLATFUSÓW PRZED ODDANIEM WŁADZY W LASACH PAŃSTWOWYCH RDLP SZCZECINEK JAKOBY MIEĆ MIAŁA MIEJSCE  = TO MOJA ODPOWIEDŹ BRZMI KATEGORYCZNIE = NIE!!!

Wiecie dlaczego?!

Gdyż jest ogromnie prawdopodobne,że krzywdy jakie mi w latach 2008-2015 wyrządzili ci dranie z PO  także za wieloletnią krytykę na moim blogu ich PARTACTWA I ZŁODZIEJSTWA  - mogłyby stać się z mej strony nagle zbyt EMOCJONALNE w rozwiązywaniu problemów!

NIE POZWOLIŁBYM SOBIE NA UTRATĘ ZAUFANIA U OSÓB, KTÓRE DOSKONALE WIDZĄ JAKA JEST PRAWDA I FAKTY, PRZED KTÓRYMI ŁAJDACKIMI SZTUCZKAMI TAKIMI JAK DZIŚ BRONI SIĘ LEŚNA EKIPA PLATFUSÓW OBYWATELSKICH!

Szczęść Boże więc NOWEMU DYREKTOROWI RDLP SZCZECINEK ...a po owocach pracy poznacie smak sprawiedliwości tutaj na Pomorzu !

TONĄCA PLATFORMA OBYWATELSKA także w LP uczyni wiele - by wymyślić ciekawe ,,bajki" dla pospólstwa ...aby tylko osiągnąć swoje!
                  
A JA DODAM NA KONIEC TAK:

PODWIŃMY WSPÓLNIE RĘKAWY I DO PRACY - wspierając nowe władze leśne w regionach i DGLP!!!

Amen!!!