piątek, 27 listopada 2015

KRETYŃSKIE I CHORE Z ZAWIŚCI FANTAZJE UMYSŁOWE ...EX. DYREKTORA RDLP GDAŃSK JANA SZRAMKI !

28 listopada 2015 roku


Bardzo często  traktowałem swoje życie jako odkrywanie tajemnic PRZESZŁOŚCI po to, aby móc następnie spokojnie poznawać i doświadczać po sobie dary ...tajemnic PRZYSZŁOŚCI.

Ciekawostką jest zaś to,że tak na serio człowiek odkrywający owe tajemnice PRZESZŁOŚCI , dni minionych - kroczy niczym w kniei, a tam jak oczywiście wiadomo : IM GŁĘBIEJ W LAS...TYM WIĘCEJ DRZEW!

No i właśnie ciekawą tajemnicę przyszło mi przypadkiem odkryć w ciągu ostatnich 48 godzin...

Jak już wiecie - bardzo byłem ciekaw odpowiedzi na pytanie jakie zadawałem poprzedniemu Dyrektorowi Generalnemu LP ( Adam Wasiak)  a mianowicie : CZY LEŚNIK LASÓW PAŃSTWOWYCH W POLSCE UBRANY NA GALOWO W MUNDUR LEŚNIKA ...MOŻE SPOŻYWAĆ BEZKARNIE ALKOHOL?! 

ODPOWIEDZI NIGDY NIE OTRZYMAŁEM ...

POSŁUŻYŁEM SIĘ PRZY TYM KONKRETNYM DOWODEM I PRZYPADKIEM ...ÓWCZESNEGO ZASTĘPCY DYREKTORA GENERALNEGO LP PANA JANA SZRAMKI , KTÓRY NIEBAWEM PO MOICH PYTANIACH STRACIŁ PRACĘ I ZOSTAŁ NA KRÓTKO DYREKTOREM RDLP GDAŃSK ...A OSTATNIO W MEJ OCENIE BARDZO SŁUSZNIE  ZWOLNIONY ZOSTAŁ Z TEGO STANOWISKA!

Nie zdawałem sobie sprawy,że tenże człowiek z Pomorza ...NICZYM PIES TROPIĄCY będzie aż tak wściekle ,,węszył" za mną z Warszawy po nadmorskich okolicach!
To jest naprawdę ewenement w skali kraju  - aby po tak zakrapianej alkoholem imprezie NA GALOWO W MUNDURZE ZASTĘPCY DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH czasów Platformy Obywatelskiej ...zostawić jeszcze takie oto podziękowanie pisemne:



No to zerknijcie Braci Leśna ,,JAK TWÓRCZO" można spędzać czas w ramach swych obowiązków:


I właśnie o KRETYŃSKIEJ I CHOREJ WYOBRAŹNI JAK I FANTAZJI UMYSŁOWEJ ex. dyrektora Szramki - postanowiłem Wam dziś co nieco napisać, abyście wiedzieli i mieli tego 100% pewność ...JAK CZŁOWIEK MOŻE ZOSTAĆ PRZEZ CHWILĘ WĘSZĄCYM PSEM!!!  


ZAPRASZAM więc poniżej na tekst ...uchylający ciekawy w mej ocenie przypadek owej TAJEMNICY związanej tylko i wyłącznie z podłym i MŚCIWYM  charakterem malutkiego człowieczka!

A ponieważ ,,węszono" PERSONALNIE za mną BO MIAŁEM ODWAGĘ CYWILNĄ ZAPYTAĆ PUBLICZNIE O CHOCIAŻBY TEGO TYPU ,,WPADKI" - tym bardziej dziś podzielę się na moim blogu opisem owego draństwa!


A oto czego się ciekawego dowiedziałem o mściwym charakterze Jana Szramki - nie tak dawno z-cy Dyrektora Generalnego LP ( NA ZDJĘCIU POWYŻEJ W MUNDURZE...PIJĄCY Z RADOŚCIĄ ALKOHOL!!!):

Gdy facet zajmował to stanowisko - W SPOSÓB NIELEGALNY I BEZPRAWNY  zadzwonił do podległego mu pracownikaw LP  i ...wypytywał o mnie na temat mojego postępowania i życia prywatnego!

SZRAMKA Z POZYCJI I STANOWISKA ZASTĘPCY DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH  Z UPOREM JAKIEGOŚ TOTALNEGO IDIOTY - ZARZUCAŁ TEMU CZŁOWIEKOWI ZATRUDNIONEMU W LASACH PAŃSTWOWYCH,ŻE ...JA W TYM CO ROBIĘ NA ,,PIGIPEDII" JESTEM JAKOBY FINANSOWANY PRZEZ PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ zaś on, jako członek PiS  ma w tym swój osobisty udział!

Szramka nie mógł się pogodzić jak widzę z faktem krytyki z mojej strony na tym blogu...i sugerował,że to nie jest w jego ocenie możliwe ABYM DZIAŁAŁ SAM W POJEDYNKĘ!

A TERAZ COŚ DODAM - DLA WASZEJ WIEDZY:

ODWOŁANY ZE STANOWISKA Z-CY DYREKTORA GENERALNEGO LP JAN SZRAMKA (...dokładnie w dniu w którym przegrał ze mną sprawę z jego powództwa w Sądzie Rejonowym w Gdańsku!)  ... SKOMLAŁ JAK PRZYSŁOWIOWY  PIES NA KORYTARZU TEGO SĄDU WIELOKROTNIE PROSZĄC MNIE A NASTĘPNIE USIŁUJĄC WYMUSIĆ TO POPRZEZ SĄD ...ABYM USUNĄŁ Z E SWEGO BLOGA TE WSZYSTKIE ZDJĘCIA  OBRAZUJĄCE JAK ON PIJE ALKOHOL W MUNDURZE LEŚNIKA!!!


NIGDY TEGO NIE UCZYNIĘ PANIE SZRAMKA!

Zaś co do totalnie kretyńskich insynuacji tego jak widzę  OGROMNIE PROSTEGO człowieka - muszę wyjaśnić jednoznacznie: 

,,PIGIPEDIA" to mój prywatny blog od 2008 roku - NIGDY NIE FINANSOWANY PRZEZ JAKIEKOLWIEK UGRUPOWANIE POLITYCZNE (...nawet w 10 groszach Panie Szramka!), a w tym PiS. PO, ... Lewicę, Prawicę czy Centrum POLITYCZNE w Polsce! 

JESTEM OSOBA OD ZAWSZE BEZPARTYJNĄ  - O PRAWICOWYCH POGLĄDACH,KTÓRE ZA SPRAWA OSZUSTÓW, ZŁODZIEI I KRĘTACZY Z PLATFORMY OBYWATELSKIEJ I ICH WAZELINIARZY ...STAJĄ SIĘ CORAZ BARDZIEJ SKRAJNIE PRAWICOWE I ZAWSZE W 100% BEZWZGLĘDNIE PRO POLSKIE !!!!

,,Mojej partii" jeszcze nie ma ...aczkolwiek PiS  jako partia PATRIOTYCZNA i PRO POLSKA bardzo mi się podoba w wielu kwestiach!!!

I dobrze,że takiej partii jeszcze nie ma ...szczególnie dla takich osób jak  Pan Jan Szramka!

A tak na marginesie: 
SKORO PAN PYTAŁ PANIE SZRAMKA ...TO TERAZ KOLEJ NA MNIE:

... A CÓŻ TO SZCZEGÓLNIE TERAZ  - NIE PODOBA SIĘ PANU W PARTII O NAZWIE PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ SKORO WYBRAŁ JA CAŁY NARÓD W OSTATNICH DEMOKRATYCZNYCH WYBORACH PARLAMENTARNYCH??!

Jakieś ,,drobne " się jak widzę Pan  Szramce nie zgadzają...

Oczywiście jest to pytanie retoryczne...NIE WYMAGAJĄCE ODPOWIEDZI, ponieważ jest ona dla mnie w personalnym przypadku Jana Szramki  I JEGO KARIERY ZAWODOWEJ W LASACH PAŃSTWOWYCH tak samo oczywista...jak picie wody w Szczawnicy!

Na zakończenie - specjalnie dla Pana Szramki zamieszkałego  nomen omen w Gdańsku na ulicy MŚCIWOJA (sic!!!!) moja specjalna dedykacja, która jak ulał DZIŚ PASUJE WYJĄTKOW DO NIEGO:

,, Ballada o trzęsących się portkach"


Posłuchajcie o dziadki
bardzo ślicznej balladki

Był sobie pewien pan
na twarzy kwaśny i wklęsły
miał portek z piętnaście par 
( a może i szesnaście ...w tym zielone!)
i wszystkie mu się trzęsły!

(...)


GDY WIEJE WIATR HISTORII
LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM
ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST
... TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM!!!


Te słowa napisał w 1953 roku Gałczyński ...A JA SIĘ DZIŚ W 2015 ROKU ZASTANAWIAM,CZY WÓWCZAS POETA MIAŁ NA MYŚLI RÓWNIEŻ PANA SZRAMKĘ??!




Piszę jak jest...

Krzysztof  Kowalczyk