piątek, 9 października 2015

NIE TYLKO SONDAŻE ,,PIGIPEDII" MÓWIĄ O TOTALNYM LANIU JAKIE POLACY SPRAWIĄ KOALICJI PO+PSL W NAJBLIŻSZYCH WYBORACH PARLAMENTARNYCH W POLSCE ZA DWA TYGODNIE!!!

09 października 2015 roku


Oto dowód : 

Wyniki najnowszego sondażu /Fakt24.pl /

I TAK BĘDZIE!!!! Prawo i Sprawiedliwość będzie rządziło w Polsce SAMODZIELNIE ...a to oznacza cudowny okres ROZLICZENIA DRANI I ZŁODZIEI W POLSCE!

NAJWYŻSZY CZAS NAUCZYĆ TO OBECNE OSZOŁOMSTWO POKORY DO ŻYCIA I SZACUNKU DLA RODAKÓW...

A ja z nadzwyczaj ogromną wnikliwością i starannością będę się przyglądał przyszłym zmianom w...LASACH PAŃSTWOWYCH!!!

Mam  nadzieję,że stary model ,,ZAMIENIŁ STRYJEK MOTYKĘ NA KIJEK" oraz ,,PODKREŚLMY PRZESZŁOŚĆ GRUBĄ KRESKĄ ZAPOMNIENIA nie będzie już miał tym razem miejsca w PGL LP gdyż to jest ...KOMUNISTYCZNA UTOPIA I BŁAZENADA!!!

Na ,,pierwszy ogień" muszą pójść ...WSZYSCY ,,KONKURSOWI" Z LAT 2008-2015 bo to jest TOTALNA WAZELINA I DUPO-WŁAZY oszustów z Platformy Obywatelskiej!!!

Rozliczmy w LP BEZWZGLĘDNIE wszystkich kłamców i promotorów przestępców działających na szkodę  Skarbu Państwa  - a pod interes polityczny Partii Oszustów:

Nr 1 = Jerzy Łokietko!!!
Nr 2 = Marian Pigan !!!
Nr 3 =....oczywiście służę pomocą gdyż PAMIEĆ MAM NIEZAWODNĄ I DOSKONAŁĄ!!!!
itd. itp. = DO BEZWZGLĘDNEGO KOŃCA !!! 


Piszę jak jest...

Krzysztof  Kowalczyk

PS.

MUSZĘ WAM SIĘ NIESKROMNIE CZYMŚ POCHWALIĆ ...PISZĄC TE POWYŻEJ TAK DOBRE WIADOMOŚCI DLA NORMALNYCH POLAKÓW!!!

Moi Drodzy! To jest trudne do uwierzenia, ale dzisiejsza informacja to ...JUBILEUSZOWY Nr 700 ( słownie: SIEDEMSET!!!) wiadomości moich na tym blogu www.pigipedia.blogspot.com, jakie opublikowałem.

Na poprzednim blogu (PO)esie Lasy dla Ludzi www.pigipedia.blog.com  - macie do dyspozycji kolejne ponad 500 moich informacji...

SKĄD JA MIAŁEM TYLE SIŁY ABY BYĆ TAK KONSEKWENTNYM...