czwartek, 19 marca 2015

NADLEŚNICTWO POŁCZYN / RDLP SZCZECINEK/ ...OCZYWIŚCIE KRĘTACTWA JUŻ NA SAMYM STARCIE ! NORMALKA ????!


NATYCHMIASTOWA REAKCJA PANA DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH !!!

Zaledwie kilka godzin trwało usuwanie w Dyrekcji Generalnej LP ,,BŁĘDU LUDZKIEGO" ponieważ  NA PODSTAWIE PONIŻSZEJ KORESPONDENCJI Z DNIA WCZORAJSZEGO  = otrzymałem dziś 20 marca 2015 roku drogą elektroniczna KOMPLETNY PROTOKÓŁ KONTROLI DOTYCZĄCY NADLEŚNICTWA POŁCZYN / RDLP SZCZECINEK/ a także odpowiedzi na pytania, jakie dotąd nie publikowałem na www.pigipedia.blogspot.com  w tej samej sprawie!


DZIĘKUJE PANIE DYREKTORZE GENERALNY!

DZIĘKUJĘ INSPEKCJI LP W DGLP !


Analizując fakty i to co jest zapisane a także BAZUJĄC NA NAGRANEJ WYPOWIEDZI ŚWIADKÓW Z DNIA 20 LUTEGO 2015 ROKU  W SPRAWIE NEPOTYZMU I KORUPCJI POLITYCZNEJ  W KTÓRĄ JEST ZAMIESZANE OBECNE KIEROWNICTWO NADLEŚNICTWA POŁCZYN Z NADLEŚNICZYM WITEK NA CZELE   ...zapraszam teraz na mój blog do zapoznania się niebawem z treścią mojej analizy tych SKANDALICZNYCH FAKTÓW DLA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO TAK OGROMNIE ZWIĄZANYCH Z BIUREM POSELSKIM PLATFORMY OBYWATELSKIEJ I CZŁONKAMI TEJŻE ZŁODZIEJSKIEJ I KRĘTACKIEJ PARTII POLITYCZNEJ (...A NAWET JUŻ PRZESTĘPCAMI SKAZANYMI WYROKIEM SĄDU ZA KORUPCJĘ W NADLEŚNICTWIE POŁCZYN!!!!)



Sławno,dnia 19 marca 2015 roku


Pan Adam Wasiak
Dyrektor Generalny LP
02-124 Warszawa
ul.Grójecka nr 127


Szanowny Panie Dyrektorze!


W dniu dzisiejszym w godzinach popołudniowych podziękowałem Panu i potwierdziłem odbiór kopii PROTOKOŁU KONTROLI DORAŹNEJ W NADLEŚNICTWIE POŁCZYN ( RDLP SZCZECINEK)jaka miała tam miejsce w dniach 28 stycznia – 11 lutego 2015 roku!

NIESTETY MOJA RADOŚĆ TRWAŁA TYLKO DO CZASU ...BARDZO WNIKLIWEJ ANALIZY TREŚCI TEGO PROTOKOŁU JAKI MI WYSŁANO Z DGLP W WARSZAWIE DNIA 06 MARCA 2015 ROKU – PRZY PIŚMIE PRZEWODNIM GI.0172.1.2015.

Niestety Panie Dyrektorze Generalny ...PROTOKÓŁ TEN WYSŁANO MI BARDZO NIEKOMPLETNY – BRAK MU WIELU STRON !!!!!!!!

Mam nadzieję,że to zwykły przypadek – ale ja w takowe raczej nie za bardzo wierzę ZNAJĄC KRĘTACTWA W NADLEŚNICTWIE POŁCZYN OD PRZYSŁOWIOWEJ KUCHNI o czym zawiadomiłem już Centralne Buro Antykorupcyjne....

Jak zauważyłem z dostępnej mi treści owego protokołu z kontroli doraźnej i nagrania dwóch świadków w siedzibie DGLP w dniu 20 lutego 2015 roku – BARDZO CIEKAWY OBRAZ NEPOTYZMU POLITYCZNEGO WYŁANIA SIĘ Z TEJ ZBIEŻNEJ LEKTURY!

Uprzejmie proszę o wyjaśnienie DLACZEGO otrzymałem tylko PONUMEROWANE strony nieparzyste tego protokołu z których wyłania się taki oto NIE LOGICZNY ,,PASZTET” ustaleń tejże kontroli :

a) koniec strony nr 17 (cytat),, (..) nie wiem kiedy zostały one wykonane”
b) brak strony nr 18
  1. strona zas nr 19 rozpoczyna się małą literą jako ciąg zdania (...zapewne ze strony nr 18 której brak!) od słów (cytat),, podkładałem psy zgodnie(..) „
  1. na końcu strony nr 19 znajduje się BARDZO WAŻNE pytanie nr 3 ...i brak odpowiedzi gdyż nie mam kolejnej strony nr 20 !

e) PODOBNIE IDIOTYCZNIE wygląda koniec strony nr 21 kończąca się słowami (cytat) ,, To jest sprawa pomiędzy ZUL-em, a Panem „ …....I BRAK JEST DALEJ TEKSTU (brak strony nr 22 a kolejna po tym strona nr 23 zaczyna się od słów (cyt),,Odpowiedź; Tak wiedziałem ,ze podkładał psy na polowaniach w OHZ. O tym,że były to odpłatne usługi domyślałem się...”

itd. itd. itp.!

I TAK JEST NA KAŻDEJ CO DRUGIEJ STRONIE...

Uprzejmie proszę o korektę tego być może błędu ludzkiego i przesłanie mi KOMPLETU materiałów o jakie prosiłem 17 lutego 2015 roku.

Jednocześnie informuje Pana,że Pan nadleśniczy Nadleśnictwa Połczyn odmówił mi WYJĄTKOWO TO UZASADNIAJĄC informacji o jakie prosiłem – więc niebawem staje się częstym TEMATEM MOJEJ KORESPONDENCJI CHOCIAŻBY DO CBA I PROKURATURY = GDYŻ EWIDENTNIE DZIAŁA NA NIEKORZYŚĆ SKARBU PAŃSTWA LASY PAŃSTWOWE A NAWET JAK SIĘ JUŻ SAM PAN DYREKTOR ZAPEWNE  PRZEKONAŁ Z TREŚCI OWEGO PROTOKOŁU OGLĘDZIN....... DAJE NAGRODY MOTYWACYJNE PRZESTĘPCOM !!!!!!!!!!!!!!

A to już jest MEGA SKANDAL !!!


Krzysztof Kowalczyk

PS.


Mam nadzieję,że inspekcja LP NIE DAJE się NABRAĆ na słowa -wyjaśnienia nadleśniczego Sebastiana Witek (cyt) ,,UMKNĘŁO TO MOJEJ UWADZE”...BO TO JEST właśnie TEN UKRYWANY TYM OKREŚLENIEM NEPOTYZM I KUPCZENIE STANOWISKAMI ZA WAZELINIARSTWO WOBEC PLATFORMY OBYWATELSKIEJ ...na koszt Lasów Państwowych oczywiście!