piątek, 13 marca 2015

CZY MACIE POJĘCIE JAK DŁUGA MOŻE BYĆ LISTA KRZYWD WYRZĄDZONYCH PRZEZ URZĘDNIKÓW LASÓW PAŃSTWOWYCH....NIE TYLKO ICH PRACOWNIKOM??!

14 marca 2015 roku


LAWINOWO dociera do mnie coraz dłuższa  LISTA KRZYWD jakie bezduszni, mało wrażliwi a wręcz ślepi pracownicy Państwowego Gospodarstwa Leśnego ,,Lasy Państwowe" - wyrządzili lub wyrządzają nadal swymi decyzjami nie tylko byłym pracownikom LP !

Obce mi osoby...których nigdy nie widziałem...których nie znam ...MAJĄC PEŁNA ŚWIADOMOŚĆ WYRZĄDZONYCH IM KRZYWD PRZEZ LASY PAŃSTWOWE I BRAKU ELEMENTARNEGO  POSZANOWANIA ICH  JAKO  DRUGIEGO CZŁOWIEKA = dzielą się ze mną wiedzą o naprawdę bardzo smutnych okolicznościach wykorzystania ich naiwności, braku wiedzy itp!

Otrzymuję Z CAŁEJ LEŚNEJ POLSKI od wielu już miesięcy dziesiątki tego typu informacji, w których zwykli ludzie UFAJĄC MI  przekazują mi nawet  ....SETKI SZTUK PERSONALNIE OSOBISTYCH  DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYRZĄDZANA IM KRZYWDĘ!!!

Wierzcie mi ...wiele z tych spraw jest WYJĄTKOWO OSOBISTYCH a jednocześnie NIESTETY BARDZO ŹLE STAWIAJĄCYCH W DZIENNYM ŚWIETLE JAKOŚĆ  I UCZCIWOŚĆ WIELU LEŚNIKÓW...     

Bardzo to smutne i przygnębiające...


To czytelnicy mojego bloga - bardzo proszący mnie o UPUBLICZNIENIE ICH KRZYWDY tak aby ich bezsilność wobec tego podłego świata i bezduszność urzędów ZOSTAŁA CHOCIAŻ USŁYSZANA... 

Oczywiście w miarę posiadanych przeze mnie  możliwości a w tym CZASU na analizę każdego takiego przypadku oddzielnie  - staram się najpierw sprawdzić u źródła informacje jakie otrzymuję aby je zweryfikować...podpowiedzieć ewentualna możliwość rozwiązania danego problemu BO ZAWSZE TAKOWA ISTNIEJE aczkolwiek biorąc pod uwagę tak zwane ,,KOMPETENCJE" (sic!!!) niestety wielu osób w tych POLITYCZNYCH LP sam chwilami wątpię w nawet swój optymizm dotyczący możliwości polubownego załatwienia problemów bez rozgłosu....

NIESTETY BARDZO POWAŻNA CHOROBA OSOBY MI NAJBLIŻSZEJ NA ŚWIECIE SPRAWIA,ŻE TEGO CZASU MI OSTATNIO BARAK ...aczkolwiek i tak moja intensywność i zaangażowanie na blogu dziwi chwilami nawet mnie samego!!!

Wiecie co jest najgorsze w życiu (...i dlatego doskonale rozumiem Was osoby skrzywdzone!)??!

BEZSILNOŚĆ I BRAK POMOCY ze strony innego człowieka ...bezduszność i brak przyzwoitości, uczciwości w urzędach państwowych w Polsce !!! 

TAK NIESTETY WYGLĄDA NADAL NASZA RZECZYWISTOŚĆ  - i wierzcie mi SAM DYREKTOR GENERALNY LASÓW PAŃSTWOWYCH NIE ZDZIAŁA NICZEGO NAWET JEŚLI MA WSPANIAŁE PLANY ...SUPER STRATEGIĘ ZMIAN  OBECNEJ RZECZYWISTOŚCI JEŚLI BEZDUSZNE BURAKI I KAPUŚCIANE GŁĄBY ZAŁOŻYŁY MUNDUR LEŚNIKA I ,,RŻNĄ" NIEOMYLNYCH URZĘDNIKÓW   !!!!!!

Ale gdy zerkniecie na to zdjęcie poniżej - prosę abyście mieli tego świadomość,że sa takie SYTUACJE W ŻYCIU NIE JEDNEGO OSŁA NA ŚWIECIE (...nawet i tych w LP!), które nagle przerosną ich samych ...

                   
  Tak jest we wszystkich instytucjach nie tylko w Lasach Państwowych w Polsce - GDZIE DZIADOSTWO Z PLATFORMY OBYWATELSKIEJ ULOKOWAŁO MNÓSTWO ,,SWOICH" OSŁÓW NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH, DECYZYJNYCH....

ALE WCALE TO NIE OZNACZA,ŻE MAMY MILCZEĆ NAWET JEŚLI STRONIE PRZECIWNEJ WYDAJE SIĘ,ŻE PRZEGRALIŚCIE SWĄ BATALIĘ !!!

BUNTUJCIE SIĘ... WYKRZYCZCIE WASZĄ NIESPRAWIEDLIWOŚĆ I KRZYWDĘ , a ja Wam w tym pomogę na moim blogu który po to właśnie stworzyłem ABY BYĆ WRESZCIE USŁYSZANYM NAWET WŚRÓD BARANÓW I TĘPYCH OSŁÓW !!!


TO ONI RZĄDZĄ A DO SPRAW KORUPCJI NIE TYLKO W LASACH PAŃSTWOWYCH / RDLP KROSNO...RDLP SZCZECINEK.../ czy chociażby tej ostatniej sprzed chwili w Piasecznie w roli głównej z PRZEBIEGŁYM ŻYDEM Z IZRAELA ZŁAPANYM NA GORĄCYM UCZYNKU W HOTELU W CZASIE WRĘCZANIA ŁAPÓWKI ...WICE PRZEWODNICZĄCEMU TAMTEJSZYCH STRUKTUR PLATFORMY OBYWATELSKIEJ  W ZAMIAN ZA USTAWIANIE SPRAW INWESTYCYJNYCH ZWIĄZANYCH Z GRUNTAMI  ... przyzwyczajają  nas normalnych Polaków jak do czegoś normalnego, zwykłego ! 

Sprawy te dowodzą według mnie BRAKU DOSKONAŁOŚCI nie tylko zarządzania w LP ale przede wszystkim UCZCIWOŚCI W PRACY ZAWODOWEJ LEŚNIKA czy też SKUTECZNEGO WYMAGANIA PRZESTRZEGANIA PRAWA PRZEZ PRZEŁOŻONYCH , którzy starają się jak mogą swe wpadki chować pod przysłowiowy dywan uważając niejednokrotnie sprawę za załatwioną...


NIEBAWEM poczytacie na moim blogu szereg wyjątkowo ciekawych spraw DOTYCZĄCYCH TERENU REGIONALNEJ DYREKCJI LASÓW PAŃSTWOWYCH W GDAŃSKU i spraw jakie do mnie od dłuższego czasu docierają na temat kilku nadleśnictw i ...niepotrzebnej a skandalicznej BUFONADY paru leśników, która bardzo rzuca się Wam w oczy A NAWET O ZGROZO WAS PERSONALNIE DOSIĘGA SWYM CHAMSTWEM !!!

Tak mi to przedstawiacie...TAK TO OPISZĘ !!!

Także proszę o cierpliwość Panią Renatę D. ...J.B....i szereg innych osób z terenu tylko RDLP Gdańsk pragnąc przypomnieć,że NIE MNIEJ SKANDALICZNE DLA WIZERUNKU LASÓW PAŃSTWOWYCH SPRAWY dzieją się na terenie RDLP KATOWICE...SZCZECINEK...PIŁA...ZIELONA GÓRA...WROCŁAW ...itd. itd. na temat który zarzuciliscie mnie dokumentami, które analizuję lub też OFICJALNIE uruchowmiłem prawne procedury ich rozpatrzenia, załatwienia ZAWIADAMIAJĄC O KILKU SPRAWACH ,,HASŁOWO" DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH LUB NAWET ORGANY ŚCIGANIA ( PROKURATURA!, CENTRALNE BIURO ANTYKORUPCYJNE )

Wierzcie mi,że jako osoba NIELEGALNIE POZBAWIONA PRACY w Lasach Państwowych, co potwierdzają prawomocne wyroki Sądów Pracy - znając doskonale REALIA codzienności politycznej w LP , zastanawiam się niejednokrotnie CZY ABY MOJE ZAUFANIE I JAKAŚ DZIWNA, NIEUSTAJĄCA WIARA W TO ŻE MOŻNA SKUTECZNIE ROZWIĄZAĆ MNÓSTWO NIEPOTRZEBNYCH PROBLEMÓW W LASACH PAŃSTWOWYCH  ...NIE JEST ABY SKRAJNA NAIWNOŚCIĄ I JAKIMŚ NIEULECZALNIE  ,,CHORYM ROMANTYZMEM" POSTRZEGANIA ZAWODU LEŚNIKA W POLSCE JAKO WZORU CNÓT MORALNYCH I HONOROWYCH!!!  


MAM MNÓSTWO OSOBISTEJ SATYSFAKCJI I PEŁNĄ ŚWIADOMOŚĆ TEGO,ŻE RÓWNIEŻ DZIĘKI MOJEJ KRECIEJ ROBOCIE NA www.pigipedia.blogspot.com ZMIENIAJĄ SIĘ W POZYTYWNYM KIERUNKU LASY PAŃSTWOWE !!!!!

NA RAZIE NIE MOGĘ O TYM PISAĆ...NIE TYLKO NIE CHCĘ ZAPESZAĆ, GDYŻ DZIEJĄ SIĘ OSTATNIO POZYTYWY TEGO , o czym w detalach jak zwykle i mojej własnej analizie NIE WYMUSZONEJ dla przykładu POLITYCZNĄ WAZELINĄ czy też jakąś chorą poprawnością wobec krętaczy itp!


Zapraszam do czytania mojego bloga ...kiedykolwiek macie CZAS i chęć na to !


Piszę jak jest...


Krzysztof  Kowalczyk