środa, 29 kwietnia 2015

OGROMNA TRAGEDIA NA DZIĘKCZYNNEJ PIELGRZYMCE LEŚNIKÓW W IZRAELU...BESTIALSKO ZAMORDOWANO POLKĘ,CÓRKĘ LEŚNIKA!


30 kwietnia 2015 roku


DO STRASZNEJ TRAGEDII POLAKÓW - LEŚNIKÓW LASÓW PAŃSTWOWYCH KTÓRZY UDALI SIĘ Z PLANOWANĄ PIELGRZYMKĄ DZIĘKCZYNNĄ DO ZIEMI  ŚWIĘTEJ doszło kilka dni temu w Nazarecie !!! 

WIERZCIE MI !!!!

GDYBY TAKA TRAGEDIA SPOTKAŁA KOGOKOLWIEK Z ŻYDÓW Z POLSCE CAŁY ŚWIAT MEDIALNY ...ZA SPRAWĄ ŻYDOWSKICH WPŁYWÓW OCZYWIŚCIE PRZEZ MIESIĄCE W MEDIACH PLUŁ BY NA NASZA POLSKĘ I NA POLAKÓW !


Miałem o tej tragedii nie wspominać na blogu - gdyż choć to OGROMNIE TRUDNE I NIE MOŻLIWE staram się pojąć ów OGROM NIESZCZĘŚCIA  - lecz muszę o tym napisać, ABYŚCIE ZNALI PRAWDĘ NIE TYLKO O ŻYDACH a przy tym zachowali SZCZEGÓLNA OSTROŻNOŚĆ JAKO MOI RODACY W CZASIE WYCIECZEK ZAGRANICZNYCH !!!


SPRAWA DOTYCZY PODOBNIE JAK I W TYM PRZYPADKU PIĘKNYCH POLSKICH KOBIET ...SZCZEGÓLNIE ATRAKCYJNYCH DLA TYCH ŚMIERDZĄCYCH BRUDASÓW I PROSTAKÓW  Z KRAJÓW DLA NAS EGZOTYCZNYCH ( Afryka , Azja itp)



Oto poniżej wzmianka prasowa z Izraela na temat BESTIALSKIEGO MORDERSTWA I GWAŁTU na Polsce w Izraelu ...W NAZARET (...miejscu narodzin Chrystusa!!!!!) DOKĄD Z PIELGRZYMKĄ DZIĘKCZYNNA WYBRALI SIĘ POLSCY LEŚNICY LASÓW PAŃSTWOWYCH ZALEDWIE KILKA DNI TEMU !!!!!!!!!!!!!!

O odnalezieniu ciała Polki informują izraelskie media


Oto region NASZEJ POLSKI skąd do Izraela odleciała PIELGRZYMKA LEŚNIKÓW ...

Map of Ośrodek Kultury Leśnej Lasów Państwowych. Muzeum Leśnictwa

Wielu z nich było związanych z Ośrodkiem Kultury Leśnej w Gołuchowie - jednostce podległej Lasom Państwowych, bardzo znanym nie tylko w Polsce miejscem edukacji społecznej .
                   


OŚRODEK KULTURY LEŚNEJ W GOŁUCHOWIE...

                                  

A oto cel DZIĘKCZYNNEJ PIELGRZYMKI POLSKICH LEŚNIKÓW I MIEJSCE TRAGEDII ZARAZEM ....NAZARET w Izraelu.

                                  
       

ZIEMIA ŚWIĘTA : NAZARET ...BETLEJEM...JEROZOLIMA !



Leśnicy Lasów Państwowych udali się na PIELGRZYMKĘ DO ZIEMI ŚWIĘTEJ i grupą ponad 40 osób z Wielkopolski wylądowali w Izraelu w czwartek 24 kwietnia 2015 roku .
Organizatorem było biuro podróży z Warszawy.

Wśród PIELGRZYMÓW był szef Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie wraz ze swoja córką, studentką Uniwersytetu im.Adama Mickiewicza w Poznaniu - POD DUCHOWYM PRZEWODNICTWEM KRAJOWEGO DUSZPASTERZA LEŚNIKÓW KSIĘDZA BISKUPA EDWARDA JANIAKA.  

I własnie ta młoda kobieta SAMOTNIE wyszła z hotelu gdzie ich zakwaterowano w Nazaret około godziny 14.00 ....i już nigdy do niego nie powróciła!

POSZUKIWANIA TRWAŁY DO NIEDZIELI ...CZY JESTEŚCIE W STANIE ZROZUMIEĆ CO CZUŁ JEJ ZROZPACZONY OJCIEC, RODZINA...CO CZULI POLSCY LEŚNICY LASÓW PAŃSTWOWYCH W CZASIE TEJ TRAGICZNEJ PIELGRZYMKI ???!

CIAŁO DZIEWCZYNY ZOSTAŁO ZNALEZIONE W LEŚNYM ZAGAJNIKU  PRZEZ ROBOTNIKÓW PRACUJĄCYCH W POBLISKIEJ SZKOLE ...wezwano izraelska policję!

Jej ojciec, szef Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie trafił do szpitala z zawałem serca...

ZAPEWNE NIGDY TYCH TRAGICZNYCH DNI NIE ZAPOMNI KSIĄDZ BISKUP EDWARD JANIAK, KTÓRY ...PODJĄŁ DECYZJĘ O OSOBISTYM ROZPOZNANIU CIAŁA ZAMORDOWANEJ JAK SIĘ OKAZAŁO NA TLE SEKSUALNYM NASZEJ RODACZKI!!!  
     ....ksiądz biskup Edward Janiak - DUSZPASTERZ LEŚNIKÓW!


POLSKA ,,BRAĆ LEŚNA" W PONIEDZIAŁEK 27 KWIETNIA 2015 ROKU  WRÓCIŁA SAMOLOTEM DO WARSZAWY...Z TEJ TRAGICZNEJ PIELGRZYMKI DZIĘKCZYNNEJ DO ZIEMI ŚWIĘTEJ !!!

Moje wyrazy OGROMNEGO WSPÓŁCZUCIA Panie Dyrektorze !!!!


Zapewne nie wszyscy z nich wiedzą,że W NIEDZIELĘ 26 kwietnia b.r. w Parku Narodowym ARBEL na północy Izraela ...ZOSTAŁO ZNALEZIONE PRZEZ TURYSTÓW KOLEJNE CIAŁO !!!!


Minister Spraw Wewnętrznych Izraela - wyraziła ubolewanie i złożyła kondolencje rodzinie zamordowanej Polki...


NIEPRAWDOPODOBNA TRAGEDIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

INFORMACJA NIE TYLKO DLA LEŚNIKÓW ; BĄDŹCIE OSTROŻNI W CZASIE TEGO TYPU WYCIECZEK, PIELGRZYMEK ...UWAŻAJCIE !!!!


ODRADZAM WAM W TAKIEJ SYTUACJI JAKIEKOLWIEK WYCIECZKI DO IZRAELA !!!

POLECAM DUCHOWE PIELGRZYMKI DO WATYKANU...DO GROBU NASZEGO ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II .

Piszę jak jest...


Krzysztof  Kowalczyk


PS.

Nie jestem antysemitą i mam daleko gdzieś JEŚLI JAKIKOLWIEK ,,PEJSATY - NAWIEDZONY OSZOŁOM" TAK TO ODBIERZE!

PISZĘ PRAWDĘ ...i wstyd mi jest za POLSKIE MEDIA...POLSKI RZĄD....KTÓRY TEGO TYPU TRAGEDIE PRZEMILCZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Aby czytelnikom mojego bloga UZMYSŁOWIĆ iż Żydzi od dawna ATAKOWALI POLSKIE PIĘKNE DZIEWCZYNY I KOBIETY - polecam Wam ogromnie pewną książkę !

AUTOR ; JACEK HUGO-BADER...specjalizuje się w reportażach z Rosji .

TYTUŁ ; ,,W RAJSKIEJ DOLINIE WŚRÓD ZIELSKA"

Książka ma 345 stron, ALE JAK ZACZNIECIE JĄ CZYTAĆ , SKOŃCZYCIE DO KOŃCA SZYBCIEJ NIŻ MIELIŚCIE ZAMIAR!


A oto cytat ze strony 83 o  ŻYDACH :(wspomnienia Żyda!!!!)

,,Jakow Ruwimowicz , dzisiaj emeryt, pięćdziesiąt lat jeździł ciężarówką, miał więcej szczęścia.

Najpierw był w getcie, potem półtora roku ukrywała go białoruska rodzina, a na koniec trafił do radzieckich partyzantów, których komisarzem politycznym był Maszerow, pierwszy sekretarz KC na Białorusi w latach 60 i 70 . Oni przyjmowali Żydów.

- U nas prawie połowa to Żydzi byli, ale co to za partyzanci? GRABILI TYLKO I GWAŁCILI .

Bardzo lubili brać mnie na zwiady. ,,Jasza"- wołali - chodź z nami "

Ja młody chłopak byłem, to się bałem, pary z gęby nie puszczałem A ONI GWAŁCILI KOGO WLAZŁO .

Kiedyś poszedłem do naszego dowódcy Romanowa i mówię, co widziałem a on do mnie z pyskiem :

,,MILCZAŁBYŚ LEPIEJ - BLAD" TWOJA - MOŻESZ UDOWODNIĆ??! " 

NIE MOGŁEM - bo ja przeważnie na ulicy stałem i pilnowałem !

ONI OFICERSKIE ZONY LUBILI BRAĆ . WSZYSCY LUBILI "  (...koniec cytatu z tej książki)


A POLSCY OFICEROWIE, ZA SPRAWĄ ŻYDÓW  LEŻELI WÓWCZAS ZAMORDOWANI TYSIĄCAMI W DOŁACH KATYNIA...Z OBOZÓW W MIEDNOJE...OSTASZKOWA... itd..
TAK JEST PRAWDA O  ,, BIEDNYCH I SKRZYWDZONYCH " ŻYDACH ...


A OTO NAJŚWIEŻSZY PRZYKŁAD ŻYDOWSKICH KŁAMSTW O POLSCE :

Były obóz Auschiwitz-Birkenau, arch. RMF FM /

...CZY KTOŚ W POLSCE NAPADA I GWAŁCI TAKIE ŻYDÓWKI , KTÓRE ODWIEDZAJĄ NA TERENIE RZECZPOSPOLITEJ NAZISTOWSKIE OBOZY ZAGŁADY??!

TĘPOTA UMYSŁOWA ŻYDÓW I JAKAŚ ,,DZIWNA" ZŁA WOLA WIELU DZIENNIKARZY PISZĄCYCH NA TEMAT HOLOKAUSTU ZAPEWNE NA ZAMÓWIENIE SWE TEKSTY ....ZNOWU DAŁA ZNAĆ O SOBIE!!!

Tym razem w artykule z dnia wczorajszego 29 kwietnia 2015 roku w ,, THE JERUSALEM TIMES" doktorant niemieckiego Uniwersytetu Goethego we Frankfurcie idiota Thal Haris w swym tekście prasowym  użył sformułowania ,,Polish gas chamber" ( ,,POLSKIE KOMORY GAZOWE" )