piątek, 24 kwietnia 2015

KRYMINALNE PROBLEMY ...POLSKIEGO MINISTRA FINANSÓW !!! WIADOMOŚĆ DNIA...

24 kwietnia 2015 roku


Gdy otwierałem korespondencję do mnie z Prokuratury Okręgowej w Warszawie....CZYTAŁEM JĄ KILKA RAZY i za każdym razem coraz mocniej otwierałem ze zdziwienia oczy !!!

COŚ TAKIEGO...nieprawdopodobne  w kraju opanowanym przez Platformę Obywatelską!

MINISTER FINANSÓW MA JUŻ OFICJALNIE  KARNE PROBLEMY...za sprawą mojego zawiadomienia organów ścigania!

SPRAWA DOTYCZY ...KILKU ,,LEWYCH" MILIARDÓW ZŁOTYCH !!!!

Urząd Skarbowy w Polsce POWINIEN TĄ SPRAWĘ I JEJ WYJAŚNIENIE TRAKTOWAĆ JAKO WYJATKOWY PRIORYTET, GDYŻ PAŃSTWO POLSKIE STRACIŁO PRZEOGROMNE SUMY ....NIEOPODATKOWANYCH  PIENIĘDZY !!!!

A TAK DLA ,,PORÓWNANIA" ....OTO CO NIEDAWNO  ZNALEZIONO W SEJFIE SKORUMPOWANEGO MINISTRA FINANSÓW RUMUNII : ....sztabki złota!!!!





PONIŻSZA INFORMACJA WYWOŁA ZAPEWNE POPŁOCH  WŚRÓD BARDZO WIELU POLITYKÓW W POLSCE !


Pismem z dnia 16 kwietnia 2015 roku Prokuratura Okręgowa w Warszawie powiadomiła mnie jako zawiadamiającego o popełnieniu przestępstw , iż (cytat) ,, Postanowieniem Prokuratury Okręgowej w Warszawie z dnia 10 kwietnia 2015 roku wszczęte zostało śledztwo  pod sygnaturą VI Ds .266/15 w sprawie mającego miejsce w Warszawie NIEDOPEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW PRZEZ MINISTRA FINANSÓW  poprzez :

ODMOWĘ PRZYJĘCIA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH 512 OSÓB POWIĄZANYCH Z POLSKĄ, KTÓRE ZDEPONOWAŁY W GENEWSKIEJ FILII HSBC PRIVATE BANK 865 MILIONÓW DOLARÓW  - ORAZ ZANIECHANIA DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO POZYSKANIA TYCHŻE INFORMACJI CELEM WSZCZĘCIA POSTĘPOWAŃ KARNO-SKARBOWYCH , czym działał na szkodę interesu publicznego tj; o czyn z art.231 par.1 kodeksu karnego" 


Pismo tej treści otrzymałem z prokuratury w Warszawie w dniu 24 kwietnia b.r.


Sprawa dotyczy ...KILKU MILIARDÓW ,,DZIWNEJ" KASY !!!!!!!!!!

TREŚĆ TEGO ZAWIADOMIENIA ZNAJDZIECIE W ARCHIWUM www.pigipedia.blogspot.com 


Piszę jak jest... CIEKAWIE a nawet CORAZ CIEKAWIEJ !!!

BARDZO POLECAM WAM STRONĘ TYTUŁOWĄ GAZETY WYBORCZEJ  W NAJBLIŻSZY PONIEDZIAŁEK  27 kwietnia 2016 roku O TEJ SPRAWIE - POD TYTUŁEM ,,SZWAJCARSKI RAJ UTRACONY" .
     


         Pierwsza strona "Gazety Wyborczej" /  /


DZIENNIKARZE POLSCY MAJĄ JUŻ LISTĘ TYCH 512 POLAKÓW... ZAŚ MINISTER FINANSÓW NABRAŁ WODY W USTA !!!
Nikt z dziennikarzy nie wiedział,ze jest OFICJALNE ŚLEDZTWO...
Krzysztof Kowalczyk

PS.


Czyżby to był ślad....