piątek, 7 sierpnia 2015

ATAK HAKERSKI ...POZBAWIŁ MNIE KONTAKTU Z WAMI !!! OTO WRÓCILEM BY JESZCZE BARDZIEJ WALCZYĆ NIE TYLKO O PRAWDĘ W NASZEJ WSPÓLNEJ POLSCE

07 sierpnia 2015 roku


TAK DŁUGIEJ PRZERWY na www.pigipedia.blogspot.com ...NIE BYŁO OD 2008 ROKU!!!

Byłem zmuszony atakiem hakerskich  CWANIAKÓW  na mój sprzęt - walczyć nomen omen jak widać SKUTECZNIE przez ponad tydzień,celem pozbycia się wszelakiego rodzaju wirusów i paskudztwa jakie ,,przypadkowo" mnie ,, odwiedziło" !

MNÓSTWO BARDZO CIEKAWYCH RZECZY SIĘ DZIAŁO W TYM CZASIE ...a jak mnie znacie - nie jestem zapominalski, wszędzie mnie było pełno a szczególnie w sprawach dotyczących Lasów Państwowych opanowanych tu i tam przez Platformę Obywatelską!!!

A więc pomimo skwaru z nieba (...w słońcu temperatura przekracza PLUS 50 stopni Celsjusza!) zaczynam z informacjami dla Was!

Moi Drodzy:

TAKIEGO PROTESTU JAKI MIAŁ MIEJSCE W DNIU 31 LIPCA 2015 ROKU PRZED DRZWIAMI WEJŚCIOWYMI DO BIURA POLITYCZNEGO  DYREKTORA RDLP W SZCZECINKU Sławomira Cichoń, KTÓRY JAKIMŚ ,,PRZYPADKIEM" AKURAT WÓWCZAS ZNALAZŁ SIĘ NA ŁÓŻKU W SANATORIUM (....sic!!!!!!!!!!!!!!!!) ...NIE WIDZIANO NIGDY W HISTORII LASÓW PAŃSTWOWYCH POMORZA ZACHODNIEGO ...NAWET ZA CZASÓW KOMUNY !!!!








TAK!  TAK! TEN PROTEST BĘDZIE DZWONIŁ NIE TYLKO W TYM UCHU ....LASÓW PAŃSTWOWYCH!!!!
          


JESTEM DUMNY Z FAKTU,ŻE BRAŁEM UDZIAŁ W TYM PROTEŚCIE...OSOBIŚCIE NAWET DLA WAS OTWIERAJĄC DRZWI DYREKTOROWI RDLP SZCZECINEK, KTÓRY POGONIŁ NA TO SPOTKANIE UCIEKAJĄC DO SANATORIUM SWEGO ZASTĘPCĘ - TAK ABY ZOBACZYŁ PO RAZ PIERWSZY W ŻYCIU LUDZI POZOSTAWIONYCH SAMYM SOBIE, PRYWATNYCH PRZEDSIĘBIORCÓW LEŚNYCH I TYCH BARDZO ODWAŻNYCH DRWALI, KTÓRYCH RYK PILAREK SPALINOWYCH USŁYSZAŁA CAŁA POLSKA!!!

BARDZO MI ZALEŻAŁO NA TYM, ABY WASZ PROTEST A SZCZEGÓLNIE TEN TAK WYMOWNY RYK SETEK PILAREK SPALINOWYCH ...WSZEDŁ TYMI DRZWIAMI ,,MOJEJ" DYREKCJI REGIONALNEJ W SZCZECINKU I ABY USŁYSZAŁY GO WSZYSTKIE OSOBY TAM PRACUJĄCE!!!

Musicie wiedzieć o tym,a wiem to  w 100% ze swoich źródeł - iż pracownicy biura RDLP Szczecinek nagrywali na swoje telefony komórkowe i czynili zdjęcia z tego protestu!!!!

Mój ogromny szacunek dla Was PROTESTUJĄCY  Panie i Panowie...że nie baliście się jak większość TCHÓRZY z Waszej branży i potrafiliście wykrzyczeć Waszą krzywdę i niesprawiedliwość A SZCZEGÓLNIE DYSKRYMINACJĘ I NIERÓWNE TRAKTOWANIE WAS PRZEZ LASY PAŃSTWOWE RDLP W SZCZECINKU opanowane do granic możliwości przez ...PLATFUSÓW OBYWATELSKICH!!!!!!!

Moja przyjacielska UWAGA!!!

NIE WIERZCIE NIKOMU Z TEJ OPCJI POLITYCZNEJ ...mnie oszukiwano mnóstwo razy!!!
Dopóty nie będziecie mieli POROZUMIENIA NA PAPIERZE ...NIE MACIE NIC!!!!!

TO BARDZO DOBRY POMYSŁ, ABY PRZED WYBORAMI PARLAMENTARNYMI JESIENIĄ TEGO ROKU MODEL PROTESTU ZE SZCZECINKA ZAWITAŁ SIŁA WIELE RAZY RAZY WIĘKSZĄ ...W WARSZAWIE!!!

WÓWCZAS USŁYSZY WASZĄ KRZYWDĘ I NIERÓWNE TRAKTOWANIE CAŁA EUROPA...BO TAKICH WIDOKÓW SIĘ NIGDY NIE ZAPOMINA!!!!!
  
Informuję,że osobiście filmowałem i robiłem zdjęcia z Waszego protestu...SŁUŻĘ RADĄ I PODPOWIEDZIĄ KOMU TRZEBA, BO WIEM IŻ MACIE SŁUSZNĄ RACJĘ PROTESTUJĄC!!!

Upublicznię niebawem film z tego protestu na moim blogu, który czytacie w tak ogromnej liczbie osób na całym świecie...nawet gdy niczego nie piszę jak ostatnio przez prawie 2 tygodnie!

Upublicznię Wasze zdjęcia i to co się stało 31 lipca 2015 roku w Szczecinku...
MÓWI O TYM I PISZE CAŁA POLSKA...

No i coś nie tylko dla mnie ważnego: KOCHAM SWÓJ ZAWÓD LEŚNIKA...TAK JAK WY SWOJE ZAWODY - ALE NIGDY NIE UTOŻSAMIAŁEM SIĘ Z POLITYCZNYMI LASAMI PAŃSTWOWYMI W POLSCE, KRZYWDZĄCYMI W TYM PRZYPADKU DRWALI I PRYWATNYCH PRZEDSIĘBIORCÓW LEŚNYCH!!!

W moim rodzinnym Sławnie tuż przed Waszym protestem miał miejsce TRAGICZNY WYPADEK...zginął w lesie 51 letni człowiek pracujący na czarno przy pracach leśnych!!!
PROKURATOR ARESZTOWAŁ SZEFA TEJ FIRMY LEŚNEJ I JEGO PRACOWNIKÓW, KTÓRZY ...UZGADNIALI SWOJĄ WERSJĘ WYDARZEŃ!!!

Panie Dyrektorze RDLP Szczecinek (Sławomir Cichoń)!

PAN JESTEŚ WSPÓŁWINNY TEJ TRAGICZNEJ ŚMIERCI TEGO PRACOWNIKA W SŁAWNIE...oszukujecie drwali stawkami, które są tak nieuczciwie różne w wielu dyrekcjach regionalnych - STĄD TEŻ ZMUSZACIE PRYWATNYCH PRZEDSIĘBIORCÓW DO ZATRUDNIANIA LUDZI ,,NA CZARNO"!!!!

O wszystkich tych sprawach niebawem na moim blogu...cieszę się,że poznałem TAK ODWAŻNYCH LUDZI W SZCZECINKU !

Bardzo się cieszę nieskromnie,że cieszę się aż taką rozpoznawalnością w tym co robię gdyż...

Piszę jak jest ........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krzysztof Kowalczyk     

PS.

A oto jak mnie czytaliście w miesiącu lipcu 2015 roku z serwerów całego świata:

Nr 1 POLSKA

Nr 2 NIEMCY

Nr 3 HOLANDIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 4 USA 

Nr 5 ROSJA !!!!!!!

Nr 6 WŁOCHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 7 WIELKA BRYTANIA 

Nr 8 FRANCJA

Nr 9 GRECJA !!!!!!!!!!!!!!!  ( Polacy są z Wami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Nr 10 CHORWACJA !!!!!!!!!!!!!!!!

...A to zaledwie PIERWSZA DZIESIĄTKA PAŃSTW !!! Czytacie mnie CODZIENNIE z kilkudziesięciu państw świata...

Nie pisałem nic przez prawie 2 tygodnie ,,walcząc" ze sprzętem ...A WY NON STOP JESTEŚCIE ZE MNĄ CODZIENNIE!!!!!  DZIĘKI !!!! TAK TRZYMAĆ ....a będzie się działo !  :)