środa, 12 sierpnia 2015

CYRK NA KÓŁKACH W PROKURATURZE...A MOŻE ,,KRYMINALNE JAJA"??! ORGANY ŚCIGANIA W POLSCE MIESIĄCAMI ZAJMOWAŁY SIĘ SPRAWĄ Z ZAWIADOMIENIA ...JAKIEGO NIGDY NIE SKŁADAŁEM PRZECIWKO LASOM PAŃSTWOWYM!!!!

13 sierpnia 2015 roku
http://imagefruity.com/images/34710087135931028842.jpg
Miałem ubaw po same pachy...

O sprawie tej już sygnalizowałem na blogu! Otóż nie tak dawno pewna prokuratura oddalona ode mnie o jakieś...850-900 kilometrów (sic!!!) zawiadomiła mnie jako zawiadamiajacego  oto o umorzeniu postępowania karnego...o czym nigdy tych organów nie zawiadamiałem!!!

Różne myśli chodziły mi po głowie, a że jestem dowcipniś z górnej półki o czym już wiele osób się przekonało (...o czym wspominam nieskromnie!) - długo zastanawiałem się ...co z tym fantem zrobić ?!

UZNAŁEM TĄ INFORMACJĘ POCZATKOWO ZA ZWYKŁA POMYŁKĘ...ale??!

Postanowiłem za wszelką cenę ,,wyciągnąć" z owej prokuratury ten tekst owego zawiadomienia ...którego nigdy nie składałem!

NO I PO WIELU MIESIĄCACH ...UDAŁO MI SIĘ W 100%!

Poniżej cytuję słowo w słowo to zawiadomienie na temat oczywistych nieprawidłowości w Państwowym Gospodarstwie Leśnym ,,Lasy Państwowe" NA POŁUDNIU POLSKI - oświadczając przy tym,że...NIE MAM JAKICHKOLWIEK PRETENSJI DO TEGO ,,KOGOŚ" KTO W MOIM IMIENIU ZAWIADOMIŁ ORGANY W POLSCE O SPRAWIE, KTÓRA JAK WIDZĘ ,,LEŻAŁA MU NA SERCU"!!!

Jestem w 100% pewien,iż jest to LEŚNIK (...niniejszym POZDRAWIAM ,,Darz Bór" )i pozwolę sobie tutaj w tym miejscu przypomnieć Kolego,że ...mam inny kod pocztowy niż podałeś , no i nazwisko nieco inne gdyż KOWALEWSKI a KOWALCZYK to dla mnie różnica , aczkolwiek nazwy WĘGIEL KAMIENNY a KAMIEŃ WĘGIELNY też są do siebie podobne!

I tak oto po raz kolejny ja KRZYSZTOF KOWALCZYK - stałem się w Lasach Państwowych za sprawą jak domniemywam swojej determinacji : CZŁOWIEKIEM INSTYTUCJĄ - do którego i słusznie Brać Leśna w Polsce ma większe zaufanie niż do ...takiej instytucji o nazwie : Państwowe Gospodarstwo Leśne ,,Lasy Państwowe"!!!!

Nie jest to zresztą pierwszy raz, gdyż jak mi oświadczył w rozmowie ze mną w Gdańsku - dyrektor Regionalnej Dyrekcji LP w Gdańsku Pan Jan Szramka piszą do niego ludzie różne skargi z dopiskiem ; ,, DO WIADOMOŚCI : Krzysztof  Kowalczyk"   

Myślałem o tym często i doszedłem do jasnego przekonania,iż moja praca i to co robię...PODOBA SIĘ WIELU NIE TYLKO LEŚNIKOM, STĄD TEGO TYPU REAKCJE  no i wiedza jaką dziś mam na temat nadużyć w Lasach Państwowych, które w wersji tej pod publiczkę oficjalnej ...są jakoby bardzo dobrze zarządzane!

A JAK DOBRZE  - WIDAĆ TO CHOCIAŻBY NA PRZYKŁADZIE Nadleśnictwa Połczyn (RDLP Szczecinek) gdzie niedawno za sprawą uwag jakie od Was otrzymałem  no i mojej konsekwencji i determinacji ,,wyleciał" nadleśniczy Sebastian Witek z Platformy Obywatelskiej, który swoim znajomym paniom (...również z tej PARTII OSZUSTÓW!!!!) przez 32 miesiace wypłacał NIELEGALNIE I BEZ ŻADNYCH PODSTAW PRAWNYCH pensję z kasy Lasów Państwowych PRZEKRACZAJAC PRZY TYM MAKSYMALNE STAWKI JAKIE MOGA BYĆ ZASTOSOWANE W LASACH PAŃSTWOWYCH NA TYCH STANOWISKACH (...główna księgowa!!!) NIE ZAUWAŻAJAC ,,PRZYPADKIEM" (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)......ŻE TE OBIE PANIE NIE MAJĄ CHOCIAŻBY MINIMALNYCH KWALIFIKACJI NA TO STANOWISKO !!!!

NO LEPSZYCH ,,JAJ" NIŻ CHOCIAŻBY TE ,,KADROWE"  W NADLEŚNICTWIE POŁCZYN ZE ŚWIECZKĄ SZUKAĆ... aczkolwiek te ,,jaja prokuratorskie" z południa Polski też warte są mej publikacji!!!

Ale po kolei :

OTO PEŁNY TEKST ZAWIADOMIENIA...KTÓRYM MIESIĄCAMI ZAJMOWAŁA SIĘ PROKURATURA W POLSCE, A KTÓRY NIGDY NIE SKŁADAŁEM - oraz moja reakcja na ten CYRK NA KÓŁKACH do prokuratora prowadzącego sprawę :

A oto tekst jaki ,,KTOŚ” w moim imieniu sporządził i wysłał na następujący adres – po czym zainteresowała się tą sprawą PROKURATURA REJONOWA W...TYCHACH (setki kilometrów ode mnie!) :

(cytat) ;

,,Kraków dnia 29.10.2014 r.

Śląski Urząd Wojewódzki
Katowice
ul. Jagiellońska 25

Straż Łowiecka


Od kilku lat w miesiącach wrzesień/październik podczas jesiennych pobytów w lasach śląskich zaobserwowałem intensywne dokarmianie zwierzyny. Na polanach przy czatowniach wyłożona jest w dużych ilościach marchew,buraki,ziarno kukurydzy. Zapytałem leśniczego, po co tak wcześnie dokarmiają zwierzęta leśne, przecież jest duży urodzaj żołędzi, może chcecie ograniczyć szkody w polach? Prawda okazała się brutalna, to są przygotowania na przyjazd myśliwych zagranicznych, Lasy Państwowe szukają pieniędzy na budowę dróg lokalnych, albo na nowy samochód dla Nadleśniczego.
Taki proceder, choć nielegalny trwa od wielu lat. Pytam, gdzie jest Straż Łowiecka? Straż Leśna?
W Nadleśnictwach Kluczbork, Kobiór,Kup odstrzelono już w tym 2014 roku kilkadziesiąt jeleni.
Pytanie ile odstrzelono legalnie? Zgodnie z etyką, regulaminem polowań,prawem łowieckim.
Co myślą o nas myśliwi zagraniczni, gdy administracja Lasów wręcz zachęca do łamania prawa?
Z tego wynika, że na łamanie prawa jest ciche przyzwolenie.
Przywołany na wstępie leśniczy na pytanie czy wyraził sprzeciw w formie np.; notatki służbowej?
Odpowiada, ,,Panie ja jestem powołany na stanowisko leśniczego i z dnia na dzień mogę pozostać bez pracy, to jest jednoosobowa decyzja szefa”
W tym stanie rzeczy w lasach każde przestępstwo , w tym przypadku łowieckie jest ukrywane poprzez zmowę milczenia!

Adres do korespondencji:
Krzysztof Kowalewski „

( a poniżej błędny kod pocztowy, z miejscowością )

Otrzymuje : Klub Gaja Bielsko Biała „

Czyżby tak ZIMĄ wyglądają Lasy Państwowe ...u Pigana w Nadleśnictwie Kobiór?!
Tak wygląda to pismo, z którego dziś wiem że ów ,,KTOŚ” bardzo precyzyjnie ,,TRAFIŁ” niejakiego Mariana Pigan – obecnego nadleśniczego nadleśnictwa Kobiór /RDLP Katowice/ a byłego dyrektora generalnego LP, którym facet został tylko dlatego,że...no właśnie coś tam wspominałem poniżej o Donaldzie Tusk i jakiejś ,,wazelinie” (sic!!!!!!)

A dlaczego uważam,że ,,TRAFIŁ” ?!
Otóż ów ,,KTOŚ” wspomina o polowaniach pod ambonami we wrześniu , pod którymi jak sobie należy z tych info wyobrazić ...KUKURYDZA,MARCHEW I BURAKI zajmują znaczne połacie terenu, wabiąc tym samym zwierzynę dla np.; notabla, kolesia nadleśniczego itd. itp.!

Z INFORMACJI JAKIE MAM Z PROKURATURY WYNIKA JASNO,ŻE PROKURATURA ZŁAPAŁA PIGANA  NA WYDAWANIU ODSTRZAŁU NA POLOWANIE OSOBIE...NIE UPRAWNIONEJ DO POLOWANIA!!!

W bardzo ciekawy sposób temat ten ...DAŁ SIĘ SKRĘCIĆ, CZY TEŻ SCHOWAĆ POD POLITYCZNY DYWANIK KOMBINACJI PIGANA??!
Jak myślicie...GDZIE W POLSKICH LASACH PAŃSTWOWYCH SA MOŻLIWIE TAKIE ,,JAJA" i tego typu ,,model" budowy ambony myśliwskiej??!

A oto cóż takiego napisałem Pani Prokurator w Tychach, po otrzymaniu kopii tych dokumentów:





Sławno,dnia 13 sierpnia 2015 roku



Pani Agnieszka Świerkot
Prokurator Prokuratury Rejonowej w Tychach
43-100 Tychy
ul. Bałuckiego nr 4


Dotyczy sprawy: 1 Ds.226/15


Szanowna Pani Prokurator!


W nawiązaniu do Pani pisma do mnie w tej sprawie jakie odebrałem w dniu 04 sierpnia 2015 roku
niniejszym informuję,że nie wnoszę żadnego zażalenia na postanowienie o odmowie wszczęcia dochodzenia , ponieważ ...NIGDY JAKO KRZYSZTOF KOWALCZYK Z POMORZA NIE SKŁADAŁEM ŻADNEGO ZAWIADOMIENIA DO ORGANÓW PAŃSTWA POLSKIEGO W NINIEJSZEJ SPRAWIE!!!!!

Z chwilą powzięcia pierwszej wiadomości o tym, iż to ja jestem jakoby zawiadamiającym o nieprawidłowościach w Ośrodku Hodowli Zwierzyny Lasów Państwowych Nadleśnictwa Kobiór / RDLP Katowice/ - podjąłem swoje prywatne działania celem uzyskania treści owego zawiadomienia, a które zdaniem prokuratury ...jakoby to ja sporządziłem.

Treść tego dokumentu po raz pierwszy na oczy ujrzałem ...w dniu 04 sierpnia 2015 roku, i tu pozwolę sobie przypomnieć, iż jest on sporządzony jakoby w Krakowie w dniu 29 października 2014 roku!

Pismem 2 Ds.141/15/S z dnia 19 lutego b.r. z Prokuratury Rejonowej w Pszczynie (...adresowanej na : Krzysztof KOWALEWSKI ze złym kodem pocztowym...) poinformowano mnie ku memu zaskoczeniu, iż (cytat) ,, Prokurator Prokuratury Rejonowej w Pszczynie materiały sprawy 2 Ds171/15/S w sprawie zaistniałych nieprawidłowości w okresie od września 2014 r. do października 2014 roku na terenie Ośrodków Hodowli Zwierzyny Nadleśnictwa Kobiór dotyczących zezwolenia na polowania osobie nieuprawnionej, do wykonywania polowania oraz na przekroczenie zatwierdzonego w planie łowieckim pozyskania zwierzyny tj; o czyn z art.52 ust.5 Ustawy Prawo Łowieckie zostały zgodnie z właściwością miejscową przesłane do Prokuratury Rejonowej w Tychach”

Od tamtej pory podjąłem starania za pośrednictwem min; Prokuratury Okręgowej w Katowicach i Rejonowej w Pszczynie...zdobycia owego zawiadomienia, którego co jeszcze raz podkreślam nigdy nie składałem!

Szanowna Pani Prokurator!

Nie zgadzam się z Pani tokiem rozumowania w niniejszej sprawie – a w szczególności z następującym stwierdzeniem w korespondencji do mnie z dnia 29 lipca b.r. :

,, Zwracam też uwagę pańską na fakt, że korespondencja z prokuratury rejonowej w Tychach kierowana była na adres podany przez pana w zawiadomieniu z dnia 29.10.2014 roku, skierowanym do Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
Zawiera ono dane o treści ,,Krzysztof Kowalewski” oraz adres zgodny z tym, jaki wykorzystano do wysyłania zawiadomienia. Użycie takich personaliów nie wynika więc z pomyłki organów ścigania.

Kierując pisma do Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach oraz do Prokuratury Generalnej w Warszawie samodzielnie posłużył się pan dwoma różnymi nazwiskami oraz numerami kodu pocztowego przypisanego do miejsca zamieszkania”

Według mej wiedzy i oceny sytuacji zapewne nieświadomie naruszyła Pani Prokurator art.7 kodeksu postępowania karnego który stanowi, iż organy postępowania kształtują swe przekonanie na podstawie wszystkich przeprowadzonych dowodów OCENIANYCH SWOBODNIE ale...KONIECZNIE Z UWZGLĘDNIENIEM ZASAD RACJONALNEGO,PRAWIDŁOWEGO ROZUMOWANIA oraz wskazań wiedzy i doświadczenia życiowego!!!

Czy nie zastanowiło Panią prokurator to, że ja nazywam się KOWALCZYK a jakiś KOWALEWSKI złożył zawiadomienie??!
Czy nie dziwiło Panią to,że mój kod pocztowy to; 76-...  ...a Kowalewski podaje inny 76-... ??!

Gdyby mnie ktokolwiek zapytał co robiłem we wrześniu/październiku 2014 roku ...odpowiedziałbym bardzo dokładnie i tak precyzyjnie,że zapewne zaskoczyłoby to nie jedną osobę Pani prokurator!

Oto dowód: pismo KOWALEWSKIEGO jest nadane w dniu 29.10.2014 roku zaś ja KOWALCZYK następnego dnia setki kilometrów od tego miejsca nadania miałem o godzinie 10.00 ...przesłuchanie jako świadek w sprawie nadużyć w Lasach Państwowych w Komendzie Powiatowej Policji Sławno!!!

Zastanawiam się w tej sytuacji, czy gdyby dla przykładu ktoś podpisując się o nazwisku TUSK z Pomorza (Sopot) – napisał do Państwa obszerne zawiadomienie dotyczące wymyślonego molestowania podleśniczego o nazwisku ŁOKIETKO w pracy na terenie OHZ Nadleśnictwa Kobiór (...przy ambonie myśliwskiej - tuż obok tej marchwi!!!) przez tamtejszego nadleśniczego o nazwisku PIGAN , który zdaniem TUSKA twierdzącego iż obu delikwentów doskonale zna ze spotkań pod tytułem ,,obiecanki-cacanki” - czerpał przy tym niewyobrażalne nawet dla organów ścigania przyjemności i korzyści oczywiście ...TO TAKŻE PROKURATURA NIE SPRAWDZAJĄC ŹRÓDŁA I WIARYGODNOŚCI TEGO TYPU BZDURNEJ INFORMACJI zajmowałaby się nią miesiącami??!

Na zakończenie pozwolę sobie nadmienić, iż doskonale rozumiem intencje owego KOWALEWSKIEGO który w mej ocenie jest LEŚNIKIEM LASÓW PAŃSTWOWYCH - a podał mój niezbyt dokładny adres tylko dlatego, iż jestem osobą dość dobrze znaną w Lasach Państwowych z tego, że ...NIE ODPUSZCZAM KOMBINATOROM SZCZEGÓLNIE TYM SPOD ZNAKU PLATFORMY OBYWATELSKIEJ, GDYŻ W MEJ OCENIE I WIEDZY PARTIA TA POWINNA ZOSTAĆ DLA DOBRA NASZEJ OJCZYZNY PILNIE ZDELEGALIZOWANA A JEJ WIELU CZŁONKÓW ARESZTOWANYCH za mnóstwo draństwa, które niebawem mam nadzieję zostaną ujawnione szerszemu gronu Polaków!

Ja osobiście o tym draństwie w Lasach Państwowych od 2008 roku mógłbym już napisać ...wiele tomów po minimum 500 stron każdy!

Szanowna Pani Prokurator!

W dniu 06 lipca b.r. odebrałem Państwa odmowę wszczęcia dochodzenia w tej sprawie 1 Ds/226/15 z dnia 27 czerwca 2015 roku … jako osoba która jakoby ,, złożyła zawiadomienie o przestępstwie „ (sic!!!!!!!!!!)

CZY PANI PROKURATOR UWAŻA TO ZA ,,UCZCIWE” IŻ NIE PODANO MI ŻADNYCH PRZYCZYN TEJ ODMOWY WSZCZĘCIA DOCHODZENIA ??!

Jak mam więc nie domniemywać,że ...KTOŚ ,,wziął w łapę” jak to w Polsce bywa czego afera z Panią prokurator apelacyjną na Podkarpaciu jest dowodem na możliwość takiego scenariusza... lub też zadzwonił telefon z biura jakiegoś pOSŁA z Platformy Obywatelskiej z prośbą...wiecie-rozumiecie...

Przepraszam Panią za tego typu porównania, ale ...życie w naszej Polsce od 2008 roku za czasów Platfusów Obywatelskich sprawia takie ,,CUDA” które mam nadzieję, że niebawem będą bardzo,bardzo głośne!
I wcale nie mam tu na myśli pogaduszki wielu KRETYNÓW w ,,Sowa&Przyjaciele”.... sic!!!!

Reasumując ...POZDRAWIAM PANIĄ PROKURATOR BARDZO SERDECZNIE I ŻYCZĘ SAMYCH SUKCESÓW W PRACY ZAWODOWEJ PROKURATORA POŁĄCZONEJ NIE TYLKO ZE 100% WYKRYWALNOŚCIĄ SPRAWCÓW PRZESTĘPSTW ALE I TYCH, KTÓRZY O TAKICH PRZESTĘPSTWACH ZAWIADAMIAJĄ W CZYIMŚ IMIENIU!



Z poważaniem!

Krzysztof.....KOWALCZYK!
PS.

Ogromnie Pani dziękuję za kopię tego zawiadomienia jakie imć KOWALEWSKI złożył z Krakowa .
Proszę mi wierzyć...facet ma mnóstwo racji w tym co pisze, a ja znam ten problem w LP od tej prawdziwej strony!

We wrześniu marchew pod ambony myśliwskie????! NIECH PRYWATNIE ZA TO PŁACI MARIAN PIGAN a nie Skarb Państwa Lasy Państwowe!!!!!!!!!!

Gdyby w Lasach Państwowych była UCZCIWA KONTROLA - Pigan bardzo długo chodziłby za ten fakt z jedną, ale najbardziej dorodną marchewką w … spodniach!!!
TAK KU PRZESTRODZE DLA INNYCH NADLEŚNICZYCH!!!


Do wiadomości:

Prokuratura Okręgowa w Katowicach.

 Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk 

PS.

Poznajecie MISTRZA OBIETNIC KŁAMCĘ Donalda Tuska ??!
   http://imagefruity.com/images/38208880575790904809.jpg Owa sprawa o której powyżej piszę jest bardzo związana z pewnym człowiekiem Z LASÓW PAŃSTWOWYCH, który bez wazelinki właził Tuskowi w ....no właśnie!
 
 No dobra...KIEDY OSTATNIO PILIŚCIE TAKI PYSZNY I ZDROWY SOK Z MARCHWI???!  :)