piątek, 14 sierpnia 2015

CZY KOCHASZ KWIATY....???!

UWAGA!!!! 

NINIEJSZYM MAM OGROMNĄ SATYSFAKCJĘ WAS POINFORMOWAĆ,ŻE PO OPUBLIKOWANIU TEGO TEKSTU MOJEGO WIERSZA ...WIELU PANÓW, A MOICH KOLEGÓW I ZNAJOMYCH WRĘCZYŁO BEZ OKAZJI  I Z OKAZJI SWOIM PANIOM PRZEPIĘKNE BUKIETY NIE TYLKO RÓŻ !!!

ZNAM SYTUACJE, GDZIE PANIE NIE DAŁY RADĘ SAME UDŹWIGNĄĆ BUKIETÓW...CHŁOPAKI JESTEM Z WAS DUMNY!!!  TAK TRZYMAĆ!!!!



14 sierpnia 2015 roku


,, A....CZY KOCHASZ KWIATY ??!


Dziś kolej na tak oto proste pytanie:
CZY KOCHASZ KWIATY I ZNASZ ICH CZAR ?!
Jak cudownie,że dałeś je nam Panie...
Jak przeogromny jest to Twój dar!
 


                                                 / ,,Moje romantyczne lasy" Nadleśnictwa Sławno..../

Gdy kochamy, tęsknimy...wręczamy kwiat!
Na grobach kwiaty składamy dla Ojczyzny!
Jakiż wymowny staje się wówczas ten świat,
Gdy oddajemy hołd dla narodowej rany i blizny...


CZY ZNASZ KWIATÓW TAJEMNIC MOWĘ
I potrafisz wsłuchać się w ich głos?!
Ten ich zapach, piękno i płatki kolorowe...
Kwiaty od zawsze ścielą dróg naszych los...


Czy potrafisz wręczyć kwiat z szacunku...z miłości??!
Dla żony,dziewczyny,znajomej – tak od serca, bez okazji?!
Albo daleki od granic jakiejkolwiek zazdrości,
Za to pełen romantyzmu i wielkiej fantazji??!


Kiedy w ręku miałeś ostatnio kwiaty??!
Zabiegany w tym dziwnym, szalonym świecie...
W którym zawsze są dwa różne światy,
O czym być może...jeszcze na dziś nie wszyscy wiecie !!!!


Czy potrafisz dostrzec kwiaty na łące
Te tak zakochane w pełni gorącego lata?!
Tak dostojnie na wietrze się kołyszące,
Zbyt szybkich chwil dzisiejszego świata...
 


Nie przypadkowo oto napisałem te słowa,
Wierząc,że...jutro swych kwiatów poszukasz!
A gdy je wręczysz.....zapewne ucieknie Ci mowa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I być może do serca KOMUŚ ,,zapukasz” !


NIE TRZEBA NIGDY SZUKAĆ ŻADNEJ OKAZJI,
Bo kwiatów moc cudowna jest znana nam!
Obudźcie więc w sobie pokłady fantazji...
A może uczucie to dobrze już dziś KTOŚ zna???!


Mamy lato – a zatem kwiatów cała moc!
Każdy z nich może być teraz Wasz!
Więc pomyśl ...nawet całą dzisiejszą noc!
KOMU JUTRO SWÓJ NIEZWYKŁY KWIATEK DASZ ?????!



Moi Drodzy – pozostaję w nadziei,że od 15 sierpnia 2015 roku czytelnicy mojego bloga www.pigipedia.blogspot.com  ,, złożą mi przyjacielski meldunek” nie tylko z różnych regionów Polski ale i świata, skąd mnie czytacie ...ŻE KWIATEK LUB TEŻ OGROMNY BUKIET PRZEPIĘKNYCH LETNICH KWIATÓW WRĘCZYLIŚCIE TAK BEZ OKAZJI, NIESIENI SWOJĄ FANTAZJĄ = ALE ZA TO Z SZACUNKIEM I MIŁOŚCIĄ SWOIM SYMPATIOM, MAŁŻONKOM !

Tajemnicy dochowam... jakby co!
Panowie do dzieła....!!! BEZ OKAZJI !!!


Nie pytajcie aby dla przykładu: 

DROGA, KOCHANA  ANIU ...CZY MÓGŁBYM CI SPREZENTOWAĆ DZIŚ KWIATEK (BUKIET KWIATÓW), bo K.K. na ,,pigipedii" pisze ,że powinienem ??! :)

PO PROSTU ...OBDAROWUJCIE BEZ OKAZJI  WASZĄ PANIĄ BUKIETAMI LUB KWIATUSZKIEM I UWAŻNIE PRZY TYM SPRAWDZAJĄC = CZY CHOCIAŻ JEDEN PŁATEK KWIATKA, CAŁY KWIAT LUB BUKIET  KWIATÓW JEST TAK SAMO PIĘKNY I DORÓWNUJE SWYM UROKIEM  JAK ANIA , O KTÓREJ WSPOMINAM POWYŻEJ??!  :)
A tak na marginesie: ...macie swój balkonik, ogródek, lub coś większego gdzie sami hodujecie swoje kwiaty??!

Wówczas takich ,,okazji” wręczenia kwiatka kochanej osobie jest CAŁA MOC !


Piszę jak jest...a raczej co mi w duszy gra!

A tak nie skromnie z mej strony pochwalę się .. moimi prywatnymi kwiatami,jakie osobiście wyhodowałem i o nie dbam!  To bardzo znikomy procent...całości!






Zachód słońca u mnie ...tuż przed wiosną, budzącą do życia też kwiaty!


Tak kwiatki w swojej nazwie ,,NIEZAPOMINAJKI" ...mówią wszystko!!!!!!









A powyżej mój ROZCHODNIK , który ,,rozszedł się" po ścieżce...

Kwiaty JAŚMINU w tym 2015 roku obrodziły nadzwyczaj, a ich zapach...ach!!!! och!!!



Czy dostrzegacie na każdym kwiatku ... CUDOWNĄ KORONĘ ??!!!!!!!!
Schody po kwiatach do nieba...













W linii prostej mam około 25 km do brzegu Bałtyku... a to jeden z zachodów słońca jaki ,,złapałem".



Tak wyglądają moje zachody słońca L A T E ...gdy kończę podlewać kwiaty i krzewy!
Mam mnóstwo zdjęć tego typu,że dech zapiera...

Poniżej jeden z najpiękniej pachnących kwiatów jakie znam... wiciokrzew pomorski!


Z tej masy MOICH  setek kwiatów róż  tego 2015 roku ...zrobiłem sobie nakrycie głowy!  (sic!!!!)



Znam pewną tajemnicę róż i potrafię sprawić,że...zakwitną tak samo cudownie drugi raz w roku, pod koniec lata, na początku jesieni!!! Kilka dni temu uczyniłem właśnie moje ,,hokus - pokus" aby tak na pewno się stało!
A poniżej macie prawdopodobnie  ,,OKAZJĘ" pierwszy raz w życiu zobaczyć ...płatki róż na niebie!
Wszystkie powyższe zdjęcia wykonałem ...telefonem komórkowym!!!!

Krzysztof Kowalczyk

PS.

SERDECZNIE WITAM MOICH NOWYCH CZYTELNIKÓW Z : CZARNOGÓRY, HOLANDII, WIELKIEJ BRYTANII, TURCJI,KENII, USA  I GRECJI .

Pozdrawiam i ...PAMIĘTAJCIE O KAWIATKACH  ,,BEZ OKAZJI" ALE OD SERCA DLA SWYCH PAŃ! 

Polecam tego typu ,,bukieciki" ...Ten kilka dni temu dostała ode mnie  na piękne urodziny moja kochana mamunia!!! 75 róż...