wtorek, 25 sierpnia 2015

KRĘTACTWO ,,WŁADZY" NIE TYLKO W LASACH PAŃSTWOWYCH ...NIE ZNA JUŻ SWYCH GRANIC!!!


Sławno,dnia 25 sierpnia 2015 roku



Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
00-922 Warszawa
ul. Wawelska nr 52/54


Dotyczy sprawy: DIŚ-WZIP.403.294.2015.NK.3


W związku z moją skargą z dnia 14 lipca b.r. dotyczącą nie udzielenia mi odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez RDOŚ w Gdańsku w zakresie dotyczącym DWÓCH GNIAZD ORŁA BIELIKA (!!!!) i dwóch stref ochronnych jakie w mej ocenie powinny być tam wyznaczone - w załączeniu , na Państwa prośbę przesyłam listownie kopię wysłania niniejszego wniosku do RDOŚ Gdańsk !

Nigdy nie otrzymałem stamtąd odpowiedzi, natomiast wysyłając setki pism w skali całego roku nigdy nie żądam potwierdzenia odbioru moich pism przez adresata = KIERUJĄC SIĘ W MEJ OCENIE SŁUSZNĄ ZASADĄ , aczkolwiek pełną naiwności ... ZAUFANIA DO URZĘDNIKA !!!

Ogromnie rzadko zdarza mi się, co jednoznacznie podkreślam, aż taka arogancja i brak odpowiedzi...jak w tym przypadku!

SPRAWA JEST POWAŻNA, GDYŻ BRAK WSPÓŁDZIAŁANIA POMIĘDZY RDOŚ GDAŃSK I RDOŚ SZCZECIN ZA SPRAWĄ TOTALNEGO LENISTWA SŁUŻB LASÓW PAŃSTWOWYCH SPOWODOWAŁ WYRŻNIĘCIE W STREFIE OCHRONNEJ (...która dla urzędników skończyła się po 67 mb na granicy województw pomorskiego i zachodniopomorskiego ...sic!!!!!!!!!!!!!!!!!) W OKRESIE GODOWYM ORŁÓW BIELIKA W 2015 ROKU ...KILKUDZIESIĘCIU METRÓW SZEŚCIENNYCH MASY DREWNA I POCZYNIENIE POWAŻNYCH STRAT W BIOTOPIE !

Gdyby nie moja reakcja (...pro publico bono!) bezmyślni idioci  z PGL LP nadleśnictw Sławno i Warcino (RDLP Szczecinek), którzy otrzymują za swój ,,profesjonalizm” ogromne wynagrodzenie (...polecam ostatni raport NIK na ten temat !!!)...wyrżnięto by kolejne dziesiątki metrów sześciennych już wyznaczone do wycinki farbą na stojących drzewach!

Obecnie na podstawie wytycznych Pana Adama Wasiak Dyrektora Generalnego LP – nadleśniczy Nadleśnictwa Sławno otrzymał polecenie ...uporządkowania w terminie 30 dni tej kuriozalnej sprawy, natomiast z-ca Dyrektora Generalnego LP Pan Janusz Zaleski skierował do wszystkich RDLP w Polsce korespondencję ,,sugerującą” ….WSPÓŁPRACĘ pomiędzy nadleśnictwami położonymi na granicy województw w sprawach stref ochronnych!

LEPIEJ PÓŹNO ...NIŻ WCALE  , a ja mam satysfakcję, iż jest to za sprawą moich działań i determinacji !

Z poważaniem!

Krzysztof Kowalczyk

Do wiadomości:

Prokuratura Okręgowa w Koszalinie - postępowanie prowadzi Prokuratura Rejonowa w Sławnie.

PS.

Jedno gniazdo orłów bielika w budowie wraz z sosną – pod takim a nie innym ,,nadzorem" (sic!!!!)Nadleśnictwa Sławno i RDLP Szczecinek …. wycięto w oddz.285 leśnictwa Kosierzewo (Nadleśnictwa Sławno)...a czynności ,,kontrolne” po tym fakcie jakie zarządzono, zostały odpowiednio UKIERUNKOWANE, z sugestią iż pewnie mi się jakoby wydawało,że gniazdo tam było : a oto jego zdjęcia!!!


Zapewne ,,wydawało mi się" iż jest tam słupek oddziałowy...

Zapewne wydawało mi się, iż zaznaczono tam miejsce wycinki...

Zapewne wydawało mi się,że orły bielika budują tak to oto gniazdo...

 Zapewne wydaje mi się,że wyrżnieto wokół tego gniazda wraz z nim te oto drzewa...
Ostatnie chwile tego gniazda przed wycinką...w oddz. 285 leśnictwa Kosierzewo...
 A poniżej tak wyglądało tuż po pracach leśnych związanych z wycinką drzew ...miejsce,gdzie było to powyższe gniazdo!!!!...GNIAZDO ,,WYPAROWAŁO"....WRAZ Z SOSNĄ OCZYWIŚCIE!!!!
Zapewne też ,,wydawało mi się" (sic!!!!!),że  OFICJALNIE WCZEŚNIEJ ,w trakcie budowy tego gniazda przez parę orłów ...pisemnie zgłosiłem do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie ten fakt i bylismy już umówieni na wspólne oględziny i lokalizację tego miejsca, celem jego przyszłej ochrony !!!
No i najważniejsze : ZAPEWNE WYDAWAŁO NAM SIĘ WSPÓLNIE Z KOMISJĄ RDOŚ SZCZECIN JAKA ZJAWIŁA SIĘ PO MOIM ZAWIADOMIENIU ...A JUŻ PO WYCINCE TEGO GNIAZDA,ŻE TO NIE ORŁY SIEDZIAŁY W POBLIŻU NA GAŁĘZI I LATAŁY NAD NAMI ...a maleńkie wróbelki (sic!!!!!!!!!) z ogromnym zakrzywionym dziobem !

A poniżej jedno z dwóch kolejnych gniazd...
 ,,OCHRONA PRZYRODY" W NADLEŚNICTWIE SŁAWNO I NADLEŚNICTWIE WARCINO TO FIKCJA ...Oto jak wygląda wycięty drzewostan tuż przy tym gnieździe orła bielika (...a są ich tam dwa i oba czynne !!!). Drzewostan cięto w I kwartale 2015 roku...i wyznaczono do wycinki kolejne dziesiątki sztuk drzew!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Wyłącznie dlatego, tym KŁAMSTWEM Lasów Państwowych  tak  zdeterminowany ...znalazłem expresem dwa kolejne gniazda orłów, gdzie leśnicy LP ...rżnęli drzewostan nie patrząc, że orły mają kilkadziesiąt metrów dalej swe dwa gniazda!!!!
Poniżej wyznaczone farbą przez ,,profesjonalistów"  leśników leśnictwa Łętowo /Nadleśnictwa Sławno/ ...KOLEJNE SZTUKI DRZEW DO WYCINKI, których za sprawa mojej determinacji już nikt nie tknie piłą przez wiele najbliższych lat !!!!!

Można mi próbować ,,wciskać kit" ale oto macie niniejszym okazję zobaczyć na własne oczy ...JAKĄ  ŚCIEMĄ JEST OCHRONA STREF I GNIAZD ORŁA BIELIKA W NADLEŚNICTWIE SŁAWNO I WARCINO / RDLP SZCZECINEK/.
Poniżej wycięty drzewostan w Sławnie...2015 roku tuż obok gniazd!






KRĘTACTWO OBECNEJ ,,WŁADZY" JAK WIDZĘ NIE TYLKO W LASACH PAŃSTWOWYCH NIE ZNA JUŻ SWYCH GRANIC... przesłuchania w prokuraturze trwają!!!