środa, 23 września 2015

SIERPNIOWA ,,TOP - DZIESIĄTKA" ...czyli jak i skąd czytaliście najczęściej moje teksty w miesiącu sierpniu 2015 roku z serwerów całego świata!

23 września 2015 roku

Już prawie dobiega koniec września - a ja nie zapomniałem podać Wam jak co miesiąc informacji dotyczących tego SKĄD MNIE CZYTACIE NAJCZĘŚCIEJ W MIESIĄCU!

Mnóstwo spraw dzieje się w moim życiu i choć WSZYSTKIE  zależą od Boga ...staram się za nimi nadążyć BO TAKA JEST JEGO WOLA....

Pisząc  ,,TOP - DZIESIĄTKA" koncentruję się zaledwie na pierwszej dziesiątce państw świata  z serwerów których zaglądacie na mój blog ; www.pigipedia.blogspot.com 

A w miesiącu czytacie mnie z  KILKUDZIESIĘCIU PAŃSTW ŚWIATA !!!!!  DZIĘKUJĘ!!!! 

WCALE TEGO NIE UKRYWAM,ŻE JESTEM NIESKROMNIE DUMNY Z FAKTU, IŻ TAKIE MNÓSTWO OSÓB CZYTA MOJE PRAWIE CODZIENNE INFORMACJE DOTYCZĄCE NIE TYLKO LASÓW PAŃSTWOWYCH W POLSCE, W KTÓRYCH W OSTATNIM OKRESIE DZIEJE SIĘ MNÓSTWO BARDZO INTERESUJĄCYCH RZECZY!

Piszę również ,, co mi w sercu i duszy gra" ...A TAK SAMO GRA MILIONOM MOICH RODAKÓW W POLSCE I POZA GRANICAMI NASZEJ PIĘKNEJ OJCZYZNY!!!

Wierzcie mi proszę, że gdybym miał opublikować informacje których dla dobra wielu spraw, A W TYM TAKŻE NASZYCH PIĘKNYCH LASÓW PAŃSTWOWYCH niestety na tym etapie nie mogę tego uczynić ...WASZE CZYTELNICTWO MOJEGO BLOGA BYŁOBY ZAPEWNE O KILKADZIESIĄT PROCENT WIĘKSZE NIŻ DOTĄD!

To nie o to chodzi ...aczkolwiek OGROMNIE WAM WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA CZYTANIE MOJEJ STRONY INTERNETOWEJ , Z CZEGO JAKO POLAK JESTEM BARDZO, BARDZO DUMNY!!!

No i rzecz chyba najważniejsza: PISZĘ TO CO CZUJĘ , TO CO WIEM  ...mając 100% pewność iż nie jestem człowiekiem nie omylnym , wiedzącym wszystko itp!

Niejednokrotnie pisząc popełniam błędy...dostrzegam to i staram się je niwelować!
JESTEM ZWYKŁYM , PROSTYM FACETEM KTÓRY MA SWOJE MARZENIA JAK I WY...KTÓRY WIDZI ZŁO JAK I WY...KTÓRY JEST WRAŻLIWY NA DRAŃSTWO JAK I WY...KTÓRY PRAGNIE ABY W NASZEJ POLSCE BYŁO NAPRAWDĘ SUPER I WSPANIALE JAK I WY...KTÓRY MA SWOJE PASJE JAK I WY...KTÓRY JEST DUMNY ŻE JEST POLAKIEM JAK I WY...

No a teraz info na temat tego jak wygląda PIERWSZA DZIESIĄTKA państw świata skąd mnie czytaliście w sierpniu 2015 roku : 

Nr 1. POLSKA  / wiadomo!!!!/

Nr 2. NIEMCY

Nr 3. FRANCJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 4  USA

Nr 5, CHORWACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 6. TURCJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 7. PORTUGALIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 8.WIELKA BRYTANIA

Nr 9 HOLANDIA !!!!!!

Nr 10. JAPONIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kolorem czerwonym zaznaczyłem te kraje z serwerów których w miesiącu sierpniu BARDZO AKTYWNIE WZROSŁO CZYTELNICTWO MOJEGO BLOGA !

Dodam przy tym iż jest to aż ....DZIESIĄTKI TYSIĘCY WASZYCH WEJŚĆ NA MOJĄ STRONĘ INTERNETOWĄ!!!

Bardzo dziękuję moim czytelnikom szczególnie z Francji, Turcji, Portugalii Holandii i Japonii  - za aż tak ogromnie liczną oglądalność moich postów! PODAJCIE MNIE DALEJ ...SWOIM PRZYJACIOŁOM, ZNAJOMYM itp  - bo na tym polega NASZ WSPÓLNY SUKCES OGLĄDALNOŚCI mojego bloga! ,,PODAJ DALEJ" - od tego zaczynałem!!!  :)


Tematem który cieszył się największą Waszą ciekawością w ostatnim miesiącu były PROTESTY W LASACH PAŃSTWOWYCH RDLP SZCZECINEK I RDLP SZCZECIN, GDZIE NIEODPOWIEDZIALNA POLITYKA DYREKTORÓW CICHONIA I KOSS DOPROWADZIŁA DO WYJŚCIA NA ULICĘ SZCZECINKA I SZCZECINA TYSIĘCY LUDZI PRACY  / DRWALE, PILARZE I PRYWATNI PRZEDSIĘBIORCY LEŚNI !!!/KTÓRZY MIELI PRAWO POCZUĆ SIĘ DYSKRYMINOWANI I NIERÓWNO TRAKTOWANI W TYCH REGIONACH LEŚNEJ POLSKI!
A tu pozwolę sobie dziś dodać,że na dzień 02 października oraz DODATKOWO na 16 października 2015 roku - zostały już OFICJALNIE ZGŁOSZONE W STOLICY POLSKI WARSZAWIE DWA PROTESTY TEJ SAMEJ GRUPY ZAWODOWEJ PILARZY , KTÓRZY RUSZĄ NIEOPODAL SPOD GMACHU MINISTRA ŚRODOWISKA ULICAMI WARSZAWY AŻ POD GMACH PREMIER EWY KOPACZ Z PLATFORMY OBYWATELSKIEJ !!!

Możecie się mi dziwić,ale ...non stop mam w sobie pewną nadzieję, iż do tego NIEPOTRZEBNEGO DLA OBU STRON PROTESTU ...nie dojdzie!!!

LEPIEJ JEST DLA NASZEJ POLSKI, ABY CI NIEZADOWOLENI LUDZIE PRACOWALI W LESIE - ALE MIELI ZAGWARANTOWANE ZE STRONY DYREKCJI GENERALNEJ LASÓW PAŃSTWOWYCH,ŻE ...MOGĄ SPAĆ PO PRACY SPOKOJNIEJ NIŻ DOTĄD!!!

A tym bardziej, iż jak zauważyłem pod tą ogromna masę uczciwych i pracowitych ludzi lasu - usiłują się ,,podpiąć" REKINY ogromnego biznesu i przy tak zwanej ,,OKAZJI" ugrać swoje na tej fali protestów! 


No a teraz poniżej ,,TOP - DZIESIĄTKA" w ujęciu ogółem w historii istnienia bloga:

Nr 1.  POLSKA

Nr 2. USA

Nr 3. NIEMCY

Nr 4 FRANCJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 5 WIELKA BRYTANIA

Nr 6. UKRAINA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 7. ROSJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 8. HOLANDIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 9. MALEZJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 10. KENIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (...skąd szczególnie gorąco POZDRAWIAM moich czytelników, tak regularnie odwiedzających moją stronę !)

Oczywiście co jeszcze raz podkreślam jest to ZALEDWIE PIERWSZA DZIESIĄTKA z tych kilkudziesięciu państw świata zaglądających do mnie praktycznie codziennie.

Wcale tego nie ukrywam,że niekiedy sam muszę w internecie poszukać tak dla swej ciekawości SKĄD W DANEJ CHWILI ,,ktoś" czyta mój blog - gdyż nazwy tych miejsc są dla mnie bardzo, bardzo egzotyczne!

ALE JEST TO JAK NAJBARDZIEJ PRZESYMPATYCZNE I BARDZO BUDUJĄCE, ŻE DLA PRZYKŁADU Z MALEŃKICH WYSEPEK NA OCEANACH I MORZACH ŚWIATA - CZYTACIE U MNIE O TYM CO DZIEJE SIĘ W POLSCE!!! 

A teraz taka moja osobista informacja dla Was :

NIEBAWEM wejdziecie na mój blog i....BĘDZIECIE BARDZO, BARDZO ZASKOCZENI POZYTYWNIE OCZYWIŚCIE, gdyż realizuję po kroku, ale za to bardzo skutecznie swoje plany i ambicje zmierzające do poprawy jakości swego bloga , TAK ABYŚCIE BYLI Z TEGO WY BARDZO ZADOWOLENI!


PAMIĘTAJCIE ZAWSZE ... GDZIEKOLWIEK JESTEŚCIE NA ŚWIECIE , BĄDŹCIE DUMNI ŻE JESTEŚCIE POLAKAMI I ZACHOWUJCIE SIĘ TAK, ABY NASZEGO PATRIOTYZMU ZAZDROŚCILI NAM W SENSIE POZYTYWNYM INNE NARODY !!!


                             

Widzieliście już  BIAŁO-CZERWONE róże...???!

Bardzo serdecznie Was pozdrawiam no i oczywiście ZAPRASZAM CODZIENNIE na ,,pigipedię"


Pisząc jak jest ... :) 

Krzysztof  Kowalczyk

PS.

W dniu dzisiejszym tj; 23 września 2015 roku na konto bankowe LEŚNIKA KTÓREGO BEZPOŚREDNIO DYSKRYMINOWANO W BUDYNKU DYREKCJI GENERALNEJ LASÓW PAŃSTWOWYCH W WARSZAWIE PODCZAS ,,USTAWIONEGO" KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA REGIONALNEJ DYREKCJI LP WE WROCŁAWIU POD POLITYCZNE POTRZEBY KOLESIA GRZEGORZA SCHETYNY ...JERZEGO ŁOKIETKO vel Andrzej Kowalski z Poznania (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)  - LASY PAŃSTWOWE PRZELAŁY DUŻĄ KWOTĘ ODSZKODOWANIA!!!!

A wiecie kto był wówczas PO-litycznym za sprawą Donalda Tuska DYREKTORZYNĄ GENERALNYM LASÓW PAŃSTWOWYCH??!


To ten facet przedostatni z prawej strony ...Z KLASYCZNYM DLA SIEBIE GŁUPIM UŚMIECHEM I POLICZKAMI CZERWONYMI JAK 100 HEKTARÓW CZERWONYCH BURAKÓW !
To zdjęcie z imprezy jaką SAM SOBIE, U SIEBIE OSTATNIO ZORGANIZOWAŁ w Pszczynie, gdzie gdy expresem  spieprzał z fotelika dyrektora w Warszawie (... DOSTAŁ KOPA ZA CAŁOKSZTAŁT!!!) sam się namaścił tam Nadleśniczym (Kobiór!!!).
Tam kupił sobie z LP prywatnie chatę i ziemię...

Jeszcze miesiąc zabawy i spokoju...

Marian Pigan ...facet za którego dyskryminowano leśników....IDIOTA KTÓRY NAMAWIAŁ MNIE I MOICH KOLEGÓW WRAZ Z DYREKTOREM RDLP SZCZECINEK CICHONIEM  - DO ZNISZCZENIA OD WEWNĄTRZ STRUKTUR LEŚNEJ ,,SOLIDARNOŚCI" NA TERENIE RDLP SZCZECINEK !~

Ta w/w impreza dotyczyła jubileuszu żubrów w Polsce...A JA WAS GORĄCO ZACHECAM DO PRZECZYTANIA SOBIE NA MOIM BLOGU JAKIE DRAŃSTWO DZIAŁO SIĘ ZA TEGO FACETA W LASACH PAŃSTWOWYCH, GDZIE MIEDZY INNYMI ....ROZSTRZELANO CAŁE STADO ŻUBRÓW ,,ZAGRODY POKAZOWEJ" LASÓW PAŃSTWOWYCH TYLKO DLATEGO IŻ JAKIŚ CYMBAŁ DOWIÓZŁ DO TEGO STADA OSOBNIKA ŻUBRA ZARAŻONEGO GRUŹLICĄ!!!


Pragnę tu podkreślić,iż osobiście prowadziłem MEDIACJĘ pomiędzy DGLP w Warszawie a w/w leśnikiem. w czasie której jeszcze nim zapadł PRAWOMOCNY WYROK SĄDU APELACYJNEGO W WARSZAWIE w tej konkretnej sprawie ...Kolega Marek Jakubik bo o  nim mowa NIE CHCIAŁ TYCH PIENIĘDZY A JEDYNIE ZATRUDNIENIA GO W LASACH PAŃSTWOWYCH NA UCZCIWYCH , PARTNERSKICH ZASADACH!!! 

Nikt tego nie brał pod uwagę,że Skarb Państwa LP tak przegra tej sprawy ...MAM NADZIEJĘ,ŻE NIEBAWEM OSOBY WINNE TEJ KOLEJNEJ SKANDALICZNEJ SPRAWY W LASACH PAŃSTWOWYCH ZOSTANĄ DROBIAZGOWO ROZLICZENI - POCZYNAJĄC OD owego ,,Andrzeja Kowalskiego z Poznania" !!!