poniedziałek, 23 lutego 2015

OTRZYMAŁEM PISEMNE PODZIĘKOWANIA Z MINISTERSTWA KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO ZA SPOŁECZNE ZAANGAŻOWANIE, ZA SPRAWĄ KTÓRYCH ...ZNIKNĄ TABLICE UPAMIĘTNIAJĄCE SS-MANÓW POCHOWANYCH W POLSCE!

23 lutego 2015 roku

To nieskromne ...ale teraz  się pochwalę!

       Znalezione obrazy dla zapytania logo ministerstwo kultury i dziedzictwa narodowego           Znalezione obrazy dla zapytania logo ministerstwo kultury i dziedzictwa narodowego


Wiele osobistej satysfakcji sprawiła mi dziś pewna korespondencja dotycząca kilku niemieckich  SS-manów, KTÓRYCH PAŃSTWO NIEMIECKIE POCHOWAŁO NAZBYT GODNIE NA POLSKIEJ ZIEMI, KTÓRĄ HITLEROWSKIE NIEMCY 01 WRZEŚNIA 1939 ROKU NAPADŁY...GRABIŁY...ZNISZCZYŁY...NIE POCZUWAJĄC SIĘ W OBOWIĄZKU  DO DZIŚ 2015 ROKU O UZGODNIENIE KWESTII ODSZKODOWAŃ I ZADOŚĆUCZYNIENIA RZECZPOSPOLITEJ!

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego pismem z dnia 19 lutego 2015 roku podziękowało mi za społeczne zaangażowanie w sprawie NA KTÓRĄ NIKT...ŻADEN POLITYK, URZĘDNIK OPŁACANY PRZEZ SKARB PAŃSTWA POLSKIEGO ...NIE ZWRÓCIŁ JAK DOTĄD ŻADNEJ UWAGI !!!

AŻ TRAFIŁO TO NA MNIE...PONAD 70 LAT OD ZAKOŃCZENIA II WOJNY ŚWIATOWEJ, SWĄ DETERMINACJĄ I SPOSTRZEGAWCZOŚCIĄ DOPROWADZAM JAK WIDZĘ  DO BARDZO WAŻNEJ I ISTOTNEJ ZMIANY W STOSUNKACH POLSKO-NIEMIECKICH A DOTYCZĄCYCH SS-MANÓW NA CMENTARZACH WOJENNYCH W POLSCE, KTÓRZY MUSZĄ BYĆ TERAZ USUNIĘCI Z PŁYT NAGROBNYCH !!!

A sprawę nagłośniłem i prowadziłem korespondencję z paroma instytucjami od 2014 roku - co uruchomiło pewne działania na linii stosunków i umów niemiecko-polskich za sprawą RADY OCHRONY PAMIĘCI WALK I MĘCZEŃSTWA, oraz jej obecnie stanowczej reakcji po moich uwagach i spostrzeżeniach!

Jest o tym w detalach w archiwum mojego bloga.

A PRZY OKAZJI ...SENSACYJNE NIESPODZIANKI !!!

I właśnie o tym i o nich...NIEBAWEM  ze zdjęciami na www.pigipedia.blogspot.com


ZAPRASZAM!


Piszę jak jest...ŻEBY POLSKA BYŁA POLSKĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      


Krzysztof Kowalczyk