sobota, 17 stycznia 2015

CZY MOŻNA DZIŚ W POLSCE 2015 ROKU .....ZASTRZELIĆ FAŁSZYWEGO DUCHOWNEGO ,,MORALISTĘ,, W RAMACH TAK ZWANEGO DOBREGO UCZYNKU DLA SPOŁECZEŃSTWA ??!

17 stycznia 2015 roku


O tej bardzo intrygującej sprawie zawartej w tytule ...poniżej na www.pigipedia.blogspot.com


POSTARAM SIĘ ABY NA TO PYTANIE ODPOWIEDZIAŁ MI NIE TYLKO PAN PROKURATOR GENERALNY RP ALE RÓWNIEŻ....Dyrektor Generalny Lasów Państwowych Pan Adam Wasiak!!!

A przy okazji traktujcie BARDZO POWAŻNIE  informacje jakie się poniżej pojawią, gdyż OŚWIADCZAM PUBLICZNIE NA SWOIM BLOGU ... od tego 2015 roku z tego co obserwuję z ogromna uwagą i starannością  WSZYSTKO SIĘ ZDARZYĆ MOŻE!!!! WSZYSTKO I JESZCZE RAZ WSZYSTKO !!!!!!!!! ;

JESTEM OD DŁUŻSZEGO CZASU NĘKANY I ZASTRASZANY PRZEZ FAŁSZYWEGO DUCHOWNEGO ,,MORALISTĘ" ....a ja jestem pewny że wywodzi się on   z ,,kościoła,, pod nazwą PLATFORMA OBYWATELSKA, którego ,,WIERNI,, nie mogą JAK WIDZĘ PO JEGO REAKCJI znieść mojej konsekwencji w tym co robię na blogu opisując ŁAJDACTWA WŁADZY PUBLICZNEJ !!!

,,WIELEBNY,, znowu skierował się ze mną i  na adres mojego biura wysłał mi  SWOJE WSKAZÓWKI ...CO POWINIENEM ROBIĆ W ŻYCIU A CZEGO NIE , KTÓRE ODBIERAM JAKO GROŹBY (... tj; oczywiście PILNIE  powinienem zaprzestać pisania na blogu bo to SZKODZI ,,kościołowi,, Platfusów!!!)

A PONIEWAŻ JESTEM OD URODZENIA  ZWOLENNIKIEM ,,OKO ZA OKO,, ZGODNIE Z KODEKSEM HAMURABIEGO (...z tym że osobiście ODDAJĘ X 10 !!!) i nim  FAŁSZYWY ,,WIELEBNY" przekona sie zaskoczony jak działa chociażby  ,,KOKTAIL MOŁOTOVA" lub też usłyszy odgłos wystrzału ...najpierw powiadomię o tym co robi organy ścigania, które mam nadzieję że uchronią ŚMIECIA przed...NARUSZANIEM ŚWIĘTEJ PRYWATNOŚCI  - chociażby takich skromnych osób za jakich się osobiście uznaję!

          ....zasada działania ,,koktajlu Mołotova" jest stara, bardzo prosta w OBSŁUDZE a co najważniejsze BARDZO SKUTECZNA W KAŻDYM  MIEJSCU!!!
                      
...przechodził ,,WIELEBNY,, koło okopu - I NAGLE ,,COŚ" MU STRZELIŁO DO ŁBA !!!!!!


PRZYPOMNĘ tylko iż w kwestii ,,pif - paf" ...jestem INDYWIDUALNYM Mistrzem i v-ce Mistrzem Polski !!!!!!!!!!!!!!!!!

POTRAFIĘ SAM BRONIĆ NIE TYLKO OJCZYZNY ALE I TEGO CO ROBIĘ !!!!!!!!

Także zapraszam ewentualnie do ,,tańca z gwiazdami"...



Sławno,dnia 17 stycznia 2015 roku




PAN ADAM WASIAK
DYREKTOR GENERALNY LASÓW PAŃSTWOWYCH
UL. GRÓJECKA Nr 127
02-124 WARSZAWA



Szanowny Panie Dyrektorze!


Podczas naszego kilku godzinnego wspólnego spotkania w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie,które zostało na Pańską propozycję NAGRANE – użyłem w czasie dyskusji znając pewne fakty, stwierdzenia iż z Lasami Państwowymi w naszej Ojczyźnie związana jest bardzo dobrze ZORGANIZOWANA GRUPA PRZESTĘPCZA!

Mało tego; podałem Panu nawet nazwiska tych przestępców, którzy FAŁSZUJĄ DANE,DOKUMENTY I ZDJĘCIA – A PRZY TYM NIELEGALNIE ZBIERAJĄ WSZELKIE INFORMACJE NA KAŻDY TEMAT OSOBY ZAINTERESOWANEJ, KTÓRA JEST ZWIĄZANA Z LASAMI PAŃSTWOWYMI W POLSCE, a stanowi dla nich źródło ogromnego zagrożenia , gdyż posiada swój krytyczny wobec istniejącego na dziś ,,PORZĄDKU” pogląd i punkt widzenia w sprawach Skarbu Państwa!

DOSKONALE WIEM,ŻE NIEKTÓRE TE OSOBY SĄ BARDZO DOBRZE PANU ZNANE Panie Dyrektorze...............!!!!!!!!!!!!!!!


Z perspektywy minionego czasu zastanawiam się po co i w jakim celu zostały nagrane w Dyrekcji Generalnej LP moje informacje jakie Pan ode mnie uzyskał przy świadkach...

Oczywiście wykorzystując pewne moje indywidualne uzdolnienia i możliwości – informuję, iż jestem od chwili zakończenia owego spotkania w posiadaniu CAŁEGO NAGRANIA jakie mi Pan zorganizował w DGLP ...tak na wypadek gdyby Pańskie nagle zaginęło !!!
JEST TO NASZA WSPÓLNA ROZMOWA, KTÓRĄ PAN NAGRAŁ !!!!

Zawiadamiam Pana OFICJALNIE ,że według mej oceny jedna z wymienionych przeze mnie na owym nagraniu osób z imienia i nazwiska - JEST AKTUALNIE ZWIĄZANA Z UPORCZYWYM NĘKANIEM MNIE, PRZEŚLADOWANIEM, NIELEGALNYM ZBIERANIEM WSZELKICH INFORMACJI NA TEMAT MÓJ I MOICH BLISKICH itd. itd. ...tylko dlatego,że opisuję nieprawidłowości lub sytuacje, które NIGDY NIE POWINNY MIEĆ MIEJSCA W LASACH PAŃSTWOWYCH !!!!!!

MAŁO TEGO !!!!OSOBA TA PODAJE SIĘ ZA....DUCHOWNEGO !!!!!!!!

Właśnie na adres e-mail mojego biura otrzymałem ostatnio kolejne WSKAZÓWKI owego ,,wielebnego” – moralisty , który tym samym PRZEKROCZYŁ GRANICĘ KARNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SWE NIELEGALNE CZYNY !!!!

Ów ,,moralista,, powołując się na elementy wiary chrześcijańskiej zarzuca mi ,że w mojej działalności na blogu www.pigipedia.blogspot.com popieram poglądy ...PRAWA i SPRAWIEDLIWOŚĆ, partii do której nie należę – a partii którą popieram w bardzo wielu kwestiach PRO-OJCZYSTYCH, PRO – NARODOWYCH, mając przy tym swoje prawicowe poglądy stające się chwilami w zderzeniu ze ZŁODZIEJSKĄ RZECZYWISTOŚCIĄ dnia codziennego w latach 2008-2015 w Polsce …..skrajnymi, do czego mam prawo określone w Konstytucji RP !!!

Sugeruje mi nawet co powinienem zrobić...

Oto kilka ostatnich stwierdzeń owego ,,duchownego” ;

,,Popierasz jedyną partię PiS, liczysz na ich powrót...”

,, wiedzą to wszyscy...”

,,Jaki jest efekt twego kilkuletniego pisania?Żaden!”

,,Opisywane przez ciebie osoby maja się dobrze... Funkcjonują...”

,,Z leśnictwem twoja przygoda jest zakończona..”

,,ZASTANÓW SIĘ NAD TYM CO ROBISZ...”



zaś na zakończenie ,,przypadkowo” w post scriptum ,,wielebny – moralista „ dodaje mi ;

,,POMYŚL JESZCZE O RODZINIE, O DZIECIACH....”


Szanowny Panie Dyrektorze!

JEDNOZNACZNIE odbieram treść owej korespondencji JAKO GROŹBY WOBEC MNIE A SZCZEGÓLNIE MOJEJ RODZINY tylko za to,że intensywnie prowadzę taką a nie inną działalność na swoim blogu czytanym MIESIĘCZNIE przez dziesiątki tysięcy osób z serwerów całego świata, których nomen omen tenże ,,wielebny,, określa jako ...(cyt) ,,GAWIEDŹ” !!!

Wiem ,,swoimi kanałami,, ,że jestem codziennie czytany w wielu biurach nadleśnictw, regionalnych Dyrekcjach LP, w Dyrekcji Generalnej LP, Ministerstwie Środowiska i szeregu innych urzędów – ale nie zgadzam się z ,,wielebnym,, iż każda z tych osób to ,,GAWIEDŹ” !!!

Mam dowody i podstawy przypuszczać KTO TO JEST – stąd też o powyższym powiadomiłem Prokuratora Generalnego RP z moim indywidualnym wnioskiem o ściganie tej osoby za STALKING , która bez problemu ustali ,,kto,, interesował się chociażby informacjami na temat mnie lub moich bliskich!!!

W MOMENCIE ZŁOŻENIA TEGO WNIOSKU – DALEJ POSTĘPOWANIE KARNE PROWADZONE JEST PRZEZ PROKURATORA JUŻ Z URZĘDU !!!

Przypomnę;

Art.190 a kodeksu karnego;

paragraf 1. Kto przez uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej najbliższej WZBUDZA U NIEJ UZASADNIONE OKOLICZNOŚCIAMI POCZUCIA ZAGROŻENIA LUB ISTOTNIE NARUSZA JEJ PRYWATNOŚĆ - podlega karze pozbawienia wolności dl lat 3.

paragraf 2. Tej samej karze podlega , kto PODSZYWAJĄC SIĘ POD INNA OSOBĘ, wykorzystuje jej wizerunek lub inne jej dane osobowe w celu wyrządzenia jej szkody majątkowej lub osobistej ;


ŚCIGANIE TYCH PRZESTĘPSTW NASTĘPUJE NA WNIOSEK POKRZYWDZONEGO I TAKI JUŻ ZŁOŻYŁEM !!!!


Oczywiście Panie Dyrektorze są to formy jedynie prawne przeciwdziałania tego typu zachowaniom sprawców, do jakich ,,zmusza nas „ tak zwana DEMOKRACJA …

Osobiście po wielu bardzo przykrych doświadczeniach związanych z LP i węszenia za mną na zamówienie oraz wymyślania a także puszczania w eter plotek, insynuacji i pomówień przez chociażby pewnego FAŁSZYWEGO UKRAIŃCA związanego z KOMUNISTYCZNYM PZPR a ubranego w mundur leśniczego, którego nawet pozwałem przed kilku laty do sądu i który pisemnie na podstawie prawomocnego wyroku Sadu przepraszał mnie za swe ŁAJDACTWA - jestem już raczej zwolennikiem osobistego wymierzania kary, nie wierząc w sprawiedliwość Sądu tolerującego ,,podstawionych” tak zwanych świadków !!!!!!!

I choć jakoby tego typu NAGŁE osobiste wyrównywanie ,,rachunków” jest zabronione ...NIE JEST TO ZGODNE Z PRAWDĄ, gdyż w art.25 kodeksu karnego przy pojęciu ,,OBRONA KONIECZNA” widnieje zapis w paragrafie 1 JEDNOZNACZNIE MÓWIĄCY O TYM,ŻE

(cyt) ,,Nie popełnia przestępstwa , kto W OBRONIE KONIECZNEJ, odpiera bezpośredni, bezprawny zamach na jakiekolwiek dobro chronione prawem”

JESZCZE BARDZIEJ CIEKAWE SĄ KOLEJNE PARAGRAFY ,,OBRONY KONIECZNEJ” W SYTUACJI, GDYBYM DLA PRZYKŁADU ZOSTAŁ ZMUSZONY SYTUACJĄ ...FIZYCZNEGO WYELIMINOWANIA Z EGZYSTENCJI NA TYM ŚWIECIE TAKIEGO OSZUSTA ,,DUCHOWNEGO,, wyłącznie DLA DOBRA SPOŁECZEŃSTWA - przed czym oczywiście nigdy nie będę miał w zaistniałych okolicznościach żadnych oporów moralnych :

Otóż paragraf 2 art.25 kk o ,,OBRONIE KONIECZNEJ” stanowi :

,,W RAZIE PRZEKROCZENIA GRANIC OBRONY KONIECZNEJ , W SZCZEGÓLNOŚCI GDY SPRAWCA ZASTOSOWAŁ SPOSÓB OBRONY NIEWSPÓŁMIERNY DO NIEBEZPIECZEŃSTWA ZAMACHU – SĄD MOŻE ZASTOSOWAĆ NADZWYCZAJNE ZŁAGODZENIE KARY, A NAWET ODSTĄPIĆ OD JEJ WYMIERZENIA”

Natomiast mnie osobiście najbardziej zainteresował ten zapis prawny :

paragraf 3:
(cyt) ,,NIE PODLEGA KARZE, KTO PRZEKRACZAJĄC GRANICE OBRONY KONIECZNEJ POD WPŁYWEM STRACHU LUB WZBURZENIA USPRAWIEDLIWIONYCH OKOLICZNOŚCIAMI ZAMACHU”

...a moje ,,WZBURZENIE” sugestiami ,,duchownego” pozostanie już na najwyższym USPRAWIEDLIWIONYM poziomie obrony koniecznej !!!!

Szanowny Panie Dyrektorze!


Dlaczego o tym wszystkim Panu piszę ??!

W korespondencji ,,duchownego” dowiaduję się,że ...ROZMAWIAŁ ON Z PANEM DYREKTOREM !!!

Więc celem weryfikacji tejże jak przypuszczam kolejnej fałszywej informacji tam zawartej - uprzejmie proszę Pana jako Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w Polsce o odpowiedź na poniższe jedno pytanie;

1/ CZY KIEDYKOLWIEK ROZMAWIAŁA Z PANEM DYREKTOREM PRYWATNIE LUB ZAWODOWO NA MÓJ PERSONALNY TEMAT ...JAKAKOLWIEK OSOBA DUCHOWNA, A JEŚLI TAK W CO NIE WIERZĘ TO PROSZĘ W ZAISTNIAŁYCH OKOLICZNOŚCIACH JAKIE OPISAŁEM PANU POWYŻEJ O PODANIE MI JEJ DANYCH OSOBOWYCH ??!


BARDZO PROSZĘ o pilną odpowiedź na mój adres e-mail jaki jest Panu Dyrektorowi znany!

Na zakończenie zawiadamiam,że treść tej korespondencji przekażę również organom ścigania w sprawie, która stanowi jak widzę POTENCJALNE ZAGROŻENIE DLA MOJEJ RODZINY, gdyż ja potrafię obronić się sam metodami bardzo prostymi i OGROMNIE SKUTECZNYMI !!!!!

Darz Bór !


Krzysztof Kowalczyk


PS.

Oczywiście nie mam najmniejszego zamiaru zaprzestać swojej działalności na moim blogu www.pigipedia.blogspot.com tylko dlatego że jakiemuś OSZOŁOMOWI, CHOREMU PSYCHICZNIE ,,WIELEBNEMU,, OSZUSTOWI któremu przysłowiowa ,,piana z pyska leci” wraz z jego politycznymi ,,przydupasami” z wściekłości po przeczytaniu kolejnych moich informacji – a który mi pisze bzdury, że niedawno …....wrócił z ,,misji,, !!!!!!!!!!!

Moja MISJA trwa i ma się bardzo dobrze – a jest nią od samego początku ZWRÓCENIE SPOŁECZEŃSTWU A SZCZEGÓLNIE POLSKIM LEŚNIKOM UWAGI NA RÓŻNE NIEGODZIWOŚCI JAKIE NIGDY NIE POWINNY MIEĆ MIEJSCA NIE TYLKO W LASACH PAŃSTWOWYCH !!!!



Piszę jak jest....


Krzysztof  Kowalczyk


PS.

RZĄD ,,PLATFUSÓW OBYWATELSKICH.. PRZESTRASZYŁ SIĘ STRAJKÓW I PROTESTÓW GÓRNIKÓW NA POLSKIM ŚLĄSKU, KTÓRZY OD WIELU DNI PROTESTOWALI W OBRONIE NIE TYLKO SWOICH MIEJSC PRACY ALE I PRYWATYZACJI MAJĄTKU SKARBU PAŃSTWA !!!
                                    

Media prawie nie podają tego typu info,że NA ŚLĄSKU DZIŚ BYŁO KILKA BITEW GÓRNIKÓW Z POLICJĄ (...kilku z nich jest rannych, jeden policjant ma nawet złamaną nogę po bitwie w Zabrzu!!!)

    

Jako winnych zajśc podaje  się ...PIJANYCH KIBICÓW (sic!!!!)



DZIŚ PODPISANO POROZUMIENIE ...które oczywiście rząd PO uzna za ,,swój sukces" sic!




BRAVO!  BRAVO! BRAVO! Polscy górnicy!!!

LESNICY LASÓW PAŃSTWOWYCH I ,,SOLIDARNOŚĆ'" LEŚNEJ BRACI BYŁA OD POCZĄTKU Z WAMI PO WASZEJ STRONIE SŁUSZNOŚCI TYCH PROTESTÓW - TAK SAMO JAK WY GÓRNICY BYLIŚCIE Z LEŚNIKAMI W 2010 ROKU GDY TA SAMA BANDA USIŁOWAŁA SPRZEDAĆ ,,LASY PAŃSTWOWE" 



Oczywiście sondaże ,,POPULARNOŚCI" Platformy Obywatelskiej według pro rządowych statyctyk osiągają ...IDIOTYCZNIE WYSOKIE WSKAŹNIKI !

PRAWDĘ WIDAĆ JUŻ NIE TYLKO NA ULICACH ŚLĄSKA !!!!!


A oto pkt.17 podpisanego dziś porozumienia przez premier ,,MARGARET" Kopacz z górnikami  ;

UWAGA!!!!

(cytat) ,, STRONA ZWIĄZKOWA ZAPEWNI WARUNKI POKOJU SPOŁECZNEGO towarzyszącego realizacji  Planu Naprawczego Kampanii Węglowej S.A. I ZAKOŃCZENIE PROTESTÓW GÓRNICZYCH.


Skoro użyto słownictwa  ,,WARUNKI POKOJOWE" to mam rozumieć że na Śląsku była ...WOJNA o której naród nic nie wie ????????