niedziela, 14 grudnia 2014

MAŁE PRZYPOMNIENIE...DLA WASZEJ WIEDZY!

14 grudnia 2014 roku

OBSERWUJĄC WASZE CZYTELNICTWO MOJEGO BLOGA www.pigipedia.blogspot.com a także poprzedniego www.pigipedia.blog.com (PO)lesie - pragnę Wam przypomnieć,że MACIE DO DYSPOZYCJI TŁUMACZ MOICH TEKSTÓW NA DOWOLNY JĘZYK ŚWIATA JAKI WAS INTERESUJE!

KORZYSTA Z NIEGO DZIESIĄTKI TYSIĘCY MOICH CZYTELNIKÓW JUŻ NA CAŁYM ŚWIECIE...

ABY GO URUCHOMIĆ ;  znajdziecie ZAWSZE tuż obok tekstu (po prawej stronie!) napis ,,TRANSLATE,, (TŁUMACZ) - następnie klikając w widoczną tam strzałkę POJAWIAJĄ SIĘ WAM PROPONOWANE JĘZYKI OBCE Z CAŁEGO ŚWIATA, W KTÓRYCH MOŻECIE CZYTAĆ mój blog  ,,pigipedię,, i każdy tekst jaki tam się znajduje.

ZAPRASZAM DO KORZYSTANIA Z TEGO ; jest to świetna forma NAUKI , lub też ,,POD SZLIFOWANIA,, sobie znajomości języków obcych!

NIEBAWEM ,,top - 10,, państw z serwerów których najbardziej interesowano się moim blogiem i wpisami za miesiąc październik i listopad 2014 roku!

STATYSTYKA PIERWSZEJ DZIESIĄTKI ( ,,TOP-10,,) ZMIENIA SIĘ JAK W KALEJDOSKOPIE ...

Bardzo się cieszę i DZIĘKUJE WAM BARDZO za zainteresowanie tym co robię DLA WAS !!!

MAM JUŻ KILKASET TYSIĘCY WASZYCH WEJŚĆ OGÓŁEM ...i jestem z tego powiem to nieskromnie dumny!

DZIESIĄTKI TYSIĘCY WASZYCH WEJŚĆ W KAŻDYM MIESIĄCU JEST DLA MNIE SATYSFAKCJĄ I NAGRODĄ ZA PRACĘ...

W formie NIESPODZIANKI przed szczegółową analizą podam Wam fakt,że W OSTATNIM OKRESIE Francja i jej serwery zdecydowanie pokonały USA i Niemcy - wychodząc w grudniu na pozycję nr 2! CIESZY MNIE TO - POZDRAWIAM WAS GDZIEKOLWIEK JESTEŚCIE NA ŚWIECIE A SZUKACIE ...PRAWDY O POLSCE, JAKIEJ NIE ZNAJDZIECIE RACZEJ W OFICJALNYCH, ŚCIEMA RZĄDOWYCH MEDIACH!!!

BARDZO MI DOKUCZAJĄ I UTRUDNIAJĄ  W TYM  CO ROBIĘ ..ale o tym niebawem!

A oto KTO regularnie, CODZIENNIE  czyta moje teksty oprócz Polskich serwerów oczywiście ;

FRANCJA,USA,NIEMCY,BELGIA,HOLANDIA,AUSTRIA,WĘGRY,CHORWACJA,
SZKOCJA,ISLANDIA,IRLANDIA,NORWEGIA,SZWECJA,FINLANDIA,LITWA,
BIAŁORUŚ, UKRAINA, ROSJA(bardzo intensywnie!),INDIE,MONGOLIA,GRECJA,
 WIELKABRYTANIA,WŁOCHY,SŁOWACJA,SZWAJCARIA,CZECHY,RUMUNIA,
TURCJA,EGIPT,IZRAEL,PANAMA,KENIA,KANADA,WENEZUELA,BRAZYLIA,
ARGENTYNA,JAPONIA,CHINY,KAZACHSTAN,MALEZJA,AUSTRALIA...

Jest Was naprawdę BARDZO WIELU...zaproście więc na ,,pigipedię,, KOLEJNYCH SWOICH ZNAJOMYCH,RODZINY, PRZYJACIÓŁ !

Tych wszystkich,którzy przekazali mi bardzo ciekawe materiały z prośba aby UJRZAŁY ONE ŚWIATŁO DZIENNE - proszę o cierpliwość, gdyż MUSZĘ je sprawdzać, weryfikować a dopiero po tym znajdą się ewentualnie na blogu.
                               

WIELKOŚĆ NIEPRAWOŚCI...WASZYCH KRZYWD W DZISIEJSZEJ ,,WOLNEJ,, POLSCE JEST JAK WIDZĘ NIE TYLKO PO SWOICH OSOBISTYCH PRZEŻYCIACH I DOŚWIADCZENIACH - OGROMNA!!!

TRZEBA O TYM ODWAŻNIE I GŁOŚNO MÓWIĆ, PISAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!


Piszę jak jest ...


Krzysztof Kowalczyk

PS.

W rocznicę STANU WOJENNEGO Prezydent RP Komorowski powiedział publicznie aby w Polsce ,,SKLEJAĆ CO SIĘ DA,, w narodzie - a więc ma on jako głowa państwa PEŁNĄ ŚWIADOMOŚĆTEGO CO ZROBIŁ TEN FACET PONIŻEJ :


.