niedziela, 3 listopada 2013

,,TOP - DZIESIĄTA,, pigipedii za miesiąc PAŹDZIERNIK 2013 roku!



,,TOP DZIESIĄTKA,, www.pigipedia.blogspot.com...ZA MIESIĄC PAŹDZIERNIK 2013 ROKU.


04 listopada 2013 roku


Nadszedł czas obiecanego podsumowania ,,CIEKAWSKICH,,wiedzy, moich przemyśleń, analiz prostego, zwykłego faceta za jakiego się uważam,który ma odwagę POWIEDZIEĆ I NAPISAĆ PUBLICZNIE PRAWDĘ I TO TAKĄ KTÓRA DLA TYSIĘCY LUDZI W DZISIEJSZEJ POLSCE JEST W OGÓLE NIE MOŻLIWĄ A WRĘCZ ABSTRAKCJĄ....

Dotyczy to nie tylko (...aczkolwiek DO NICH JEST TO GŁÓWNIE ADRESOWANE!!!) POLSKICH LEŚNIKÓW !

Mam dużą satysfakcję osobistą czego nie wstydzę się przyznać,że LICZBA ,,FANÓW,, czytelników mojego boga zwanego tak na skróty ,,pigiedia,, CO MIESIĄC ZNACZĄCO WZRASTA czego dowodzą  chociażby Wasze ...NOCNE OCZEKIWANIA na kolejne wieści i moją ,,pisaninę,, O WSZYSTKIM tj: życiu codziennym w dzisiejszej Polsce pełnym PO-litycznych ŁAJDAKÓW, TCHÓRZY, pospolitych MEND dla których inny człowiek  W TYM I WIELU Z WAS się zupełnie nie liczy, PRZESTĘPCÓW KUPUJĄCYCH SOBIE ,,UKŁADAMI,, BEZKARNOŚĆ, NIE ZNANYCH POLSKIEMU SPOŁECZEŃSTWU faktów historycznych dotyczących NASZEJ KOCHANEJ OJCZYZNY które wyszukuję i sam DLA SIEBIE ZBIERAM OD LAT  dzieląc się już z Wami...no i oczywiście PROBLEMÓW JAKIE WYSTĘPUJĄ W PAŃSTWOWYM GOSPODARSTWIE LEŚNYM ,LASY PAŃSTWOWE,, W POLSCE od kilku lat szczególnie, a o których CO DOSKONALE WIEM I ZDAJĘ SOBIE Z TEGO SPRAWĘ ...wielu marzy abym już przestał pisać i UPUBLICZNIAĆ RAŻĄCE NADUŻYCIA I BRAK KOMPETENCJI WIELU OSÓB W TEJ FIRMIE !!!!!!!

NIESTETY !!! NIE PRZESTANĘ....  (sic!!!)

Tu tylko nadmienię ZAPRASZAJĄC WAS oczywiście do zaglądania na www.pigipedia.blogspot.com ,że miesiąc LISTOPAD 2013 ROKU będzie BARDZO WSTYDLIWY DLA KILKU LEŚNIKÓW zajmujących kierownicze stanowiska w PGL Lasy Państwowe !!!!
DETALE JUŻ OD NASTĘPNEGO TYGODNIA...czekam tylko na dokumenty weryfikujące informacje od Was za które niniejszym moje  publiczne DZIĘKI!!!

I jak zwykle MOJA SERDECZNA PROŚBA ... PRZEKAZUJCIE ,,NAMIAR,, na pigipedia.bogspot.com lub też pierwszy a mój starszy blog pigipedia(PO)lesie - swoim znajomym, bliskim itp. gdzie czeka na KAŻDEGO już kilkaset postów z wiedzą jakiej raczej w publicznej prasie  w obecnej Polsce nie znajdziecie!

STARAM SIĘ wrzucać aktualne posty na pigiedia.blogspot.com a jednocześnie TEN SAM TEST na stary blog pigipedia(PO)lesie który od ponad roku mam non stop atakowany przez jakichś DUPKÓW, a którzy dla przykładu ...UKRADLI MI OSTATNIO Z TAMTEGO BLOGA WSZYSTKIE BEZ WYJĄTKU POSTY OD WRZEŚNIA 2013 ROKU które tam zamieściłem !

Oczywiście MOGĘ SIĘ TYLKO DOMYŚLAĆ KOMU NIE SĄ NA RĄCZKĘ moje wywody, opinie itp. ...stąd też NATYCHMIAST załączyłem na ,,stary blog,, PONOWNIE WIELE Z TYCH USUNIĘTYCH POSTÓW !!!

Zabawa w kotka i myszkę Z CHAMAMI  mnie jednak nie bawi... szkoda mego czasu dla DEBILI I TCHÓRZY !!!


Niniejszym nie ukrywam I ZAPOWIADAM MOJĄ OPARTĄ NA100% FAKTACH...OSTRĄ W MOIM STYLU POLEMIKĘ Z ,,PIERWSZĄ ODSŁONĄ  = STRATEGII LASÓW PAŃSTWOWYCH,, jaką medialnie ostatnio ogłoszono w tej firmie państwowej !
Strategię opracowano w 7 krokach ...OKREŚLAJĄC KIERUNEK W JAKIM ZACZYNAJĄ A NAWET JUŻ ZMIERZAJĄ LASY PAŃSTWOWE W POLSCE  - ALE WRAZ...... Z ,,USPOKAJANIEM OTOCZENIA,, co mi daje osobiście BARDZO WIELE DO MYŚLENIA !!!

Czy to uspokajanie to jakiś ,,knebel na usta,, leśników...zasłona na ich oczy, aby nie widzieli PARTACTWA I NADUŻYĆ JAKICH MAMY CAŁĄ MOC POŚRÓD OSÓB NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH  w PGL LP ???!
Pożyjemy..zobaczymy!!!

A owe 7 kroków PGL LP to : 1/MISJA ; 2/WIZJA FUNKCJONOWANIA DO 2030 ROKU... 3/STRATEGICZNE OBSZARY DZIAŁANIA
4/ CELE STRATEGICZNE 5/WARTOŚCI 6/ PROGRAMY STRATEGICZNE 7/ MIERNIKI STRATEGII ...

Będę miał o czym jak widzę DYSKUTOWAĆ...

Oczywiście podzielam w 100% pogląd PILNYCH ZMIAN W LASACH PAŃSTWOWYCH i nie mam zamiaru ,,KRYTYKOWAĆ TEGO DLA SAMEJ KRYTYKI,,  bo to byłoby wręcz  chore, ale będę swoim głosem ..ZWALCZAŁ POLITYCZNE MIERNOTY w Lasach Państwowych,żerujące od lat na UKŁADACH które przynoszą TYLKO TEMU ,TOWARZYSTWU WZAJEMNEJ LEŚNEJ ADORACJI,, - BARDZO WYMIERNE PROFITY a natomiast pozostałej Braci Leśnej ...OGÓLNE OGŁUPIANIE !!!

A NAZWISKA WIELU LEŚNYCH MIERNOT I ICH FUNKCJE ZAWODOWE ...macie na pigipedii wraz ze SKANDALAMI z ich udziałem zawartymi w ramach ich ,,profesjonalnych ,, eksperymentów no i oczywiście  STRAT SKARBU PAŃSTWA w milionach złotych !!!

To na razie tyle...

A OTO ,,TOP - DZIESIĄTKA,,  osób ciekawych O KAŻDEJ PORZE wiadomości na pigipedia.blogspot.com w PAŹDZIERNIKU 013 roku :

Nr 1/ Oczywiście to tysiące Waszych wejść poprzez serwery w RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ  w ostatnim miesiącu mamy wzrost zainteresowania tym o czym piszę ...aż  o 40,05%  !!!
TO SYMPATYCZNE...BUDUJĄCE ...I MOTYWUJĄCE!
Przekazujcie dalej,,pocztą pantoflową,, namiar na info tu się pojawiające a w październiku było dla Was NOWYCH 27 wiadomości, które znajdziecie już w historii bloga w chwilach wolnego czasu refleksji przemyśleń !


Nr2 / STANY ZJEDNOCZONE (USA) - których serwery są już raczej nie do pobicia przez kolejnego z pozycji nr 3 !
FAKT TEN DOWODZI,ŻE NASZA POLONIA AMERYKAŃSKA ZAWSZE PATRIOTYCZNIE USPOSOBIONA WOBEC RZECZPOSPOLITEJ
SZUKA CODZIENNIE NOWYCH WIEŚCI Z ODLEGŁEJ POLSKI...
U mnie ją macie ZAWSZE ŚWIEŻĄ więc zaglądajcie tu jak najczęściej i ...PRZEKAZUJCIE NAMIAR NA TEN BLOG INNYM ,,CIEKAWSKIM,,
TEGO CO TAK NA PRAWDĘ (BEZ CENZURY !!!!!) SŁYCHAĆ DOBREGO W POLSCE...
Zbliża się NASZE NARODOWE ŚWIĘTO ...11 LISTOPADA I ROCZNICA ODZYSKANIA NIEPODLEGŁOŚCI !
Specjalnie dla POLONUSÓW mam na ten dzień PREZENT, z którego JAKO POLACY BĘDZIECIE DUMNI i to nie tylko Ci za Oceanem!

Od paru lat piszę książkę o LOSACH MOICH PRZODKÓW a ponieważ mam BARDZO DUŻĄ RODZINĘ W USA (buziaki!!!) a min; mój pradziadek w okresie między wojennym GDY POLSKA BYŁA JUŻ WOLNA  wyemigrował do USA (...by wrócić do rodzinnego gniazda z ,,zielonymi,, oczywiście w kieszeni!) - znalazłem pewne fakty  PRAKTYCZNIE NIE ZNANE W POLSCE A WYJĄTKOWO WAŻNE NA DRODZE KU NIEPODLEGŁOŚCI  jaką dzięki także krwi Polonii z USA uzyskaliśmy w 1918 roku, za którą życie oddało AŻ TRZECH RODZONYCH BRACI MEGO PRADZIADKA o nazwisku które posiadam i ja !!!  
Łezka  w oku się kręci gdy człowiek czyta CO ROBIŁA POLONIA ZA OCEANEM ...ABY POLSKA BYŁA POLSKĄ W 1918 ROKU!

Nr3/...Nr 4/  NIEMCY ...I UKRAINA z taką samą ilością wejść poprzez ich serwery na ,,pigipedię,, !!!
Myślę,że ilość danych historycznych OPARTYCH ZAWSZE  NA 100% FAKTACH jakie opisuję na mym blogu pozwoliła Ukraińcom DOGONIĆ NIEMCÓW z czego się bardzo,bardzo cieszę !
PODAJ DALEJ ...a tak na ucho Wam dodam,że USA wyprzedza Was na serwerach Niemiec i Ukrainy dziś o...bardzo duży % !

Nr 5/ WIELKA BRYTANIA ...tuż, tuż za w/w!
PAMIĘTACIE TAM O NASZYM ŚWIĘCIE NIEPODLEGŁOŚCI ZA PARĘ DNI ...POKAZUJĄC Z DUMĄ ŻE CHOĆ Z DALA OD RODZINNEGO KRAJU PAMIĘTAMY BO JESTEŚMY POLAKAMI !!!!!

Nr 6/ WENEZUELA ... co mnie mile zaskoczyło w ostatnim miesiącu ! Zapewne Wasza bliskość do USA ma tu duży pływ na ten fakt - więc serdecznie witam i PRZEKAZUJCIE MNIE SOBIE DALEJ !!!
Pozdrawiam Wszystkich i każdego z osobna, którzy poprzez serwery dalekiej od Polski  Wenezueli ...szukają wieści o Polsce !

Nr 7/ HOLANDIA ...którą miałem okazję niedawno podziwiać na własne oczy z jej niepowtarzalnym pięknem wiatraków, mostów,mosteczków,
krainy mnóstwa gatunków sera i BARDZO PRACOWITYCH LUDZI, gdzie teraz ,,wiatr historii, zapędził POLAKÓW w poszukiwaniu ...NORMALNOŚCI ŻYCIA, GODZIWEJ PRACY I PŁACY bo rządzący w Polsce POlityczni DURNIE nie mogą im tego zapewnić, szykując się już znowu przed kolejnymi wyborami ..Z KOLEJNĄ PRZYNĘTĄ OGŁUPIANIA MOICH NAIWNYCH RODAKÓW NA ,,ŚWIETLANĄ PRZYSZŁOŚĆ,, ale pod warunkiem - ,ZAGŁOSUJ NA DURNI Z PLATFORY OBYWATELSKIEJ,,

Nie dajcie się zwieźć OSZOŁOMSTWU ...nie przynoście wstydu Polsce pracując  w Holandii, która  przecież Wam tym samym  POMAGA !!!

Nr 8/ ...Nr 9/...Nr 10/ ...aż trzy państwa, poprzez serwery których SZUKANO WIEDZY na pigipedia.blogspot.com !!!
Są to egzotyczna ...MALEZJA , następnie piękna PORTUGALIA oraz przeogromna i fantastycznie cudowna do zwiedzania nie tylko zakochanego w lasach,naturalnym środowisku  leśnika...ROSJA!!!

Serwery tych krajów w październiku 203 roku ...PRACOWAŁY NA DOKŁADNIE TYM SAMYM POZIOMIE !
Jeśli moja wiedza z którą się dzielę na blogu przydała się Wam ale DLA DOBRA POLSKI to oto mi właśnie chodziło więc ZAPRASZAM JESZCZE CZĘŚCIEJ !!!

A NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE POSTY w październiku na ,pigipedii,, ...to te z serii ,,CHORE LASY PAŃSTWOWE,, przede wszystkim, ale dużym wzięciem cieszy się nadal ten pt:: ,,ŻEGNAM PO-LITYCZNE DUPKI ,,
Nie mniej interesuje Was także  ta nie znana  HISTORIA POLSKI...

Traktujcie MOJE WSZYSTKIE POSTY jakie dotąd opublikowałem ( ...a zbliżam się już do 600 !!!) na www.pigipedia.blogspot.com lub też na
pigipedia(PO)lesie NICZYM  ECHO USŁYSZANE NAGLE GDZIEŚ TAM ...A TO CO Z TEGO ECHA ZŁAPIECIE - JEST TYLKO WASZE !!!

Nie zapominając nigdy o tym ,że i Wy możecie się owym ECHEM podzielić z innymi ...

Piszę jak jest...


Krzysztof Kowalczyk