poniedziałek, 4 listopada 2013

CHORE LASY PAŃSTWOWE...100% SKUTECZNOŚĆ ,,PIGIPEDII,, !!! Część XIV.



CHORE LASY PAŃSTWOWE...100% SKUTECZNOŚĆ ,,PIGIPEDII,, Część XIV.


04 listopada 2013 roku


Pękać się człowiekowi chce ze śmiechu gdy patrzę na zachowanie pewnych LEŚNYCH SNOBÓW I BUFONÓW w PGL LP, którym Skarb Państwa płaci co miesiąc na prawdę niezłe pensje TYLKO ZA TO,ŻE POZIOM ICH  LENISTWA PRZEWYŻSZA ŚREDNIĄ W UNII EUROPEJSKIEJ po stronie politycznych cieci !!!

Kilka dni temu , w ostatni weekend napisałem jeden z postów ,,CHORE LASY PAŃSTWOWE...,, a będący moim OFICJALNYM ZAPYTANIEM do Pana Adama Wasiak Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych na temat rażącego moim skromniutkim zdaniem łamania prawa zamówień publicznych w Nadleśnictwie Sławno!

TERAZ SIĘ PRZYZNAM (...sic!!!),że w tamtym poście napisałem,iż treść tego pisma do Pana Dyrektora a którą upubliczniłem dla Was na mojej ,,pigipedii,, ... jakoby przesłałem do DGLP w Warszawie !
TO BYŁA MOJA PUŁAPKA NA CWANIAKÓW I ZWYKŁY BLEF.... (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Chciałem sprawdzić JAK DŁUGA JEST REAKCJA OD CHWILI GDY NAPISZĘ O CZYMŚ BEZPRAWNYM W FIRMIE LASY PAŃSTWOWE ...do czasu gdy ,,KTOŚ,, zacznie panicznie ratować własną d... i co prawda z bardzo poważnym opóźnieniem NAPRAWIAĆ SWE PARTACTWO,LENISTWO CZY TEŻ BRAK KOMPETENCJI ...o zgrozo nawet BARDZO DOBRZE PŁATNY PRZEZ PGL LP !!!!

Wiem,że ,,pigipedię,, czyta mnóstwo osób nie tylko na świecie ale tych pracujących w Lasach Państwowych, którzy dzwoniąc do mnie ...MAJĄ UBAW PO SAME PACHY, gdyż jak podkreślają ,,nie mogą,, z wiadomych względów powiedzieć ,,SZEFIE ALE Z PANA NIEKOMPETENTNY DUPEK, KTÓRY NIE POTRAFI ZADBAĆ W SWEJ FIRMIE O WŁAŚCIWY NADZÓR I KONTROLĘ WYKONYWANYCH PRAC,, !!!

I takich telefonów miałem właśnie dziś wiele, a które powiadomiły mnie CO SPRAWDZIŁEM rzecz jasna,że dziś tj: 04 listopada 2013 roku
W GODZINACH POŁUDNIOWYCH ...pojawiły się ,,NAGLE,, jak domniemywam w wyniku czytania  ,,pigipedii,, WSZYSTKIE KOMPLETNE I WYMAGANE PRAWEM, ZALEGŁE  ZAPISY W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH  Nadleśnictwa Sławno /RDLP Szczecinek/- ale niestety ...Z RAŻĄCYM OPÓŹNIENIEM !!!
Oczywiście zerknijcie sobie na datę ich publikacji ...04.11.2013 roku !!!! (sic!!!!!!!!!!!!!)

A teraz rzecz OFICJALNA ...treść mego pisma do Pana Dyrektora Generalnego LP Adama Wasiak ....WYSŁAŁEM E-MAIL DOPIERO DZIŚ !!!!

Jak myślicie CZEMU TO DOWODZI ????!

TO KLASYCZNY ,,TU-MI-WISIZM,, W LASACH PAŃSTWOWYCH RDLP SZCZECINEK ...BRAK KOMPETENCJI URZĘDNICZEJ...NO I RAŻĄCE NARUSZANIE OBOWIĄZUJĄCEGO PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH TAK WAŁKOWANEGO PODCZAS KONKURSÓW NA STANOWISKA KIEROWNICZE W LP ... NIEDOPEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW SŁUŻBOWYCH I TO W SPRAWACH,GDZIE W GRĘ WCHODZĄ MILIONY ZŁOTYCH POLSKICH SKARBU PAŃSTWA !!!

Mówiąc to po męsku i dosadnie ...,,BURDEL,,nic więcej !!!

Z drugiej strony a tej bardziej SATYSFAKCJONUJĄCEJ mnie osobiście - DOWODZI TO 100% SKUTECZNOŚCI ,,PIGIPEDII,, A NIE OSÓB ODPOWIEDZIALNYCH ZA WYRYWKOWĄ KONTROLĘ JAKOŚCI WYKONYWANEJ PRACY W LASACH PAŃSTWOWYCH (...np: inspekcji Dyrektora RDLP Szczecinek !!!) .

Nie trzeba nigdzie ruszać od razu w teren, aby TAKI BURDEL znaleźć w danym nadleśnictwie jak ja to WYPUNKTOWAŁEM niniejszym I TO AŻ W KILKU PRZETARGACH PUBLICZNYCH mego ,,ulubionego,, Nadleśnictwa Sławno !

WYSTARCZY TAK NA SERIO TYLKO CHCIEĆ ...aby w chwili refleksji  uzmysłowić sobie ILE TAK NA PRAWDĘ JEST WART OBECNY ,,SYSTEM KONTROLI,,W LASACH PAŃSTWOWYCH, GDZIE KAŻDY INSPEKTOR MOŻE ZROBIĆ TYLKO TO CO MU KAŻĄ PRZEŁOŻENI A CI Z KOLEI W WIĘKSZOŚCI JAK TO OKREŚLA MÓJ KOLEGA TO  STRUSIE,,STARE MALINOWE CIECIE,, KTÓRYM CZAS SIĘ ZATRZYMAŁ A NIE MAJĄ NAJMNIEJSZEGO ZAMIARU GONIĆ W PGL LP  OBECNEJ RZECZYWISTOŚCI ...

IM JEST DOBRZE ...A WIADOMO,ŻE ,,IM CISZEJ TYM LEPIEJ,, (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!).


Smutne...żałosne...i niestety prawdziwe !!!

CHORE POLSKIE LASY PAŃSTWOWE...

Czekam teraz na odpowiedź Pana Dyrektora Generalnego LP Adama Wasiaka, którą upublicznię !

Byłoby NIE OK gdybym zapomniał dodać,że szefem Nadleśnictwa Sławno jest Pan Sylwester KUPCZYK ...zwycięzca ,,KONKURSÓW PIGANA,, na stanowiska kierownicze w Lasach Państwowych ,czyli jeden z tych WYSELEKCJONOWANYCH ,,NAJLEPSZYCH Z NAJLEPSZYCH ,, na nadleśniczego w RP!
Piszę to z pełną premedytacją pomny bzdur jakie ten wypowiadał w Sądzie Pracy w Koszalinie podczas rozprawy z mego powództwa, którą Lasy Państwowe za sprawą ich ,,cieniutkiego mecenasa,, ze mną przegrały w obu instancjach ( Sąd Rejonowy i Sąd Okręgowy) a potem był ZMUSZONY TREŚCIĄ WYROKU NANIEŚĆ MI WPIS DO ŚWIADECTWA PRACY I PODPISAĆ SIĘ POD TY,ŻE NADLEŚNICTWO SŁAWNO BEZPRAWNIE ZWOLNIŁO MNIE Z PRACY ... przez nadleśniczego i kandydata na pOSŁA Platformy Obywatelskiej !!!

Piszę z bólem jak jest w LP !!!


Krzysztof Kowalczyk