wtorek, 23 czerwca 2015

LASY PAŃSTWOWE...BEZWZGLĘDNA I BARDZO POMYSŁOWA WALKA KAŻDYMI METODAMI Z POSPOLITYMI PRZESTĘPCAMI NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH W PGL LP !!!

23 czerwca 2015 roku


Dziś KOLEJNY ARCY WYJĄTKOWY TEMAT...

KTO I DLACZEGO ZŁOŻYŁ ZAWIADOMIENIE DO PROKURATURY W SPRAWIE PRZESTĘPSTWA POPEŁNIONEGO PRZEZ ....BYŁEGO DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH MARIANA PIGAN (...,,NAMASZCZONEGO" PRZEZ DONALDA TUSKA NA TO STANOWISKO!!!!), KTÓRE JAK USTALIŁEM RZECZYWIŚCIE MIAŁO MIEJSCE - A KTÓRE ZOSTAŁO ZŁOŻONE W PROKURATURZE ....W MOIM IMIENIU,ALE BEZ MOJEJ WIEDZY??!

Sprawa jest osobiście dla mnie bardzo ciekawa, ponieważ doskonale wiem,że tenże Pigan to nie tylko według mnie  POSPOLITY POLITYCZNY DRAŃ I ŁOTR W LASACH PAŃSTWOWYCH, CZŁOWIEK KTÓRY PERSONALNIE NISZCZYŁ BARDZO WIELU LEŚNIKÓW O INNYCH NIŻ PLATFORMA OBYWATELSKA I PERSONALNIE ON  POGLĄDACH I PRZEKONANIACH POLITYCZNYCH ...itd.itd.itp!

JESTEM PEWIEN,ŻE NIGDY NIE ZOSTAŁBY DYREKTOREM GENERALNYM LASÓW PAŃSTWOWYCH, GDYBY NIE WŁAZIŁ W D*****TAKIM JAK DONALD TUSK !!!

TO PRZYKŁAD KLASYCZNEGO KARIEROWICZA I POLITYCZNEGO SNOBA...

POZNAŁEM W 100% CHARAKTER TEGO TYPA,KRĘTACZA I OSZUSTA - W SYTUACJI, GDY USIŁOWAŁ NAMÓWIĆ MNIE I INNYCH LEŚNIKÓW Z TERENU RDLP SZCZECINEK DO ....ZNISZCZENIA OD WEWNĄTRZ STRUKTUR LEŚNEJ ,,SOLIDARNOŚCI" BRACI LEŚNEJ W TEJŻE REGIONALNEJ DYREKCJI LP W SZCZECINKU !!!


...A OTO I ,,PAMIĄTKOWE" ZDJĘCIE Z TEGO SPOTKANIA,KTÓRE WYKONAŁEM OSOBIŚCIE W CZASIE KTÓREGO PADŁA TA PROPOZYCJA !!! KRĘTACZE - Pigan i Cichoń na głównym planie ... MAŁO TEGO , WTÓROWAŁ MU WYBRANY WÓWCZAS POLITYCZNIE PRZEZ STANISŁAWA GAWŁOWSKIEGO - dyr. RDLP Szczecinek SŁAWOMIR CICHOŃ...
          
PIGAN dzięki Platfusom Obywatelskim zmieniał dystynkcje służbowe jak skarpetki!


OBAJ KRETYNI USIŁOWALI ZABAWIĆ SIĘ NASZYM KOSZTEM , W CELU ,,ZAŁATWIENIA" NIEWYGODNYCH IM OSÓB W LASACH PAŃSTWOWYCH...


Nie będę tego ukrywał, ale ...PĘKAŁEM ZE ŚMIECHU gdy dowiedziałem się, że SŁAWOMIR CICHOŃ - ten sam dyrektor RDLP Szczecinek KTÓRY WÓWCZAS WSPÓLNIE Z MARIANEM PIGANEM NAMAWIALI NAS DO ZNISZCZENIA OD WEWNĄTRZ STRUKTUR LEŚNEJ ,,SOLIDARNOŚCI" .................uczestniczył ostatnio w dniu 13 czerwca 2015 roku w Sianowie/ k. Koszalina  (RDLP Szczecinek) w uroczystych obchodach XXXV LECIA  KSZNOŚiL - NSZZ ,,SOLIDARNOŚĆ" podczas ,,poprzedzającego TAK WYJĄTKOWE uroczystości" ....


TURNIEJU GRY W PING-PONGA!!!  (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


BARDZO ŻAŁUJĘ,ŻE WŁADZE LEŚNEJ ,,SOLIDARNOŚCI" Z KOLEGĄ ZBYSZKIEM KUSZLEWICZEM Z SIANOWA MAJĄ AŻ TAK KRÓTKĄ PAMIĘĆ... na której braki ja nie narzekam!

Oto jeden z wielu  przykładów ,,OWOCNYCH SPOTKAŃ" z osobami ,,ZATROSKANYMI" o dobro i przyszłość Lasów Państwowych w Polsce :






No ale cóż...ŻYCIE JEST NIESPODZIANKĄ!!!

A wracając do tematu :

KOMU AŻ TAK BARDZO ZALEŻAŁO PO LATACH, GDY MARIAN PIGAN ,,NAMAŚCIŁ SIĘ SAM"  NADLEŚNICZYM KOŁO PSZCZYNY, UCIEKAJĄC ZE STOŁECZKA POLITYCZNEGO W WARSZAWIE  - ABY ZŁOŻYĆ PRZECIWKO NIEMU ZAWIADOMIENIE O ŚCIGANIE GO KARNIE W MOIM IMIENIU, SKORO JA NIC O TYM NIE WIEM???!

I o tym własnie  poniżej ...zapraszam na www.pigipedia.blogspot.com




Sławno,dnia 23 czerwca 2015 roku



PROKURATURA GENERALNA
Departament Postępowania Przygotowawczego
ul.Rakowiecka nr 26/30
02-528 Warszawa



Szanowni Państwo!


W dniu 09 marca 2015 roku skierowałem pewne zapytanie do Prokuratury Rejonowej w Pszczynie,które przekazałem do wiadomości Prokuraturze Generalnej RP.

Z informacji jakie posiadam, wiem iż zostało to zarejestrowane u Was pod sygnatura akt sprawy PG II Ko1 624/15.

Prokuratura Rejonowa w Pszczynie ...MILCZY !!!

W dniu 12 marca 2015 roku wysłaliście Państwo moją korespondencję do Prokuratury Okregowej w Katowicach!

Wydział III Nadzoru nad postępowaniami przygotowawczymi Prokuratury Okręgowej w Katowicach przy ulicy Wita Stwosza nr 31 – zarejestrował moją korespondencją pod sygnaturą akt III Ko 450/15, a następnie w dniu 26 marca 2015 roku przekazał do załatwienia Pani Prokurator Rejonowej w Pszczynie, w której sprawa ma sygnaturę 2 Ds.141/15/S.

TO WŁAŚNIE SEKRETARIAT TEJ PROKURATURY REJONOWEJ W PSZCZYNIE W DNIU 19 LUTEGO 2015 ROKU - ZAWIADOMIŁ MNIE O PODJĘTYCH CZYNNOŚCIACH KARNO-ŚLEDCZYCH DOTYCZĄCYCH NADLEŚNICTWA KOBIÓR, GDZIE NADLEŚNICZYM JEST NIEJAKI MARIAN PIGAN, KTÓRY ZMUSZONY DO POZOSTAWIENIA ,,STOŁECZKA” DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH JAKI ZAŁATWIŁ MU NIEJAKI DONALD TUSK … NAMAŚCIŁ SIĘ SAM NA SZEFA TEJ JEDNOSTKI LASÓW PAŃSTWOWYCH W RDLP KATOWICE!

Pomijając niniejszym sam fakt, iż uważam Mariana Pigana za MEGA KRĘTACZA I POLITYCZNĄ MARIONETKĘ  ostatnich paru lat w Lasach Państwowych, który wraz z dyrektorem RDLP w Szczecinku Sławomirem Cichoń (...rodzina vice ministra Środowiska Stanisława Gawłowskiego, mega wulgarnego klienta restauracji ,,Sowa&Przyjaciele” - który ostatnio został zdymisjonowany!) namawiał mnie i moich kolegów leśników na Pomorzu do zniszczenia od wewnątrz struktur związku zawodowego ,,Solidarność” leśników ...byłem i jestem nadal BARDZO ZAINTERESOWANY tym co znowu ,,nawywijał” Marian Pigan w Nadleśnictwie Kobiór!!!
              

MEGA KRĘTACKI TRÓJKĄT W LASACH PAŃSTWOWYCH PARU LAT!!!


Otóż z korespondencji jaką z nieznanych mi przyczyn wysłano na mój adres korespondencyjny z Prokuratury Rejonowej w Pszczynie w dniu 19 lutego 2015 roku pod sygnaturą akt 2Ds.141/15/S
wynika, iż :

W OKRESIE OD WRZEŚNIA DO PAŹDZIERNIKA 2014 ROKU  - NA TERENIE NADLEŚNICTWA KOBIÓR, GDZIE NADLEŚNICZYM JEST TENŻE NIEJAKI MARIAN PIGAN PROKURATURA STWIERDZIŁA NIEPRAWIDŁOWOŚCI POLEGAJĄCE NA ...WYDANIU ZEZWOLENIA NA ODSTRZAŁ W OŚRODKU HODOWLI ZWIERZYNY (OHZ) OSOBIE W OGÓLE NIE UPRAWNIONEJ DO POLOWANIA!!!! 

MAŁO TEGO : W GRĘ WCHODZI TAKŻE DODATKOWO - PRZEKROCZENIE W NADLEŚNICTWIE KOBIÓR ZATWIERDZONEGO W PLANIE ŁOWIECKIM LIMITU POZYSKANIA ZWIERZYNY co jak podała mi słusznie Prokuratura Rejonowa w Pszczynie , stanowi przestępstwo określone min; w art.52 ust.5 Ustawy ,,Prawo Łowieckie”.

Z informacji jakie posiadam – wiem,że sprawą zajmowała się także Prokuratura Rejonowa w Tychach !

BARDZO JESTEM ZAINTERESOWANY TĄ SPRAWĄ z kilku względów, gdyż uważam że każdego cwaniaka i przestępcę w Polsce należy ścigać bez względu na jego UKŁADY POLITYCZNE w Platformie Obywatelskiej - lecz kwestią dla mnie najważniejszą jest to, że TO NIE JA SKŁADAŁEM DO PROKURATURY ZAWIADOMIENIE O TYM PRZESTĘPSTWIE, O KTÓRYM WCZEŚNIEJ NIE MIAŁEM TAK ZWANEGO ,,ZIELONEGO"  POJĘCIA!!!

Mieszkam na Pomorzu oddalonym od Nadleśnictwa Kobiór około 800 km i jak domniemywam ,,KTOŚ” wpadł na super GENIALNY POMYSŁ  (...aczkolwiek ogromna szkoda,że ze mną wcześniej nie uzgodniony!) i zawiadomił organy ścigania o tych nieprawidłowościach w Nadleśnictwie Kobiór u Pigana ….W MOIM IMIENIU!!!!!!

Wcale tego nie będę dziś ukrywał, ale bardzo się cieszę że ZOSTAŁY TE PRZESTĘPSTWA JAK WIDZĘ W TREŚCI INFORMACJI Z DNIA 19 LUTEGO 2015 ROKU POTWIERDZONE PRZEZ PROKURATURĘ!!!

Prokuratura Rejonowa w Pszczynie skierowała do mnie powyższą informację z tego dnia adresując ją na BŁĘDNY JAK SIĘ OKAZUJE KOD POCZTOWY – A PRZY TYM PODAJĄC NIEPRAWDZIWE MOJE NAZWISKO ,,KOWALEWSKI ( … gdy ja jestem dumny z mojego nazwiska KOWALCZYK !!!).

Postanowiłem więc już w marcu 2015 roku (...a więc 4 miesiące temu!) POZNAĆ DELIKWENTA, KTÓRY JAK WIDZĘ ODWAŻNIE ZA MNIE ZŁOŻYŁ ZAWIADOMIENIE DO PROKURATURY O POPEŁNIENIU PRZESTĘPSTWA W NADLEŚNICTWIE KOBIÓR, GDZIE NADLEŚNICZYM JEST TENŻE NIEJAKI MARIAN PIGAN ...były POLITYCZNY dyrektorzyna generalny LP !!!


A ponieważ za chwilę zacznie się 5 miesiąc niezałatwienia w ustawowym terminie mojej prośby o przesłanie mi z Prokuratury między innymi TREŚCI TEGO ZAWIADOMIENIA WRAZ Z JAKOBY ,,MOIM” PODPISEM PRZECIWKO PIGANOWI ...niniejszym pismem PONAGLAM Prokuraturę Generalną i bardzo proszę o umożliwienie mi wreszcie zapoznanie się z sentencją tegoż dla mnie arcy ciekawego zawiadomienia, które jakobym to ja złożył!

Gdy się z nim zapoznam, pragnę podjąć stosowne kroki prawne…

Nadmieniam,iż jestem w obecnej chwili ,,dość dobrze znaną osobą” w Lasach Państwowych, do której Polacy z terenu wszystkich 17 RDLP mają jak już widzę więcej zaufania niż do LEŚNYCH instytucji i osób odpowiedzialnych za nadzór i kontrolę nad mieniem Skarbu Państwa LP – stąd też jak domniemywam wynika także i ta sprawa!

Skoro więc w tej kwestii traktowany jestem akurat w tym przypadku bez mojej wiedzy jako CZŁOWIEK - INSTYTUCJA , tym bardziej pragnę poznać kulisy tych przestępstw dotyczących personalnie funkcjonariusza publicznego Mariana Pigan i Nadleśnictwa Kobiór, dokąd ten pilnie się ewakuował z DGLP w Warszawie!!!

Uprzejmie proszę o doprowadzenie wreszcie po 5 miesiącach mojej WYJĄTKOWEJ cierpliwości i zarazem jak widzę LENISTWA PROKURATURY REJONOWEJ o kopię tego zawiadomienia o popełnionych przestępstwach ,,lewych” polowań na terenie Ośrodka Hodowli Zwierzyny LP Nadleśnictwa Kobiór /RDLP Katowice/ .

Jeśli sprawa ta uległa zaś tak powszechnym w ostatnich latach w Polsce ustaleniom ,,dywanowym” , to bardzo proszę o odpowiedź na pytanie :

CZY SKAZANO SPRAWCÓW...CZY SKIEROWANO AKT OSKARŻENIA.. KIM JEST PERSONALNIE OSOBA KŁUSUJĄCA NA TERENIE OHZ NADLEŚNICTWA KOBIÓR  .czy też uznano POLITYCZNIE,że nic się nie stało??!



Krzysztof Kowalczyk


OTRZYMUJE:

1/ Minister Środowiska / z prośbą o interwencję i udzielenie mi informacji w tej sprawie/





Piszę jak jest ....PODSTĘPNIE W LASACH PAŃSTWOWYCH PLATFUSÓW OBYWATELSKICH!

Krzysztof  Kowalczyk