wtorek, 1 października 2013

,,TOP - DZIESIĄTKA,, na pigipedii ZA MIESIĄC WRZESIEŃ 2013 ROKU!



,,TOP-DZIESIĄTKA,, pigipedia.blogspot.com ...ZA WRZESIEŃ 2013 ROKU !!!


01 października 2013 roku


Myślę,że będzie to już stały, punkt podliczania i szybkiej analizy NA ZAKOŃCZENIE KAŻDEGO MIESIĄCA - ilości Waszego
,,podglądania,, moich spostrzeżeń,wywodów,sugestii,ocen itp DOTYCZĄCYCH POLSKI DZIŚ...DAWNIEJ... I POLSKI JUTRA !!!

Ponownie podkreślam że NIKOGO NIE ZMUSZAM DO CZYTANIA MEGO BLOGA..wchodzicie tu dobrowolnie, bez przymusu kierowani
CHĘCIĄ POZNANIA CZEGOŚ WIĘCEJ NIŻ TO CO DOTĄD JEST WAM ZNANE !
Nikogo nie zmuszam,namawiam do zgadzania się z moimi poglądami,gdyż MACIE PRAWO MIEĆ SWOJE...macie prawo także błądzić !!!
I tak niech pozostanie...

No cóż!!! ZASKAKUJECIE MNIE WASZĄ ILOŚCIĄ WEJŚĆ NA ,,PIGIPEDIĘ,, CORAZ BARDZIEJ a ja czuję się już odpowiedzialny za to,abyście mieli DOŚĆ CZĘSTO CORAZ TO  NOWE WIADOMOŚCI!!!
Oświadczam,że we wrześniu 2013 roku napisałem tu 21 postów (...w sierpniu było ich łącnie 22!) A ILOŚĆ WEJŚĆ NA TEN BLOG
..ZWIĘKSZYŁA SIĘ AŻ O 58,86 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To BARDZO MIŁE I SYMPATYCZNE DLA MNIE - więc podobnie jak w poprzednim okresie GORĄCO WAS NAMAWIAM,PROSZĘ ABYŚCIE TAK ZWANĄ ,,POCZTĄ PANTOFLOWĄ,, PODAWALI NAMIARY NA ,,pigipedia.blogspot.com,, lub też starszy blog ,,(PO)Lesie Lasy dla ludzi,, gdzie oczekuje na każdego z Was  już ponad 500 postów chyba już  NA KAŻDY TEMAT a Lasów Państwowych  w Polsce W SZCZEGÓLNOŚCI !!!!!!!!!   

Ponieważ piszę DLA POLAKÓW wiec czynię to w swoim-NASZYM języku polskim ...A CZYTACIE MNIE JUŻ NA CAŁYM ŚWIECIE!!!
I TAK TRZYMAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :)

Co jakiś czas POJAWIA SIĘ NOWE MIEJSCE NA MAPIE ŚWIATA skąd zaglądacie na mój blog i to bardzo regularnie!!!   Gdzież ten los nie rzucił Polaków po całym świecie....


W miesiącu wrześniu 2013 roku WIELE CIEKAWOSTEK !!!

TOP- DZIESIĄTKA wejść i to w bardzo wielu tysiącach przedstawia się tym razem następująco :

Nr 1. Rzeczpospolita Polska!!! ............co nie powinno dziwić nikogo!!! WŚRÓD NICH JEST BARDZO WIELU LEŚNIKÓW zarówno tych porządnych jak i pospolitych krętaczy zwanych pospolicie  POlitycznymi mendami, którzy szukają tu u mnie ,,sensacyjek,, na swój temat !
OŚWIADCZAM WAM NINIEJSZYM,ŻE MÓJ BLOG CZYTAJĄ NAJWAŻNIEJSZE OSOBY W MOJEJ OJCZYŹNIE ZWIĄZANE Z LASAMI PAŃSTWOWYMI, KTÓRE OD 2008 ROKU KRYTYKUJĘ,PIĘTNUJĘ,ZACHWALAM LUB PROMUJĘ ZA TO CO SIĘ W NICH DZIEJE ZARÓWNO DOBREGO JAK I ZŁEGO !!!
SĄ TO OSOBY Z DYREKCJI GENERALNEJ LASÓW PAŃSTWOWYCH, MINISTERSTWA ŚRODOWISKA, DYREKCJI REGIONALNYCH , NADLEŚNICTW W CAŁEJ POLSCE !!!
Darz Bór Wam wszystkim , nawet tym dla których jestem... WROGIEM Nr 1 W LASACH PAŃSTWOWYCH !!!!

WIEM O TYM I NINIEJSZYM WAS INFORMUJĘ,ŻE MOJE PRAWIE CODZIENNE WPISY A SZCZEGÓLNIE TE O LASACH PAŃSTWOWYCH SĄ SKANOWANE I PRZEDKŁADANE PEWNYM OSOBOM DO ANALIZY ...WIEM TO ZE SWOICH ŹRÓDEŁ W 100%!!!
Niech i tak będzie...ALE NIECH CHOCIAŻ SIĘ ZMIENI NA LEPSZE W WIELU MIEJSCACH LEŚNEJ POLSKI, bo ja tego co robię  na pewno NIE ODPUSZCZĘ ...ŻADNEMU SNOBOWI,BURAKOWI, POLITYCZNEMU DYREKTOROWI itp jeśli będzie partolił swe obowiązki, jeśli będzie tolerował nepotyzm,kolesiostwo,układy nie służące Lasom Państwowym, jeśli będzie łamał prawo ....itd.itd !!!
DAJĘ SŁOWO HONORU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedę NADAL żartował, kpił sobie z braku kompetencji,krytykował i szydził z  POLITYKÓW I URZĘDNIKÓW W POLSCE dla których interes partyjny jest ważniejszy niż dobro Ojczyzny,NARODU!!!
DAJĘ SŁOWO HONORU !!!!!!!!!!!!!!!

Lasom Państwowym W OBECNYM WYDANIU OD 2008 ROKU ...NIE ODPUSZCZĘ, bo w wielu przypadkach to jest zwykłe dziadostwo pro i made in Platforma Obywatelska !!!!
W obecnej sytuacji w jakiej mnie PGL ,,Lasy Państwowe,, postawiły ...NIE JESTEM ZAINTERESOWANY DBANIEM O TAK ZWANY ,,DOBRY WIZERUNEK,, TEJ JEDNOSTKI TAK ZARZĄDZANEJ OD 2008 ROKU A NIE INACZEJ, GDZIE WIĘCEJ JEST BRAKU KOMPETENCJI,NIEGOSPODARNOŚCI,PARTACTWA I MARNOTRAWSTWA SUROWCA DRZEWNEGO, OBŁUDY,NEPOTYZMU I KŁAMSTW niż zwykłej uczciwości i prawdy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAJĘ SŁOWO HONORU !!!!!!!!!!!!!!!!!

Tylko na pigipedia.blogspot.com ZNAJDZIECIE FAKTY I PRAWDĘ, którą daję Wam ,,okazję i szansę,, abyście także sami oceniali
czy mam rację w poruszanych problemach ...

Nr 2.  USA !!! I tu muszę już podkreślić,że Polacy w Stanach WYSZLI ZDECYDOWANIE I TO Z DUŻĄ RÓŻNICĄ LICZBY WEJŚĆ NA MÓJ BLOG zajmując to drugie miejsce w miesiącu wrześniu b.r. POZDRAWIAM WAS ZA OCEANEM...więc podaj dalej znajomym,sąsiadom itp namiar na ,,moje bazgroły,, bo będzie ich teraz naprawdę WIELE I CIEKAWYCH NA TEMAT NASZEJ RZECZPOSPOLITEJ !!!!!!!!!!!!

 
Nr.3  SERBIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jestem sam w szoku patrząc jak ,,dokopaliście,, liczbą kliknięć na pigipedię takim państwom jak Niemcy,Rosja,Wielka Brytania itd !!!
ALE TO BARDZO MIŁE więc umawiamy się z ZA TO w zamian odwdzięczę się Wam stamtąd zaglądającym BARDZO CIEKAWYMI INFORMACJAMI dotyczącymi ...Serbii tej sprzed lat !!!
Takich informacji się raczej nie znajduje...


Nr 4. ROSJA !!! Jestem w 100% pewien, DLACZEGO z paru miejsc w Rosji  REGULARNIE jestem czytany i wiem,że jest to nie tylko z ciekawości a ...NA POLECENIE STOSOWNYCH OSÓB !!!
Skąd to wiem ??! ...,,nie skażu,, !!!
ALE - POZDRAWIAM BRATNICH SŁOWIAN !!!

Nr 5. NIEMCY !!! Regularnie z tego samego miejsca...więc MOJA PROŚBA = ,,podaj dalej,, mego bloga tym, którzy szukają lub chcą wiedzieć COŚ WIĘCEJ NIŻ Z TV CZY PRO-RZĄDOWEJ PRASY o Polsce !!!

Nr 6. INDONEZJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale jestem w szoku ! OSTATNI TYDZIEŃ WRZEŚNIA  non stop byliście wyżej niż to 6 miejsce... CO WY TAM PORABIACIE MOI DRODZY W TAK ROMANTYCZNYM MIEJSCU POŚRÓD TYLU WYSP ????!
BARDZO MI MIŁO...że tam też jestem !!!
Podaj dalej.....  :)  Serdecznie pozdrawiam POLAKÓW tam przebywających a także tych KTÓRZY O POLSCE I JEJ HISTORII MÓWIĄ Z SZACUNKIEM !!!

Nr 7. UKRAINA !!! Nasi sąsiedzi !!!!!!!!! Dużo ostatnio piszę o NASZEJ WSPÓLNEJ HISTORII a szczególnie tej bardzo bolesnej z Wołynia 1943 roku !
Myślę,że te fakty które podaję i historia TAKŻE I WAS NA UKRAINIE INTERESUJE po to, aby NIGDY WIĘCEJ TEGO TYPU LUDOBÓJSTWO MIĘDZY NASZYMI NARODAMI NIE MIAŁO MIEJSCE !!!
Wszystkiemu jest winny ...NACJONALIZM, którego po obu stronach naszych sąsiedzkich granic powinniśmy wyrywać ZAWSZE I SZYBKO Z KORZENIAMI !!!
A teraz CIEKAWOSTKA dla czytelników pigipedia.blogspot.com NA UKRAINIE :
Doskonale wiemy,że za chlebem wielu Ukraińców znalazło pracę w Polsce ...SAM OSOBIŚCIE POMAGAŁEM NIE TAK DAWNO  ZNALEŹĆ I DAĆ DOBRZE ZAROBIĆ BARDZO SYMPATYCZNYM UKRAIŃCOM NA POMORZU !!!
We wrześniu 2013 roku pewien 51 letni Ukrainiec ( WOŁODYMIR KWACZUK) pracujący w Polsce legalnie od pół roku I ODKŁADAJĄCY KAŻDY GROSZ DLA SWOICH BLISKICH NA UKRAINIE ...zgubił portfel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie muszę Wam opisywać JAKA TO BYŁA DLA NIEGO TRAGEDIA !!!
WYOBRAŹCIE SOBIE w portfelu zostawił karty kredytowe z ...ZAPISANYMI NUMERAMI ,,PIN,, UMOŻLIWIAJĄCYMI KAŻDEMU ZNALAZCY - POBRANIE PIENIĘDZY !!!
W portfelu były różne banknoty , polskie i obce - na łączną wartość około 20 tysięcy złotych !!!
PORTFEL TEN ZNALAZŁ 14 LETNI POLAK W JASIENICY ( WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE!) Filip Pierzyna i wiecie co zrobił ????!
CHŁOPAK BEZ NAMYSŁU ODNIÓSŁ CAŁY PORTFEL NA ...POBLISKI KOMISARIAT, Z PROŚBĄ ABY POLSKA POLICJA ZNALAZŁA I ODDAŁA UKRAIŃCOWI TEN PORTFEL Z ZAWARTOŚCIĄ !!!!
Wołodymir ...NIE KRYŁ WZRUSZENIA dziękując chłopcu, któremu wręczył pare banknotów euro o równowartości 2 tysięcy złotych !!!
WIECIE CO PO TYM  POWIEDZIAŁ TEN URADOWANY UKRAINIEC ??!
...,,To wspaniały chłopak! GDYBYM MIAŁ SYNA, CHCIAŁBYM ŻEBY BYŁ TAKI JAK ON ,, !!!!!!!!!!!!!
Bravo Filip !!!! TO CHOCIAŻBY Z TAKICH WZGLĘDÓW POWINNIŚMY BYĆ DUMNI,ŻE JESTEŚMY POLAKAMI ...GDZIEKOLWIEK LOS  NAS NIE RZUCI PO ŚWIECIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 8. Wielka Brytania !!! No tak...Tam Polaków ci dostatek a szczególnie tych młodych DLA KTÓRYCH RZĄD PLATFORMY OBYWATELSKIEJ NIE ZAPEWNIŁ PERSPEKTYW I GODNEGO ŻYCIA W NASZEJ POLSCE !!!
NIE DAJCIE SIĘ !!!!!!!!!!!
O waszej sytuacji, perspektywach, o tym jak Was oceniają na wyspach politycy ...także możecie poczytać na ,,pigipedii,, !!!
Pozdrawiam!!!

Nr. 9 BRAZYLIA !!!!!!!!!!!!!!! Bardzo mi miło,że Ameryka Południowa szuka wieści o Polsce CODZIENNIE I REGULARNIE co ulokowało Was w pierwszej dziesiątce mego bloga za miesiąc wrzesień 2013 roku !!!
BRAZYLIA TO KRAJ MARZEŃ DO ZWIEDZANIA a szczególnie dla pasjonatów leśników kochających naturę,lasy ...
Są tam aż cztery strefy czasowe i ...JEDEN CHRYSTUS ZBAWICIEL SPOGLĄDAJĄCY NA RIO !
Dla mnie Brazylia to ,,MITYCZNA KRAINA BEZ GRANIC,, o nieograniczonym potencjale a czytając o niej nie tylko ja uważam,że
MIESZKAŃCY BRAZYLII NIE ZNAJĄ POJĘCIA ,,PESYMIZM,, !!!!!!
Tak trzymać!!! ...Podaj dalej...  :)  Obrigado!

Nr 10 . IRLANDIA !!! Polacy KOCHAJĄ ZIELONĄ WYSPĘ i nie dlatego,że pewien premier z Platformy Obywatelskiej TAKOWĄ NAM OBIECAŁ TU NA MIEJSCU W POLSCE ale dlatego,że Irlandczycy SĄ ZAWSZE W POLSCE MILE WIDZIANI  JAK U SIEBIE W DOMU !!!
To jedni z najwspanialszych ludzi a szczególnie kibiców piłki nożnej NA ŚWIECIE...zerknijcie na historyczne foty z Mistrzostw Europu ,,EURO 2012,, w Polsce i na Ukrainie - a się sami o tym przekonacie !!!
Polacy KOCHAJĄ IRLANDIĘ i to dlatego tam są...skąd szukając w necie info o Ojczyźnie I ZNAJDUJĄ JE TAKIE A NIE INNE NA MOIM BLOGU !!!
Podaj dalej...namiar na pigipedia.blogspot.com !!!
Pomyślności NA ZIELONEJ WYSPIE !!!

Tak wygląda PIERWSZA DZIESIĄTKA WRZEŚNIA 2013 ROKU na ,,pigipedii,, a tuż za nimi są takie miejsca skąd mnie regularnie czytają jak : Argentyna,Wenezuela,Kolumbia,Korea Południowa,Australia,Austria,Nowa Zelandia,Francja,Szwajcaria,Szwecja,Norwegia,Holandia, Arabia Saudyjska,Litwa,Łotwa,Słowacja,Rumunia,Mołdawia... i wiele innych ciekawych miejsc !!!
TO BARDZO MI POMAGA...,,ładuje moje bateryjki,, aby pisać dalej !!! BARDZO WAM DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!! TRZYMAĆ SIĘ TAM I ZAWSZE BĄDŹCIE DUMNI Z TEGO,SKĄD POCHODZICIE !!! Z POLSKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamy z czego być DUMNI jako Polacy...mamy także z czego się wstydzić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A SZCZEGÓLNIE OD 2008 ROKU ...o czym już niebawem w kolejnych postach na moim blogu !

ZAPRASZAM !!!

Piszę jak jest ...


Krzysztof Kowalczyk