wtorek, 8 października 2013

CHORE LASY PAŃSTWOWE...A ROK TUWIMA! część IV



CHORE LASY PAŃSTWOWE ...A ROK TUWIMA !!! część IV.

Ponieważ Sejm Rzeczpospolitej Polskiej ustanowił rok 2013 - ROKIEM JULIANA TUWIMA (...proszę poszukać na pigipedii W TEJ KWESTII mego pisma do Pani Marszałek Sejmu A SAMI ZOBACZYCIE O CO CHODZI !!!) postanowiłem, co długo mi chodziło po głowie AKURAT DZIŚ, GDYŻ  NIE TYLKO DLA MNIE TO ,,BARDZO CIEKAWY DZIEŃ,, zapytać Pana Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych o PEWNĄ WAŻNĄ DLA POMORSKICH LEŚNIKÓW SPRAWĘ, KTÓREJ TAJEMNIC NIESTETY NIE MOGĘ ZDRADZIĆ !!!

Oczywiście w treść mojej korespondencji do DGLP w Warszawie ABY ZGODNIE Z ZALECENIEM POSŁÓW I SEJMU RP ,,UCZCIĆ ROK TUWIMA,, postanowiłem,że MUSZĄ SIĘ ZNALEŹĆ owoce owego polskiego poety o korzeniach żydowskich, będącego jak się aktualnie okazało na ...usługach sovietów !!!

Oto pełna treść mojej korespondencji :


Sławno,dnia 08 października 2013 roku



PAN ADAM WASIAK
DYREKTOR GENERALNY
LASÓW PAŃSTWOWYCH
02-362 WARSZAWA
UL.BITWY WARSZAWSKIEJ 1920 ROKU Nr 3



Szanowny Panie Dyrektorze !

Kierując do Pana tą korespondencję BARDZO PROSZĘ O UDZIELENIE MI CZYTELNYCH ODPOWIEDZI NA ZAWARTE W NIEJ PYTANIA, które pozwolą mi tak na prawdę pojąć w jaki sposób AKTUALNIE działają pewne ,,mechanizmy,, w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, którymi jak domniemywam ma Pan zaszczyt kierować !

Powyższy problem jest w jakimś procencie zapewne związany z NASZYM WSPÓLNYM SPOTKANIEM jakie mieliśmy uzgodnione na dzień 01 lipca 2013 roku w siedzibie Dyrekcji Generalnej LP w Warszawie a będącego kolejnym, (...po kilkugodzinnym spotkaniu kwietniowym!) - które niestety nie tylko dla mnie nie doszło do skutku a sprawę usiłował ,,załatwić,, tak a nie inaczej Pana z-ca d/s gospodarki leśnej Jan S...!

GENERALNIE CHODZIŁO NIE TYLKO MI W TYM , ABY KONFLIKT JAKI OD 2008 ROKU PANUJE W LASACH PAŃSTWOWYCH REGIONALNEJ DYREKCJI LP W SZCZECINKU - ULEGŁ ZAWIESZENIU, WYCISZENIU A SPRAWY DOTYCZĄCE POLSKICH LASÓW PAŃSTWOWYCH NIE ZNAJDOWAŁY SIĘ JUŻ NA FORACH INTERNETOWYCH, GDYŻ MAM TEGO PEŁNĄ ŚWIADOMOŚĆ JAKO LEŚNIK Z KRWI I KOŚCI,ŻE  KAŻDE ZŁOŚLIWOŚCI W NASZĄ STRONĘ POWODUJĄ NATYCHMIAST KONTR REAKCJĘ, NA KTÓREJ W 100% TRACI TAK ZWANY POZYTYWNY WIZERUNEK LEŚNIKA I LASÓW PAŃSTWOWYCH W SPOŁECZEŃSTWIE !!!

Ponieważ jak Pan doskonale pamięta (...NASZE SPOTKANIE NA PANA DYREKTORA PROŚBĘ A MOJĄ APROBATĄ ZOSTAŁO NAGRANE W SIEDZIBIE DYREKCJI GENERALNEJ LP !!!) w trakcie tych aż 3 godzin czasu, które znalazł Pan na to wspólne spotkanie - w sposób bardzo szczery z podaniem faktów - został Pan zapoznany ZE ZŁEM JAKIE NIE POTRZEBNIE ,,ZAGNIEŹDZIŁO SIĘ,, WSPIERANE PO-LITYCZNIE W NASZYCH LASACH PAŃSTWOWYCH !

Ogromnie żałuje,że w dniu 01 lipca 2013 roku na umówione,drugie spotkanie z Panem dyrektorem generalnym LP w Warszawie zjawił się jedynie Pański z-ca d/s gospodarki leśnej Jan S....., który JAK STARAŁ SIĘ TO OKAZAĆ, NIE BYŁ W OGÓLE ZAPOZNANY ZE SZCZEGÓŁAMI NASZEGO PIERWSZEGO SPOTKANIA I WYSTĄPIŁ W ROLI JEDYNIE ,, DOBREGO WUJKA,, ...nomen omen nie przygotowanego do spotkania, oprócz kawy i ciastek które stały na stole !

TYLKO TO BYŁO PRZYCZYNĄ,ŻE PO KILKU MINUTACH ...OSOBIŚCIE PODZIĘKOWAŁEM ZA SPOTKANIE I CZAS MI POŚWIĘCONY, GDYŻ NIE MIAŁEM NAJMNIEJSZEGO ZAMIARU PONOWNIE POWTARZAĆ SIĘ, CO WYRAŹNIE ZASUGEROWAŁ MI PAN S....!!!

Wyszło jak wyszło........AMEN !!!!!!!!!!!!
Do Warszawy jechałem kilkaset kilometrów ...

No i tuż po tym zaczęły się dziać sprawy, które mnie bardzo dziś interesują, A CO DO KTÓRYCH MAM WŁAŚNIE TE KILKA PYTAŃ W TEJ KORESPONDENCJI KIEROWANYCH OSOBIŚCIE DO PANA DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH a nie do z-cy d/s gospodarki leśnej !!!

Otóż TAKŻE W LIPCU 2013 ROKU, tuż  po tym feralnym spotkaniu z Pańskim z-cą Janem S... ZADZWONIŁ NA MÓJ PRYWATNY NUMER TELEFONU PEWIEN PAN, KTÓRY OKOŁO GODZINY 15.00 PRZEDSTAWIŁ MI SIĘ JAKO ,,MEDIATOR,, I ZAPYTAŁ CZY JA I INNI SKONFLIKTOWANI W REGIONALNEJ DYREKCJI LASÓW PAŃSTWOWYCH W SZCZECINKU LEŚNICY, O KTÓRYCH SYTUACJI PAN DYREKTOR GENERALNY DOSKONALE WIE Z MOICH UST ...CHCIELIBYŚMY Z NIM SIĘ SPOTKAĆ I W RAMACH JEGO ,,MEDIACJI,, STARAĆ SIĘ ROZWIĄZAĆ TEN SAM WIELOLETNI SPÓR W LASACH TEJ NADMORSKIEJ DYREKCJI LP !!!

Moja odpowiedź była POZYTYWNA i na taką samą ,,namówiłem,, ( przekonałem!) moich pozostałych kolegów leśników...

O tym na czym polegała ta  MEDIACJA nie będę opisywał ale pozwolę sobie tylko nadmienić,że pomimo urazów,konfliktu,różnicy poglądów
 osobiście spotkałem się w obecności Pana MEDIATORA wraz z obecnym dyr.RDLP Szczecinek Sławomirem Cichoń w pewnym spokojnym leśnym miejscu na ...WIELOGODZINNYM SPOTKANIU ZMIERZAJĄCYM DO UGODOWEGO ROZWIĄZANIA SPORU !!!

Ponieważ przed każdym spotkaniem lubię wiedzieć Z KIM MAM DO CZYNIENIA - swoimi sposobami dowiedziałem się,iż Pan MEDIATOR który złożył mi propozycję spotkania a potem moim kolegom leśnikom  to leśnik o ponad przeciętnych walorach etyczno-moralnych i wiedzy zawodowo leśnej w PGL LP i to było dla mnie także bardzo ważnym argumentem, aby się dać namówić i spotkać PRZY WSPÓLNYM STOLE I ROZMAWIAĆ O PROBLEMACH, SZUKAJĄC JEDNOCZEŚNIE METOD ICH ROZWIĄZANIA !!!
O tych moich działaniach przed tym spotkaniem uczciwie poinformowałem oczywiście Pana MEDIATORA ...

NIESTETY POMIMO KILKU SPOTKAŃ MEDIACYJNYCH I TAK ZWANEGO ,,ZIELONEGO ŚWIATEŁKA W TUNELU,, STAŁO SIĘ COŚ CO Z TEGO CO WIDZĘ I OCENIAM SPOWODOWAŁO, IŻ TRUD PANA MEDIATORA OKAZAŁ SIĘ DAREMNY...

Stąd moje pytania do Pana Dyrektora Generalnego tj;

1/ CZY WIEDZIAŁ PAN JAKO DYREKTOR GENERALNY LP O TEJ MEDIACJI ??!

2/ CZY BYŁ PAN DYREKTOR JEJ ZWOLENNIKIEM, WSPÓŁINICJATOREM I CZY PAN MEDIATOR MIAŁ OD PANA DYREKTORA GENERALNEGO ,,ZIELONE ŚWIATŁO,, DO TEGO TYPU PRÓB ŁAGODZENIA I ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTU W RDLP SZCZECINEK ??!

3/ CZY WIEDZIAŁ O TEJ TRWAJĄCEJ MEDIACJI PAŃSKI ZASTĘPCA D/S GOSPODARKI LEŚNEJ JAN SZRAMKA A JEŚLI NIE TO BARDZO PROSZĘ O ODPOWIEDŹ ,,DLACZEGO,, ??!

4/ CZY ZNA PAN MEDIATORA I ROZMAWIAŁ Z NIM PAN DYREKTOR PRZED ROZPOCZĘCIEM TEJ MEDIACJI ??!
Dlaczego o to pytam ??!

Otóż Panie Dyrektorze Generalny LP PRAGNĘ ABY PAN WIEDZIAŁ,ŻE TO AKURAT W TRAKCIE TYCH MEDIACJI Pański z-ca d/s gospodarki leśnej Jan S...W DNIU 16 LIPCA 2013 ROKU wezwał mnie za pośrednictwem byłego prokuratora wojewódzkiego w Gdańsku do natychmiastowego usunięcia z mego blogu ,,pigipedia,, opisów sytuacji z nim związanych!!!
Miałem to uczynić w czasie 7 dni bo jak nie ..itd.itd.itp !!!
OCZYWIŚCIE NIE DAM SIĘ NIKOMU A PAŃSKIEMU ZASTĘPCY JUŻ W SZCZEGÓLNOŚCI ZASTRASZYĆ MNIE WYROKAMI,KOSZTAMI I TEGO TYPU METODAMI JAKIE JESZCZE NIE TAK DAWNO W MOJEJ OJCZYŹNIE STOSOWALI UBECY !!!!

Ponieważ Panie Dyrektorze Generalny LP rok 2013 został ogłoszony przez Sejm Rzeczpospolitej ROKIEM JULIANA TUWIMA - polskiego poety który jak się teraz okazuje był także na garnuszku sovietów w Polsce komunistycznej (...aczkolwiek jego kilka wierszy jest bardzo trafnych !) postanowiłem ...ZNALEŹĆ, POSZUKAĆ STOSOWNE  SŁOWA TUWIMA BY GO NINIEJSZYM  ,,PROMOWAĆ,, ZGODNIE Z ZALECENIEM SEJMU W TYM ROKU 2013 - ale takie, które w jakiś sposób odzwierciedliłyby to co taki facet jak ja czuje GDY TRWA MEDIACJA W LASACH PAŃSTWOWYCH CELEM USUNIĘCIA KONFLIKTÓW A Z DRUGIEJ STRONY NICZYM NÓŻ W PLECY WBIJA MI GO ...ZASTĘPCA DYREKTORA GENERALNEGO TYCHŻE SAMYCH LASÓW PAŃSTWOWYCH SKĄD WYWODZI SIĘ MEDIATOR ... SWYMI GROŹBAMI I STRASZENIEM MNIE SĄDAMI itp !

Oczywiście dość szybko znalazłem WŁAŚCIWE SŁOWA DO TEJ SYTUACJI A SZCZEGÓLNIE MOICH ODCZUĆ w słowach poety Tuwima , który kiedyś tam zwrócił się z pewnym apelem pt ; ,,DO PEWNEGO ENDEKA CO NA MNIE SZCZEKA,,

Najbardziej ciekawe dla mnie w owym apelu są słowa Tuwima (...podkreślam :NIE MOJE !!!!!!!!!!!!!!!) ;
(cytat) ,, Próżności repliki się spodziewał, nie dam ci prztyczka ani klapsa,
Nie powiem nawet PIES CIĘ JEBAŁ - bo to mezalians byłby dla psa,,

Coś w tych słowach jest PONADCZASOWEGO prawda Panie Dyrektorze Generalny Lasów Państwowych ????!

A tak poza tym, to BARDZO MI SCHLEBIA że nawet Pański z-ca d/s gospodarki leśnej jest STAŁYM CZYTELNIKIEM MOJEGO BLOGA ,,pigipedia,, co wynika jasno z treści korespondencji jaką otrzymałem,że Pan Jan S... czyta mnie również w swoim domu w Gdańsku przy ul.MŚCIWOJA (!!!) np:w dniu 12 lipca 2013 roku !!!

JESZCZE RAZ PODKREŚLAM,ŻE JESTEM NAPRAWĘ OGROMNIE USATYSFAKCJONOWANY,ŻE PAN S... MNIE ŚLEDZI...tj; czyta moje posty na temat nie tylko Lasów Państwowych w Polsce, gdzie sprawuje aż tak odpowiedzialne stanowisko zastępcy dyrektora generalnego d/s gospodarki leśnej !!!


Szanowny Panie Dyrektorze Generalny LP !

Co prawda nie przepadam za poezją Juliana Tuwima ale skoro Sejm RP zaleca abyśmy go w roju 2013 SZCZEGÓLNIE promowali to pozwolę sobie zauważyć,że  to jego kolejny  wiersz pt: ,,DO PROSTEGO CZŁOWIEKA,, umieścili na swoich sztandarach dzisiejsi ...ANARCHIŚCI I ALTERGLOBALIŚCI ORAZ ŚPIEWAJĄ GO NAWET KAPELE GŁOSZĄCE BUNT PRZECIWKO ŚWIATU !!!

Tuwim dużo pisał O WŁADZY SKORUMPOWANEJ I ...SKUPIONEJ WYŁĄCZNIE  NA SOBIE !!!

Nie zapominał napisać o WYJĄTKOWYCH KONTRASTACH SPOŁECZNYCH JAKIE PANOWAŁY W POLSKIM SPOŁECZEŃSTWIE a czytając poemat z 1936 roku  pt; ,,BAL W OPERZE,,który bardzo, bardzo polecam nie tylko Panu Dyrektorowi Generalnemu LP i jego z-cy d/s gospodarki leśnej - W SPOSÓB PRZENIKLIWY OPISAŁ DEGENERACJĘ WŁADZY W POLSCE !!!

Aż dziw  człowieka bierze,że słowa Tuwima to raczej OBRAZ ALE DZISIEJSZEJ RZECZYWISTOŚCI ...
Wystarczy tylko przypomnieć jego słowa :
(cytat) ,, Dzisiaj wielki bal w operze(...),
wszelka dziwka majtki pierze (...),
Na zegarze bije druga,
na tajniaka tajniak mruga,,

Dlatego ,BAL W OPERZE,, to nie jest obraz tylko jednego systemu politycznego w Polsce - TO OBRAZ NON STOP PSUJĄCEJ SIĘ WŁADZY PUBLICZNEJ !!!!!!!!!!!

Zaczynam nawet nabierać osobistego przekonania,że Julian Tuwim skrajnie zirytowany ówczesną rzeczywistością NA PRAWDĘ CHCIAŁ ŻEBY ŚWIAT BYŁ PIĘKNY I MĄDRY a stawał się brzydszy i głupszy!
JA CHCIAŁBYM TYLKO ABY LASY PAŃSTWOWE W POLSCE BYŁY NORMALNE...stąd narodziła się  ,,pigipedia,, !!!

Gdy dziś CO NIEKTÓRZY OBURZAJĄ SIĘ NA WPISY INTERNETOWE w mojej ocenie w znacznym procencie PISZĄCE BOLESNĄ PRAWDĘ w większości przez ANONIMOWYCH internautów (...w przeciwieństwie do mnie, gdyż ja się pod setkami postów PODPISUJĘ bardzo czytelnie!) - to jest to NICZYM W PORÓWNANIU Z TYM CO PISAŁA O JULIANIE TUWIMIE PRASA WOJSKOWA I ENDECKA W TAMTEJ POLSCE !!!!!
Proszę to sobie sprawdzić ...

Klasycznym świadectwem ZASZCZUCIA I WYOBCOWANIA CZŁOWIEKA w tego typu sytuacjach Panie Dyrektorze Generalny LP jest w tekstach Juliana Tuwima pewien ŻARTOBLIWY utwór (cytat)  ,,Wiersz, w którym autor grzecznie, ale stanowczo uprasza liczne grupy bliźnich , aby go w dupę pocałowali ,,
 
PROSZĘ MI TYLKO UWIERZYĆ Panie Dyrektorze Generalny LP,że  ja jako piszący fakty na pigipedii od 2008 roku o Lasach Państwowych w RP .. MAM W 100% TAKŻE CZĘSTO TEGO TYPU GRZECZNE  PROŚBY  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Julian Tuwim bardzo dużo pił alkoholu, co świadczy o tym,że nie mógł pogodzić się z otaczającą go rzeczywistością...ze światem wokół !
Alkohol pomagał mu przetrwać godziny strachu a jakby demony, przeciwko którym się sprzymierzył Z KOMUNIZMEM I STALINOWSKĄ ROSJĄ SOVIECKĄ...zostały nagle uwolnione !!!
Alkohol zabił Tuwima w 1953 roku...

STARAŁEM SIĘ Panie Dyrektorze Generalny LP w treść mojego listu i pytań do Pana ,,wkomponować,, twórczość POETY ROKU 2013 w Mojej Ojczyźnie tj; Juliana Tuwima ...ABY BYĆ NIECO  LEPIEJ ZROZUMIANYM !!!!

Na zakończenie pozwolę sobie dodać, że NADAL NIE UZYSKAŁEM ANI Z DGLP WARSZAWA ANI OSTATNIO Z RDLP GDAŃSK ODPOWIEDZI NA NURTUJĄCYCH NIE TYLKO  MNIE PYTAŃ  A DOTYCZĄCYCH  SPRAW TAKŻE PERSONALNYCH W LASACH PAŃSTWOWYCH jak np;
CZY PRAWDĄ JEST,że w okresie gdy Pan Jan S... był dyrektorem RDLP Gdańsk po raz pierwszy gościł w Ośrodku Szkoleniowo - Wypoczynkowym w Sulęczynie na terenie Nadleśnictwa Lipusz PREMIERA JÓZEFA OLEKSEGO aż tak serdecznie, iż po zakrapianym tam trunkami posiłku...PAN JAN SZRAMKA- ZOSTAŁ WYNIESIONY ,,W POZYCJI POZIOMEJ,, PRZEZ PRACOWNIKÓW BIURA OCHRONY RZĄDU POZA TEREN TEGO OŚRODKA ?????!  

DLACZEGO ,,NIKT,, nie ma odwagi odpowiedzieć mi STANOWCZO na to chociażby pytanie,że TO NIEPRAWDA ?!!!!
I WSZYSTKO BYŁOBY JASNE ...!!!
W tej sytuacji  jestem zmuszony dalej szukać odpowiedzi...

A tak na marginesie ...CIEKAWE CO NA TO ODPOWIEDZIAŁBY TENŻE  JULIAN TUWIM w sytuacji informacji ,,chodzących,, od kilku lat po NASZEJ POLSCE,że tenże ex premier był także na sovieckich usługach jako ,,Olim,, ???!

Oczekując na odpowiedź, pozostaję w przekonaniu,że zostałem przez Pana Dyrektora w niniejszej korespondencji BARDZO DOBRZE ZROZUMIANY...pozdrawiam więc leśnym DARZ BÓR !!!


Krzysztof Kowalczyk