sobota, 17 sierpnia 2013

PIGIPEDIA...KTO CZYTA MÓJ BLOG ??!



PIGIPEDIA...KTO CZYTA MÓJ BLOG ??!

18 sierpnia 2013 roku

Z chwilą gdy zaczynałem w 2008 roku pisać PRAWDĘ O POLSCE...PRAWDĘ O WIELU OSOBACH KTÓRE NIGDY NIE POWINNY ZOSTAĆ DOPUSZCZONE W RZECZPOSPOLITEJ DO KIEROWANIA JEJ INSTYTUCJAMI CZY TEŻ ODPOWIADAĆ ZA JEJ MAJĄTEK  - nie zastanawiałem się tak naprawdę KTO I W JAKIEJ ILOŚCI będzie czytał pigipeda.blog.com  czy też teraz dodatkowo ...pigipedia.blogspot.com!

Pragnę KOLEJNY RAZ JUŻ PODKREŚLIĆ, że jestem OD ZAWSZE osobą ...BEZPARTYJNĄ!!!
NIGDY nie byłem w żadnej partii politycznej - aczkolwiek nie ukrywam,że mam poglądy prawicowe i  nie godzę się na wiele przejawów ogłupiania moich Rodaków czy też oficjalnego rozkradania Polski tak prawdę mówiąc przez CWANIAKÓW I  RÓŻNE  POLITYCZNE MIERNOTY !!!

To co się dzieje w MOJEJ OJCZYŹNIE która jest rządzona OBECNIE TRAGICZNIE ŹLE a skutki tego NIERZĄDU (...możecie czytać to dosłownie : BURDELU!) od chwili objęcia władzy w RP przez Platformę Obywatelską ...NAIWNI POLACY BĘDĄ SPŁACAĆ CAŁYMI DEKADAMI !!!

Nie ukrywam,że ...rusza mnie BEZSILNOŚĆ POLAKÓW , choć po kilku latach zauważyłem już jakby NASZ NARÓD SIĘ BUDZIŁ Z TEGO OSZUKAŃCZEGO ,,LETARGU,, ZE STRONY POLITYKÓW - KŁAMCÓW OPCJI RZĄDZĄCEJ OD 2008 ROKU W POLSCE!

Oby najbliższe wybory zarówno te samorządowe jak i po nich parlamentarne ...DOSŁOWNIE ZNIOSŁY TO DZIADOSTWO ZE SCENY POLITYCZNEJ W POLSCE, bo Nasza Ojczyzna i MY POLACY zasługujemy po tylu latach wyzysku, sovieckiej okupacji i zachłyśnięcia się wolnością, wolnym rynkiem a także przeróżnymi przejawami kretynizmu MADE IN POLAND - ...wreszcie na lepsze czasy!!!

DUŻO PISZĘ O LASACH PAŃSTWOWYCH W POLSCE także dlatego,że jestem z wykształcenia leśnikiem - i mam osobistą odwagę zapytać,napisać i skrytykować naruszanie prawa czy też NIEKOMPETENCJĘ,NEPOTYZM,A NAWET ZWYKŁE LENISTWO I MARNOTRAWSTWO w tej państwowej instytucji!

Chciałbym wierzyć,że MOŻE KIEDYŚ wiele zła i fałszu zniknie już na zawsze nie tylko z Lasów Państwowych w Polsce ...dlatego przedstawiam je Wam w naprawdę wielu przypadkach i przykładach od tak zwanej ,,kuchni,, - czyli takich JAKIE NIE ZNACIE A NAJLEPIEJ ZNAĆ BYŚMY WSZYSCY NIE CHCIELI !!!

Dziennie...miesięcznie mam NAPRAWDĘ OGROMNĄ LICZBĘ CZYTELNIKÓW, których liczby w tysiącach mnie lekko ,,przeraziły,, a jednocześnie dały siłę w tym co robię od 2008 roku!!!
Długo się zastanawiałem CZY MAM TO NAPISAĆ ale dziś Wam to OFICJALNIE oznajmiam,że mój blog pigipedia.blog.com a także NOWY pigipedia.blogspot.com CZYTAJĄ REGULARNIE TYSIĄCE OSÓB nie tylko w Polsce...!!!!!!!!!!!!!!!!!

Czytają mnie w CAŁEJ OGROMNEJ ROSJI...STANACH ZJEDNOCZONYCH...NIEMCZECH...AUSTRII...SZWAJCARII...BARDZO DALEKIEJ AUSTRALII...NA WĘGRZECH...NAWET W KOREI POŁUDNIOWEJ...A TAKŻE W AMERYCE POŁUDNIOWEJ /min: KOLUMBIA!/...PAŃSTWACH SKANDYNAWSKICH...

Wiem,że Polacy są głównie NIE Z WŁASNEJ WOLI rozsiani po całym świecie a min. poprzez internet ...SZUKAJĄ WIEŚCI Z RODZINNEGO GNIAZDA - Z POLSKI !!!
Moje informacje niestety nie zawsze są dobre i takie jakie byśmy wszyscy oczekiwali - ALE JA PISZĘ PRAWDĘ ZARÓWNO TĄ OBECNĄ JAK I TĄ SPRZED WIELU LAT i być może to dlatego z własnej woli zaglądacie na ten blog ??!

Jestem zły i jest mi WSTYD JAKO POLAKOWI,że politycy zostawiają POLAKÓW NA OBCZYŹNIE ...SAMYCH SOBIE!!!
Nikt nie martwi się tym ile nieszczęść spotkało Polaków zesłanych na Syberię w czasie ostatnich czystek za czasów Stalina i nawet nie myśli o sprowadzeniu POLAKÓW, POTOMKÓW TYCH ZESŁAŃCÓW DO POLSKI - DO NASZEJ WSPÓLNEJ  OJCZYZNY !!!
Platforma Obywatelska która teraz tak nędznie rządzi Polską - doprowadziła do drugiej już  fali emigracji ZA CHLEBEM Polaków, mając daleko gdzieś zapewnienie SZCZEGÓLNIE MŁODYM w granicach NASZEJ RZECZPOSPOLITEJ - godziwych i stabilnych warunków życia na miarę XXI wieku ...

GENERALNIE ta obecna polityka to ...OBRAZ NĘDZY I ROZPACZY!!!

Posiadam DLA SWOJEJ WIEDZY informacje na temat tego KTO MNIE ODBIERA...JAKIE SĄ ŹRÓDŁA RUCHU SIECIOWEGO każdego dnia na blogu...LICZBĘ WYŚWIETLEŃ W DANEJ CHWILI CZY DNIA WEDŁUG SYSTEMU OPERACYJNEGO itd itd.

A czytacie pigipedię z Windows  aż (82% !!!)...Android...Linux...Other Unix...Macintosh...Nokia...Sony Ericsson...iPad !!!

Jeśli znajdujecie COŚ DLA SIEBIE INTERESUJĄCEGO to ...mam ogromną satysfakcję z tego względu !!!  :)

Nie jestem żadną alfą czy omegą - a zwykłym facetem, który jak każdy człowiek UCZY SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE I POPEŁNIA BŁĘDY oraz chciałby zmienić ten chory miejscami świat na lepszy ...ale niestety Z BETONEM trzeba mieć siłę walczyć !!!

LEŚNICY W POLSCE W ZDECYDOWANEJ WIĘKSZOŚCI DZIĘKI BOGU TO LUDZIE UCZCIWI I BARDZO WRAŻLIWI NIE TYLKO NA PIĘKNO ŚWIATA NATURALNEGO ALE I NA LOS INNEGO CZŁOWIEKA ORAZ ZWIERZĄT - STĄD TEŻ TRUD ICH PRACY MOŻECIE W POLSCE OGLĄDAĆ DO WOLI, GDYŻ LASY W RZECZPOSPOLITEJ SĄ ZAWSZE OTWARTE DLA KAŻDEGO KTO Z PRZESTRZEGANIEM
OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW USTAWY O LASACH POTRAFI SIĘ ODPOWIEDNIO ZACHOWAĆ!!!

Niestety Lasami Państwowymi rządzą NIE ZAWSZE UCZCIWI I KOMPETENTNI URZĘDNICY, którzy jak to ma miejsce od 2008 roku swoje stanowiska służbowe zawdzięczają WYŁĄCZNIE UKŁADOM POLITYCZNYM I PRZERÓŻNYM SZEMRANYM UKŁADZIKOM PERSONALNYM!!!
Wielu leśników zaznało głównie z przyczyn POLITYCZNYCH (!!!!!!!) szeregu różnych krzywd, które NIKT DOTĄD IM NIE ZADOŚĆUCZYNIŁ...
Na leśników zbierano i FABRYKOWANO ,,KWITY,,...FAŁSZOWANO FAKTY... WSADZANO DO WIĘZIENIA ABY ZASTRASZYĆ I ZNISZCZYĆ POLITYCZNIE NIEWYGODNYCH !!!
NIEKTÓRZY NIE WYTRZYMALI PSYCHICZNIE POPEŁNIAJĄC SAMOBÓJSTWO...
TO SĄ  LEŚNE FAKTY OSTATNICH PARU LAT -  a nie jakieś bajki ...

Upubliczniłem jak dotąd na blogu wiele konkretnych dowodów na ten temat...zresztą KAŻDY Z WAS MOŻE SOBIE POCZYTAĆ do czego zachęcam!!!

Kończąc dodam nieskromnie,że MAM OGROMNĄ SATYSFAKCJĘ iż teksty jakie napisałem na pigipedii - CORAZ CZĘŚCIEJ ZNAJDZIECIE CYTOWANE W PRZERÓŻNYCH SPRAWACH JAKIE ZNAJDUJĄ SIĘ W INTERNECIE!
To bardzo miłe,gdy słyszę w radio tekst np: mego wiersza z pigipedii ,,ŻEGNAM CIĘ PANIE PREZYDENCIE... ,,

W tym pędzie...biegu ...za codziennością  - ZAPOMINAMY O DRUGIM CZŁOWIEKU A SZCZEGÓLNIE TYM BĘDĄCYM W POTRZEBIE...ZAPOMINAMY CO TO BÓG...HONOR... I OJCZYZNA !!!
Zapominamy jako Polacy O NASZEJ PIĘKNEJ ALE I TRAGICZNEJ HISTORII...ZAPOMINAMY O NASZYCH SĄSIADACH, KTÓRZY NIE WSZYSCY BYLI ŹLI !!!

O tym także znajdziecie na pigipedia.blog.com - lub na NOWYM pigipedia.blogspot.com !!!

W znacznej większości są to informacje ,,najświeższe,, bo dopiero co ODTAJNIONE - uczące nas wszystkich PRAWDZIWEJ HISTORII TAKŻE  O POLSCE jakiej dotąd nikt nie zna !


Piszę jak jest...


Krzysztof Kowalczyk