środa, 13 sierpnia 2014

,TOP DZIESIĄTKA,,...ZA MIESIĄC CZERWIEC I LIPIEC 2014 ROKU !



 CZYLI ...JAK CZYTALIŚCIE ,,PIGIPEDIĘ,,, W TYM OKRESIE!!!

13 sierpnia 2014 roku


BRAK CZASU sprawił, iż nie podsumowałem Waszego czytelnictwa mojego bloga www.pigipedia.blogspot.com za miesiąc CZERWIEC, oraz LIPIEC 2014 roku, co z opóźnieniem ale czynię niniejszym dziś!

JAK ZWYKLE NOTUJĘ tylko na tym blogu (….a muszę powiedzieć, ze BARDZO poczytny jest również mój stary blog, na który również zapraszam tj; www.pigipedia.blog.com (PO)Lesie !) =  CO MIESIĘCZNY WZROST LICZBY WASZYCH WEJŚĆ i to z coraz bardziej ciekawych stron świata!

Doskonale wiem i mam tego 100% świadomość, że czytają mnie w szczególności LEŚNICY LASÓW PAŃSTWOWYCH W POLSCE, aczkolwiek gdyby to byli tylko oni A JEST ICH NA DZIŚ ŁĄCZNIE COŚ OKOŁO 23 TYSIĄCE , to muszę przyznać po tej ilości ,,kliknięć,, na mój blog, że BYŁABY TO KILKA RAZY WIĘKSZA LICZBA PRACOWNIKÓW TEGO PAŃSTWOWEGO GOSPODARSTWA LEŚNEGO ,,LASY PAŃSTWOWE,, gdyż Wasze zainteresowanie moimi tekstami czasami mnie POZYTYWNIE oczywiście zadziwia!!!!!


MAM DUŻĄ SATYSFAKCJĘ, ŻE CZYTACIE MNIE...BARDZO, BARDZO REGULARNIE Z RÓŻNYCH SERWERÓW PRAKTYCZNIE NA KAŻDYM KONTYNENCIE tego zwariowanego ostatnimi czasy świata!

TEMATY ,,TABU,, ...TEMATY DRAŻLIWE... TEMATY NIEZGODNE Z PROPAGANDĄ SUKCESÓW W POLSCE TEJ ZŁODZIEJSKIEJ PLATFORMY OBYWATELSKIEJ I JEJ REPREZENTANTÓW ZWANYCH PRZEZ MOICH RODAKÓW ,,OSZOŁOMAMI,, ...TEMATY BARDZO NIEWYGODNE DLA PROPAGANDY MIĘDZY INNYMI LASÓW PAŃSTWOWYCH W POLSCE A W TYM ZŁODZIEJSTWO, MARNOTRAWSTWO, MOBBING, DYSKRYMINACJE, TOTALNE UPOLITYCZNIENIE NA NIEKORZYŚĆ SKARBU PAŃSTWA, BRAK CHOCIAŻBY MINIMALNYCH PODSTAW PROFESJONALIZMU, ZUPEŁNY BRAK ETYKI I PRZESTRZEGANIA ,,ZASAD WSPÓŁŻYCIA SPOŁECZNEGO,, CZY TEŻ ,,ZASAD DOBRYCH OBYCZAJÓW,, W LASACH PAŃSTWOWYCH ….itd. itp. . = ZNAJDZIECIE TU NA MOIM BLOGU W DETALACH!!!

PODAJĘ FAKTY I DETALE....PYTAM PUBLICZNIE...PUBLIKUJĘ CZASAMI KRĘTACKIE ODPOWIEDZI PO-LITYCZNYCH ,,NOTABLI,, NA BARDZO NIEWYGODNE TEMATY...i mam w tak zwanym DELIKATNIE TO UJMUJĄC ,,głębokim poważaniu,, to, że TO CO ROBIĘ JEST NIEZGODNE Z OFICJALNA WERSJĄ CZY TEŻ STANOWISKIEM chociażby OBECNEGO (!!!) Państwowego Gospodarstwa Leśnego ,,Lasy Państwowe,, KTÓRE ZOSTAŁY ZAWŁADNIĘTE PRZEZ POLITYCZNYCH IDIOTÓW OD 2008 ROKU!

A JACY TO DURNIE...szczególnie polecam poprzedni blog: www.pigipedia.blog.com (PO)lesie – tam jest Z IMIENIA I PO NAZWISKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oczywiście oprócz tematów LASÓW PAŃSTWOWYCH,które znam od kuchni jak MAŁO KTO w Rzeczypospolitej z różnych względów gdyż jestem z wykształcenia LEŚNIKIEM ( z czego jestem BARDZO DUMNY!!!) - piszę także NAJŚWIEŻSZE INFO jakie do mnie docierają ze WSCHODU EUROPY / Rosja, Ukraina, Litwa, Białoruś itp.), a także na temat ODKRYWANYCH PRZEZE MNIE FAKTÓW HISTORYCZNYCH DOTYCZĄCYCH NASZEJ OJCZYZNY-POLSKI, czym z chęcią dzielę się z Wami na blogu!

NIE MA W TYM ŻADNEJ ŚCIEMY...a Wy macie niniejszym okazję ,,odrobić,, zaległości z historii Polski....gdyż ja osobiście non stop ,,nadrabiam,, tę wiedzę, po takim a nie innym POZIOMIE NAUCZANIA U SCHYŁKU KOMUNIZMU w RP , w jakim mi było się urodzić !

CO MIESIĄC WZRASTA LICZBA WASZYCH WEJŚĆ na mój blog a ja Wam BARDZO dziękuję za te już dziesiątki tysięcy (!!!!) Waszych zainteresowań moimi tekstami !Po prostu  DZIĘKI !!!!!

Nim przejdę do podsumowania CZERWCA i LIPCA 2014 roku – niniejszym podaję JAK WYGLĄDA OGÓŁEM (!!!!) CZYTELNICTWO ,,pigipedii,, WEDŁUG STANU NA DZIEŃ DZISIEJSZY tj; 13 sierpnia ;

Nr 1/ POLSKA

Nr 2/ USA

Nr 3/ NIEMCY

Nr 4/ WIELKA BRYTANIA

Nr 5/ MALEZJA

Nr 6/ UKRAINA

Nr 7/ ROSJA

Nr 8/ HOLANDIA

Nr 9/ FRANCJA

Nr 10/ WENEZUELA

W ZDECYDOWANEJ WIĘKSZOŚCI czytają mnie Polacy w Polsce oraz USA , gdyż RÓŻNICA od pozycji nr 3 (czyli NIEMCY) w dól to tysiące Waszych ,,kliknięć,,....
zaś różnice pomiędzy poszczególnymi krajami od Niemiec w dół są czasami wręcz minimalne!


A OTO JAK CZYTANO ,,pigipedię,, W CZERWCU 2014 ROKU :

Nr 1/ POLSKA

Nr 2/ USA

Nr 3/ NIEMCY

Nr 4/ UKRAINA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Nr 5/ WIELKA BRYTANIA

Nr 6/ CZECHY (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Nr 7/ CHORWACJA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Nr 8/ NORWEGIA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Nr 9 FRANCJA

Nr 10/ HOLANDIA



ZUPEŁNIE INACZEJ wyglądało czytelnictwo mojego bloga W LIPCU 2014 roku;

Nr 1/ POLSKA

Nr 2/ NIEMCY (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Nr 3/ USA

Nr 4/ ROSJA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dużo o nich piszę!)

Nr 5/ ALGIERIA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! po sukcesach w piłce nożnej na MŚ ??!)

Nr 6/ UKRAINA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Nr 7/ WIELKA BRYTANIA

Nr 8/ FRANCJA

Nr 9 / ARMENIA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Nr 10/ EGIPT (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


A więc jak sami widzicie CO MIESIĄC miejsca świata skąd szukacie www.pigipedia.blogspot.com
są zupełnie RÓŻNE , a to dotyczy przecież zaledwie PIERWSZEJ DZIESIĄTKI PAŃSTW !!!

GORĄCO WITAM I POZDRAWIAM moich NOWYCH CZYTELNIKÓW z Syrii, Egiptu, Arabii Saudyjskiej, Chorwacji, Słowacji, dalekiej KENII, coraz większej ilości z Rosji , Ukrainy, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Słowacji,Wietnamu, Chin, Japonii,, Algierii, Armenii, Malezji.

TO SYMPATYCZNE, ŻE ZNAJDUJECIE U MNIE ,,COŚ,, DLA SIEBIE....


DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM TYM OD KTÓRYCH OTRZYMUJE DANE, DOKUMENTY I INFORMACJE NA TEMAT ŻENUJĄCYCH NIEPRAWIDŁOWOŚCI (...a szczególnie w ,,moich,, LASACH PAŃSTWOWYCH !!!) i proszę o wyrozumiałość , gdyż najpierw OSOBIŚCIE sprawdzam otrzymywane info, a dopiero potem po tej weryfikacji danych mogę o tym napisać, po otrzymaniu wyczerpujących info z urzędów!

CIERPLIWOŚCI ….

W miesiącu sierpniu zapewne znowu znajdziecie ,,COŚ,, ciekawego a może i dającego zwykły uśmiech na www.pigipedia.blogspot.com !

ZAPRASZAM !!!


Krzysztof Kowalczyk

PS.

ORGANIZACJA NARODÓW ZJEDNOCZONYCH Alarmuje ; ...CORAZ BARDZIEJ KRWAWY STAJE SIĘ KONFLIKT UKRAIŃSKO-ROSYJSKI !

OFICJALNA(!!!) liczba ofiar  w/g ONZ na dzień 10 sierpnia 2014 roku wynosi 2.086 osób!

Ponad 60 osób ginie tam lub odnosi rany DZIENNIE !!!
RANNYCH jest już 5 tysięcy osób...

DANE DOTYCZĄCE RANNYCH I ZABITYCH PO STRONIE ROSYJSKIEJ zna zapewne tylko ...święty WŁODZIMIERZ !!!!!!!!!!!!!!!

A dziś w Rosji ...CENY ŻYWNOŚCI IDĄ W GÓRĘ...niczym ,,SPUTNIK,, ZSRR !!!

Rosja_niedzwiedz

A ,,siewodnia,, Misio w Rosji  marzy o PYSZNYM POLSKIM JABŁUSZKU...i ma gdzieś tańczenie TAK JAK MU ZAGRAJĄ!!!