czwartek, 28 sierpnia 2014

INFORMACJA DLA PUTINA....

29 sierpnia 2014 roku


Kiedy matki i żony, ROSYJSKIE KOBIETY szukają swoich synów i mężów a wiele z nich już ich znalazło ...W TRUMNACH - warto byłoby wiedzieć Panie Putin,jak biegną granice nie ma co ukrywać WIELKIEJ TERYTORIALNIE ROSJI !!!

mapa-nato-not-rosja
Tak to przypominają Kanadyjczycy...


28-sierpnia-ato
A oto mapa GDZIE SĄ WASI CHŁOPCY...według stanu na dzień 28 sierpnia 2014 roku!

Samolotem transportowym AN-72 z Rostowa nad Donem w południowej Rosji przywieziono ostatnio rannych do szpitala WAM w Petersburgu...to min. żołnierze doborowej 106 gwardyjskiej dywizji powietrznodesantowej z Riazania/ 180 km na południe od Moskwy/.

O TYM JAK BRONI SIĘ UKRAINA NIECH ŚWIADCZY FAKT, ŻE BYŁ TO JUŻ 15 SAMOLOT Z RANNYMI DO TEGO SZPITALA ...TYLKO W TYM TYGODNIU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Większość ma rany odłamkowe kończyn...ranni-transport-rosja-wojna-na_ukrainie

Ten miał szczęście ...jest tylko ranny!
SZPITALE W ROSTOWIE I WOŁGOGRADZIE SĄ PRZEPEŁNIONE  RANNYMI !!!

Media w Petersburgu / Rosja!/ podają o wielu transportach rannych dowożonych konwojami karetek wojskowych sanitarek...GDY W OKOLICACH NIE BYŁO ŻADNYCH WYPADKÓW CZY POŻARÓW !!!

TO RANNI ROSYJSCY CHŁOPCY ... ,,MIĘSO ARMATNIE,, WŁADYMIRA PUTINA !!!

Po stronie Ukraińskiej jest również mnóstwo rannych i zabitych ...I TAK OTO IDIOTYCZNY UMYSŁ CZŁOWIEKA CHOREGO SPRAWIŁ,ŻE BRAT SŁOWIANIN ZABIJA BRATA...SĄSIAD SĄSIADA!!!

STOP TEJ BEZSENSOWNEJ A PAZERNEJ WOJNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

„To jest wojna. A wojna to droga kłamstwa”


Piszę jak jest ...niepotrzebnie na Ukrainie !


Krzysztof Kowalczyk

PS.

GDY WOJSKA ROSYJSKIE OPUSZCZAŁY W 1989 ROKU NASZĄ POLSKĘ, MIAŁEM OKAZJĘ OSOBIŚCIE POMÓC ...ŻOŁNIERZOM-DEZERTEROM Z ARMII ZSRR !!!!

NIGDY TEGO NIE ZAPOMNĘ ! SPOTKAŁEM ICH W LESIE ...MYŚLELI ŻE JESTEM WOJSKOWYM BO BYŁEM W MUNDURZE LEŚNIKA !!!

Bardzo skromni, BARDZO MŁODZI (!!!!!) CHŁOPCY którzy uciekali do swego domu na Ukrainie  ale ...na własną rękę,, a nie z wycofującym się wojskiem sovieckim!

Mówili mi,że nie wiedzą GDZIE ICH MOGĄ Z POLSKI WÓWCZAS RZUCIĆ ...

Zorganizowałem im pracę i posiłek....CO SIĘ Z NIMI STAŁO - DZIŚ NIE WIEM !!!
POCHODZILI Z TERENÓW ...SOCJALISTYCZNEJ UKRAINY, która odzyskiwała wtedy swą NIEPODLEGŁOŚĆ spod ,,opieki,, ZSRR podobnie jak i NASZA POLSKA  !!!!

CI CHŁOPCY O TYM WIEDZIELI...ROZMAWIALIŚMY O TYM WSPÓLNIE PODCZAS JEDNEJ Z PRAC JAKIE IM ZAŁATWIŁEM na terenie ...min. NADLEŚNICTWA POLANÓW - RDLP SZCZECINEK/.

Potem dwa dni pracowali w sąsiednim nadleśnictwie Sławno...leśnictwo Wrześnica!

  Gdy za kilka godzin normalnej pracy (...a min.pomagali leśniczemu LP przy magazynowaniu drewna opałowego!) - jeden z nich zobaczył JAK DUŻO OTRZYMALI PIENIĘDZY ZA TĄ PRACĘ  - jeden z tych żołnierzy-dezerterów armii ZSRR wziął te pieniądze przy mnie na dłoń i rzekł ...,, MOJA MAMA W KOŁCHOZIE MUSI PRACOWAĆ JEDEN MIESIĄC, ABY TYLE ZAROBIĆ ILE JA OTRZYMAŁEM OD WAS ZA PARĘ GODZIN PRACY,, !!!

Nigdy tego nie zapomnę...W POLSCE WALIŁA SIĘ NA ŁEB KOMUNA...a z tymi sympatycznymi żołnierzami rozstaliśmy się w sympatycznych okolicznościach !!!

TO 100% FAKTY !!!

A dziś TACY SAMI CHŁOPCY muszą ginąć w Ukrainie.... BEZSENSOWNA WOJNA !!!!

Zobaczcie jak ROSYJSCY CHŁOPCY wracają do ,,MATKI ROSJI,, z Ukrainy :

ladunek-200