środa, 1 stycznia 2014

CZAS NA PODSUMOWANIE 2013 ROKU...




CZAS NA PODSUMOWANIE ROKU 2013 na ...www.pigipedia.blogspot.com !!!


01 stycznia 2014 roku

NO I MAMY NOWY ROK...2014 !
Jaki będzie ??! TO ZALEŻY RÓWNIEŻ OD NAS SAMYCH ...o czym mało kto ma raczej świadomość, A W MOJEJ OJCZYŹNIE POLSCE JAKOŚ SZCZEGÓLNIE !!!

Proszę Was !!! BUNTUJCIE SIĘ W ROKU 2014 PRZECIWKO KAŻDEMU OSZOŁOMOWI, KTÓRY JEST POSŁEM, MINISTREM CZY TEGO TYPU POLITYKIEM, URZĘDNIKIEM PAŃSTWOWYM  itd. - a którzy ogłupiają nasze społeczeństwo KŁAMSTWAMI, PROPAGANDĄ ,,SUKCESÓW,, I WŁASNYMI IDIOTYCZNYMI JAK SIĘ PO CZASIE OKAZUJE ,,OSIĄGNIĘCIAMI,, !!!

NIE DAWAJCIE SIĘ ZWYKŁEMU CHAMSTWU I PROSTACTWU, KTÓRE JAK JUŻ OD 2008 ROKU W POLSCE WIDZIMY ...REPREZENTUJE WIELU Z NICH TAK A NIE INACZEJ ,,RZĄDZĄC,, W POLSCE !

Rok 2014 jest rokiem WYBORCZYM min. do Parlamentu Europejskiego i WIELU Z TYCH POLITYCZNYCH OSZOŁOMÓW którym ,,pali się,, już w Polsce koło d... -DOBRZE ZAPLANOWAŁO SOBIE ,,DESANT,, NA CIEPŁY,WYGODNY I BARDZO DOBRZE PŁATNY  STOŁEK W UNII EUROPEJSKIEJ, gdyż Polacy tu w NASZEJ OJCZYŹNIE NA NICH JAK SAMI WIDZICIE SZCZERZE PLUJĄ ZA TE ICH NIESPEŁNIONE OBIECANKI CACANKI !!!

Ja na te wybory NIE PÓJDĘ I NIE ODDAM SWEGO CENNEGO GŁOSU NA ŻADNEGO Z NICH , GDYŻ UWAŻAM ŻE NARÓD POLSKI POWINIEN KAŻDEGO Z NICH ROZLICZYĆ BEZWZGLĘDNIE I BEZ ŻADNYCH SENTYMENTÓW TU NA NASZYM POLSKIM PODWÓRKU !!!

NAMAWIAM WAS DO TEGO SAMEGO ...NIE GŁOSUJCIE NA TYCH PO-LITYCZNYCH PAJACÓW A DAJCIE NARODOWI SATYSFAKCJĘ 100% ROZLICZENIA ICH ZA TO ZŁODZIEJSTWO OD 2008 ROKU ...TU W POLSCE NA NASZYM OJCZYSTYM PODWÓRKU !!!

Z chwilą gdy POLITYCZNY OSZOŁOM a kandydat na posła z Platformy Obywatelskiej zwolnił mnie z pracy W LASACH PAŃSTWOWYCH a ja w swojej Ojczyźnie od 2008 do 2012 roku walczyłem sam bez prawników,mecenasów udowadniając durniom,że zwolniono mnie NIELEGALNIE z pracy (...co potwierdzają już prawomocne wyroki,że jednak MIAŁEM RACJĘ!!!) postanowiłem podzielić się z innymi swoją wiedzą na różne tematy, które NIE TYLKO MNIE W POLSCE BARDZO BOLĄ !!!

NIGDY NAWET PRZEZ MYŚL MI NIE PRZESZŁO,ŻE ...BĘDZIE TO CZYTAŁ WRĘCZ CAŁY ŚWIAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JESTEM WAM WSZYSTKIM ZA TO BARDZO WDZIĘCZNY I ZOBOWIĄZANY, gdyż jak sami wiecie ...NIKOGO Z WAS NIE ZMUSZAM DO ZAGLĄDANIA NA MÓJ BLOG KTÓRY PROWADZĘ, A GDZIE WCHODZICIE NA www.pigipedia.blogspot.com SAMI I DOBROWOLNIE !!!

ZAWSZE JESTEŚCIE TU MILE WIDZIANI A MOJE KOLEJNE WIADOMOŚCI W 2014 ROKU OPARTE NA FAKTACH A MÓWIĄCE NIE TYLKO O ŚCIEMACH, NIEGOSPODARNOŚCI W POLSCE, POLITYCZNYCH UKŁADACH,NEPOTYZMIE,DYSKRYMINACJI, KŁAMSTWACH I OGŁUPIANIU POLSKIEGO SPOŁECZEŃSTWA A NAWET ZŁODZIEJSTWIE W TAK ZWANY BIAŁY DZIEŃ - WPRAWIĄ WAS W NIEJEDNO ZASKOCZENIE !!!
Nie jestem alfa i omega, popełniam także błędy jak każdy zwykły człowiek i choć skończyłem studia na uniwersytecie przyrodniczym  nie ,,gonię,, za tytułami, doktoratami jak to w PO-litycznej dziś modzie ...o czym także opisuję !!!


Przypomnę tylko,że na moim poprzednim blogu www.(PO)lesie lasy dla ludzi czeka na Was ...aż 500 postów OPISUJĄCYCH W DETALACH RÓŻNE ŁAJDACTWA OD 2008 ROKU JAKIE ZAFUNDOWANO NAM NIE TYLKO W LASACH PAŃSTWOWYCH PRZEZ POLITYCZNĄ GARSTKĘ CIENIASÓW,KARIEROWICZÓW...ZWYKŁYCH SNOBÓW I DURNI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Teraz siedzą jak mysz pod miotłą, gdyż PO UCIECZCE Z DYREKCJI GENERALNEJ LASÓW PAŃSTWOWYCH - mając jeszcze na to wówczas osobisty wpływ i POlityczne wsparcie...ulokowali swe tchórzliwe dupy na przeróżnych DLA NICH ,,PRZYPADKOWO,, NIE KONKURSOWYCH STANOWISKACH od dyrektorów RDLP aż po nadleśniczego !

NORMALNI LEŚNICY W POLSCE MAJĄ CO DO WAS ,,PANOWIE,, KONKRETNE PLANY W RAMACH PODZIĘKOWANIA ...PIĘKNYM ZA NADOBNE !!!!!!!!!!!
To kwestia czasu ...gdy PRZYPOMNI SIĘ WAM WASZE METODY !!!

Otrzymuję ostatnio całe mnóstwo NOWYCH WIADOMOŚCI Z CAŁYCH JUŻ LASÓW PAŃSTWOWYCH oraz co mnie cieszy odpowiedzi na moje zapytania i pisma do różnych urzędów w Polsce na ...konkretne tematy, które jak widzę RÓWNIEŻ WAS BARDZO INTERESUJĄ !!!
W NOWYM ROKU 2014 BĘDZIE O TYM W DETALACH...

A tak na marginesie i nawiązując do tego właśnie PUBLICZNIE OŚWIADCZAM,że po moim zawiadomieniu o podejrzeniu popełnienia szeregu przestępstw - PROKURATOR GENERALNY RP pismem z dnia 19 grudnia 2013 roku POLECIŁ JEDNEJ Z PODLEGŁYCH MU PROKURATUR OKRĘGOWYCH DOKŁADNIE SPRAWDZIĆ MOJE ZARZUTY CO DO KONKRETNYCH OSÓB TAKŻE I W LASACH PAŃSTWOWYCH W SPRAWIE....CERTYFIKATU ,,FSC,, KTÓRY JAKOBY JEST ...ALE GO NIE MA JUŻ OD DAWNA W CAŁEJ REGIONALNEJ DYREKCJI LASÓW PAŃSTWOWYCH W LUBLINIE !!!!
Oto sygnatura akt tej sprawy : PG II Ko2313/10... a niebawem szczegóły !!!

O co chodzi ???! Poczytajcie na tym blogu treść mojego pisma z dnia 09 grudnia 2013 roku ...O KOLEJNYCH KOMBINACJACH W LASACH PAŃSTWOWYCH !!!
A JEŚLI NIE WIADOMO O CO W TYM CHODZI - TO WIADOMO,ŻE CHODZI O...PIENIĄDZE !!!! (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Otrzymałem ponadto w dniu 31 grudnia 2013 roku wiele odpowiedzi na moje pytania, KTÓRE RÓWNIEŻ WAM UPUBLICZNIŁEM a dotyczące min: obecnego zastępcy dyrektora generalnego LP (Jan Szramka) i jego ,,osiągnięć,, sprzed lat gdy ,,rządził,, będąc albo nadleśniczym albo dyrektorem RDLP Gdańsk !

O TYM TAKŻE W STYCZNIU W DETALACH ...a już dziś dodam tylko,że dyr.Szramka ma się czego wstydzić ponieważ ACZKOLWIEK NADAL UKRYWA SIĘ PRZEDE MNĄ ODPOWIEDZI NA KILKA PYTAŃ - TO WIELE Z NICH POTWIERDZA MI,ŻE W RDLP GDAŃSK ,,PROFESJONALIZM,, PARU LEŚNIKÓW OZNACZA ZAPEWNE TO SAMO CO OBECNIE ...PROPAGANDA ,,SUKCESÓW,,W DGLP WARSZAWA !!!

Daję Wam moje słowo honoru,że Z PEWNYCH WZGLĘDÓW OSOBISTYCH ...będę ,,pilnował,, wszelkich wpadek i kłamstw jakie trafią się lub już trafiły zastępcy dyrektora generalnego LP do spraw gospodarki leśnej Janowi Szramka !!!
DOŚĆ OGŁUPIANIA ,,BRACI LEŚNEJ,, ...

PUBLICZNIE DZIĘKUJĘ nadleśniczym Nadleśnictw Wejherowo,Kartuzy,Elbląg,oraz dyrektorowi  RDLP Gdańsk ZA ODPOWIEDZI NA MOJE PYTANIA aczkolwiek wiele w nich ,,dyplomacji,, (...nazywam to też STRACHEM O SWOJE STANOWISKO !!!) z którą jak się zaraz sami przekonacie NIE ZGADZAM SIĘ i będę nic tylko JESZCZE BARDZIEJ KONSEKWENTNY W UZYSKANIU 100% ODPOWIEDZI NA NURTUJĄCE MNIE PYTANIA !
Każdą treść tych pism niebawem upublicznię na www.pigipedia.blogspot.com gdyż MAM DO TEGO KONSTYTUCYJNE PRAWO ...pytać, składać skargi, wnioski i dochodzić wyjaśnień od KAŻDEGO URZĘDASA W POLSCE , bez względu ZA KOGO SIĘ DANA PERSONA UWAŻA - a ,,upodobałem sobie,, Lasy Państwowe tylko dlatego,że KOCHAM LASY JAKO LEŚNIK !!!!!!

NIKOMU NIE DAM SIĘ ZASTRASZYĆ różnymi  ,,sztuczkami,, ...o których NIEBAWEM TAKŻE CAŁA MOC  I TO W DETALACH OPISUJĄCYCH JAK BARDZO MOJE SŁOWA, ZDANIA, TEKSTY itp: stoją niczym ość ryby w gardle pewnym ,,urzędasom,, którym Skarb Państwa Polskiego sowicie płaci za ...KŁAMSTWA I POLITYCZNĄ ŚCIEMĘ !!!!!  (sic!!!!!!!!!!!!!!!!)

Jak zwykle ...rozpisałem się ale już przechodzę do podsumowania 2013 roku i informacji KTO CZYTAŁ NAJWIĘCEJ MOJE POSTY na www.pigipedia.blogspot.com  :


W CAŁYM ROKU (...a przypomnę,że na tej ,,pigipedii,, piszę teksty  od sierpnia 2013 roku PO TYM JAK BLOKOWANO MI HAKERSKIMI SZTUCZKAMI PISANIE I ZAŁĄCZANIE DOKUMENTÓW na poprzednim blogu www.(PO)lesie lasy dla ludzi !!!) przedstawia się to następująco :

Nr 1.  POLSKA (...rzecz oczywista! Jestem Polakiem...piszę po Polsku - ale już dziś możecie sobie me teksty przetłumaczyć tu na blogu w dowolnym języku !!!)

Nr 2. USA (...moje ukłony dla CAŁEJ POLONII AMERYKAŃSKIEJ, w tym mojej licznej rodziny szukającej codziennie na moim blogu nowych wieści !!!)

Nr.3. NIEMCY (...gdzie mieszka i pracuje masa Polaków!)

Nr.4. MALEZJA ( ....tak! tak! Ja też jestem SUPER ale mile zaskoczony TĄ CIEKAWOŚCIĄ z jaką za pomocą serwerów Malezji czyta się mój blog a tak w ramach ,,ciekawostki,, dodam tylko,że wczoraj 31 grudnia 2013 roku MALEZJA BYŁA LEPSZA W ILOŚCI CZYTELNIKÓW NIŻ...POLSKA I USA !!! Co Wy na to ???!)
POZDRAWIAM ZNAD POLSKIEGO MORZA ...RÓWNIEŻ NADMORSKĄ MALEZJĘ !!! No i zapraszam jak najczęściej na mój blog!

Nr.5 SERBIA ( ...zerknijcie tylko KOGO Serbowie wyprzedzili a ja tylko dodam,że mam już gotowy HISTORYCZNY POST DLA WAS O TYM JAK TO NIEMCY W CZASIE II WOJNY ŚWIATOWEJ KRADLI WASZE NARODOWE SKARBY ...NIEDALEKO MNIE, TU W POLSCE !!!)
Zapraszam Was codziennie i NAJLEPSZEGO W 2014 ROKU !!!

Nr 6 WIELKA BRYTANIA (...gdzie ostatnimi laty ,,dzięki,, jakoby ,,SUKCESOM,, Platformy Obywatelskiej musiały za pracą wyemigrować setki tysięcy Polaków, o których ta banda politycznych idiotów NIGDY SIĘ NIE MARTWIŁA , obiecując jedynie ,,gruszki na wierzbie,,!!!

Nr 7. ROSJA ( ...skąd wchodzą na ,pigipedię,, osoby z tych samych rejonów Rosji ! ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO OGLĄDANIA JUŻ ZA KILKA DNI ZIMOWYCH IGRZYSK OLIMPIJSKICH W TYM OGROMNYM KRAJU no i trzymajmy RAZEM KCIUKI ZA POLAKÓW ; w tym JUSTYNKĘ KOWALCZYK (!!!!!!!!!!!!!!) no i naszych coraz lepszych skoczków narciarskich oraz pozostałych reprezentantów!!!)

Nr 8. UKRAINA (...gdzie MNÓSTWO SIĘ DZIEJE OSTATNIO A TAMTEJSZA POLITYKA NIE OZNACZA TEGO SAMEGO CO SUWERENNOŚĆ, WOLNOŚĆ O DOBROBYT NASZYCH SŁOWIAŃSKICH SĄSIADÓW, KTÓRZY PRAGNĄ ŻYĆ GODNIE I Z HONOREM A NIE POD PROTEKCJĄ !
POLACY TRZYMAJĄ ZAWSZE ZA WAS KCIUKI ...POLACY SĄ ZAWSZE Z WAMI, CHOCIAŻ PODCZAS LUDOBÓJSTWA NA WOŁYNIU O CZYM WASI PRZODKOWIE MILCZĄ - WBIJANO POLAKOM NÓŻ W PLECY I MORDOWANO CAŁE POLSKIE RODZINY !!!
Detale i fakty... także tu u mnie na www.pigipedia.blogspot.com  !!! TYLKO PRAWDA A NIE WROGOŚĆ I NACJONALIZM NAS MOŻE ZJEDNOCZYĆ  DLA WSPÓLNEGO DOBRA POLSKO-UKRAIŃSKIEGO !!!). Osobiście POPIERAM WASZEGO MŁODEGO SUPER BOKSERA I WIEM,ŻE JAK ZWYKLE ZWYCIĘŻYCIE RAZEM Z NIM !!!!!!!!!!!!!!!
A dziś 01 stycznia 2014 roku w wieku ukraińskich miastach jak np; w Kijowie partia ,,SWOBODA,, zorganizowała wiece i marsze ku czci i pamięci ....STEPANA BANDERY!
Na Ukrainie jest on ,,bohaterem,, A DLA MILIONÓW POLAKÓW NA CAŁYM ŚWIECIE ZA LUDOBÓJSTWO POLAKÓW W 1943 ROKU NA POLSKIM WOŁYNIU JEST ZWYKŁYM BANDYTĄ I MORDERCĄ,POMYSŁODAWCĄ WYMORDOWANIA NARODU POLSKIEGO!!!!!!!!
BANDERA uciekł przed sovietami do Niemiec, gdzie...NAWET POMIMO ZMIANY TAM NAZWISKA został w roku 1959 roku - ZAMORDOWANY NA ZLECENIE MOSKWY !!!
A przecież sovieci to także był WRÓG POLSKI...
Mało ludzi młodych szczególnie wie o tym,że Polacy PO ZASTOSOWANYCH METODACH LUDOBÓJSTWA NASZYCH RODAKÓW NA POLSKIM WOŁYNIU - uważają,że Hitler i Stalin RAZEM WZIĘCI W CAŁEJ II WOJNIE ŚWIATOWEJ byli mniej bestialscy niż UPA...BANDERA...I INNI UKRAIŃSCY NACJONALIŚCI, którzy wymordowali swoich współsąsiadów !!!!!!


Nr 9. WENEZUELA (...i NASZA KOCHANA POLONIA, która czyta mój blog już regularnie i codziennie !
SERDECZNIE POZDRAWIAM WAS W TYM PIĘKNYM KRAJU, GDZIE BIAŁO-CZERWONA JEST RÓWNIE BARDZO KOCHANA JAK W POLSCE !!! Samych dobrych nowin w 2014 roku !!!

Nr 10. FRANCJA (...gdzie to Polaków nie ma prawda ?! Jesteście W PIERWSZEJ DZIESIĄTCE www.pigipedia.blogspot.com - GRATULACJE i serdeczności w NOWYM ROKU !!!). Asia ...Pozdrawiam CAŁĄ RODZINKĘ !!!


PRZYPOMNĘ,ŻE SĄ TO DANE,PODSUMOWANIE ZA CAŁY 2013 ROK natomiast ,,TOP- DZIESIĄTKA,, za miesiąc grudzień wyglądała nieco inaczej !!! Oto podsumowanie za grudzień 2013 roku:

Nr 1 . POLSKA

Nr 2. USA

Nr 3. MALEZJA

Nr 4. NIEMCY

Nr 5. SERBIA

Nr 6. WENEZUELA

Nr 7. FRANCJA

Nr 8.ROSJA

Nr 9. KOREA POŁUDNIOWA

Nr 10. WIELKA BRYTANIA .


Jak sami widzicie ...jest nieco inaczej !
Ostatnio jako ,,nowi,, czytelnicy www.pigipedia.blogspot.com czytają mnie min. z  serwerów PANAMY i CHIN !!!

Wiem,że bardzo wiele osób szuka kontaktu ze mną, więc NIEBAWEM podam na blogu ,,namiar,, w jaki sposób można sobie ze mną mieć bieżący kontakt ! MUSZĘ BYĆ PRZY TYM BARDZO OSTROŻNY, gdyż już niejednokrotnie grożono mi ...ZA TO CO ROBIĘ !!!!
PRAWDA JAK WIDZĘ MOCNO ,,KOLE W OCZY,, ...

NAJBARDZIEJ POCZYTNYM POSTEM JEST W GRUDNIU 2013 roku (...o ponad 500% wyże niż drugi post!!!!!!)ten z ...28 grudnia ,,TCHÓRZLIWE LASY PAŃSTWOWE... ,,

JAK ZWYKLE www.pigipedia.blogspot.com w grudniu zanotowała ...KOLEJNY POWAŻNY  WZROST LICZBY WEJŚC NA MÓJ BLOG  A WYSZUKIWANE ,,SŁOWA KLUCZOWE,, ABY MNIE CZYTAĆ TO oczywiście www.pigipedia.blogspot.com lub pigipedia - aczkolwiek znalazły się i takie : (cyt) ,, leśnictwa podległe lasom państwowym,, ; ,,kaszubowski z bolesławowa,,   ; ,,jak śmigły uciekał z Polski,, ; ,,polowaczka,, ; 

DUŻO WIEDZY MAM NA SWYM BLOGU JAK WIDZĘ DLA KAŻDEGO ... !!!

Piszę jak jest ...


Krzysztof Kowalczyk


PS.

BOCIAN, o którym opisywałem W SYLWESTRA ....ma się dziś dobrze!
JAK ON PRZEŻYŁ TE SETKI SYLWESTROWYCH WYBUCHÓW I FAJERWERKÓW OSTATNIEJ NOCY ???! ...TEGO ZAPEWNE NIE POWIE A JA MYŚLAŁEM,IŻ ODLECI ZE STRACHU I BYĆ MOŻE POWRÓCI TU  DOPIERO WIOSNĄ !!!
ALE JAK WIDAĆ...DOBRZE MU W POLSKIM,RODZINNYM GNIEŹDZIE , NAWET GDY KALENDARZOWA ZIMA W POLSCE !!!

Gdy spadnie śnieg - o ile jeszcze tam będzie, zrobię mu DLA WAS ZIMOWE ZDJĘCIA a moi koledzy już nadali mu nawet imię !
Ponieważ zauważyłem go jak przyleciał w Sylwestra 2013 roku - nazwali do ...SYLWESTER !!!                 Także, możecie mu od dziś mówić zdrobniale ,,SYLWEK,,  :)