sobota, 11 stycznia 2014

,,MNIEJ NIŻ ZERO,,...



,,MNIEJ NIŻ ZERO,, ...CZY DLA TAKICH KREATUR
ŚPIEWA SWĄ PIOSENKĘ ,,LADY PANK,, ??!

11 stycznia 2014 roku

[ARCHIWUM " GAL ANONIM"]
Po przeczytaniu tych informacji zapraszam do archiwum mego pierwszego bloga www.pigipedia.blog.com (PO)Lesie lasy dla ludzi, gdzie W DETALACH OPISAŁEM FAKT NIELEGALNEGO ZBIERANIA INFORMACJI I ,,KWITÓW,, W POLSCE OD CZASU RZĄDÓW PLATFORMY OBYWATELSKIEJ ...przez kilku OSZOŁOMÓW na zlecenie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych, którą wówczas tak oto niniejszym  ,,dowodził,, karierowicz Marian Pigan !!!

Opisałem tam jak pewien PO-LITYCZNY KRETYN , któremu Pigan ,,załatwił,, posadkę w DGLP zadzwonił do mnie ze swego telefonu 668 456 767 przedstawiając mi się jako ,,ANDRZEJ KOWALSKI Z POZNANIA,, a w rzeczywistości był to ...obecny z-ca dyrektora RDLP we Wrocławiu JERZY ŁOKIETKO, pragnący naiwnie dowiedzieć się ode mnie pewnych informacji a szczególnie KIM JESTEM !

MAŁO TEGO ... tenże sam CWANIAK zadzwonił natychmiast tego samego dnia do pewnego leśnego typa ( ...INSPEKTOR LASÓW PAŃSTWOWYCH Mariusz Faliński !) aby ten expresem zebrał o mnie WSZYSTKO CO TYLKO MOŻNA NA MNIE ZEBRAĆ, o czym - natychmiast zawiadomił mnie ,,przerażony,, rozwojem sytuacji, które jak widać zaczęły mu się  wymykać  spod jego ,,kontroli,, ...tenże sam M.Faliński !!! (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

O ICH WSPÓLNYCH FAŁSZERSTWACH I KOMBINACJACH,  NA TEMAT KTÓRYCH DOSKONALE WIEDZIAŁ ÓWCZESNY DYREKTOR GENERALNY LP Marian Pigan ...poczytacie na www.pigipedia.blog.com (PO)Lesie lasy dla ludzi !!!

WARTO JEST PRZY TYM PAMIĘTAĆ,ŻE KONSTYTUCJA RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ W ART.51 STANOWI, IŻ ZASADY I TRYB GROMADZENIA INFORMACJI O KAŻDYM Z NAS OKREŚLA SPECJALNA USTAWA - NATOMIAST WŁADZE PUBLICZNE NIE MOGĄ POZYSKIWAĆ, GROMADZIĆ I UDOSTĘPNIAĆ INNYCH INFORMACJI O OBYWATELACH NIŻ NIEZBĘDNE W DEMOKRATYCZNYM PAŃSTWIE PRAWNYM !!!

No właśnie... W DEMOKRATYCZNYM PAŃSTWIE PRAWNYM !!!
Niestety od 2008 roku ,,dzięki,, Platformie Obywatelskiej i takim właśnie  OSZOŁOMOM W LASACH PAŃSTWOWYCH ...Rzeczpospolita nie jest TEGO TYPU PAŃSTWEM !!!
[archiwum "BÓG-HONOR-OJCZYZNA"]
Osobiście złożyłem wtedy zawiadomienie do prokuratury i wniosek o ściganie karne ZA ZBIERANIE ,,KWITÓW,, W LASACH PAŃSTWOWYCH przeciwko  Marianowi Pigan , Jerzemu Łokietko, Mariuszowi Falińskiemu i jak pamiętacie organy ścigania wszczęły tą sprawę - określając naruszenie w niej aż... 11 artykułów kodeksu karnego !!!

Na dziś po dostarczaniu kolejnych dowodów NA TO ŁAJDACTWO W LASACH PAŃSTWOWYCH ZE STRONY JAK WIDAĆ ZWYKŁYCH KARIEROWICZÓW - dokumenty i dowody już zgromadzone... ,,nabierają wartości i wagi,, -  nie tylko w prokuraturze !!!

Nie dawno obiecałem na blogu, iż upublicznię treść wypowiedzi ...tego samego JERZEGO ŁOKIETKO, który kombinował w DGLP Warszawa (..a nie udało mu się dzięki postom ,,pigipedii,, !!!), następnie jako MEGA ZWIĄZKOWIEC i Przewodniczący Krajowego Sekretariatu ,,SOLIDARNOŚCI,, przy Ministerstwie Środowiska   (.. gdzie zapomniał facet w tej chciwości i pogoni za swą BEZKARNOŚCIĄ płacić jakichkolwiek  składki członkowskie - więc dostał kopa!!!), po czym ,,WYGRAŁ USTAWIONY PO-LITYCZNY KONKURS,, na stanowisko dyrektora RDLP Wrocław ,by zostać..... natychmiast zwolniony z tego stanowiska !!!!!!!

A potem gdy ,,LEŻAŁ SOBIE BYKIEM,, przez kolejne 3 miesiące NA KOSZT OCZYWIŚCIE SKARBU PAŃSTWA LASY PAŃSTWOWE ( ...okres wypowiedzenia!) - tupał wszędzie gdzie tylko PO-litycznie można i ,,wytupał,, obecne stanowisko ...ZASTĘPCY DYREKTORA REGIONALNEJ DYREKCJI LASÓW PAŃSTWOWYCH WE WROCŁAWIU do spraw ekonomicznych !!!

Wszyscy w PGL LP mówią,że pomógł mu w tym ...Grzegorz Schetyna a nowy dyrektor generalny Adam Wasiak - miał JAK ZWYKLE guzik do powiedzenia !!!

A jak się tenże sam Jerzy Łokietko zna na ekonomii w Lasach Państwowych ???! BARDZO POLECAM mój post na poprzednim blogu  i cytaty wypowiedzi głównego księgowego nadleśnictwa Lubin, gdzie poprzednio pracował ów Jerzy Łokietko  na temat ....PRÓBY WYŁUDZENIA KILKU TYSIĘCY ZŁOTYCH W RAMACH ,,WCZASÓW POD GRUSZĄ,,  PRZEZ ŁOKIETKO Z KASY LASÓW PAŃSTWOWYCH !!!!
Wszystko to żenujące fakty o tym typie...osobowym również !!!

No a teraz KOLEJNA GORĄCA  INFORMACJA !

Zapewne sam Łokieto (...a wiem,że jest REGULARNYM CZYTELNIKIEM wszystkiego cokolwiek napiszę na blogu !!!)- bardzo się z tej poniższej informacji zapewne  ,,ucieszy,, ...(sic!!!!!!)

Tak jak obiecywałem UPUBLICZNIAM PEŁNĄ ODPOWIEDŹ JAKĄ TENŻE SAM JERZY ŁOKIETKO ( obecny jeszcze PO-lityczny z-ca dyrektora RDLP we Wrocławiu) udzielił dnia 23 września 2013 roku w Sądzie Rejonowym we Wrocławiu na jedno z pytań, które mnie WYJĄTKOWO DOTYCZY I INTERESUJE, a które w oryginalnym nagraniu przekazuję jako KOLEJNY DOWÓD NA ŁAJDACTWA W LASACH PAŃSTWOWYCH OD 2008 ROKU do prokuratury prowadzącej dochodzenie w tej sprawie !!!

To pytanie Sądu brzmiało : CZY PRAWDĄ JEST,ŻE ŁOKIETKO DZWONIŁ DO MNIE I PRZEDSTAWIŁ SIĘ JAKO INNA OSOBA.... !!!!

Nadmieniam,że przed udzieleniem KAŻDEJ ODPOWIEDZI Jerzy Łokietko został na wniosek strony powodowej tego dnia zobowiązany do złożenia przyrzeczenia o jego odpowiedzialności karnej za składanie ewentualnie przed sądem RP fałszywych zeznań ...które zresztą złożył!!!

Wielokrotnie słyszałem całe nagranie z tego procesu i już teraz kolejny raz dodam,że : pojęcie słowa ,,ŚMIEĆ I ŚCIERWO,, ...to naprawdę komplement wobec znanych mi osób, które POD SWOJE POTRZEBY powiedzą a szczególnie uczynią WSZYSTKO !!!

Oto ODPOWIEDŹ i słowa  KŁAMCY Jerzego Łokietko, tak oto tłumaczącego się DLACZEGO przedstawił mi się tego newralgicznego dnia jako ,,ANDRZEJ KOWALSKI Z POZNANIA,, a nie jako PO-lityczny pracownik Dyrekcji Generalnej LP :

(cytat) Łokietko :,, Przepraszam wysoki sądzie, ale kiedy ten telefon był wykonany ??!

(sędzia:) WYKONYWAŁ PAN JAKIEŚ TELEFONY PRZEDSTAWIAJĄC SIĘ JAKO INNA OSOBA ????????????????!

(Łokietko),, Mam to wszystko pospisywane w moje jakieś tam....eeeeeeeeeeeeee....... HISTORYCZNE CZASY, eeeeeeee..... natomiast ....jeżeli...eeeeeeeeee....CZY JA WYKONAŁEM TAKI TELEFON ????????!

TAK!!! WYKONAŁEM TAKI TELEFON...JEDEN !!!!!!!

Ale to było w roku...eeeeeeee... 2009 myślę! Ja opowiem Wysoki Sądzie, bo widzę,że pan powód jest... a takie odnoszę wrażenie....agresywny w stosunku do mnie jako świadka!
Opowiem tą sytuację!

Pracując w dyrekcji generalnej lasów...hmmmmm....a dyrekcja generalna lasów kiedyś mieściła się w tym samym budynku co ministerstwo środowiska, czyli na ulicy wawelskiej 52/54 i było to w roku 2010 gdy przenieśliśmy się na ulicę Bitwy Warszawskiej...eeeeeeeee....

Podczas rozmowy z pracownicą ....eeeeeeeeeee.....Ministerstwa Środowiska, uzyskałem taką informację że JAKIŚ LEŚNIK ...podam nazwisko - to była pani Aleksandra Organiszczak ...eeeeeeeeeee.....stwierdziła,że JAKIŚ LEŚNIK WYDZWANIA PO NOCACH ....a że była to osoba młoda, atrakcyjna, więc uznałem że jest to sytuacja trochę dziwna bym powiedział...dodała,że mąż zaczyna się denerwować, ponieważ ma ciągle telefony...PO 30 - 40 TELEFONÓW DZIENNIE....

Ja mówię....LEŚNIK ??!Nie chciał się przedstawić, ale pragnie on mieć kontakt z panem ministrem Gawłowskim.....eeeeeeeee....a ona w tym momencie była jakąś asystentką i pracowała tam w dziale....eeeeeee.... ja odruchowo, niech mi pani da ten telefon, ten numer telefonu i wykonałem ze swego telefonu ...eeeeeeee..

W zasadzie myślałem,że jest to taka sytuacja, że.... no jakiś niestety leśnik....eeeeeee.... no jestem związany z tą branżą od ponad 20 lat ....że no nie elegancko było by, że jakiś tam leśnik wydzwania PO NOCACH do pracownicy i ....eeeeeeeee......... myślałem,że cel jest taki raczej.....eeeeeeeee....powiedziałbym TOWARZYSKI !

Odebrał jakiś GOŚĆ ....mówię A Z KIM ROZMAWIAM ??!....bo chciałbym się dowiedzieć....eeeeeeeee....NIE PAMIĘTAM CO ON MI TAM POWIEDZIAŁ.....eeeeeeee....to tak trochę nie kulturalnie.....nie wypada mi tego przed sądem powiedzieć.....A ON WTEDY DO MNIE - A KIM JA JESTEM ??! Powiedziałem nie ....eeeeeeeee....KOWALSKI.....i na tym rozmowa się ucięła!

Mój cel był taki,że .....eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......chodziło mi o tą panią,żeby ją nie nękano ....i nie interesowano się....eeeeeeee.....

Później się już dowiedziałem jaki był cel tych NOCNYCH TELEFONÓW DO TEGO .....pracownicy ministerstwa środowiska ....

TO WSZYSTKO !,, (koniec cytatu!).....troskliwego Jerzego o JAKOBY atrakcyjne kobiety a asystentki ministra Gawłowskiego ...

Oczywiście jak dowodzi życie - WSZYSTKO JEST KWESTIĄ GUSTU a nie biustu....imć Łokietko!!!

Przy aż takim kobiecym  guście polecam Jerzemu Łokietko kolejny przebój ,,Lady Pank,,....pt; ,,KRYZYSOWA NARZECZONA,, (sic!!!!!!!!!!!!!!!)


Są to zeznania pod przysięgą pracownika LP, który WSPÓŁ-uczestniczył OSOBIŚCIE w jednym z największych ŁAJDACTW w całej historii 90-lecia Lasów Państwowych tj: fabrykowania kwitów na innych leśników o odmiennych poglądach politycznych, gospodarczych itp A W TYM BYŁYCH DYREKTORÓW GENERALNYCH LASÓW PAŃSTWOWYCH !!!!

Fakty jak było naprawdę opisałem KU ZASKOCZENIU, ale i zapewne braku wiary w to co opisywałem wówczas na pierwszym  blogu www.pigipedia.blog.com (PO)lesie lasy dla ludzi....
DZIŚ JEST TO W 100 % OCZYWISTE !!!

Wszystkich na których zbierano kwity - OSOBIŚCIE, podpisując się z imienia i nazwiska powiadomiłem wówczas LISTEM POLECONYM o tym co wyprawia w PGL LP garstka DURNI I OSZOŁOMÓW !!!

WSZYSCY TE INFORMACJE ODE MNIE ODEBRALI ...nikt mi nie zwrócił żadnej z nich ,,zwrotką,,!!!
Kilkanaście osób...

Wraz z GRUPĄ LEŚNIKÓW z RDLP Szczecinek szukaliśmy NAIWNIE wtedy  kontaktu z v-ce ministrem środowiska Stanisławem Gawłowskim (....NIE WIEDZĄC WÓWCZAS,ŻE ,,GRA ON W TEJ SAMEJ KRETYŃSKIEJ DRUŻYNIE ,, .....kombinatorów co Jerzy Łokietko!!!

To asystentka Gawłowskiego (Aleksandra Ogrodniszczak!) o której wspomina w sądzie Łokietko - zadzwoniła do mnie W POŁUDNIE z Ministerstwa Środowiska ( ...A NIE JA IDIOTO ,,ANDRZEJU KOWALSKI Z POZNANIA,, DO NIEJ JAKOBY PO 30-40 RAZY NOCĄ !!!!!) i wypytując mnie na temat CO WIEM MIĘDZY INNYMI W SPRAWIE FAŁSZERSTW, KTÓRE SKUTKOWAŁY WÓWCZAS PODSTĘPNYM ZWOLNIENIEM DYREKTORA RDLP SZCZECINEK (Andrzej Modrzejewski)  uzgodniła ze mną wstępnie sposób ...PRZEKAZANIA DOWODÓW FAŁSZERSTW  GAWŁOWSKIEMU W WARSZAWIE !!!

Pojechaliśmy tam ...CAŁĄ GRUPĄ LEŚNIKÓW Z RDLP SZCZECINEK i tak jak opisywałem wcześniej  w ,,ZŁOTYCH TARASACH,, (Warszawa)zjawiła się ...Aleksandra Ogrodniszczak, którą wysłał jej szef (bał się sam ???! ) STANISŁAW GAWŁOWSKI, któremu przekazaliśmy DOWODY ŁAJDACTWA W LASACH PAŃSTWOWYCH ( Pigan + Łokietko + Faliński !!!), a w tym nagranie na płytce, w którym ...OPISYWANE SĄ PRZEZ JEDNEGO Z NICH MECHANIZMY JAK TO WSZYSTKO W DGLP WARSZAWA FUNKCJONUJE I JEST POUFNIE  ZORGANIZOWANE !!!

Gawłowski expresem nabrał wody w usta.... Ogrodniszczak jak się okazało jest żoną  zdaniem Łokietko  TAK ,,ZATROSKANEGO,, męża, zapominając dodać .... że skazanego w Niemczech za napady na jubilerów, oraz związanego z mafią włoską  i siedzącego w ,,pierdlu,,...sam ŁOKIETKO ŁŻE JAK PIES nawet w sądzie RP i to pod przysięgą ....Pigan sam ,,awansował się,, gdy dostał kopa ze stołka dyrektorzyny generalnego LP - na nadleśniczego w Kobiór (RDLP Katowice) marząc zapewne teraz o dyrektorowaniu regionalnym ... a Faliński ???! ZBYT BARDZO JESTEM PAMIĘTLIWY ABY O NIM ZAPOMINAĆ ...dodam tylko słowa ,,gdy wieje wiatr historii ludziom rosną skrzydła jak pięknym ptakom, natomiast trzęsą się portki pętakom,,!!!

Mamy już ZLOKALIZOWANE adresy gdzie możemy spotkać nie tylko ową asystentkę Gawłowskiego i niebawem osobiście wyjaśnimy sobie z panią Olą.....PO CO ??! NA CO ???! KOMU ???! ZA CO ??? I DLACZEGO ...są wszyscy  MNIEJ NIŻ ZERO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wszystko jest w życiu jedynie kwestią ...czasu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uwierzcie mi ...ŚCIERWO to dla co niektórych w Polsce DUŻY ... komplement !!!

Więc na razie do ,,miłego,,... i ,,pozdrowienia,, od CAŁEJ NASZEJ GRUPY !!!!!!!


Piszę jak jest ...


Krzysztof Kowalczyk

PS.

A WIĘC ŁOKIETKO ...PRZESTRASZYŁEŚ SIĘ I POMIMO TAKIEGO ŁGARSTWA A WRĘCZ SPRYTNIE WYMYŚLONYCH ,,EROTYCZNYCH OPOWIEŚCI,, NA USPRAWIEDLIWIENIE SWEGO ŁAJDACTWA PRZED SĄDEM  - DAŁEŚ MI TYM SAMYM DOWÓD NA TO,ŻE JESTEŚ PROSTAKIEM I PRZESTĘPCĄ, KTÓREGO NADAL TOLERUJĄ LASY PAŃSTWOWE... A KTÓRY JEDNAK TAK JAK TO KILKA LAT TEMU UPUBLICZNIŁEM - DZWONIŁ DO MNIE JAKO ,,ANDRZEJ KOWALSKI Z POZNANIA,, !!!!

Jestem w 100% pewien,że każdy sprawny  WARIOGRAF do którego zostałby ewentualnie podłączony Jerzy Łokietko który TAK KŁAMAŁ PRZED SĄDEM REJONOWYM WE WROCŁAWIU 23 WRZEŚNIA 2013 ROKU (...a wcześniej przysięgał mówić prawdę sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
- SPALIŁBY SIĘ NATYCHMIAST W WYNIKU ZWARCIA NIE WYTRZYMUJĄC TAKICH ŁGARSTW !!!
Czy czujecie już ten smród spalenizny owych styków wariografu ??????!
Ja za każdym razem gdy słyszę nazwisko ....JERZY ŁOKIETKO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!