poniedziałek, 23 września 2013

PO-LITYCZNE ZERO LASÓW PAŃSTWOWYCH!!!



PO-LITYCZNE ZERO LASÓW PAŃSTWOWYCH...



23 września 2013 roku


Dziś 23 września 2013 roku (poniedziałek!) od godziny 11.00 rozpoczęło się w Sądzie Rejonowym we Wrocławiu  Wydział Pracy (sygnatura akt Po 57/13) przesłuchanie świadka w sprawie dotyczącej ...USTAWIANYCH KONKURSÓW NA STANOWISKA KIEROWNICZE W PAŃSTWOWYM GOSPODARSTWIE LEŚNYM ,,LASY PAŃSTWOWE,, za czasów gdy PO-litycznym dyrektorzyną generalnym LP był Marian Pigan!

Sprawę tą prowadzi Sąd Okręgowy w Warszawie XXI Wydział Pracy (sygnatura XXI P 199/11 - który zlecił na wniosek strony przesłuchanie pewnego świadka!
CZY WIECIE KTO NIM DZISIAJ BYŁ ?????????????!

Niestety dla niego ...niespełniony marzyciel o zajmowaniu głównego fotela w LP na dyrektorskim stanowisku w Warszawie a obecny zastępca dyrektora regionalnego LP we Wrocławiu imć JERZY ŁOKIETKO !!!

BARDZO POLECAM MOJE POSTY a szczególnie te początkowe pośród tych 500 ogółem na blogu (PO)lesie Lasy dla ludzi czyli ,,pigipedia,,
gdzie w detalach opisuję min: JAK TEN SAM imć JERZY ŁOKIETKO, kolega ze studiów Grzegorza Schetyny dosłownie ... ,,dawał dupy,, w wielu kwestiach personalnych no i zawodowych oczywiście począwszy od chwili gdy POLITYCZNIE NAMASZCZONY przez Platformę Obywatelską zaczął nieźle mieszać łamiąc przy tym obowiązujące przepisy i prawo!!!

Gdy Pigan NA POLITYCZNE POLECENIE zorganizował mu specjalne stanowisko w Dyrekcji Generalnej LP w Warszawie pewnym problemem stał się fakt,że tenże sam imć Jerzy Łokietko otrzymał TUŻ PRZED TYM od kontrolujących jego dział sekretarza biura Nadleśnictwa Lubin (RDLP Wrocław) ...,,pałę,, jako ocenę jego wiedzy,ZDOLNOŚCI i stanu jaki zastała na jego stanowisku inspekcja LP !!!

ALE CO TAM...GDY PLATFORMA MÓWI,ŻE TO DOBRY FACHOWIEC !!!

Pracę w Warszawce przed planowaną po cichu nominacją wyżej POMIMO TEGO  dostał ...a mało kto wiedział,że facet jest HISTORYKIEM, który studia leśne zdobył niczym JERZY EXPRES !!!
Zresztą popytajcie faceta sami...

TO CHYBA JEDEN Z NAJKRÓCEJ PANUJĄCYCH  DYREKTORÓW REGIONALNYCH W LASACH PAŃSTWOWYCH OD ZAKOŃCZENIA II WOJNY ŚWIATOWEJ, PONIEWAŻ GDY POJAWIŁY SIĘ TAKŻE I MOJE INFORMACJE NA TEMAT TEGO TYPA NA PIGIPEDII...ZOSTAŁ TYLKO DYREKTOREM RDLP WE WROCŁAWIU ALE PO TO, ABY ZA CHWILECZKĘ ...ZOSTAĆ ŚCIĘTY I ODWOŁANY Z TEGO STANOWISKA!!!

Po trzech miesiącach LEŻENIA BYKIEM imć Jerzego Łokietko(...okres 100% płatnego przez Skarb Państwa Lasy Państwowe ODWOŁANIA!!!) - załatwiono POLITYCZNIE,że klient ,,nadaje się,, jednak na zastępcę dyrektora RDLP we Wrocławiu d/s ekonomicznych!

I tu polecam mój kolejny post opisujący tego samego imć Jerzego Łokietko, który zdaniem głównego księgowego Nadleśnictwa Lubin USIŁOWAŁ BEZSKUTECZNIE WYŁUDZIĆ Z LASÓW PAŃSTWOWYCH TEJ JEDNOSTKI NIEZŁĄ SUMKĘ NA ,,WYIMAGINOWANE,, RACHUNKI KTÓRE MIAŁY JAKOBY POTWIERDZIĆ JAK TO IMĆ JERZY I JEGO RODZINA OBJADALI SIĘ W RAMACH JAKOBY ...WCZASÓW POD GRUSZĄ!!!
Serdecznie polecam do poczytania... to już historyczne posty !!!
BĘDZIECIE PĘKAĆ ZE ŚMIECHU ...jak to w Lasach Państwowych jest na prawdę !!!

Z tego co widać ...facet rzeczywiście ,,nadaje się,, jako spec d/s ekonomicznych w Lasach Państwowych którym jest w chwili obecnej ...
KATASTROFA I PARODIA !!!!!!!!!!!!

No ale cóż ...TAK MUSI BYĆ I JUŻ DONALD PRAWDA ????!

A teraz przechodzę do sedna sprawy !!!
POLECAM TAKŻE MOJE POSTY OPISUJĄCE JAK TO TENŻE SAM imć Jerzy Łokietko zadzwonił do mnie pewnego dnia przestraszony jakby mu ktoś jadowitego węża w ...  wsadził i CWANIACKO PRZEDSTAWIŁ MI SIĘ PODSTĘPNIE NIE JAKO JERZY ŁOKIETKO a ....ANDRZEJ KOWALSKI Z POZNANIA !!!
Nadmieniam,że faceta nigdy nie znałem ani nie słyszałem wcześniej !!!

Znał mój nr telefonu ale NIE WIEDZIAŁ KTO TO JEST ZE MNIE  ZA GOŚĆ, KTÓRY MA TAKĄ WIEDZĘ O TAKŻE JEGO ŁAJDACTWACH !!!

Pozwolę sobie tutaj dodać także COŚ CO MA BARDZO DUŻE ZNACZENIE GENERALNIE DLA LASÓW PAŃSTWOWYCH,iż było to akurat
tak jakoś ,,PRZYPADKOWO,, w chwili gdy aresztowano przez CBA kilka bardzo znanych i ważnych osób w LP ...
NA POLITYCZNE ZAMÓWIENIE ...

Osoby te po długich procesach uniewinniono oczywiście prawomocnymi wyrokami A CAŁA SPRAWA OD SAMEGO POCZĄTKU BARDZO ŚMIERDZIAŁA, GDYŻ KTOŚ KTO CO NIECO ROZUMIE POLITYCZNE POCZYNANIA OD 2008 ROKU KILKU GÓWNIARZY W DGLP - WIEDZIAŁ DOSKONALE,ŻE BYŁO TO USTAWIONE CELEM WYELIMINOWANIA NA ZAWSZE OSÓB O ODMIENNYCH NIŻ PLATFORMA OBYWATELSKA POGLĄDACH !!!

Szczegóły oczywiście na mojej pigipedii...

Tak się akurat składa,że imć Jerzy Łokietko dzwoniąc do mnie JAKO ANDRZEJ KOWALSKI Z POZNANIA usiłował na DOSŁOWNIE CHAMA
wymusić ode mnie abym przez telefon w tej rozmowie ...mu się przedstawił !!!
NIC Z TEGO CWANIAKU ...nie udało się KRETYNIE !!!

Starego lisa na plewy ?????!  :)

Tuż po tej rozmowie A PRZYPOMNĘ,ŻE MIAŁA ONA MIEJSCE KILKA CHWIL PO PONAD 20 MINUTOWEJ ROZMOWIE TELEFONICZNEJ Z ASYSTENTKĄ tak zwanego V-CE MINISTRA ŚRODOWISKA STANISŁAWA GAWŁOWSKIEGO PANIĄ ALEKSANDRĄ O. KTÓREJ ODPOWIEDZIAŁEM NA SZEREG ICH PYTAŃ DOTYCZĄCYCH ...FAŁSZERSTW W DGLP W KTÓRE UMOCZONY JEST także imć JERZY ŁOKIETKO - ten sam Łokietko, tym samym cwaniackim sposobem zadzwonił do pewnej osoby OD SPECJALNYCH ŁAJDACKICH PORUCZEŃ W LASACH PAŃSTWOWYCH i podał mu mój numer telefonu aby ...PILNIE,EXPRESEM SPRAWDZIŁ KTO TO JA JESTEM,GDZIE MIESZKAM, zapewne numer buta itd.itp !!!

Co ważne to nie ja dzwoniłem do Ministerstwa Środowiska a ...ODWROTNIE to ,,oni,, do mnie !!!!!!!!!!

Tą osobą był inspektor LP MARIUSZ FALIŃSKI, który ...znając mnie i mój numer telefonu NATYCHMIAST ZADZWONIŁ NIE MNIEJ ZESR...
wręcz błagając ,abym już więcej ,, NIC NIE ROBIŁ,, bo - dostał ...ZLECENIE OD IMĆ JERZEGO ŁOKIETKO SPRAWDZENIA MNIE W DETALACH !!!

A cóż to ja takiego ZROBIŁEM ????!

PRAGNĄŁEM SWOIMI SPOSOBAMI ZAINTERESOWAĆ STANISŁAWA GAWŁOWSKIEGO TYM,ŻE PARU DURNI,KRETYNÓW I IDIOTYCZNYCH OSZOŁOMÓW ROBI FOTOMONTAŻE I INNE PLUGASTWA KTÓRE NIEUCZCIWIE OPLUWAJĄ KILKU LEŚNIKÓW NA ZNACZĄCYCH STANOWISKACH W LASACH PAŃSTWOWYCH GENERALNIE !!!

Chodziło tym pajacom o zdyskredytowanie zawodowe SPECJALNIE WYBRANYCH OSÓB, do których min; należeli byli dyrektorzy generalni LP oraz Pan Andrzej Modrzejewski ówczesny dyrektor RDLP Szczecinek, którego np; w ramach fotomontażu ...WSTAWIONO W TŁUM OSÓB IDĄCYCH WRAZ Z śp.PREZYDENTEM RP LECHEM KACZYŃSKIM, gdy tego dnia A.Modrzejewski był 800 km od tego miejsca z małżonką w szpitalu !!!

TAK OTO W LASACH PAŃSTWOWYCH ...załatwia się niepoprawnie politycznych leśników!!!
Hulaj dusza piekła nie ma...

NAJBARDZIEJ CIEKAWE W TYM WSZYSTKIM JEST TO,ŻE GDY JA PRAGNĄŁEM TYM ZAINTERESOWAĆ MINISTERSTWO ŚRODOWISKA I GAWŁOWSKIEGO, KTÓRY JEST PRZECIEŻ POSŁEM Z MOJEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO ...TEN O WSZYSTKIM WIEDZĄC ODE MNIE ZA POŚREDNICTWEM SWEJ ASYSTENTKI ALEKSANDRY O. I MAJĄC W SWOIM LAPTOPIE SFAŁSZOWANĄ PREZENTACJĘ ELEKTRONICZNĄ, O KTÓREJ WIEDZIAŁO TYLKO 3-4 OSOBY W CAŁYCH LASACH PAŃSTWOWYCH ...POMIMO TEGO I TAK DOPROWADZIŁ DO ZWOLNIENIA A.MODRZEJEWSKIEGO Z FUNKCJI DYREKTORA RDLP SZCZECINEK !!!

TYM SPOSOBEM POTEM USTAWIONO KONKURS POD CZŁONKA RODZINY GAWŁOWSKIEGO NA TO STANOWISKO ...i tak się stało i trwa to do dziś !!!
Nie wierzycie ??! ZAPYTAJCIE O WZAJEMNE KOLIGACJE RODZINNE ALBO ST. GAWŁOWSKIEGO ALBO S.CICHONIA ...

Oczywiście w papierkach gra na medal...a Gawłowski otrzymał niebawem ...,,kordelas leśnika,, od Pigana !!!

FAŁSZERSTW I ZWYKŁEJ LIPY JEST W TYM TAK WIELE,ŻE KOLESIE PLATFORMY OBYWATELSKIEJ JAKBY NAS DO TEGO JUŻ PRZYZWYCZAILI ...BIORĄC ZA TO SOWITE WYNAGRODZENIE CO MIESIĄC ZE SKARBU PAŃSTWA LASY PAŃSTWOWE OD WROCŁAWIA, PRZEZ WARSZAWĘ AŻ PO SZCZECINEK !!!!

Tak jest non stop od 2008 roku...POLITYCZNA KARAWANA JEDZIE  NADAL !!!

Załącznik NAJŚWIEŻSZYCH KOMBINACJI DOKTORSKICH jaki załączam jest tego chociażby kolejnym dowodem, bez względu jak potoczą się fakty...

Aby to ZEBRAĆ PO KOLEI DO KUPY ...musicie poczytać historyczne posty na pigipedii !!!ZAPRASZAM !!!

Ale co do sedna sprawy ...CZY WIECIE CO DZIŚ 23 WRZEŚNIA 2013 ROKU  W SĄDZIE ZEZNAŁ imć JERZY ŁOKIETKO ???!
CAŁOŚĆ PROCESU BYŁA NAGRYWANA PRZEZ SĄD ...

UWAGA!!! UWAGA !!!

Zastępca dyrektora RDLP Wrocław d/s ekonomicznych imć Jerzy Łokietko ...POTWIERDZIŁ W ZEZNANIU SKŁADAJĄC WCZEŚNIEJ NA ŻĄDANIE STRONY PRZYRZECZENIE O ODPOWIEDZIALNOŚCI KARNEJ ZA SKŁADANIE EWENTUALNIE FAŁSZYWYCH ZEZNAŃ, ŻE
...OSOBIŚCIE DZWONIŁ DO MNIE ZE SWEGO TELEFONU I NIE PRZEDSTAWIŁ SIĘ JAKO JERZY ŁOKIETKO  A ....,,ANDRZEJ KOWALSKI Z POZNANIA,, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krętacz, oszust, polityczny sługus, karierowicz, snob,zadufany w sobie cwaniak...CO JESZCZE WAM NA ŚLINĘ NAJDZIE TO POPROSZĘ O PODPOWIEDŹ !!!

A teraz COŚ SPECJALNEGO ODE MNIE DLA imć Jerzego !!!

Człowieku czy też jakaś tam podstępna,podła cuchnąca istoto POlitycznie odziana nie w swój  HISTORYCZNY ale szlachetny MUNDUR POLSKIEGO LEŚNIKA :

Jesteś dla mnie TCHÓRZEM, KARIEROWICZEM I OSZOŁOMEM JAKIEGO NA ŚWIECIE ZE ŚWIECZKĄ SZUKAĆ...
IDIOTO dziś okłamałeś Sąd Rzeczpospolitej Polskiej zeznając,że dzwoniłeś JAKO ANDRZEJ KOWALSKI Z POZNANIA  tylko dlatego,że ASYSTENTKA GAWŁOWSKIEGO ALEKSANDRA O. (...pełne nazwisko tej pani znajdziecie na blogu www.poszkodowaniprzezstanisławagawłowskiego.pl) jakoby była przeze mnie telefonicznie niepokojona po 30-40 razy dziennie w tym KU ZANIEPOKOJENIU JEJ MĘŻA nawet nocą !!!

BARANIE I TCHÓRZLIWY KRĘTACZU szkoda,że nie dodałeś Sądowi RP dziś 23 września 2013 roku,że ÓW JAKOBY  ZANIEPOKOJONY MĄŻ TEJ SAMEJ ASYSTENTKI STANISŁAWA GAWŁOWSKIEGO nota bene sympatycznej Pani Aleksandry O . w tym czasie ...siedział w pewnym więzieniu w Europie Zachodniej ZA SŁYNNE NAPADY NA JUBILERÓW W NIEMCZECH !!!
A Pani Ola do niego w odwiedziny...

Poszukajcie w necie info o MŁOTKOWYCH z Koszalina...kradli diamenty i siedzą w ,,pierdlu,, !!!

W TEJ SYTUACJI  musiało to być WYJĄTKOWO  BARDZO CIEKAWE ,,ZANIEPOKOJENIE MĘŻA,,  PANI ALEKSANDRY O. KTÓRY TO JAKOBY LEŻAŁ TUŻ OBOK NIEJ ,GDY DZWONIŁY TE JAKOBY MOJE TAK LICZNE  TELEFONY ...

Od samego początku ZNAŁEM TĄ KRYMINALNĄ HISTORIĘ związaną z asystentką Stanisława Gawłowskiego , który zatrudnił Panią Aleksandrę nie tylko w Ministerstwie Środowiska w Warszawie ale i w pewnej radzie nadzorczej...ON DUŻO POTRAFI DLA SWOICH !!!

Tylko przyzwoitość mi nakazywała MILCZEĆ na ten temat podczas moich spotkań w Warszawie  ZAWSZE W OBECNOŚCI KILKU LEŚNIKÓW Z RDLP SZCZECINEK, gdzie Pani Aleksandra O. otrzymywała przyzwolenia od St.Gawłowskiego odebrać NASZE DOWODY NA WASZE ŁAJDACTWO W LASACH PAŃSTWOWYCH tj: zbieranie i fałszowanie kwitów na przeciwników politycznych !!!

Materiały te są zgodnie z ostatnią decyzją Prokuratora Rejonowego w Sławnie ...ZABEZPIECZONE DO 2024 ROKU ,gdyż na tym etapie nieźle wam wychodzi krętactwo!
NA RAZIE !!!!

To na bardzo ważnym a obciążającym WASZĄ BANDĘ ŁOTRÓW W LASACH PAŃSTWOWYCH dowodzie, po ponad roku gdy znajdował się on w szafach KOMENDY GŁÓWNEJ  POLICJI ...nagle powstała (cyt),,RYSA,, dyskwalifikująca go JAKOBY do odtworzenia !!!

JA MAM ORYGINAŁ BARANY...a kopie można dać tylko TAKIEMU A NIE NORMALNEMU  WYMIAROWI SPRAWIEDLIWOŚCI !!!

Właśnie zdobyłem KOLEJNY DOWÓD W TEJ SPRAWIE, POTWIERDZAJĄCY ŻE ,,ANDRZEJ KOWALSKI Z POZNANIA,, I JEGO DRUŻYNA TO NIC INNEGO A JEDYNIE........ ZWYKŁE PO-LITYCZNE MENDY!!!

O szczegółach już niebawem na pigipedii...


Piszę jak jest...


Krzysztof Kowalczyk


PS.

CZY WIECIE DLACZEGO JEST TAK TRUDNO ZDOBYĆ PRACĘ MAGISTERSKĄ imć Jerzego Łokietko .....???!