środa, 30 grudnia 2015

PLATFUSY OBYWATELSKIE PRZEGRAŁY WYBORY ...TAKŻE I TE W INTERNECIE, A TERAZ USIŁUJĄ STRASZYĆ INTERNAUTÓW ,ŻE POLITYKA P.I.S. JEST PRZESIĄKNIĘTA INWIGILACJĄ OBYWATELI !

30 grudnia 2015 roku

,,PIC NA WODĘ...FOTOMONTAŻ" tak zapewne powiedziałby mój znajomy przedwojenny gajowy Konstanty na zagrywki ,,pod publiczkę" jakie w ostatnich godzinach serwuje Polakom tak zwana ,,OPOZYCJA" wszelakiej maści idiotów, kretynów z PO + PSL ...a jak doskonale wiemy  pozbawionych koryta i władzy!

TERAZ STRASZĄ POLAKÓW,ŻE POLITYKA PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚĆ ZAKŁADA JAKOBY BEZPRAWNĄ INWIGILACJĘ RÓWNIEŻ INTERNAUTÓW !

Zapominają kretyni dodać,że to za czasów koalicji PO+PSL nikt inny jak Donald Tusk i jego trzoda chlewna i wszelakiej maści wazeliniarstwo ATAKOWAŁO POLSKICH PATRIOTYCZNYCH INTERNAUTÓW ...dających ówczesnej władzy ,,ostro popalić" nie tylko swoimi tekstami ale i zdjęciami!


PAMIĘTACIE TAMTE ZŁODZIEJSKIE CZASY ??! :



   

      

ŻYCZĘ SOBIE I KAŻDEMU MOJEMU RODAKOWI - ABY NOWY RZĄD W 100% ROZLICZYŁ KAŻDEGO DRANIA Z PLATFORMY OBYWATELSKIEJ ZA TO CO DZIAŁO SIĘ W TEJ OTO RESTAURACJI ,,SOWA & PRZYJACIELE" A DOPIERO WÓWCZAS MOŻEMY POWIEDZIEĆ,ŻE ...ZŁODZIEJE ZOSTALI ROZLICZENI ZGODNIE Z PRAWEM I DLA DOBRA PAŃSTWA POLSKIEGO!!!!!!

Znam stenogramy z podsłuchanych ...nie tylko rozmów POLITYKÓW w tej restauracji !

        
Dowody są ...świadkowie są ...WIĘC CZAS ROZLICZYĆ ZA TO POLITYKÓW Z PO+PSL!!!


Z DUMA I  NIESKROMNOŚCIĄ  jestem przy tym zmuszony dodać,że i ja oraz moja ,,pigipedia" dołożyła się znacząco i to z dużym zaangażowaniem, aby moi Rodacy OTWORZYLI OCZY i nie głosowali w wyborach parlamentarnych i prezydenckich ta tych totalnych durni i złodziei!

OGRABIENIE KANCELARII PREZYDENTA RP BREDZISŁAWA KOMOROWSKIEGO PO PRZEGRANYXCH PRZEZ NIEGO WYBORACH PREZYDENCKICH  ,,NA ODCHODNE" CELEM JAKOBY ,,UTYLIZACJI" Z MIENIA DUŻEJ WARTOŚCI ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W JEGO KANCELARII   - JEST NIE TYLKO DLA MNIE DOWODEM NA TO Z JAKĄ ZŁODZIEJSKĄ HOŁOTĄ MIELIŚMY W LATACH 2008-2015 DO CZYNIENIA!!!!!!!!!!!!!!!!


A tak na marginesie:
GUS ogłosił ostatnio,że Polacy oddawali głos na inna opcję polityczną w Polsce w ostatnich wyborach parlamentarnych  WYŁĄCZNIE DLATEGO,IŻ JAK PODANO OFICJALNIE : NARÓD POLSKI MIAŁ TOTALNIE DOŚĆ ÓWCZESNEGO RZĄDU PLATFORMY OBYWATELSKIEJ + POLSKIEGO STRONNICTWA LUDOWEGO!

Warto jest też dodać,że BARDZO DOBRZE ,iż obecny rząd wziął się tak ostro do pracy zmieniając szereg ustaw - a w tym dając ostro po łapach idiotom z PO, którym marzyło się zawładnąć polityką LASÓW PAŃSTWOWYCH w Polsce, a nawet ją od 24 grudnia totalnie sparaliżować nadzwyczaj kretyńskim prawem jakie usiłowano wprowadzić w życie!

NIE TYLKO W MEJ OCENIE - ale i większości Polaków , bardzo dobrym ruchem obecnej władzy jest fakt PILNEGO UPORZĄDKOWANIA SPRAW MEDIALNYCH W POLSCE!

Mało kto wie,że MEDIA W POLSCE są totalnie zagarnięte i opanowane PRZEZ WROGIE NAM POLAKOM INSTYTUCJE, PAŃSTWA I OSOBY  - stąd też taka nagonka na obecny rząd RP i praktycznie ZERO INFORMACJI dotyczących zmian jakie są albo realizowane, albo planowane przez WYBRANY W DEMOKRATYCZNYCH WYBORACH W POLSCE RZĄD NASZEJ OJCZYZNY!!!

Powiem Wam coś dodatkowo!

Przysłowiowy szlag mnie trafiał niejednokrotnie  - gdy byłem ZMUSZONY szukać informacji, bądź zdjęć z wizyty naszego Prezydenta RP Pana Andrzeja Duda w Chinach!

NIE ZNAJĄC JĘZYKA CHIŃSKIEGO - OGLĄDAŁEM FILMY I TV Z CHIN, BY DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK WYGLĄDAŁA TA PRZYKŁADOWA WIZYTA ....GDYŻ TA BANDA ANTY POLSKA , KTÓRA OPANOWAŁA MEDIA W NASZYM KRAJU , NIE PODAJE TEGO TYPU WAŻNYCH INFORMACJI DLA NAS POLAKÓW,A CELOWO OGŁUPIA NAS WSZYSTKICH INFORMACJAMI I ŚCIEMĄ O KALOBY ZAGROŻONEJ (sic!!!!!!!!) DEMOKRACJI W POLSCE ZE STRONY OBECNEJ WŁADZY!!!

POLSKI NARÓD NIE JEST GŁUPI I DOSKONALE WIEMY,ŻE TO ,,LARUM" A RACZEJ ,,KWIT" O TEJ JAKOBY ZAGROŻONEJ DEMOKRACJI W POLSCE - JEST SZTUCZNIE WYWOŁANY PRZEZ STADO ŚWIŃ JAKIE NARÓD POLSKI POZBAWIŁ KORYTA WŁADZY, A TERAZ IDĄ W PIERWSZYCH SZEREGACH ,,OBURZONYCH" ,,ZAMACHEM NA DEMOKRACJĘ" W KRAJU NAD WISŁA....i zwą się KOD ( Komitet Obrony Demokracji).

NIE ZAPOMINAJMY,że to właśnie oni - ci sami krętacze - jeszcze nie tak dawno z Donaldem Tuskiem na czele Platfusów Obywatelskich ....forsowali przeciwko nam internautom umowę ACTA , a uzbrojeni po zęby funkcjonariusze ABW wchodzili do domów internautów i zabezpieczali ich sprzęt tylko dlatego że MIELI ODWAGĘ PISAĆ PRAWDĘ O PREZYDENCIE KOMOROWSKIM CZY DONALDZIE TUSKU !!!

A teraz ta banda durni - straszy Polaków,że niebawem rząd PiS będzie inwigilował 24 godziny na dobę internautów przez wiele , wiele miesięcy!!!!!!!

JA SIĘ NIE BOJĘ!!!

Bo mam pełną świadomość ...że KAŻDA WŁADZA ZAJMUJE SIĘ Z RÓŻNYCH POWODÓW MNIEJ CZY BARDZIEJ UZASADNIONĄ INWIGILACJĄ OSÓB PODEJRZANYCH!!!!

Oto mój dowód - świadczący o tym,że ...BYŁEM INWIGILOWANY przez poprzednią władzę A NAWET USIŁOWANO MNIE ZNISZCZYĆ KARNIE ZA TO,ŻE JESTEM PATRIOTA PISZĄCYM PRAWDĘ O ZŁODZIEJACH I ZORGANIZOWANEJ GRUPIE PRZESTĘPCZEJ W LASACH PAŃSTWOWYCH LAT 2008-2015:

OTO JAK CHCIANO MI ZAMKNĄĆ USTA JAKO BLOGEROWI :


W dniu 10 czerwca 2011 roku ...POLITYCZNIE  ,,ustawiono" na mnie prokuratora, który wystawił mi wezwanie do osobistego stawiennictwa w ...DRAWSKU POMORSKIM!

DZIŚ NIE UKRYWAM - że nie miałem najmniejszego zamiaru tam jechać, więc poprosiłem pisemnie aby mnie NA WNIOSEK TEGO PROKURATORA przesłuchano w ramach pomocy prawnej u mnie na miejscu a nie ...gdzieś tam, gdzie jakiś cwaniak tego sobie życzy!!!!!

NIE POJECHAŁEM!!! 

Dlatego też wezwano mnie przez policję na miejscu i zadano między innymi takie oto pytania przygotowane przez prokuratora:

BARDZO WAŻNE W TYM WSZYSTKIM JEST TO, IŻ DOTYCZYŁO TO POSTĘPOWANIE PROKURATORSKIE - WYŁĄCZNIE TEGO,ŻE JESTEM BLOGEREM - INTERNAUTĄ, KTÓRY NAD WYRAZ AKTYWNIE DAWAŁ ,,POPALIĆ" MEDIALNIE POPRZEDNIEJ OPCJI RZĄDZĄCEJ ( PO = PSL!) ...A W TYM WIELU OSOBOM W LASACH PAŃSTWOWYCH, OPISUJĄC W DETALACH ICH NADUŻYCIA I POWIEM TO PO MĘSKU ; POLITYCZNE SKUR*********STWO!!!!

PYTANIE Nr 1:

(cytat) : ,, czy utworzył pan blog na portalu internetowym i w okresie od 19.06.2010 do 15.04.2011 opisywał  pracowników DGLP Warszawa, a zwłaszcza : Marian Pigan, Stanisław Gawłowski,Jerzy Łokietko"

Moja odpowiedź brzmiała: KORZYSTAM ZE SWEGO PRAWA I ODMAWIAM PROKURATURZE UDZIELENIA ODPOWIEDZI NA TO PYTANIE ZGODNIE Z ART.183 kodeksu karnego!!!

PYTANIE Nr 2.

(cytat) : ,, czy na portalu społecznościowym prawylas.pl nazwiskiem K.Kowalczyk zamieszczałem następujące posty z okresu:

a) 16 marca 2011
b) 02 marca 2011 
c) 24 sierpnia 2011
d) 24 luty 2011 
e) 26 luty 2011
f) 01 marca 2011
g) 04 kwietnia 2011

Moja odpowiedź brzmiała: TAK SAMO JAK POWYŻEJ 

TEGO TYPU PYTAŃ ZADANO MI ŁĄCZNIE  SZEŚĆ...NA ŻADNE NIE UDZIELIŁEM ODPOWIEDZI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wezwano mnie wstępnie w charakterze ŚWIADKA  - a ja doskonale zdawałem sobie sprawę z faktu,że tym samym podpisując się pod pouczeniem OBOWIĄZKU MÓWIENIA PRAWDY ...muszę być bardzo ostrożny przed tymi cwaniakami, gdyż macki tego draństwa prowadzą w stronę Platformy Obywatelskiej! 

DOSKONAŁYM DOWODEM NA UKŁADY POLITYKÓW Z PROKURATORAMI - JEST AFERA PODKARPACKA ZWIĄZANA Z POSŁEM BURYM Z PSL I MEGA KORUPCJĄ, GDZIE W ŁAPĘ BRAŁA PANI PROKURATOR !!!!!

To właśnie w tej samej sprawie - ,,wyautowano" Dyrektora RDLP Krosno Edwarda Balwierczak , którego pomimo tego  ówczesne władze LP ukryły jako specjalistę do spraw żubrów ....sic!!!!

A DZIŚ ,,OPOZYCJA" Z PO+PSL  = OGŁUPIA POLSKIE SPOŁECZEŃSTWO O ZBLIŻAJĄCEJ SIĘ ,,INWIGILACJI" ZE STRONY PiS !!!

Już większej hipokryzji złodzieje sobie nie mogli ,,zafundować" - A POLAK NIE GŁUPI I NA TAKIE ,,PLEWY" NIE IDZIE!!!

NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ I OGŁUPIAĆ TEGO TYPU ,,SENSACYJKAMI" W MEDIACH ...jak na razie jeszcze opanowanych przez  TOTALNYCH DURNI I OSZOŁOMSTWO Platfusów Obywatelskich twierdzących,że ....demokracja w Polsce jest zagrożona!!!! sic!!!!!!!


Pisze jak jest...


Krzysztof  Kowalczyk

PS.

O SŁUŻALCZOŚCI POPRZEDNIEJ WŁADZY W POLSCE NAMALOWANO MNÓSTWO ...

AKURAT W TEJ KWESTII ...POLACY NIE POZWOLĄ SOBIE NA DYKTAT UNIJNYCH URZĘDASÓW!