czwartek, 4 września 2014

LUDZIE LISTY PISZA...

04 września 2014 roku


TAK ! TAK! Coraz więcej otrzymuję od NIEZNANYCH MI WCZEŚNIEJ OSÓB informacji o poważnych nieprawidłowościach w LASACH PAŃSTWOWYCH...

TO BARDZO SMUTNE I NIE UKRYWAM,ŻE MNIE TO JAKO LEŚNIKA BOLI ...

Proszę tych wszystkich którzy dostarczyli mi wiele informacji i dokumentów o CIERPLIWOŚĆ ponieważ z przyczyn OBIEKTYWNYCH I RACJONALNYCH jestem zmuszony owe informacje sprawdzać i weryfikować a to już ...CZAS!!!

Zdecydowana większość tych informacji to jednak FAKTY I BOLESNA PRAWDA ,że w Państwowym Gospodarstwie Leśnym ,,LASY PAŃSTWOWE,, są w wielu jak się okazuje miejscach ...NIEODPOWIEDZIALNI LUDZIE, POZBAWIENI CECH ETYCZNO-MORALNYCH WOBEC POTRZEB DRUGIEGO CZŁOWIEKA, A CO W TYM WSZYSTKIM JEST NAJGORSZE TAKŻE WOBEC SWOICH PRACOWNIKÓW, KTÓRZY PRZEZ DZIESIĄTKI LAT WŁASNYM TRUDEM BUDOWALI ÓW JUBILEUSZ ,,90-LECIA ISTNIENIA LASÓW PAŃSTWOWYCH ,, KTÓRY JAKOBY PRZYPADA AKURAT W TYM 2014 ROKU !!!

NAJGORSZE MOIM ZDANIEM JEST TO, ŻE KIEROWNICTWO LASÓW PAŃSTWOWYCH ...POCZYNAJĄC OD NADLEŚNICTW, PO DYREKCJE REGIONALNE I GENERALNĄ = ZAPOMINA WIELOKROTNIE O ,,ZASADACH WSPÓŁŻYCIA SPOŁECZNEGO,, I ,,ZASADACH DOBRYCH OBYCZAJÓW,,W KONTAKTACH ZE ZWYKŁYMI ,,SZARYMI,, LUDŹMI TAK BARDZO ZWIĄZANYCH Z LP !!!

ŻYCIE...

Dziękuję Wam za słowa wsparcia, czy też szacunku i uznania za to o czym piszę na www.pigipedia.blogspot.com a jak widzę szczególnie po ilości Waszych  ,,kliknięć,, na mój blog (...ostatniego miesiąca sierpnia KILKA TYSIĘCY WIĘCEJ niż w lipcu!)...znajdujecie u mnie ,,COŚ,, dla siebie!!!

NIE PODOBA MI SIĘ TO CO JEST W WIELU SPRAWACH W LASACH PAŃSTWOWYCH, W POLSCE GENERALNIE A SZCZEGÓLNIE OD CZASÓW RZĄDÓW OSZOŁOMSTWA Z PLATFORMY OBYWATELSKIEJ ...więc piszę o tym, PUNKTUJĘ BŁĘDY aby następni ich nie popełniali DLA DOBRA NAS WSZYSTKICH !!!!!!!!

A najważniejsze,że NIE JESTEM SAM W TYM O CZYM CZYTACIE na ,,pigipedii,,  ....

Dużo info otrzymałem ostatnio z RDLP Wrocław, Gdańsk, Zielona Góra,Szczecinek, Warszawa,Białystok,Piła...mnóstwo ludzkich żali i WIDOCZNEJ GOŁYM OKIEM KRZYWDY, a przy tym dziwnego dla mnie ,,CWANIACTWA,, w Lasach Państwowych !!!

O wszystkim niebawem na www.pigipedia.blogspot.com

Piszę jak jest ...

Krzysztof Kowalczyk


PS.

INFORMACJA dla pewnych osób zainteresowanych:

(cyt); ,,Jan Szramka i jego synalek,, ...NIE SĄ MOIMI ,,ULUBIEŃCAMI,, a piszę czy raczej pisałem min. o nich dlatego, ponieważ BARDZO ŹLE POSTĘPUJĄ W KILKU SPRAWACH NA NIEKORZYŚĆ DOBREGO WIZERUNKU LASÓW PAŃSTWOWYCH !!!

OŚWIADCZAM ,IŻ BARDZO CHĘTNIE NAPISZĘ O NICH ZNOWU, JEŚLI MATERIAŁY JAKIE MAM ,,W DRODZE,, BĘDĄ JASNO DOWODZIŁY TEMU, IŻ DYREKTOR GENERALNY LP PAN ADAM WASIAK POWINIEN TAKI STAN RZECZY I FAKTÓW EXPRESEM (...czataj: z jajami!!!!)PILNIE ZMIENIĆ NA LEPSZE !!!

,,BRAĆ LEŚNA,, NA TO PATRZY...OCENIA...KRYTYKUJE ALE PO SWOJEMU ABY NIE UTRACIĆ PRACY...S NATURA SAMA TEGO NIE MOŻE ZNIEŚĆ AŻ =USECHŁ Z TEGO ,,DĄB PREZYDENCKI,, W SOPOCIE (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) - no i piszecie do mnie !!!!!