wtorek, 3 grudnia 2013

,,TOP - DZIESIĄTKA,,...KTO CZYTAŁ ,,PIGIPEDIĘ,, (LISTOPAD 2013)



,,TOP - DZIESIĄTKA,, ...CZYLI KTO CZYTAŁ ,,PIGIPEDIĘ,,(LISTOPAD 2013 ROKU)?!


04 grudnia 2013 roku

Poniżej jak zwykle moje małe podsumowanie na temat CZYTELNOŚCI przez Was mojego bloga www.pigipedia.blogspot.com w listopadzie 2013 roku.
TO MIŁE,ŻE ...JEST WAS Z MIESIĄCA NA MIESIĄC CORAZ WIĘCEJ i to w liczbach wpawiających mnie czasami w zdumienie, a o miejscach SKĄD MNIE CZYTACIE piszę właśnie poniżej!

CZEMU TO DOWODZI ???!
Otóż szukacie INNYCH WIADOMOŚCI NIŻ TE POD TAK ZWANĄ PUBLICZKĘ ...A OPARTYCH WIELOKROTNIE NA MEDIALNYM KŁAMSTWIE, POLITYCZNYCH ZAGRYWKACH, CYNICZNEJ ,,PROPAGANDZIE SUKCESU,, I ZADUFANIU W SOBIE WIELU OSÓB ODPOWIEDZIALNYCH W POLSCE ZA WIELOMILIONOWY MAJĄTEK SKARBU PAŃSTWA!
Osób, które  BOJĄ SIĘ PUBLICZNEJ KRYTYKI ...a ja je ukazuję WAM na blogu ,W PEŁNEJ KRASIE,, !!!

Informuję Was, że to już 101 post na tym NOWYM blogu (www.pigipedia.blogspot.com) A NA POPRZEDNIM ( pigipedia (PO)lesie ) znajdziecie CAŁE ARCHIWUM MOICH WIADOMOŚCI Z LAT 2008-2012 i aż ...ponad 500 postów!!!!!!!!!!!!!!!!
DELEKTUJCIE SIĘ WIEDZĄ O TYM JAK POLITYCZNE CWANIACTWO ,OBŁUDA, FAŁSZ, POWSZECHNE ZŁODZIEJSTWO, ŁAMANIE PRAWA I NADZWYCZAJ  ,,CIEKAWY WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI,, SĄ OD ROKU 2008 ...CHLEBEM POWSZEDNIM W RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ!!!

Pod rządami Platformy Obywatelskiej - PARTII SKORUMPOWANYCH OSOBNIKÓW !!

Na serio jest mi jako leśnikowi przykro o tym pisać, ale NIESTETY TO ZŁO I BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI  jest czasami odziane nawet w szlachetny mundur polskiego leśnika...

Ostatni post o BRAKU CERTYFIKATU ,,FSC, W REGIONALNEJ DYREKCJI  LASÓW PAŃSTWOWYCH W LUBLINIE dowodzi nie racjonalnej potrzebie jego posiadania stanowiący  dowód jakoby ,prawidłowej gospodarki leśnej,, w Polsce ale...UKŁADÓW, CWANIACTWA, NACISKÓW NA ZASADACH ,,COŚ - ZA - COŚ,, a mówiąc to po męsku - dowodzi W JAKI POKRĘTNY SPOSÓB ,,DOJONE SĄ,, Z KASY ZA ZWYKŁY  ŚWISTEK PAPIERU, KTÓRY DLA TYSIĘCY POLSKICH LEŚNIKÓW TAKŻE JEST ZWYKŁĄ FIKCJĄ I ŚCIEMĄ DO KWADRATU - WARTĄ TYLE SAMO (...ALE W TAKIM WŁAŚNIE WYDANIU!!!)  CO ...WYKORZYSTANY PAPIER TOALETOWY GDZIEŚ TAM W LEŚNYM ZACISZU W NAGŁEJ LUDZKIEJ POTRZEBIE !!!

BEZ CERTYFIKATÓW (!!!!) POLSKIE LASY PAŃSTWOWE MIAŁY SIĘ SUPER I PRZETRWAŁY ..JUŻ PRAWIE 90 LAT!!!
WIĘC CZYM SA ONE TERAZ ??! ZACHCIANKĄ CHCIWYCH CWANIAKÓW .... !!!


A teraz kolej na obiecane podsumowanie miesiąca LISTOPADA 2013 roku, które przedstawia się następująco :

1/ POLSKA
2/ USA
3/ NIEMCY
4/ WIELKA BRYTANIA
5/ FRANCJA
6/ ROSJA
7/ WENEZUELA
8/ INDIE
9/ HOLANDIA
10/ WIETNAM

Pośród tych Waszych JAK ZWYKLE TYSIĘCY WEJŚĆ MIESIĘCZNIE (...za co jestem Wam wdzięczny !!!) na www.pigipedia.blogspot.com macie już techniczną możliwość ...PRZETŁUMACZENIA SOBIE KAŻDEGO MOJEGO TEKSTU W DOWOLNYM JĘZYKU ŚWIATA (angielski,niemiecki,rosyjski,hiszpański, ...itd ).
NINIEJSZYM  ZEZWALAM  WAM NA WYKORZYSTYWANIE MOJEJ WIEDZY O NASZEJ OJCZYŹNIE RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ - TEJ TERAZ I TEJ SPRZED LAT DLA WASZYCH POTRZEB...to wiedza, którą osobiście posiadam z różnych źródeł TYCH MNIEJ LUB BARDZIEJ OFICJALNYCH - ucząc się non stop!

Tak jako CIEKAWOSTKĘ dodam,że tuż po zainstalowaniu owego ,,tłumacza językowego,, na mym blogu...TYLKO JEDNEGO DNIA LICZBA CZYTELNIKÓW ZE STANÓW ZJEDNOCZONYCH WZROSŁA AŻ O ...944% !!!!
To jest miły szok !!!!!
WZROST TYLKO ZA OSTATNI MIESIĄC (LISTOPAD 2013) LICZBY CHĘTNYCH PRAGNĄCYCH POSZUKAĆ WIEDZY NA MOIM BLOGU WYNIÓSŁ ...110.86 % !!!

DOWODZI TO TEMU JAK BARDZO POLACY ZA OCEANEM TĘSKNIĄ I KOCHAJĄ SWOJĄ POLSKĘ CHOĆ DO NIEJ TAK STAMTĄD DALEKO I SZUKAJĄ CODZIENNIE WIEŚCI NIE TYLKO TYCH AKTUALNYCH O RZECZPOSPOLITEJ, GDYŻ JAK ZAUWAŻAM DUŻĄ POPULARNOŚCIĄ CIESZĄ SIĘ RÓWNIEŻ MOJE POSTY HISTORYCZNE OPISUJĄCE 100% FAKTY, KTÓRYCH W KSIĄŻKACH DO NAUKI HISTORII RACZEJ SIĘ NIE ZNAJDZIE!!!

Podobnie nie jestem w ogóle zaskoczony tym, iż w pierwszej dziesiątce znajduje się WENEZUELA bo już wiem jak bardzo liczna I PATRIOTYCZNIE PRĘŻNA jest tam NASZA POLONIA!!! Moje serdeczności dla Was...WIEM,ŻE MACIE TAM TEŻ CUDOWNE LASY !!!

Jestem w 100% PEWIEN,że niebawem będziemy mieli bliższy kontakt...

MOIM MARZENIEM JEST RÓWNIEŻ OTRZYMYWANIE OD WAS ZZA GRANICY HISTORII WASZYCH RODZIN,PRZODKÓW ZWIĄZANYCH Z NASZĄ WSPÓLNĄ OJCZYZNĄ I PUBLIKOWANIE ICH NA MOIM BLOGU ZA WASZĄ ZGODĄ WYŁĄCZNIE PO TO, ABY NASZE SZCZEGÓLNIE TO MŁODE POKOLENIE POLAKÓW ZNAŁO PRAWDĘ O TRAGICZNYM LOSIE NASZEJ RZECZPOSPOLITEJ I JEJ CUDOWNYCH,WIELKICH  CHWILACH CHWAŁY!!! KU PAMIĘCI...

A JESZCZE GDY BĘDĄ TAM WIEŚCI O LEŚNIKACH...LASACH W TEJ DAWNEJ POLSCE = TO SZCZEGÓLNIE JESTEM ZAINTERESOWANY !!!

Kilka informacji o indywidualnych historiach Polaków zza granicy  JUŻ MAM a poczytacie o tym w tym miesiącu....

DLATEGO TEŻ NIE JESTEM ZDZIWIONY AŻ TAK DUŻĄ LICZBĄ WEJŚĆ Z ... DALEKICH INDII !!!
Tam jest naprawdę wielu Polaków...
Aczkolwiek sam WIETNAM jest dla mnie bardzo dużym i miłym  zaskoczeniem...

Poza ,,DZIESIĄTKĄ,, znalazły się tym razem   UKRAINA, SZWECJA,AUSTRIA,FINLANDIA,NORWEGIA, SZKOCJA,HISZPANIA,PORTUGALIA,ARABIA SAUDYJSKA,PAKISTAN,KOREA POŁUDNIOWA, MALEZJA(...skąd czasami przez parę dni mam dużą ilość wejść !!!),KOLUMBIA, EKWADOR,PERU,BRAZYLIA,ARGENTYNA...itd.itd.

To miłe więc ...MOJA PROŚBA : ,,PRZEKAŻCIE  DALEJ,, swoim bliskim i znajomym,że jest taki blog - gdzie facet pisze PO SWOJEMU A NIE POD NICZYJE DYKTANDO PRAWDĘ, KTÓREJ BARDZO WIELU POLITYCZNYCH OSŁÓW I BARANÓW  NIE TRAWI W POLSCE !!!!
Co widać...słychać ... i czuć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ponieważ ten NOWY BLOG byłem zmuszony założyć w maju 2013 roku (...DLACZEGO ??! o tym znajdziecie w archiwum!) niniejszym podam Wam JAK WYGLĄDA OGÓLNA KLASYFIKACJA ,,DZIESIĄTKI,, ZA TEN WŁAŚNIE CAŁY OKRES DO DNIA DZISIEJSZEGO !
Różni się to nieco od ,,TOP- DZIESIĄTKI,, za listopad , gdyż :

1/ POLSKA
2/ USA
3/ NIEMCY
4/MALEZJA (!!!!!!!!!!!!!!)
5/ WIELKA BRYTANIA
6/ ROSJA
7/ UKRAINA
8/ SERBIA
9/ WENEZUELA
10/ KOLUMBIA

...
11/ FRANCJA

Także jak sami widzicie CZYTELNICY ,,PIGIPEDII,, z tych krajów BARDZO CZĘSTO CZYTAJĄ MOJE ,,bazgroły,, ...
DZIĘKI !!! No i zapraszam oczywiście CO DZIENNIE...A NA 100% ZNAJDZIECIE U MNIE ,,COŚ DLA SIEBIE,, !!!  :)

Serwery MALEZJI są dla mnie ogromnym  zaskoczeniem...

Różnice ilości Waszych wejść na ,,pigipedia.blogspot.com,, są od aktualnej pozycji NIEMIEC naprawdę znikome np; Ukrainę do Rosji dzieli zaledwie 11,4 % ; Kolumbię od Wenezueli 1,06 %....
Oczywiście piszę w języku ojczystym więc Polska jest na tej liście oczywistym  NR 1, ale ku memu zdziwieniu USA i jej Polonia jak domniemam w szczególności ,,GONI ,, pozycję lidera ...ostatnio bardzo, bardzo intensywnie a wspominany wzrost liczby czytelników zza oceanu np:tylko  jednego dnia aż o 944%  temu dowodzi ! SUPER !!!!!!!!!!!!!! 

WZROST LICZBY CHĘTNYCH CZYTAJĄCYCH TEN NOWY MÓJ BLOG                                      ( www.pigipedia.blogspot.com) OD JEGO POCZĄTKU DO DNIA 01 GRUDNIA 2013 ROKU WYNOSI... 208,79 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

POZDRAWIAM !!!


Krzysztof Kowalczyk


PS.

Jest bardzo prawdopodobne,iż niebawem na mym blogu pojawią się reklamy o tematyce LEŚNICTWO-TURYSTYKA-PRZEMYSŁ DRZEWNY-MASZYNY-ŁOWIECTWO.
DO TEGO REKLAMY WYDAWNICTW HISTORYCZNYCH O POLSCE !