środa, 5 marca 2014

A GDYBY TAK POLICZYĆ...



A GDYBY TAK POLICZYĆ...


05 marca 2014 roku


...tą całą kasę jaką tylko od 2009 roku przetrwoniono, utopiono w błocie, źle wydatkowano, zainwestowano w układowy nepotyzm i PO-lityczną PO-prawność  w Lasach Państwowych, wydano na niepotrzebne przetargi publiczne - TO JAK MYŚLICIE ILE TO JUŻ BY SIĘ UZBIERAŁO ??!

Te chociażby ponad 106 mln zł ,,utopione,, w spółki przez PGL LP, których większość padła na przysłowiowy pysk...te miliony złotych wydanych z kolei  na niezbyt skuteczną ochronę lasów przed szkodami wyrządzanymi przez zwierzynę ...te remonty budynków i budowa dróg leśnych, którym jakby się tak dobrze przyjrzał(...w Nadleśnictwie Sławno ,,zerknęła,, na to baczniej prokuratura W SPRAWIE NADUŻYCIA WŁADZY z art.231 par.1 kk !) .. itd.  itd. itd. itp !!!

Po otrzymaniu odpowiedzi od Pana nadleśniczego Nadleśnictwa Kolbudy /RDLP Gdańsk/ ,że budynek w którym nie tak dawno mieszkał syn obecnego z-cy dyrektora Generalnego LP Pana Jana Szramki (Michał) MUSIAŁ ZOSTAĆ WYREMONTOWANY NA KWOTĘ 144 TYSIĄCE ZŁOTYCH,  a ponadto MUSIAŁO ZOSTAĆ ZBUDOWANE DODATKOWO NOWE OGRODZENIE TEJ POSESJI O DŁUGOŚCI 250 METRÓW ZA KOLEJNE 47 TYSIĘCY ZŁOTYCH, gdyż wynikało to min. zdaniem nadleśniczego z wypadków samochodowych na tym ogrodzeniu - jak już pisałem na blogu ...ZAPYTAŁEM CZY TO JEST PRAWDA  GDAŃSKĄ  POLICJĘ !!!

Odpowiedziano mi dzięki KWP w Gdańsku,że...OD WIELU LAT NIE BYŁO ŻADNYCH KOLIZJI DROGOWYCH ANI WYPADKÓW W TYM MIEJSCU, KTÓRE ORGANA POLICJI MIAŁYBY ODNOTOWANE !!!
Hmmmmmmmmmmmmmmm ?????!

Pomyślałem sobie ...NIEZŁY KŁAMCA musi być z tego nadleśniczego, skoro aż  tak GŁUPIO TŁUMACZY MI SWOJE ,,INWESTYCJE,, które tak jakoś ,,bardzo PRZYPADKOWO,, były nakierowane zdaniem Braci Leśnej na ....WYGODNĄ EGZYSTENCJĘ PO ,,CIĘŻKIEJ,, PRACY SYNA ZASTĘPCY DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH, którego nomen omen bardzo szybko BEZ KILKULETNIEJ PRAKTYCZNEJ WIEDZY TERENOWEJ ...natychmiast awansowano na stanowisko inżyniera nadzoru !!!

Krótko to ujmując teraz TAKI FACET ...o zgrozo KONTROLUJE osoby pracujące w terenie BEZ POSIADANIA NA POZIOMIE OBIEKTYWNEGO MINIMUM - jakość pracy innych osób w Lasach Państwowych !!!!
Tylko dlatego,że ...TATUŚ ,,WYSOKO,, ???!

CZYM TO WSZYSTKO JEST WASZYM ZDANIEM ???!  JA UWAŻAM, IŻ JEST TO KLASYCZNA  PROMOCJA NEPOTYZMU W LASACH PAŃSTWOWYCH  ...  !!!

Ponieważ w tak zwanym między czasie otrzymałem odpowiedzi z PEWNYCH INSTYTUCJI w sprawie dotyczącej naruszenia prawa Z UDZIAŁEM TEGOŻ SAMEGO SYNA Z-CY DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH, ale  tym razem w Nadleśnictwie Elbląg - NIC JUŻ NIE STOI NA PRZESZKODZIE ABYŚCIE JUŻ NIEBAWEM poczytali pełną treść ZAWIADOMIENIA O PODEJRZENIU POPEŁNIENIA PRZESTĘPSTWA nie tylko przez w/w jako współwinnego zniszczenia strefy ochronnej orlika krzykliwego ale i również Dyrektora RDLP Gdańsk, który już wiem iż sprawie tej ,,ukręcał łeb na maxa,, !!!

Wracając do Nadleśniczego w Kolbudach - zapytałem Go po otrzymaniu informacji z pomorskiej Policji  o szczegóły  sprawy w tymi jakoby ,,WYPADKAMI SAMOCHODOWYMI,, , które zdaniem nadleśniczego tak ...,,atakowały,, to NIESZCZĘSNE ogrodzenie AKURAT TEJ POSESJI !!!

Dziś 05 marca 2014 roku Pan nadleśniczy Andrzej Gajowniczek odpisał mi pismem zn. spr N- 0600-1/2014 z dnia 03.03.2014 roku że ....owe ,,WYPADKI SAMOCHODOWE,, :

1/ ...(cyt) ,, miały charakter CYWILNOPRAWNY i  nie wymagały zgłoszenia do organów ścigania,,

2/ DLATEGO TEŻ NIESTETY NIE MOŻE MI WYSŁAĆ żądanych kopii zawiadomień o tym  do policji ...

3/ NATOMIAST CO MNIE ROZŚMIESZAĆ BĘDZIE ZAWSZE GDY TYLKO KIEDYKOLWIEK USŁYSZĘ SŁOWO ,,KOLBUDY,, ...(cyt) ,,SPRAWCY ZDARZEŃ SAMI ZGŁASZALI SIĘ DO MIEJSCOWEGO LEŚNICZEGO Z INFORMACJĄ O SZKODACH JAKIE WYRZĄDZILI ,, ...atakując samochodami to ogrodzenie ???!!!


ALEŻ TAM MAJĄ W TYCH KOLBUDACH WSZYSTKO ,,POUKŁADANE,,...prawda ???!

W takiej sytuacji mógłbym zapytać DALEJ Pana nadleśniczego np; ILU ZŁODZIEI DREWNA ORAZ KŁUSOWNIKÓW ZGŁOSIŁO SIĘ SAMYCH (!!!) DO NADLEŚNICTWA KOLBUDY - np;do nadleśniczego, Straży Leśnej, leśniczych ...Z POWIADOMIENIEM ICH O SZKODACH JAKIE CI SPRAWCY  WYRZĄDZILI LASOM PAŃSTWOWYM ???!  (sic !!!!!!!!!!!!!!!)

I gdybym był bardzo złośliwy - poprosiłbym o to we wniosku aby mi TEGO TYPU DANE PODANO ...W ROZBICIU NA KWARTAŁY - ZA OSTATNIE 7 LAT ....!!!!


Ale nie pozostaje mi nic innego jak NA TYM ETAPIE dać sobie spokój i ...POGRATULOWAĆ PANU Z-CY DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH
AŻ TAKICH ,,OWOCÓW,, JEGO PRACY NA TERENIE RDLP GDAŃSK , gdzie mam nadzieję iż już bardzo niebawem BĘDZIE CHCIAŁ Z WARSZAWY BEZSKUTECZNIE  WRÓCIĆ !!!

I akurat w tym miejscu na zakończenie nadmienię tylko,że BEZROBOCIE w Polsce w wersji Platforma Obywatelska - wynosi 14 %...


Piszę jak jest ...


Krzysztof Kowalczyk

PS.

ZA TE UTOPIONE MILIONY ZŁOTYCH W LASACH PAŃSTWOWYCH OSTATNIMI LATY W BEZSENSOWNE I ,,SZEMRANE,, INWESTYCJE...WYPOSAŻYŁBY MINIMUM PÓŁ DZISIEJSZEJ ARMII WOJSKA POLSKIEGO W NAJLEPSZĄ BROŃ POLSKIEJ PRODUKCJI - A WIERZCIE MI JEST SIĘ CZYM POCHWALIĆ , ale psssssssssssssssssst !!!!!!!!!!!!
A na froncie żadną różnicę stanowi fakt czy ta ostatnia śmiertelna kula przyleciała do wroga  z produktu : Made in USA, Made in Israel, Made in Germany, ...czy Made in Poland !!!