sobota, 2 stycznia 2016

PODSUMOWANIE MIESIĄCA GRUDNIA 2015 ROKU - czyli ,,TOP = DZIESIĄTKA " PAŃSTW SKĄD NAJCZĘŚCIEJ CZYTALIŚCIE W TYM OKRESIE ,,PIGIPEDIĘ"

02 stycznia 2016 roku

Jak zwykle co miesiąc małe podsumowanie  Waszego czytelnictwa  ZA MIESIĄC GRUDZIEŃ 2015 ROKU mojego bloga ,,pigipedia" - czytanego codziennie z serwerów na wszystkich kontynentach naszej Ziemi!

Nieskromnie , aczkolwiek z ogromną satysfakcją osobistą i dumą - muszę tutaj nadmienić,że co miesiąc wchodzi na moją stronę internetową już  ...DZIESIĄTKI TYSIĘCY INTERNAUTÓW Z CAŁEGO ŚWIATA!!!

Super prawda??!

Ostatni kwartał starego 2015 roku (październik, listopad i grudzień) to ogromny wzrost czytelnictwa ,,pigipedii" za co Wam bardzo dziękuję!

Cieszy mnie fakt,że szukacie u mnie wiadomości, które jak wnioskuję Was interesują - a nie ukrywam są one już na różne tematy.

W miesiącu grudniu 2015 roku - w porównaniu z poprzednią statystyką = ZASZŁY DUŻE ZMIANY!!!

Oto zaledwie PIERWSZA DZIESIĄTKA  państw świata z serwerów których wchodzicie na moją stronę internetową:

Nr 1  POLSKA

Nr 2 NIEMCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 3 FRANCJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 4 HISZPANIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 5  USA 

Nr 6 ROSJA !!!!!!!

Nr 7  HOLANDIA

Nr 8 UKRAINA

Nr 9  WIELKA BRYTANIA

Nr 10 LITWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kolorem czerwonym - zaznaczyłem te państwa, których statystyka wejść na ,,pigipedię" non stop zwyżkuje !

Poza pierwszą dziesiątką bardzo często czytacie mnie z :
 Kanady, Meksyku, Argentyny,Brazylii,Japonii, Wenezueli, Chin, Łotwy, Finlandii,Szwecji, Danii,Norwegii, Irlandii,Szkocji, Islandii, Austrii, Kenii, Szwajcarii, Luksemburga, Portugalii, Turcji, Libii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich,Czech, Słowacji, Izraela, Malezji, Australii, Nowej Zelandii (...wczoraj było stamtąd mnóstwo wejść!)...a nazwy tych państw piszę z mojej pamięci tak jak to mam ,,zakodowane" pamiętając Waszą codzienną aktywność na moim blogu!

BARDZO WAM DZIĘKUJĘ ZA ZAINTERESOWANIE SPRAWAMI O KTÓRYCH PISZĘ - NO I OCZYWIŚCIE : ZAPRASZAM CODZIENNIE W CAŁYM 2016 ROKU!!!

No a teraz kolej na łączne podsumowanie ,,TOP - DZIESIĄTKI"...za cały rok 2015 !!!

Oto oficjalna klasyfikacja:

Nr 1  POLSKA 

Nr 2 NIEMCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ( ...wyprzedziliście USA o dokładnie niecałe 600 wejść!)

Nr 3  USA

Nr 4  FRANCJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 5  ROSJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ( bardzo, bardzo zwyżkuje co miesiąc!)

Nr 6 WIELKA BRYTANIA 

Nr 7  UKRAINA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 8  HOLANDIA 

Nr 9 HISZPANIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 10 TURCJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Analizując w/w klasyfikację - jak widać nie tylko po kolorze czerwonym ... zaszły duże zmiany!!!


Mam tego świadomość, że jestem bardzo często czytany codziennie przez LEŚNIKÓW LASÓW PAŃSTWOWYCH W POLSCE - a specjalnie dla nich podam kilka moich tematów z poprzedniego 2015 roku, które najczęściej czytaliście Braci Leśna!

Oto i one:

Nr 1. to temat z dnia 15 .10. 2015 roku  o pewnym ,,konkursowym nadleśniczym " Nadleśnictwa Milicz (RDLP Wrocław) gdzie jak się ostatnio dowiedziałem NA ŁOWACH ,,cichutko" gościł nawet ex Prezydent RP Bronisław Komorowski  ...a ja się zastanawiam,czy i jemu również NIELEGALNIE ,,podkładano" muzyczkę imitującą odgłosy zwierząt ??!   (sic!!!!!) 
   
Znałem kiedyś takiego śp. Łowczego, który non stop kierował się chodząc również non stop chwiejnym krokiem - maksymą : ,,NIE WYPIJESZ ...NIE UBIJESZ!!!"


A JAK SIĘ JEST ZBYT CZĘSTO ,, NA BANI"  - TO BARDZO ŁATWO O GAFĘ I WPADKI!!!

Oto i konkretny dowód: Prezydent RP Bronisław Komorowski ...UKRADŁ LAMPKĘ SAMEJ KRÓLOWEJ...która skwitowała to specyficznym wzrokiem w stronę króla, który oczywiście MUSI udawać że jest ok!!!! (Sic!!!!)


Uchowaj nas Panie od tego typu Prezydentów!!!

Nr 2. to z kolei temat z dnia 24.01.2015 roku  na temat nadużyć w Nadleśnictwie Połczyn (RDLP Szczecinek)

Nr 3. to kolejny temat tym razem z dnia 08 marca 2015 roku  a dotyczący ...KORUPCJI POLITYCZNEJ!!!

Nr 4. z kolei pochodzi z dnia 14 sierpnia 2014 roku  a opisuje ,,KRYMINALNE ...ZŁOTE ELDORADO"

Nr 5. to mój zapis z dnia 20 listopada 2015 roku , w którym interesowaliście się tak często nadużyciami w Nadleśnictwie Sławno (RDLP Szczecinek)


Tak wygląda moja statystyka jaką dla Was powyżej przygotowałem za 2015 rok no i specjalnie za grudzień starego roku - jednocześnie informując,iż za chwilę ,,pęknie" cyfra  PÓŁ MILIONA WEJŚĆ na ,,pigipedię " za ten okres !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dziękuję i ZAPRASZAM!!!

Na zakończenie pozwolę sobie przypomnieć rzecz dla mnie osobiście ważną:

PAMIĘTAJCIE!

Jestem tylko zwykłym facetem ...żadnym dziennikarzem , stąd i trafiają mi się błędy które staram się dostrzegać ... człowiekiem tak samo popełniającym błędy w życiu jak i zapewne Wy sami...mającym takie a nie inne spojrzenie na świat, naszą codzienność i tak zwaną szarą rzeczywistość...NIGDY nie byłem i nadal nie należę do jakiejkolwiek partii politycznej, aczkolwiek nie ukrywam tego wcale ,że mam poglądy BARDZO prawicowe... NIE WYBACZAM NIGDY DRAŃSTWU A SZCZEGÓLNIE ZDRAJCOM MOJEJ OJCZYZNY = POLSKI...szczególnie ostatnio tym ZŁODZIEJOM I KŁAMCOM z Platformy Obywatelskiej których w mej ocenie i wielu, wielu moich Rodaków - NOWY RZĄD PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚĆ NIE TYLKO POWINIEN ALE I NAWET MUSI BEZWZGLĘDNIE ROZLICZYĆ ZA TO CO ZROBILI ZŁEGO W NASZYM KRAJU W LATACH 2008-2015 !!!

ZAPOMINANIE O DRANIACH I WYBACZANIE IM - JEST TRAGEDIĄ NASZEJ POLSKI , STĄD TEŻ BIADOLENIE NA DZIŚ CHOCIAŻBY O RESORTOWYCH DZIECIACH I CWANIACTWIE ,,OKRĄGŁEGO STOŁU"...TRAGEDIĄ MNÓSTWA POLAKÓW !!!


NIGDY NIE ZMIENIĘ SWYCH POGLĄDÓW I PRZEKONAŃ!!!

Ot i cały ja...


Piszę jak jest...

Krzysztof  Kowalczyk

PS.

MAM OGROMNĄ SATYSFAKCJĘ - że mogę tak jak w ciągu ostatniego miesiąca BARDZO SKUTECZNIE....POMAGAĆ SKRZYWDZONYM OSOBOM W LASACH PAŃSTWOWYCH!!!

Postaram się niebawem podać tego konkrety...

A wszystko za sprawą WOLI NASZEGO SPOŁECZEŃSTWA , które po ostatnich wyborach parlamentarnych ....POGONIŁO NA PRZYSŁOWIOWY ,,ZBITY PYSK" OSZUSTÓW Z PLATFORMY OBYWATELSKIEJ = KTÓRĄ W MEJ OSOBISTEJ OCENIE A  DLA DOBRA NASZEJ OJCZYZNY POWINNO SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ ZDELEGALIZOWAĆ JAKO PARTIĘ TAK NA SERIO ANTY POLSKĄ  - PRO ZŁODZIEJSKĄ  SZKODZĄCĄ MILIONOM POLAKÓW!