wtorek, 1 lipca 2014

LASY PAŃSTWOWE OSTATNICH LAT ...UKŁADY, WÓDA, HANDEL MIENIEM SKARBU PAŃSTWA I POLITYCZNE DRAŃSTWO !!!!!!!!!!!




01 lipca 2014 roku


Poniższy tekst dotyczy ściśle sytuacji , o której ostatnio powiadomiłem Panią prof. Irenę LIPOWICZ – Rzecznika Praw Obywatelskich poprzez SKARGĘ w sprawie NARUSZENIA KONSTYTUCJI RP przez Dyrektora Generalnego LP Pana Adama Wasiak a także Dyrektora RDLP Piła Pana Ryszarda Standio !!!

A CÓŻ TO SIĘ STAŁO,ŻE PRZEZ TYLE CZASU NIE MOGŁEM SIĘ DOCZEKAĆ I DOPROSIĆ ODPOWIEDZI NA TAK PROSTE PYTANIA W SPRAWIE TOLEROWANIA WÓDY NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH W LASACH PAŃSTWOWYCH – A WYSTARCZYŁO TYLKO UPUBLICZNIĆ TREŚĆ MOJEJ SKARGI DO PANI RZECZNIK PRAW OBYWATELSKICH BY....otrzymać DZIŚ ,,expresem, tak dawno oczekiwana odpowiedź ???!,


Zaraz zapoznacie się z jej treścią , jaką droga e-mail przysłał mi dziś 01 lipca 2014 roku (….NIESTETY, ale dawno po ustawowym terminie !!!!!) Pan dyrektor RDLP Piła Ryszard Standio !

No cóż !!!! LEPIEJ PÓŹNIEJ NIŻ WCALE, aczkolwiek naruszenie prawa ze strony Lasów Państwowych jest tu w 100% pewne i to zapewne OBAWA sprawiła taką a nie inną urzędniczą  reakcję!

A tak poza nawiasem....DLA MNIE TO CZYTELNY I JASNY DOWÓD, ŻE JESTEM BARDZO UWAŻNIE CZYTANY NA WSZYSTKICH STANOWISKACH W LASACH PAŃSTWOWYCH !!!!

Nim zacytuję treść owej  odpowiedzi do mnie od dyrektora RDLP Piła Pana Standio – PRAGNĘ ABYŚCIE WSZYSCY NINIEJSZYM WIEDZIELI, ŻE ….znowu miałem w 100% rację, a sygnały jakie odbierałem i nadal odbieram w tej konkretnej sprawie od Braci Leśnej  były BARDZO TRAFNE !!!!

MOJE GRATULACJE LEŚNICY ...MUSIMY ZMIENIĆ TEN ŻENUJĄCY STAN W LASACH PAŃSTWOWYCH, GDZIE TOLERUJE SIĘ W TAKIM SKANDALICZNYM STYLU  TEGO TYPU ,,WPADKI,, Z WÓDĄ POŚRÓD OSÓB PIASTUJĄCYCH STANOWISKA KIEROWNICZE !!!!

A OTO CO PO MOICH PYTANIACH POTWIERDZIŁ MI PAN DYREKTOR STANDIO :

1/ WÓDA RZECZYWIŚCIE ZNALAZŁA SIĘ ZAPEWNE JAKIMŚ ,,PRZYPADKIEM,, DNIA 05 MARCA 2014 ROKU W ORGANIZMIE NADLEŚNICZEGO NADLEŚNICTWA ZŁOTÓW
PANA JERZEGO JASZCZYK....o co pytałem !!!!

2/NIE PYTAŁEM KTO MU JA WLEWAŁ , ale odpowiedziano mi, że ów o zgrozo TAKI LEŚNIK, NADLEŚNICZY I FUNKCJONARIUSZ PUBLICZNY – który winien dawać wzór innym ...PROWADZIŁ AUTO PO PIJAKU , JAK MÓWI SIĘ TO W JĘZYKU POTOCZNYM !!!

TO JUŻ OD DZIŚ 100% FAKTY ….

3/ DAJĘ WAM SŁOWO,ŻE DO TEJ SPRAWY WRÓCĘ ZE SKANDALICZNYMI DETALAMI – ALE NA CHWILĘ OBECNĄ MOGĘ TYLKO POWIEDZIEĆ TYLE IŻ POD WPŁYWEM  ,,WODY OGNISTEJ,, NADLEŚNICZY NADLEŚNICTWA ZŁOTÓW, GDZIE ZASTĘPCĄ JEST ….SYN PANA DYREKTORA RDLP PIŁA RYSZARDA STANDIO – NAGLE JAKIMŚ ,,PRZYPADKIEM,, POPROSIŁ TEGO DNIA O ...URLOP NA żądanie,, (…....sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

DLACZEGO MU GO UDZIELONO PRZEZ ZASTĘPCĘ DYREKTORA RDLP PIŁA A NIE SAMEGO DYREKTORA ….?????????????????!
DETALE ...niebawem na www.pigipedia.blogspot.com !!!!!

4/ Pan nadleśniczy Jaszczyk ma zdaniem wielkopolskich leśników jakoby OD DAWNA PROBLEMY Z ALKOHOLEM, więc ...dlaczego nikt tego nie widzi, czyżby czekanie na KONKRETNY WYPADEK ......ŚMIERTELNY ???!

TO JEST SKANDALICZNIE CHORE W LASACH PAŃSTWOWYCH A PRZYKŁAD TEGO NADLEŚNICZEGO NIE JEST WCALE ODOSOBNIONY....wódę już przyzwala się pić OFICJALNIE W MUNDURACH na imprezach publicznych !!!!!

A MOŻE TAK PAN DYREKTOR GENERALNY ADAM WASIAK RUSZYŁBY NIE TYLKO PRZYSŁOWIOWĄ DUPĘ, ABY PISEMNIE OSTRZEC O KONSEKWENCJACH  WSZYSTKICH W LASACH PAŃSTWOWYCH, IŻ TAK NIE MOŻNA, GDYŻ UWŁACZA TO SZACUNKOWI DLA MUNDURU I GODŁA NARODOWEGO NA TYCH ZIELONYCH MUNDURACH  ????!

Moja Droga Braci Leśna !MAM OGROMNĄ PROŚBĘ I PROPOZYCJĘ....RÓBCIE WSZĘDZIE FOTO GDZIE TYLKO JESTEŚCIE ŚWIADKAMI SPOŻYWANIA ALKOHOLU PRZEZ OSOBY W MUNDURACH LEŚNIKÓW, dostarczajcie mi je ...a ja OPUBLIKUJE JE ZE SWOIM ,,KĘŚLIWYM,, KOMENTARZEM – tylko po to, aby ,,KTOŚ,, się wreszcie opamiętał , że to zachowanie  NIE GODNE PRAWDZIWEGO LEŚNIKA !!!!!

Oczekuję zdjęć JAKO PIERWSZYCH np; Panów Dyrektorów i nadleśniczych z całej Polski...... a tu POZWOLĘ SOBIE PRZYPOMNIEĆ,że niedawno w Sądzie pytałem imć Jana Szramkę , wówczas zastępcę dyrektora generalnego LP CZY PRAWDĄ JEST,że miał MOCNĄ  wpadkę z wódą podczas spotkania w lasach  z premierem Oleksym (….oczekuję na zdjęcia z tej imprezki i niebawem je tu upublicznię !!!) - a ten odpowiedział,że ...NIE PAMIĘTA (sic!!!!!!!!!!!!!!!)

5/ Okazuje się, że złapany przez Policję nadleśniczy Nadleśnictwa w Złotowie ZOSTAŁ JUŻ SKAZANY WYROKIEM NAKAZOWYM !!!


6/ OTÓŻ OKAZUJE SIĘ MOI DRODZY,ŻE TO JEST MEGA SKANDAL W LASACH PAŃSTWOWYCH, BY PIJANY NADLEŚNICZY...SKAZANY PRAWOMOCNIE ZA TEN CZYN...NADAL BYŁ NA STANOWISKU NADLEŚNICZEGO A NA DODATEK O ZGROZO...TERAZ TO SOBIE MOŻE ,,GOLNĄĆ,, WODĘ OGNISTĄ KIEDY TYLKO CHCE W PRACY – a wiecie dlaczego ????????????????!

GDYŻ PO TEJ OFICJALNEJ ,,WPADCE,, Z POLICJĄ - AKTUALNIE ZA WIEDZĄ PANA DYREKTORA RDLP PIŁA RYSZARDA STANDIO, KTÓREGO CO PONOWNIE PODKREŚLAM SYN JEST ZASTĘPCĄ ÓW ,,ROZRYWKOWEGO I NIEODPOWIEDZIALNEGO,, NADLEŚNICZEGO ….OBECNIE WOZI GO SPECJALNY KIEROWCA I SAMOCHÓD SŁUŻBOWY NA KOSZT SKARBU PAŃSTWA OCZYWIŚCIE !!!!!!

Wyobrażacie to sobie Polacy ????! NAPIŁ SIĘ WÓDY...SKAZANY PRAWOMOCNIE ZA TEN CZYN...ODEBRANE PRAWO JAZDY...A TYM RAZEM KIEROWCA Z SAMOCHODEM SŁUŻBOWYM WOZI DELIKWENTA W PRACY NA KOSZT LASÓW PAŃSTWOWYCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KABARET CZY TRAGEDIA ….????!

A niedowiarkom podpowiem,że nadleśniczy Lasów Państwowych zarabia miesięcznie...KILKANAŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WRÓCĘ WIELOKROTNIE DO TEGO SKANDALU na www.pigipedia.blogspot.com ze sprawami i informacjami jakie mam , o których dziś nie mogę jeszcze pisać , ale STAJE SIĘ TO POWSZECHNE W OBECNYCH LASACH PAŃSTWOWYCH, GDZIE ZAŁATWIĆ MOŻNA DOSŁOWNIE WSZYSTKO !!!!!!!!


A oto cytat części odpowiedzi jakiej udzielił mi Pan Ryszard Standio w tej sprawie,ale dopiero po tym gdy napisałem min. na niego skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich i upubliczniłem ja na blogu :


(cyt),,W odpowiedzi na przesłany 11 czerwca 2014 roku wniosek o udostępnienie informacji publicznej, wyjaśniam, że nadleśniczy Nadleśnictwa Złotów w dniu 5 marca 2014 roku popełnił wykroczenie z art. 87 paragraf 1 kodeksu wykroczeń tj; kierował samochodem osobowym po drodze publicznej znajdując się w stanie po użyciu alkoholu, za co został skazany wyrokiem nakazowym z dnia 25 marca 2014 roku na karę grzywny , oraz zastosowano wobec niego ŚRODEK KARNY w postaci zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych na okres sześciu miesięcy.

Z informacji uzyskanej od nadleśniczego wynika, że w dniu 28 marca 2014 roku oddał prawo jazdy, oraz zaprzestał pobierania ryczałtu z tytułu używania prywatnego pojazdu do celów służbowych .

OBECNIE DO WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH UŻYWA POJAZDU NADLEŚNICTWA WRAZ Z KIEROWCĄ.

Jednocześnie potwierdzam fakt udzielenia nadleśniczemu w dniu 5 marca 2014 roku URLOPU WYPOCZYNKOWEGO NA ŻĄDANIE .
O fakcie skorzystania z urlopu , nadleśniczy powiadomił telefonicznie zastępcę dyrektora ds ekonomicznych RDLP w Pile. ,,


...Tyle na razie info w tej PIJANEJ SPRAWIE , a dzisiejsza odpowiedź do mnie podpisał osobiście Pan Ryszard Standio – dyrektor RDLP w Pile ale....JEST TO PISMO DATOWANE JAKO SPORZĄDZONE DNIA 18 CZERWCA 2014 ROKU ( a więc DWA TYGODNIE TEMU sic!!!!!!!!!!!!!) z postawioną adnotacja i podpisem obok (cyt) ,,WYSŁANO 1-07-2014,,


BĘDZIE SIĘ DZIAŁO WIELE W TEJ SPRAWIE....zobaczycie na blogu !!!!


Piszę jak jest …...



Krzysztof Kowalczyk

PS.

BILANS WYDŁUŻONEGO WEEKENDU MAJOWEGO (2014)  NA POLSKICH DROGACH WEDŁUG DANYCH POLICJI PRZEDSTAWIA SIĘ WYJĄTKOWO TRAGICZNIE ;

...w ciągu 10 dni zginęło 65 osób a 1.218 zostało rannych aż w 938 wypadkach!!! 
POLICJANCI ZATRZYMALI PONAD 5 TYSIĘCY PIJANYCH KIEROWCÓW....Panie nadleśniczy Nadleśnictwa Złotów Jaszczyk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

WEŹ PAN TO SOBIE DO ŁBA....