czwartek, 17 lipca 2014

A JEDNAK SIĘ STAŁO...

17 lipca 2014 roku

DZIŚ OGROMNA TRAGEDIA NA UKRAINIE...został zestrzelony samolot pasażerski Malezyjskich linii lotniczych, którym leciało prawie 300 ludzi, a w tym wiele dzieci na wakacje z rodzicami.

Wiecie czytając mój blog,że jestem z tych którzy dużo piszą, ale ...NIEDAWNO MIAŁEM WYJĄTKOWY DZIEŃ, W KTÓRYM NAPISAŁEM NA BLOGU WRĘCZ  ,,HASŁOWO,,!!!

Zwróćcie uwagę  na TYTUŁ i zaledwie tylko parę słów z dnia 03 lipca 2014 roku!!!!!!!!

CZYTA MNIE JUŻ CAŁY ŚWIAT a ja dwa tygodnie temu napisałem tytuł ,,SKIERUJCIE OCZY W STRONĘ UKRAINY,, wpisując tylko jedno zdanie ,, NIEBAWEM ZACZNIE SIĘ TAM ...INNA  NIŻ DOTĄD WOJNA!!!

Piszę co wiem....

Krzysztof Kowalczyk

PS.

A JESZCZE DO WCZORAJ...DO CHWILI TEJ ZBRODNICZEJ KATASTROFY I ZESTRZELENIA TYLU NIEWINNYCH OSÓB ...DLA HOLANDII LEŻĄCEJ NA DRUGIM KOŃCU EUROPY , CZY USA - TO NIE BYŁA ICH WOJNA !!!!
TERAZ JUŻ JEST !!!! WOJNA O PRAWDĘ I WYJAŚNIENIE KTO ZESTRZELIŁ ICH OBYWATELI !

ROSJA JUŻ SIĘ PRZESTRASZYŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oto dziś Prezydent Rosji PUTIN ,,zwrócił się z PROŚBĄ (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) DO SWOICH KOLEGÓW (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) NA UKRAINIE, ABY WYDALI ZGODĘ (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!) NA POMOC STRONY ROSYJSKIEJ (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) W WYJAŚNIENIU TEJ KATASTROFY I ZABEZPIECZENIU DOWODÓW NA MIEJSCU !!!!


A tak na serio ....UKRAINA NIE MA SZANS PRAKTYCZNIE DOKONAĆ WIZJI LOKALNEJ, ZABEZPIECZYĆ DOWODY TEJ ZBRODNI(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), BO TERENY TE JUŻ DAWNO SĄ ZAJĘTE PRZEZ WOJSKO ROSYJSKIE, które polskie IDIOTYCZNE MEDIA określają ,,separatystami,, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sic!!!!)

Czy wyobrażacie sobie takie info ; ,,SEPARATYŚCI,, Adolfa Hitlera dokonali czystek etnicznych na ludności pochodzenia żydowskiego w obozie Auschwitz.
Jak podali ,,SEPARATYŚCI,, Hitlerowscy w wyniku awarii sprzętu na terenie tego obozu ...śmierć poniosło kilka milionów ludzi...

PRAWDĘ NALEŻY MÓWIĆ PO IMIENIU I ...PROSTO W PYSK DETALAMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!