poniedziałek, 7 lipca 2014

CZYŻBY RZECZNIK PRAW OBYWATELSKICH BYŁ ,,BATEM,, NA LENI W LASACH PAŃSTWOWYCH ????!



Sławno,dnia 07 lipca 2014 roku



Pani prof. IRENA LIPOWICZ
RZECZNIK PRAW OBYWATELSKICH
00-090 WARSZAWA
ALEJA SOLIDARNOŚCI Nr 77


dotyczy; mojej SKARGI z dnia 29 czerwca 2014 roku w sprawie NIERÓWNEGO TRAKTOWANIA I DYSKRYMINACJI, ORAZ NARUSZENIA ARTYKUŁÓW 32, 54, 61 i 63 KONSTYTUCJI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Pana Adama Wasiak i Dyrektora RDLP w Pile Pana Ryszarda Standio !



Szanowna Pani Rzecznik!



Zawiadamiam Panią, iż w dniu dzisiejszym tj: 07 lipca 2014 roku otrzymałem NAGLE I BEZ PONOWNEGO PONAGLANIA Z MOJEJ STRONY ....BARDZO SPÓŹNIONĄ pisemną odpowiedź znak sprawy GI-051-31-(2)/14 datowaną na dzień 04 lipca 2014 roku – a podpisaną osobiście przez Pana Adama Wasiak Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych !

...kopię tego pisma wysyłam Pani Rzecznik jako ZAŁĄCZNIK do niniejszej korespondencji!

Pragną zauważyć, że JAK WIDZĘ WRĘCZ NATYCHMIAST z chwilą skierowania do Pani mojej skargi z dnia 29 czerwca 2014 roku, A SZCZEGÓLNIE PO FAKCIE UPUBLICZNIENIA JEJ TREŚCI W INTERNECIE ….natychmiast odpisał mi, aczkolwiek po terminie zarówno Pan Ryszard Standio Dyrektor RDLP w Pile, natomiast dziś NAGLE ogromnie spóźniony  ... Pan Adam Wasiak – Dyrektor Generalny Lasów Państwowych !!!!!


CHCIAŁBYM TU KATEGORYCZNIE PODKREŚLIĆ, IŻ DYREKTOR GENERALNY LASÓW PAŃSTWOWYCH ,,RACZYŁ MI ODPISAĆ,, NA MÓJ WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ JAKI WYSŁAŁEM 14 KWIETNIA 2014 ROKU ….ALE DOPIERO PO 85 DNIACH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cóż jest przyczyną aż takiego LENISTWA w DGLP Warszawa ....?????!

Jest to dla mnie DOWÓD na TOTALNY BRAK KOMPETENCJI A WRĘCZ BRAK ELEMENTARNYCH PODSTAW WIEDZY DOTYCZĄCEJ PRZESTRZEGANIA PRAWA W TYM URZĘDZIE LASÓW PAŃSTWOWYCH , ZWIĄZANEGO Z TERMINOWOŚCIĄ UDZIELANIA ODPOWIEDZI PETENTOM !!!!

TEGO TYPU POSTĘPOWANIE URZĘDNIKÓW mogę śmiało porównać jedynie do tak zwanego ,,CHOWU WSOBNEGO,, u kuraków....A WIĘC UWSTECZNIENIA ROZWOJOWEGO!!!!!!!!!!!!!!

KOLEJNYM DOWODEM  ANTY-PROFESJONALIZMU W LASACH PAŃSTWOWYCH   jest fakt – braku jakiegokolwiek wytłumaczenia mi, czy też tak zwykłego słowa ,,PRZEPRASZAM,, ze strony Pana Dyrektora Generalnego LP Adama Wasiak – za aż tak SKANDALICZNE NARUSZENIA TERMINÓW ODPOWIEDZI jaką nikt nie robi mi żadnej ,,łaski,, w DGLP w jej udzieleniu !!!!!!!!

Szanowna Pani Rzecznik - W MOIM PRZYPADKU JEST TO JEDEN Z WIELU, kiedy otrzymuję odpowiedź z bardzo dużym opóźnieniem....o ile w ogóle ją otrzymuję a jeśli zajdzie takowa potrzeba PODAM PANI TREŚĆ BZDURNYCH WYJAŚNIEŃ JAKIE PAN DYREKTOR GENERALNY ODPISAŁ W PODOBNYCH SYTUACJACH ...ale innej osobie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TO JEST SKANDAL, ABY NAJWYŻSZE WŁADZE LASÓW PAŃSTWOWYCH MIAŁY GDZIEŚ PRZESTRZEGANIE PRAWA związanego z udzielaniem odpowiedzi leśnikom nie godzącym się z NIEWYOBRAŻALNĄ NIEGOSPODARNOŚCIĄ, MARNOTRAWSTWEM MIENIA SKARBU PAŃSTWA, PŁATNĄ PROTEKCJĄ, KORUPCJĄ, SPRZEDAŻĄ ZA BEZCEN NA UKŁADOWYCH POLITYCZNYCH WARUNKACH MIENIA ...itd.itd.itp.

TYM BARDZIEJ, ŻE W TEJ KONKRETNEJ SPRAWIE PYTAŁEM O ,,STRATY,, LASÓW PAŃSTWOWYCH WYNIKŁE PO ...ZASTRZELENIU CAŁEGO STADA ŻUBRÓW BĘDĄCYCH PRZECIEŻ GATUNKIEM POD ŚCISŁĄ OCHRONĄ W POLSCE NA TERENIE (….o zgrozo!!!!!!!!!!!!) tak zwanej ,, ZAGRODY POKAZOWEJ ŻUBRÓW W LASACH PAŃSTWOWYCH,, W NADLEŚNICTWIE BROWSK (RDLP BIAŁYSTOK) .

Nikt za ten kolejny SKANDAL nie został ukarany chociażby upomnieniem, a jest to przestępstwo !!!!

W odpowiedzi jaką dziś otrzymałem Pan Adam Wasiak pisze mi jakieś GŁUPOTY na temat ,,decyzji na odstrzał,, owych żubrów oraz przekierowuje mnie do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska , który posiada ,,INFORMACJĘ O ILOŚCI ODSTRZELONYCH OSOBNIKÓW,, !!!

TO JAKIŚ KABARET ….interesowały mnie STRATY LASÓW PAŃSTWOWYCH a głównie reakcja na ten skandal ze strony DGLP, której jak widzę w ogóle nie ma !!!!

NIC SIĘ WIĘC NIE STAŁO...zastrzelono ,,TYLKO,, całe stado żubrów, gdzie  jak już wiem po informacji pisemnej NIKT NIE MIAŁ PEWNOŚCI W CHWILI ODSTRZAŁU, CZY ABY NA PEWNO WSZYSTKIE ŻUBRY SĄ CHORE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To takie TYPOWO POLSKIE ….!!!!

Szanowna Pani Rzecznik Praw Obywatelskich!

Sprawa ta jest osobiście dla mnie bardzo upokarzająca także z innego względu !!!

TYLKO ZA TO,ŻE ZADAŁEM BARDZO NIEWYGODNE PYTANIA DOTYCZĄCE NADUŻYĆ, NIEGOSPODARNOŚCI I SKANDALICZNYCH POSTAW MORALNO-ETYCZNYCH W LASACH PAŃSTWOWYCH  , ZOSTAŁEM OSKARŻONY Z PRYWATNEGO POWÓDZTWA PRZEZ...ZASTĘPCĘ DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH niejakiego JANA SZRAMKĘ !!!

Sąd Rejonowy w Gdańsku II wydział Karny uniewinnił mnie od tego IDIOTYCZNEGO I KRETYŃSKIEGO ZARZUTU wyrokiem z dnia 03 kwietnia 2014 roku....zaś następnego dnia jakimś ,,przypadkiem,, (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!) ów Szramka przestał być zastępcą dyrektora generalnego Lasów Państwowych !!!


TO SKANDAL I PRZEŚLADOWANIE LUDZI TAKICH JAK JA WE WŁASNEJ OJCZYŹNIE TYLKO ZA TO, ŻE PISZĄ PRAWDĘ, PYTAJĄ O SPRAWY NIEWYGODNE DLA WŁADZY PAŃSTWOWEJ ….BEZCZELNEJ I DODATKOWO ZADUFANEJ W SOBIE JUŻ DO GRANIC MOŻLIWOŚCI !!!

Podczas owej rozprawy sądowej Jan Szramka – OSZUKAŁ SĄD RP twierdząc a raczej ,,skomląc,, , iż JAKOBY SPECJALNIE DLA MNIE W DYREKCJI GENERALNEJ LASÓW PAŃSTWOWYCH PRACUJE JAKIŚ CZŁOWIEK, KTÓRY MUSI CAŁYMI DNIAMI ODPISYWAĆ SPECJALNIE DLA MNIE  NA MOJE PISMA !!!!!

Skoro ,,MUSI,, ...TO DLACZEGO CZYNI TO AŻ Z TAK OGROMNYM OPÓŹNIENIEM ???!

Czyżby Pan Dyrektor Generalny LP  Adam Wasiak zatrudnił ...NAJWIĘKSZEGO OSŁA W LASACH PAŃSTWOWYCH ???!


Z poważaniem !



Krzysztof Kowalczyk


Załącznik ; pismo DGLP Warszawa z dnia 04 lipca 2014 roku znak sprawy GI-051-31-(2)/14