wtorek, 22 kwietnia 2014

MOJA KONSEKWENCJA....UPÓR...I DETERMINACJA !!!



22 kwietnia 2014 roku



Jest w Lasach Państwowych ,,PEWNA SPRAWA,, którą wcześniej czy później poprzez mój upór, konsekwencję, czy determinację ...POstaram się doprowadzić do SPRAWIEDLIWEGO końca !!!


Ową sprawą jest ...ŁAJDACTWO jakie miało miejsce w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych i Ministerstwie Środowiska, TUŻ PO OBJĘCIU RZADÓW PRZEZ PLATFORMĘ OBYWATELSKĄ !!!


Sprawę i jej detale znajdziecie na moim poprzednim blogu www.pigipedia.blog.com
(...jest tam ponad 500 postów !), oraz na tym obecnym www.pigipedia.blogspot.com (...nawet nie wiem kiedy - a już na tym blogu jest DLA WASZEJ WIEDZY ponad 230 postów !).

A CZEGO ONA DOTYCZY ???!


FAŁSZERSTW....I ZBIERANIA KWITÓW NA POLITYCZNIE NIEWYGODNYCH LEŚNIKÓW...A SZCZEGÓLNIE TYCH DOTĄD  ZNANYCH W LASACH PAŃSTWOWYCH !!!


W sprawie tej przewijają się takie nazwiska jak: Marian Pigan – ówczesny dyrektorzyna Generalny Lasów Państwowych , Jerzy Łokietko vel ANDRZEJ KOWALSKI Z POZNANIA niedoszły PO-lityczny dyrektor LP, a ówczesny naczelnik DGLP , Mariusz Faliński – inspektor LP do zadań ,,specjalnych,, któremu Pigan płacił ryczałt miesięczny za używanie auta prywatnego do celów służbowych w wysokości ...OKOŁO PIĘCIU TYSIĘCY KILOMETRÓW MIESIĘCZNIE ( ,,,przy maksymalnym ryczałcie 1.500 km miesięcznie OBOWIĄZUJĄCYM ,,SZARĄ BRAĆ LEŚNĄ,,W LASACH PANSTWOWYCH !!! ( sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), czy też Stanisław GAWŁOWSKI – obecny v-ce minister Środowiska !


W sprawie tej wszczęto postępowanie karne ….


W dniu 04 marca 2014 roku DOWIEDZIAŁEM SIĘ ,,przypadkowo,, o pewnych ważnych szczegółach tej sprawy - o czym jako wcześniejszy ZAWIADAMIAJĄCY O PODEJRZENIU POPEŁNIENIA WIELU PRZESTĘPSTW przez urzędników Lasów Państwowych tego szczebla, ponownie zawiadomiłem organy ścigania !!!!!


Pismem z dnia 10 kwietnia 2014 roku – PROKURATURA BARDZO ZAINTERESOWAŁA SIĘ MOIMI INFORMACJAMI (...treść mojego  pisma znajdziecie na tym blogu w marcu b.r.) I ZAWIADOMIŁA MNIE OBECNIE, iż również tego dnia 10 kwietnia 2014 roku – ZAŻĄDAŁA OD DYREKCJI GENERALNEJ LASÓW PAŃSTWOWYCH W WARSZAWIE KOMPLETU DOKUMENTÓW JAKIE WSKAZAŁEM W SWYM ZAWIADOMIENIU!


Jest to między innymi opinia ówczesnego Głównego Inspektora LP (...obecny dyrektor RDLP Warszawa!)  na temat ,,jakości,, pracy ( a raczej CWANIACTWA!!!!) inspektora LP M. Falińskiego, który pytany o konkrety przez swego wówczas bezpośredniego przełożonego ...ODSYŁA GO Z TYMI PYTANIAMI DO PIGANA ...jako ZLECENIODAWCY ZADAŃ I POLECEŃ  !!!! (sic!!!!)


Ponadto PROKURATURA poprosiła Sąd Rejonowy we Wrocławiu o przekazanie jej do SZCZEGÓŁOWEJ ANALIZY treści dokumentów i nagranego zeznania obecnego z-cy dyrektora RDLP we Wrocławiu JERZEGO ŁOKIETKO vel ANDRZEJA KOWALSKIEGO Z POZNANIA , który w dniu 23 września 2013 roku przyznał się w sprawie XXI P 199/11, że prawdą jest iż....DZWONIŁ DO MNIE NA MÓJ PRYWATNY NUMER TELEFONU JAKO NACZELNIK DYREKCJI GENERALNEJ LASÓW PAŃSTWOWYCH = PRZEDSTAWIAJĄC SIĘ JAKO ,,ANDRZEJ KOWALSKI Z POZNANIA,, ( krętaczu WIEM że czytasz regularnie mój blog !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Gdy wtedy do mnie zadzwonił był cały CUCHNĄCY STRACHEM, bo wiedział co wiem i wydał ,,zlecenie,, aby mnie inwigilować....
A POWIEDZIAŁ MI O TYM ŁOKIETKO TY POLITYCZNY MALUTKI  ,,CZŁOWIECZKU,, ... TEGO SAMEGO DNIA TEN KTÓREMU TO KAZAŁEŚ PILNIE  ROBIĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na koszt Skarbu Państwa LASY PAŃSTWOWE .....
Rozmowa w Sądzie Pracy jest nagrana ...a ja już ją mam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


A TERAZ DOPROWADZĘ DO PORÓWNANIA PEWNYCH KWESTII W TEJ SPRAWIE OSZUSTÓW Z DYREKCJI GENERALNEJ LASÓW PAŃSTWOWYCH, A KTÓRYCH JUŻ TAM NIE MA ...BO DALI NOGĘ ZAŁATWIAJĄC SOBIE POLITYCZNIE BARDZO INTRATNE STOŁECZKI OCZYWIŚCIE W LASACH PAŃSTWOWYCH ...BEZ PROCEDUR KONKURSOWYCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nie mogę o tym w tej chwili pisać ale ….NIE ODPUSZCZĘ DOPÓTY BEZSTRONNA SPRAWIEDLIWOŚĆ NIE ,,PRZYTULI,, KAŻDEGO Z NICH ODDZIELNIE - A PRZEDE WSZYSTKIM UCZCIWIE ROZLICZY ZA TO ŁAJDACTWO , JAKIE SAMI SOBIE PRZECIEŻ STWORZYLI , A KTÓREGO TAK SIĘ TERAZ WYPIERAJĄ !!!!





Piszę jak jest....


Krzysztof Kowalczyk



PS.

DOWODY SĄ ZABEZPIECZONE ZGODNIE Z PRAWEM DO 2024 ROKU ...więc mam czas, wierząc, że DALSZE LOSY PLATFORMY OBYWATELSKIEJ W POLSCE SĄ UKIERUNKOWANE NA EKSPRESOWY  RYNSZTOK, SZAMBO !!!!

w wolnej chwili ku pamięci (archiwum):
http://pigipedia.blog.com/archives/364/
http://pigipedia.blog.com/archives/305/
http://pigipedia.blog.com/archives/315/

http://pigipedia.blog.com/archives/416/