wtorek, 8 kwietnia 2014

A JAK TAM ÓW ,, INDEKS PERCEPCJI KORUPCYJNEJ,, W DZISIEJSZYCH LASACH PAŃSTWOWYCH ??!



08 kwietnia 2014 roku



No właśnie...wczoraj w ostatnich wiadomościach na blogu napisałem o KORUPCJI W POLSCE I JEJ BARDZO WYSOKICH NOTOWANIACH NA ŚWIECIE – z chwilą gdy tylko pojawiła się u nas Platforma Obywatelska !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


A JAK SIĘ MA KORUPCJA W DZISIEJSZYCH  LASACH PAŃSTWOWYCH ???!


Nie tak dawno Pan nadleśniczy Nadleśnictwa Połczyn /RDLP SZCZECINEK/ na moje pytania ...POTWIERDZIŁ MI SKIEROWANIE DO PROKURATURY ZAWIADOMIENIA DOTYCZĄCEGO  PRACOWNIKA Z KIEROWNICTWA  TEJ JEDNOSTKI LASÓW PAŃSTWOWYCH, A SPRAWA DOTYCZY JAK MI NAPISAŁ ÓW NADLEŚNICZY  (cyt) ,,PŁATNEJ PROTEKCJI ,, A WIĘC  MA ŚCISŁY ZWIĄZEK Z KORUPCJĄ !!!


Również nie tak dawno (...co w jednym i drugim przypadku UPUBLICZNIŁEM na www.pigipedia.blogspot.com ) - zapytałem obecnego dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu Pana Janusza Kaczmarek ...CZY PRAWDĄ SĄ INFORMACJE JAKIE OTRZYMAŁEM OD KOLEGÓW LEŚNIKÓW Z KUJAWSKO-POMORSKICH PRZEPIĘKNYCH LASÓW PAŃSTWOWYCH, ŻE JEDNOCZEŚNIE AŻ DWÓCH NADLEŚNICZYCH W TYM SAMYM CZASIE ODWOŁAŁ ZE STANOWISK DYREKTOR TEJ RDLP W TORUNIU  ?!


Sprawa dotyczyła nadleśniczych nadleśnictw ; TUCHOLA oraz SZUBIN ...a według krążących pośród Braci Leśnej informacji – SPRAWA MA RÓWNIEŻ KORUPCYJNY ,,SMACZEK,, a jest związana z przetargami publicznymi …


I tak oto wczoraj 07 kwietnia 2014 roku Pan dyrektor RDLP Toruń Janusz Kaczmarek – udzielił mi pisemnej odpowiedzi na moje pytania, jakie również upubliczniłem, a z łatwością znajdziecie je na tym blogu !


A TAK NA MARGINESIE TO COŚ WAM POWIEM ,,OSOBISTEGO,, na temat akurat tej BARDZO ODPOWIEDZIALNEJ DECYZJI , A ZARAZEM STRASZNIE TRUDNEJ Z LUDZKIEGO PUNKTU WIDZENIA ...  W CZASAMI NAGŁYCH JAK DIABLI SYTUACJACH I SPRAWACH ...gdzie dany szef firmy otrzymuje MNIEJ albo BARDZIEJ oficjalną wiadomość o – KORUPCJI czy też jej podejrzeniu wśród ,,swoich,,!!!


I właśnie w takiej trudnej sytuacji ZNALAŁ SIĘ TYM RAZEM moim zdaniem  w Lasach Państwowych Pan Janusz Kaczmarek – dyrektor RDLP Toruń !!!!


ZNAM DOSKONALE AKURAT TĄ CECHĘ I PODEJŚCIE DYREKTORA KACZMARKA DO TEGO TYPU SPRAW ...a ten z kolei DOSKONALE ZNA OD LAT SWOJE OBOWIĄZKI wynikające z treści art. 304 paragraf 2 kodeksu postępowania karnego !!!


NIESTETY ALE WIEM, ŻE WIELE OSÓB NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH W LASACH PAŃSTWOWYCH – ZAPOMINA , A NAWET W OGÓLE NIE ZNA TEGO PRZEPISU, ORAZ TEGO BEZWZGLĘDNEGO OBOWIĄZKU SŁUŻBOWEGO, KTÓRY MOŻE CZASAMI ZŁAMAĆ IM ZAWODOWĄ KARIERĘ !!!!


Oto co odpisano mi pismem z dnia 03 kwietnia 2014 roku (znak sprawy : DR-0600-9/14) – W SPRAWIE MOICH PYTAŃ, CZY OBAJ NATYCHMIAST ODWOŁANI PRZEZ DYREKTORA RDLP W TORUNIU ZE STANOWISK NADLEŚNICZOWIE SĄ PODEJRZEWANI... O KORUPCJĘ I TEGO TYPU NADUŻYCIA ??!


Dyrektor J. Kaczmarek już na wstępie  w pkt.1 swego pisma napisał (cytat) ,,Jest faktem, że Panowie nadleśniczowie Nadleśnictw Szubin i Tuchola zostali odwołani z zajmowanych stanowisk. ,,


Dowiedziałem się, że podstawą odwołania obu tych nadleśniczych jest art.70 paragraf 1 Kodeksu Pracy a w przypadku ich obu znaczy to, że ODWOŁANIE JEST RÓWNOZNACZNE Z WYPOWIEDZENIEM UMOWY O PRACĘ !!!!


CZASAMI NIESTETY ...ale tak stanowi niestety CHORE PRAWO W POLSCE, gdyż w okresie takiego wypowiedzenia GDY PRACOWNIK, A W TYM WYPADKU LASÓW PAŃSTWOWYCH -  MA NAWET SPRAWĘ W PROKURATURZE CZY TEŻ W SĄDZIE LECZ NIE ZOSTAŁ SKAZANY PRAWOMOCNYM WYROKIEM SĄDU a i tak z biegiem czasu okaże się iż brał w łapę (...zasada domniemania niewinności !!!!! )...ma prawo do pobierania PEŁNEGO WYNAGRODZENIA PRZYSŁUGUJĄCEGO MU PRZED TYM ODOWŁANIEM przez kolejne 3 miesiące od zwolnienia ze stanowiska !!!


I o tym właśnie powiadomił mnie dyr. Kaczmarek...


Jednakże w kwestii NAJBARDZIEJ MNIE INTERESUJĄCEJ (...tj; czy obaj są podejrzewani o korupcję i czy maja sprawy w prokuraturze !) - Pan Janusz Kaczmarek Dyrektor RDLP Toruń odpisał mi tak na moje zapytania :


(CYTAT) ;


,, Zgodnie z art.304 paragraf 2 kpk instytucje państwowe i samorządowe , które w związku ze swa działalnością DOWIEDZIAŁY SIĘ O POPEŁNIENIU PRZESTĘPSTWA ściganego z urzędu SĄ OBOWIĄZANE NIEZWŁOCZNIE ZAWIADOMIĆ O TYM PROKURATURĘ LUB POLICJĘ.


W TYCH PRZYPADKACH ZAWIADOMIENIE O PODEJRZENIU POPEŁNIENIA PRZESTĘPSTWA ZOSTAŁY SKIEROWANE DO WŁAŚCIWYCH MIEJSCOWO PROKURATUR W SZUBINIE I TUCHOLI.


ORGANY ŚCIGANIA W RAMACH PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA USTALĄ CZY MIAŁO MIEJSCE POPEŁNIENIA PRZESTĘPSTWA.
 NA TYM ETAPIE POSTĘPOWANIA NIE MOŻNA WIĘC PRZESĄDZIĆ CZY DO POPEŁNIENIA PRZESTĘPSTWA DOSZŁO .
ZAWIADOMIENIE DOTYCZY WYŁĄCZNIE PODEJRZENIA, ŻE MOGŁY ZOSTAĆ NARUSZONE ZASADY PRZEPROWADZANIA PRZETARGÓW PROWADZONYCH W OPARCIU O PRZEPISY OKREŚLONE USTAWĄ O ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH,,


SPRAWA MUSI BYĆ BARDZO ,,ŚMIERDZĄCA,, SKORO DYREKTOR RDLP TORUŃ ZDECYDOWAŁ SIĘ JUŻ TERAZ  NA ODWOŁANIE OBU NADLEŚNICZYCH ...... aczkolwiek jak mi dodaje w piśmie (cyt) ,,Na tym etapie postępowania nie można mówić o stratach poniesionych przez Lasy Państwowe,, 


Z KOLEI BARDZO CIEKAWIE zapowiada się według wiedzy jaka dociera do mnie ...KOLEJNA SPRAWA NA TERENIE ZNOWU  RDLP SZCZECINEK a dotycząca już prowadzonego innego prokuratorskiego postępowania, gdzie ewidentnie organy ścigania stwierdzają STRATY SKARBU PAŃSTWA LASY PAŃSTWOWE...o czym niebawem na ,,pigipedii,,


A jutro...o tym JAK, GDZIE I CO W WYNIKU TOTALNEGO IDIOTYZMU STRACIŁY LASY PAŃSTWOWE NA TERENIE ...RDLP BIAŁYSTOK !!!

Oczywiście podam detale...jakie do mnie dziś OFICJALNIE dotarły !!!


Piszę jak jest ….KORUPCYJNIE nawet w przepięknych Lasach Państwowych w Polsce !!!!!!!!!!!!



Krzysztof Kowalczyk