wtorek, 25 lutego 2014

MINISTERSTWO ŚRODOWISKA ...KTO I PO CO NIELEGALNIE ZBIERA AŻ TAK DOKŁADNE DANE OSOBOWE ??!



Sławno,dnia 25 lutego 2014 roku



PAN DONALD TUSK
PREZES RADY MINISTRÓW RP
AL. UJAZDOWSKIE Nr 1/3
00 -583 WARSZAWA




SKARGA


ZWIĄZANA Z NARUSZENIEM PRZEPISÓW PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG,WNIOSKÓW PRZEZ URZĄD MINISTRA ŚRODOWISKA .


UZASADNIENIE


W dniu 28 stycznia 2014 roku wysłałem drogą elektroniczną DWA PISMA do Pana Ministra Środowiska,  w których w jednym złożyłem wniosek o udostępnienie informacji publicznej, natomiast w drugim napisałem :

(cytat) ,, Pozwolę sobie PRZYPOMNIEĆ Panu,że w dniach 16 i 17 grudnia 2013 roku skierowałem drogą e-mail do Ministra Środowiska dwa ZAŻALENIA NA BEZCZYNNOŚĆ ORGANU tj; DGLP w Warszawie i jak dotąd nie otrzymałem jakiejkolwiek odpowiedzi !!!

Czy ta sytuacja oznacza zdaniem Pana Ministra Środowiska ,,STANDARD,, i ...przestrzeganie w RP obowiązującego prawa ?!

To już drugi miesiąc oczekuję odpowiedzi....

Z poważaniem !


Krzysztof Kowalczyk .  (...koniec cytatu!)


W dniu wczorajszym tj; 24 lutego 2014 roku otrzymałem pisemną odpowiedź z Ministerstwa Środowiska podpisaną przez : NACZELNIKA WYDZIAŁU ZASTĘPUJĄCEGO ZASTĘPCĘ DYREKTORA Departamentu Leśnictwa i Ochrony Przyrody Panią Małgorzatę  Kacprzycką-Skrocką.

Jest to pismo z dnia 19 lutego 2014 roku znak sprawy : DLP- I - 051-2/7077/14 w którym Pani NACZELNIK WYDZIAŁU ZASTĘPUJĄCEGO ZASTĘPCĘ  Dyrektora w tym departamencie Ministerstwa Środowiska ....pisze mi jakieś bzdury wyssane z palca !!!!!!!!

Nadmieniam,że moja korespondencja e-mail do Pana Ministra Środowiska z dnia 28 stycznia 2014 roku zawiera moje pełne dane osobowe, adres, kod pocztowy a dodatkowo adres e-mail  - natomiast Pani NACZELNIK WYDZIAŁU ZASTĘPUJĄCEGO ZASTĘPCĘ (...) w odpowiedzi do mnie zarzuca mi,iż takich pełnych danych nie przesłałem, co skutkuje jakoby naruszeniem przepisów z mej strony a dotyczących przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego ,oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków !!!

O tym,że mój adres jest doskonale znany Ministerstwu Środowiska świadczy ...chociażby ta pisemna korespondencja z dnia 19 lutego b.r.

Ministerstwo Środowiska NADAL NIE UDZIELAJĄC MI KONKRETNEJ ODPOWIEDZI O CO ZABIEGAŁEM PISMEM (e-mail) Z DNIA 28 STYCZNIA 2014 ROKU, A SZCZEGÓLNIE ZAŻALENIAMI DO MINISTRA ŚRODOWISKA Z DNI 16 I 17 GRUDNIA 2013 ROKU  - odpisało mi zamiast tego min;

(cyt) ,, Skargi i wnioski , zarówno te nadsyłane pocztą, jak i drogą elektroniczną, powinny  zawierać imię,nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania ( w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek.

Zgodnie z przepisami  ww.rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego  pozostawione zostaną bez rozpoznania (paragraf 8 pkt 1). Zasada ta dotyczy również wszelkiej innej korespondencji.

Ponadto przypominamy ,że art.63 paragraf 1 i 2 K.p.a. stanowi , ze podania (żądania,wyjaśnienia,odwołania,zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie,telegraficznie,za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej  przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi , jej adres i żądanie  oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych .

Ponadto adres e-mail krzysztof (....) ZNAJDUJE SIĘ W DOMENIE ZAREJESTROWANEJ NA TERENIE ANGUILLI .

W związku z powyższym na podstawie art.40 paragraf 4 K.p.a. STRONA ZAMIESZKAŁA ZA GRANICĄ LUB MAJĄCA SIEDZIBĘ ZA GRANICĄ , JEŻELI NIE USTANOWIŁA PEŁNOMOCNIKA DO PROWADZENIA SPRAWY ZAMIESZKAŁEGO W KRAJU , JEST OBOWIĄZANA WSKAZAĆ  W KRAJU PEŁNOMOCNIKA DO DORĘCZEŃ.
W KORESPONDENCJI NIE ZOSTAŁ WSKAZANY PEŁNOMOCNIK.  (koniec cytatu !!!)

Czytając te BZDURY (!!!!!) podpisane przez Panią Naczelnik Wydziału a ZASTĘPUJĄCĄ ZASTĘPCĘ DYREKTORA departamentu w Ministerstwie Środowiska - uprzejmie proszę PREMIERA RP o wyjaśnienie mi następujących kwestii jakie pojawiły się niniejszym  wraz z otrzymanym w/w pismem tj;

1/  DLACZEGO MINISTER ŚRODOWISKA NADAL NIE UDZIELA MI ODPOWIEDZI NA MOJĄ KORESPONDENCJĘ Z DNIA 16 i 17 grudnia 2013 roku, oraz z dnia 28 styczna 2014 roku Z RAŻĄCYM NARUSZENIEM PRZEPISÓW KODEKSU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO a w zamian za to jest mi ,,serwowany,, stek przepisów  kpa...które w 100% wypełniłem ,aby takie odpowiedzi zgodnie z obowiązującym prawem otrzymać ??!
Nadmieniam ponownie,że w mojej korespondencji do Ministra Środowiska są moje dane adresowe,kod pocztowy,imię i nazwisko i adres e-mail !!!!!!!

2/ DLACZEGO MINISTER ŚRODOWISKA NARUSZA KONSTYTUCJĘ RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ  tj; art.51 ust.2 POZYSKUJĄC I JAK WIDZĘ NIELEGALNIE GROMADZĄC DODATKOWE  INFORMACJE NA TEMAT  MOJEJ OSOBY NIŻ TE NIEZBĘDNE W DEMOKRATYCZNYM PAŃSTWIE PRAWNYM O CZYM STANOWI TEN ARTYKUŁ KONSTYTUCJI - i oświadczając mi pisemnie , że mój adres e-mail znajduje się w domenie zarejestrowanej na terenie Anguilli ( piękna wyspa na Morzu Karaibskim - terytorium gdzie głową państwa jest Królowa Wielkiej Brytanii Elżbieta II). ???!
TO RAŻĄCE BEZPRAWIE NICZYM ZA CZASÓW KOMUNY I U.B.   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3/ CZY MINISTERSTWO ŚRODOWISKA GROMADZI TAKIE INFORMACJE JESZCZE NA TEMAT INNYCH OSÓB ???!

4/NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ MINISTERSTWO ŚRODOWISKA TWIERDZI,ŻE JESTEM OSOBĄ ZAMIESZKAŁĄ POZA GRANICAMI MOJEJ OJCZYZNY skoro jestem zameldowany pod swym adresem NA STAŁE ??!

5/ NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ MINISTERSTWO ŚRODOWISKA TWIERDZI,ŻE MAM SIEDZIBĘ POZA GRANICAMI POLSKI ???!

6/ DLACZEGO MIAŁBYM ZDANIEM MINISTRA ŚRODOWISKA WSKAZYWAĆ JAKIEGOŚ ,,PEŁNOMOCNIKA,, DO DORĘCZEŃ W MOJEJ OJCZYŹNIE PISM KIEROWANYCH PRZEZ TEN URZĄD I MIAŁEM JAKOBY NAWET OBOWIĄZEK GO WSKAZAĆ ...skoro mieszkam w Polsce od urodzenia ????!


7/ W JAKI SPOSÓB ZOSTAŁY UKARANE W MINISTERSTWIE ŚRODOWISKA OSOBY (URZĘDNICY) O AŻ TAK BUJNEJ WYOBRAŹNI, KTÓRE MOIM ZDANIEM POWINNY PRACOWAĆ DLA SŁUŻB ROSYJSKIEGO K.G.B.  ???!

8/ JAKIE OKOLICZNOŚCI SPRAWIŁY ŻE JESTEM JAKO OBYWATEL POLSKI AŻ TAK DOKŁADNIE INWIGILOWANY PRZEZ MINISTERSTWO ŚRODOWISKA ??????!

Oczekuję wnikliwej odpowiedzi od Państwa , gdyż czynności Ministra Środowiska przekroczyły granicę prawa w RP !!!



Krzysztof Kowalczyk  


PS.

Powyżej są moje pełne dane adresowe na terenie RP !!!