środa, 26 lutego 2014

LASY PAŃSTWOWE...CZY MOŻNA KŁAMSTWEM ,,INWESTOWAĆ,, W NEPOTYZM ??!



Sławno,dnia 26 lutego 2014 roku



PAN ANDRZEJ GAJOWNICZEK
NADLEŚNICZY NADLEŚNICTWA KOLBUDY
83 - 050 KOLBUDY
UL. OSIEDLE LEŚNIKÓW Nr 15






Szanowny Panie Nadleśniczy!

W dniu 12 grudnia 2013 roku osobiście zwróciłem się do Pana z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej zasad i okoliczności zatrudnienia w Nadleśnictwie Kolbudy - syna obecnego zastępcy dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Pana Jana Szramki - Michała !

Oczywiście jak przypuszczałem NIE UDZIELIŁ MI PAN JASNEJ ODPOWIEDZI w tej kwestii - tłumacząc mi to faktem,że  (cyt) ,, Osoba wymieniona we wniosku nie pełniła funkcji publicznych , w związku z tym informacje dotyczące jej zatrudnienia w Nadleśnictwie NIE SĄ INFORMACJĄ PUBLICZNĄ.
Pracowników Nadleśnictwa zatrudnia samodzielnie Nadleśniczy I NIE OBOWIĄZUJĄ W TYM ZAKRESIE ZASADY KONKURSU,,

Przyjąłem ze zrozumieniem Pana stanowisko gdyż moja wiedza na temat przepisów udostępniania informacji publicznej a szczególnie chęć poznania PRAWDY - nie pozwala mi jednak przepisów tego prawa ,,naginać,, czy też nad interpretować !!!

Zapytałem Pana Nadleśniczego w swym wniosku z dnia 12 grudnia 2013 roku CZY PRAWDĄ JEST,że Nadleśnictwo Kolbudy gdzie Pan odpowiada za całość gospodarowania mieniem Lasów Państwowych tej jednostki - wykonało BARDZO KOSZTOWNY REMONT BUDYNKU - LOKUM, W KTÓRYM ZAMIESZKAŁ WASZ ÓWCZESNY BARDZO MŁODY PRACOWNIK MICHAŁ SZRAMKA , syn obecnego z-cy dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Pana Jana Szramki !
PONADTO ZAPYTAŁEM PANA NADLEŚNICZEGO,CZY PRAWDĄ JEST ŻE WYKONALIŚCIE DODATKOWO PRZY TYM BUDYNKU BARDZO KOSZTOWNEJ BUDOWY NOWEGO OGRODZENIA NA ODCINKU OKOŁO 250 METRÓW !!!

Pismem Pana Nadleśniczego z dnia 27 grudnia 2013 roku ( znak sprawy: N-0600-1/2013 ) zostałem poinformowany,że ( cytat),,

,,W zakres robót konkretnego lokalu wchodziły prace : ROZBIÓRKOWE, POSADZKOWE,TYNKARSKIE,WYKOŃCZENIOWE,WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ,ROBOTY INSTALACYJNE CENTRALNEGO OGRZEWANIA,ELEKTRYCZNE - O ŁĄCZNEJ KWOCIE 108 TYSIĘCY ZŁOTYCH, A TAKŻE ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE NA KWOTĘ 36 TYSIĘCY ZŁOTYCH. (...)

ZE WZGLĘDU NA ZŁY STAN TECHNICZNY OGRODZENIA ORAZ USZKODZENIA POWSTAŁE W WYNIKU WYPADKÓW SAMOCHODOWYCH - DOKONANO ODBUDOWY OGRODZENIA (...)

PARAMETRY OGRODZENIA : SIATKA O WYSOKOŚCI 1,5 NA SŁUPKACH STALOWYCH , DŁUGOŚĆ 250 METRÓW NA PODMURÓWCE.
WARTOŚĆ ROBÓT 47 TYSIĘCY ZŁOTYCH; TERMIN WYKONANIA - IV KWARTAŁ 2011 ROKU,, (koniec cytatu).

Nadmienił mi Pan w swej odpowiedzi,że ,,OBOWIĄZKIEM NADLEŚNICTWA jest utrzymanie mieszkań w należytym stanie technicznym,, co jest dla mnie bardzo oczywiste, aczkolwiek niezbyt zrozumiałe jeśli chodzi o TYLKO TEN BUDYNEK, GDZIE LOKUM ZNALAZŁ SYN ZASTĘPCY DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH, i to na dodatek rozpoczynający dopiero swoją ,,karierę,,zawodową !

Wyobrażam sobie ZNAJĄC DOSKONALE REALIA STANU TECHNICZNEGO WIELU BUDYNKÓW W LASACH PAŃSTWOWYCH I POTRZEB REMONTOWO-MODERNIZACYJNYCH SETEK ZAMIESZKAŁYCH W NICH RODZIN SŁUŻBY LEŚNEJ - co sądzą o tej sytuacji, gdzie Pan nadleśniczy Nadleśnictwa Kolbudy ,,ZAINWESTOWAŁ,, akurat w ten budynek syna z-cy dyrektora Generalnego LP kwotę aż ...191 TYSIĘCY ZŁOTYCH !!!

JESTEM PEWIEN PANIE NADLEŚNICZY JAKO LEŚNIK DOSKONALE ZNAJĄCY REALIA PRACY W PGL LP  ,ŻE AKURAT TA ,,INWESTYCJA,, NA PEWNO SIĘ PANU JUŻ DAWNO  ZWRÓCIŁA...


Przyczyną skierowania ponownie do Pana niniejszej korespondencji (WNIOSKU) są Pańskie słowa w odpowiedzi do mnie z dnia 27 grudnia 2013 roku, gdzie nadmieniono mi,iż (cytat) ,,ZE WZGLĘDU NA ZŁY STAN TECHNICZNY OGRODZENIA ORAZ USZKODZENIA POWSTAŁE W WYNIKU WYPADKÓW SAMOCHODOWYCH - DOKONANO ODBUDOWY OGRODZENIA OSADY LEŚNICTWA,,

Tak się akurat składa w moim przypadku,że z chwilą gdy Platforma Obywatelska w Polsce objęła swe nieudolne ,,rządy,, i zawładnęła POLITYCZNIE LASAMI PAŃSTWOWYMI (...również BARDZO NIEUDOLNIE !!!!) - nie ufam wielu pokrętnym odpowiedziom na pytania jakie zadaję przeróżnym instytucjom w Polsce!

W przypadku Nadleśnictwa Kolbudy i sprawy związanej z synem Pana Jana Szramki - POSTANOWIŁEM NATYCHMIAST PO OTRZYMANIU OD PANA ODPOWIEDZI SPRAWDZIĆ JAK WIELE WYPADKÓW SAMOCHODOWYCH MIAŁO MIEJSCE KONKRETNIE NA OGRODZENIU TEGO BUDYNKU, KTÓRY POLECIŁ PAN WYREMONTOWAĆ I ZBUDOWAĆ NOWE OGRODZENIE !!!

Na mój wniosek z dnia 08 stycznia 2014 roku - A DZIĘKI UPRZEJMOŚCI PANA KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO POLICJI W GDAŃSKU, OTRZYMAŁEM OD PODLEGŁYCH MU SŁUŻB WCZORAJ 25 LUTEGO 2014 ROKU ODPOWIEDŹ Z KTÓREJ WYNIKA,IŻ NA PRZESTRZENI WIELU LAT ...NIE BYŁO TAM ŻADNYCH WYPADKÓW SAMOCHODOWYCH, KTÓRE MOGŁYBY USZKODZIĆ TO OGRODZENIE, O CZYM MNIE PAN W TAKICH DETALACH POWIADOMIŁ PISMEM Z DNIA 27 GRUDNIA 2013 ROKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MAŁO TEGO ...ORGANA POLICJI NIE MAJĄ ŻADNYCH ZGŁOSZEŃ I NIE PROWADZIŁY JAKICHKOLWIEK POSTĘPOWAŃ W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH WYPADKÓW SAMOCHODOWYCH ANI NA OGRODZENIACH ANI NA BUDYNKACH LASÓW PAŃSTWOWYCH NADLEŚNICTWA KOLBUDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


W związku z zaistniałą sytuacją składam do Pana Nadleśniczego niniejszym WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ na podstawie art.2 ust.1 Ustawy z dnia 06 września 2001 roku (Dz.U.Nr 112, poz.1198 ze zmianami) - uprzejmie prosząc Pana o udzielenie mi odpowiedzi na następujące a bardzo nurtujące mnie pytania :

1/ KTO, KIEDY I W JAKI SPOSÓB ZGŁASZAŁ ORGANOM POLICJI USZKODZENIA MIENIA SKARBU PAŃSTWA LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWA KOLBUDY W WYPADKACH SAMOCHODOWYCH, O KTÓRYCH MNIE PAN POWIADOMIŁ PISMEM Z DNIA 27 GRUDNIA 2013 ROKU ??!

2/ BARDZO UPRZEJMIE PROSZĘ O KOPIĘ TYCH ZAWIADOMIEŃ NADLEŚNICTWA DO POLICJI ZA OKRES OSTATNICH 10 LAT ;

3/ JAKA JEST WIELKOŚĆ STRAT LASÓW PAŃSTWOWYCH W ZWIĄZKU Z JAKOBY TYMI WYPADKAMI ??!

4/ W JAKI SPOSÓB I KTO  USTALIŁ OSOBY WINNE USZKODZENIU MIENIA LASÓW PAŃSTWOWYCH NADLEŚNICTWA KOLBUDY ORAZ KIEDY I W JAKIEJ KWOCIE ZOSTAŁA WYRÓWNANA SZKODA PRZEZ SPRAWCÓW OWYCH WYPADKÓW DROGOWYCH ??!

5/CZY MAJĄTEK TEN JEST UBEZPIECZONY I CZY PAN NADLEŚNICZY OTRZYMAŁ EWENTUALNIE ODSZKODOWANIE OD FIRMY UBEZPIECZAJĄCEJ W ZWIĄZKU Z USZKODZENIEM TEGO MIENIA, CO SKUTKOWAŁO WYDATKIEM KWOTY 47 TYSIĘCY ZŁOTYCH NA WYKONANIE NOWEGO OGRODZENIA ??!


Darz Bór !


Krzysztof Kowalczyk

PS.

Pozostaję w nadziei do czasu otrzymania odpowiedzi na ten wniosek ,że mnie Pan Nadleśniczy nie oszukał pismem z dnia 27 grudnia 2013 roku....




Do wiadomości :

Pan Adam Wasiak - Dyrektor Generalny Lasów Państwowych.