sobota, 17 maja 2014

WIĘCEJ ODWAGI....



16 maja 2014 roku



WITAM Braci Leśna!



DZIĘKUJĘ REDAKCJI ,,PRAWY LAS,, że poruszacie ten temat i choć personalnie dotyczy on MOJEJ OSOBY, MOJEJ PSYCHIKI, MOJEGO HONORU – to wierzcie mi, że BRONIŁEM NIE TYLKO SIEBIE SIEDZĄC NA ŁAWIE OSKARŻONYCH JAK POSPOLITY PRZESTĘPCA...a broniłem WAS WSZYSTKICH PRZED DZIADOSTWEM jakie niestety postkomuna ZASIAŁA NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH W NASZEJ PIEKNEJ FIRMIE ,,LASY PAŃSTWOWE...


Tak jak pisemnie DGLP dałem słowo przed tą sprawą karną w Gdańsku, iż BĘDĘ SIĘ BRONIŁ SAM BEZ MECENASA ...słowa dotrzymałem!!!


Dyr. Szramka był każdorazowo z mecenasem...ZACHOWUJĄC SIĘ TAK AROGANCKO
I BUTNIE(...jednego dnia był nawet w mundurze i dystynkcjach dyrektorskich, jakby to miało mu pomóc!!!) WOBEC MNIE, że - ,,pojechałem,, po nim tak, iż ZAPAMIĘTA ZAPEWNE NAZWISKO KOWALCZYK DO KOŃCA SWEGO ŻYCIA!!!

NA TAKI SPOSÓB ZACHOWANIA SIĘ JANA SZRAMKI W SĄDZIE – ZWRÓCIŁEM NAWET UWAGĘ PANI SĘDZINIE …


Usiłował zrobić ze mnie tego kim nie jestem...BYŁ OBURZONY, ŻE OŚMIELAM SIĘ PYTAĆ (...sic!!!)...machał rączkami... robił GŁUPIE MINY...śmiał się ironicznie jak PAJAC siedząc na swoim miejscu w Sądzie, czy też zeznając w sprawie...


Podobnie DAJĘ WAM SŁOWO, że pomimo iż na mój wniosek otrzymałem od Pani Sędziny Sądu Karnego w Gdańsku wyrok wraz z uzasadnieniem - PRZECZYTAŁEM DO TEJ CHWILI TYLKO SAMĄ TREŚĆ WYROKU, natomiast do uzasadnienia nie zajrzałem do tego czasu!


MUSZĘ NIECO OCHŁONĄC, ODREAGOWAĆ, - GDYŻ POWIEM WAM SZCZERZE BYŁEM PEŁEN BARDZO ZŁYCH PRZECZUĆ CO DO TREŚCI PRZYSZŁEGO WYROKU W MOJEJ SPRAWIE, ponieważ zrodziły się w czasie kolejnych  rozpraw pewne okoliczności, które odbierałem OBIEKTYWNIE znając życie jako ,,ustawione,, !!!

Dzięki Bogu pomyliłem się...


Dla Waszej wiedzy dodam, że JAKO DOWÓD W TEJ SPRAWIE załączyłem również informacje
z prasy, radio,tv, i …,,PRAWEGO LASU,, na temat SŁUSZNEJ KRYTYKI BEZPRAWIA W PGL LP, którą ja również od 2008 roku opisywałem, opisuję I będę OPISYWAŁ na swoim blogu
www.pigipedia.blogspot.com


NIGDY NAWET NIE POMYŚLAŁEM , ŻE CZYTAĆ TO BĘDZIE TYGODNIOWO TYSIĄCE LUDZI i jak domniemywam nie tylko leśnicy,  NA CAŁYM ŚWIECIE !!!


To z szacunku do moich czytelników PISZĘ DOŚĆ CZĘSTO !


Dowody na niejednokrotne ,,SZAMBO,, w LP od czasu Platformy Obywatelskiej musiałem przedłożyć dla Sądu, gdyż ów Jan Szramka ,,pieprzył,, takie POPULISTYCZNE DYRDYMAŁY O SAMYCH SUKCESACH JEGO I LASÓW PAŃSTWOWYCH , że musiałem udowodnić, iż SĄ LEŚNICY W POLSCE, KTÓRZY MAJĄ ,,PRZYSŁOWIOWE JAJA,, I ODWAGĘ MÓWIĆ, PISAĆ PRAWDĘ O TYM LEŚNYM, A PO-LITYCZNYM TOWARZYSTWIE WZAJEMNEJ ADORACJI !!!


Mam pełną świadomość, CZEMU DAŁ WYRAZ W SĄDZIE Jan Szramka, że tacy ludzie jak ja to dla tego ,,TOWARZYSTWA,, … ,,oszołomstwo,, ,,durnie,, ,,idioci,, itd. itp. (...to są ich metody!!!) ALE JA OD ZAWSZE UWAŻAM, ŻE należy DZIŚ JAK NAJSKUTECZNIEJ SPRZĄTAC PRZERÓŻNE ŚMIECI SZCZEGÓLNIE Z LASÓW PAŃSTWOWYCH, BEZ WZGLĘDU NA ICH WIELKOŚĆ !!!!!!!!!


ZAŚMIECONY Las musi PO CZASIE KOMUNY I PRL zacząć wreszcie ZDROWO ODDYCHAĆ !!!


NIEBAWEM upublicznię UZASADNIENIE treści owego wyroku, który dla zastępcy dyrektora generalnego LP Jana Szramki jest moim zdaniem PRAWDĄ RZUCONĄ MU PROSTO W PRZYSŁOWIOWY  PYSK...NAWET Z PIECZĘCIĄ ORŁA WKORONIE I NAZWĄ ,,WYROK W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ,, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


A owa PRAWDA powinna tego MAŁEGO CZŁOWIEKA nauczyć pokory, a szczególnie poszanowania DLA KAŻDEGO, a w tym takiego ,,szarego,, leśnika za jakiego się zawsze uważam, A KTÓRY TO W IMIENIU BRACI LEŚNEJ RDLP GDAŃSK I NIE TYLKO ZADAŁ DYR. SZRAMCE JAK SIĘ OKAZAŁO ZBYT TRUDNE PYTANIA, które go przerosły!!!

I wydawałoby się, że z DGLP w Warszawie zwykły leśnik ,, nie ma szans,, w starciu nie koniecznie od razu ma ringu bokserskim...a tu proszę !!!!!!

PODNIOSŁEM Z HONOREM RZUCONĄ MI PRZEZ DZIĘKI BOGU JUŻ EX.DYREKTORA SZRAMKĘ REKAWICĘ O NAZWIE ,,AKT OSKARŻENIA I ...KTO NIE DĄŻY DO RZECZY NIEMOŻLIWYCH – NIGDY ICH NIE OSIAGNIE !!!


ODMÓWIŁEM Sądowi pojednania się, UGODY, i przeproszenia Jana Szramki na pierwszym posiedzeniu POJEDNAWCZYM - wysyłając swoje pisemne stanowisko i ...NIE STAWIAJĄC SIĘ W OGÓLE NA ROZPRAWĘ !!!!!!!!!!!!!


Wyrok ten  jest dla mnie satysfakcjonujący – a ja tym razem NIE MAM ZAMIARU TAK TEGO POZOSTAWIĆ (…sic!!!!!!)


Pana Szramkę czeka niebawem OGROMNA ,,NIESPODZIANKA,, o której w tej chwili nie mogę niestety jeszcze pisać !


NIEBAWEM będzie można OFICJALNIE poczytać sobie o niej na moim blogu...


TO NIE KONIEC TEJ SPRAWY !!! DLA MNIE TERAZ SIĘ ONA DOPIERO ZACZYNA …


Mam ogromną nadzieję, że UPUBLICZNIAJĄC I KOMENTUJĄC ,,PO SWOJEMU,, OWE UZASADNIENIE TEGO SPRAWIEDLIWEGO WYROKU - DAM KAŻDEMU POLSKIEMU LEŚNIKOWI WSKAZÓWKI, WYTYCZNE, INSTRUKCJE, W JAKI SPOSÓB KAŻDY Z WAS MOŻE OBRONIĆ SIĘ PRZED CWANIACTWEM I STRASZENIEM WAS TYLKO ZA TO, ŻE MÓWICIE PRAWDĘ O LASACH PAŃSTWOWYCH W POLSCE OBECNEGO OKRESU !!!!



Oby ten okres minął jak najszybciej, a WAS WSZYSTKICH gorąco namawiam – IDŹCIE NA KAŻDE (!!!!) WYBORY I WŁASNORĘCZNIE TAK ZAGŁOSUJCIE, ABY WRESZCIE SKUTECZNIE UCZYNIĆ PERSONALNY ,,UBÓJ RYTUALNY,, WSZELAKIEGO RODZAJU OSZOŁOMSTWA W POLSCE O NAZWIE ...Platforma Obywatelska !!


To wszystko ma takie a nie inne przełożenie na NASZE LEŚNE PODWÓRKO o nazwie ,,LASY PANSTWOWE,, a tym samym NA WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAWODOWĄ, a w tym SZCZĘŚCIE WASZYCH RODZIN !



Darz Bór !


Krzysztof Kowalczyk


PS.


Czy to ,,przypadek,, że Jan Szramka stracił STOLEC zastępcy dyrektora generalnego LP do spraw gospodarki leśnej...NASTEPNEGO DNIA PO OGŁOSZENIU WYROKU ????!


OSOBIŚCIE ...NIE WIERZĘ W TAKIE,,PRZYPADKI,, a ja podczas rozprawy zapytałem Szramkę...KIEDY WRACA DO RDLP GDAŃSK I CZY OD RAZU NA STANOWISKO DYREKTORA ????!

MILCZAŁ...a ja już wtedy przeczuwałem intuicyjnie, że COŚ SIĘ ŚWIĘCI !!!