piątek, 23 maja 2014

PROKURATOR ,,WZIĄŁ SIĘ,, ZA LEŚNIKÓW W ELBLĄGU....


Sławno, dnia 23 maja 2014 roku


Czy pamiętacie temat SKANDALICZNEJ WYCINKI PRZEZ LEŚNIKÓW RDLP GDAŃSK (Nadleśnictwa Elbląg) ,,strefy ochronnej orlika krzykliwego,, ????!


BO JA DOSKONALE... !!!!!!!!!


Poniżej przypominam Wam mój tekst dotyczący tej kuriozalnej sprawy, w którą to jest ,,UMOCZONY,, syn wówczas z-cy dyrektora generalnego LP ds. gospodarki leśnej
MICHAŁ SZRAMKA, któremu ,,DZIĘKI JAKIEJŚ  OPATRZNOŚCI ,,zbyt szybko moim zdaniem ,,KTOŚ,, załatwił stanowisko inżyniera nadzoru w tym nadleśnictwie...


NO I NA EFEKTY LEŚNEGO ,,PROFESJONALIZMU,,NIE TRZEBA BYŁO DŁUGO CZEKAĆ...szybciutko się ujawniły!


Mamy dziś 23 maja 2014 roku a ja przed chwilą odebrałem korespondencję z PROKURATURY REJONOWEJ W ELBLĄGU !


Jest to ,,ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU ŚLEDZTWA,, w tej właśnie sprawie pod sygnaturą 2Ds/305/14 tj; o czyn z art.231 par.1 kk, to jest PRZEKROCZENIE SWYCH UPRAWNIEŃ PRZEZ LEŚNIKÓW !!!!!!!!!!!!!!!!!


OSOBIŚCIE ZŁOŻYŁEM ZAWIADOMIENIE O ŚCIGANIE SPRAWCÓW TEGO PRZESTĘPSTWA – o czym poinformowałem Sąd w Gdańsku, gdzie ex. z-ca dyr. generalnego LP Jan Szramka oskarżał mnie o ...BZDURY WYSSANE Z JEGO PALCA , po czym przegrał ze mną proces i został obciążony kosztami !!!


Obecną sprawę nadzoruje Prokuratura Okręgowa pod znakiem sprawy : Iko 135/14...


TERAZ OSOBIŚCIE BĘDĘ SIĘ BARDZO WNIKLIWIE, A W SPOSÓB BARDZO CZYNNY PRZYGLĄDAŁ TEJ SPRAWIE, gdyż ,,umoczony,, w nią jest również odwołany niedawno ówczesny dyr. RDLP Gdańsk Zbigniew Kaczmarczyk !!!!


Chował sprawę pod dywan jak tylko mógł...NAWET PRZED DGLP W WARSZAWIE!!!!


A tak na marginesie – to owa ,,STREFA OCHRONNA,, orlika krzykliwego, którą prawie w pień wycięto ,,pod okiem,, jak się okazuje dwóch nawet inżynierów nadzoru (...jeden to ów Michał Szramka!!!) - nadal zgodnie z prawem istnieje!!!! (sic!!!!!!!!!)

Ciekawe, czy ktoś nadal kasę bierze na ,,programy badawcze,, lub ochronne ze środków UE w tejże...wyciętej strefie ochronnej orlika krzykliwego, gdzie nawet gniazdo ...ZNIKNĘŁO !!!  :)


Piszę jak jest …


Krzysztof Kowalczyk



A oto jeden z moich postów w tej sprawie:

ODWOŁANIE ,,STREFY OCHRONNEJ,, W REGIONALNEJ DYREKCJI LASÓW PAŃSTWOWYCH GDAŃSK ...ŁĄCZNIE Z JEJ DYREKTOREM!!!



09 kwietnia 2014 roku





W dniu 12 lutego 2014 roku napisałem SKARGĘ do Pana Adama Wasiak – obecnego Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w Warszawie ...odnośnie wycinki w czerwcu 2013 roku przez leśników RDLP Gdańsk ponad 200 m3 drewna W STREFIE OCHRONY częściowej orlika krzykliwego w Nadleśnictwie Elbląg.



Nie ukrywam, że INFO otrzymałem od Braci Leśnej z tej RDLP ...z prośbą o reakcję!



Nie przypadkowo napisałem najpierw tą skargę – aby potem, a dokładnie w dniu 03 kwietnia 2014 roku zawiadomić Prokuratora Generalnego RP o przestępstwie w tej właśnie sprawie, którego treść możecie znaleźć dokładnie z tą datą na www.pigipedia.blogspot.com.



BYŁEM OGROMNIE CIEKAW REAKCJI DYREKTORA GENERALNEGO Pana Adama Wasiak w tej konkretnej sprawie z pewnego względu ...gdyż w tą skandaliczną sprawę ,,UMOCZONY,, jest min. syn ówczesnego z-cy dyrektora generalnego LP do spraw gospodarki leśnej Michał Szramka.



A jeszcze tym bardziej mnie to ciekawiło, ponieważ W WERSJI OFICJALNEJ (sic!!!!) jeszcze wówczas dyr. RDLP Gdańsk Pan Zbigniew Kaczmarczyk – na moje pytanie odpowiedział mi w tak zwanym ,,między czasie,, iż ...NIE POWIADOMIŁ O TEJ ,,WPADCE,, ZE STREFĄ OCHRONNĄ DGLP WARSZAWA !



Dwa dni temu tj; 07 kwietnia 2014 roku otrzymałem odpowiedź w sprawie owej mojej skargi od Pana Adama Wasiak – Dyrektora Generalnego LP a jest to pismo Z DNIA 04 KWIETNIA 2014 ROKU znak sprawy : GI -051-9-(5)/14.



Tak się ,,jakoś,, złożyło ,,przypadkowo,, iż O JEDEN DZIEŃ BYŁEM SZYBSZY Z ZAWIADOMIENIEM ORGANÓW ŚCIGANIA na sugestię Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie - niż Pan A. Wasiak odpisujący mi w/w pismem...



Oto dwa najważniejsze zdania jakie odpisał mi na moją skargę w tej kwestii Pan Wasiak :



(cytat) ; ,, W 2010 roku stwierdzony został brak gniazda orlika krzykliwego w oddziale 408 d , co zostało potwierdzone notatka służbową.

Informacja ta , wraz z wnioskiem o ODWOŁABNIU STREFY powinna zostać przekazana do właściwego organu ochrony przyrody – Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie , co nastąpiło pismem zn. spr. ZT6-732-20-1/13 z dnia 20.12.2013 r.



W związku z powyższym wykonane cięcia ,,Rb IV D,, w oddziale 407 n w Nadleśnictwie Elbląg w 2013 roku stanowiące naruszenie strefy okresowej nie spowodowało szkody przyrodniczej .



Panu Dyrektorowi RDLP w Gdańsku ZOSTAŁA ZWRÓCONA UWAGA w związku z niedopełnieniem obowiązku złożenia w 2010 roku wniosku o odwołanie strefy ochrony dla orlika krzykliwego ,,

( koniec cytatu).



1/ PO PIERWWSZE ; Pan Dyrektor Generalny LP Adam Wasiak odpisując mi na moją skargę w/w pismem o ,,zapomnianym,, ODWOŁANIU STREFY OCHRONNEJ … TEGO SAMEGO DNIA 04 KWIETNIA 2014 ROKU odwołał ze stanowisk dyrektora RDLP Gdańsk ...i swego zastępcę Jana SZRAMKĘ !!!!!!



2/ PO DRUGIE : Bardzo ciekawe jest owe ,,ZNIKNIĘCIE GNIAZDA,, orlika krzykliwego którego jakoby nie ma tam aż od 2010 roku ...co potwierdza notatka o jakiej wspomina Pan Wasiak ale – sporządzona dopiero po wycięciu prawie 2 ha tej STREFY OCHRONNEJ , KTÓRA NADAL ISTNIEJE BO JEST POWOŁANA DECYZJĄ WOJEWODY !!!!

Ta notatka pochodzi z dnia ...24 lipca 2013 roku i zapewne ,,PRZYPADKOWO,, Pan Wasiak nie podaje mi jej daty !

Ponadto Pan Kaczmarczyk ZAWIADAMIA RDOŚ w Olsztynie , iż (cyt) ,, NIE ZNALEZIONO TAKŻE GNIAZDA ORLIKA...,, dopiero pismem z dnia 11 lipca 2013 roku (znak sprawy : ZO-732-4-02/13 ) !!!!



KOMU zależało aby to gniazdo zniknęło??! … NIE TYLKO TYM KTÓRZY WYRŻNĘLI Rębnią IV d całą tą ,,STREFĘ OCHRONNĄ,, a która nawet na dzień dzisiejszy 09 kwietnia 2014 roku istnieje nadal decyzja Wojewody !!!

NIEZŁY KABART co ?????????????????????????



3/ PO TRZECIE : jakoś NIE BARDZO mi to ,,pasuje,, do pewnej INFO iż to nikt inny a właśnie dyrektor RDLP Gdańsk Z. Kaczmarczyk odpisał mi, że w sprawie ochrony orlika krzykliwego na jego terenie jest realizowany pewien ,,PROGRAM,, i nawet podał mi tak zwany ,,namiar,, adresowy gdzie mogę uzyskać dane w tej materii !



DZWONIŁEM oczywiście Panie już ,,ex, dyrektorze ...A więc jak to ??!



KTOŚ REALIZUJE JAKIŚ ,,PROGRAM OCHRONNY,, ORLIKA KRZYKLIWEGO W SPRAWIE NIE ISTNIEJĄCEGO OD 201O ROKU GNIAZDA W ,,STREFIE OCHRONNEJ,, KTÓRA NOMEN OMEN SOBIE NADAL ISTNIEJE ...ALE JĄ WYRŻNIĘTO W PIEŃ NA POWIERZCHNI 0,60 ha ????!





I choć ,,STREFY OCHRONNEJ,, w RDLP Gdańsk jeszcze oficjalnie nie odwołano, a gniazdo orlika krzykliwego jakoś nagle z lasu ,,wyparowało,, ...odwołano za to dyrektora RDLP Gdańsk !!!



ALE JAK WIDZE SPOGLADAJĄC NA WSZELKIE INNE ,,STREFY OCHRONY,, KADROWO - POLITYCZNEJ NIE ULEGŁY ONE ŻADNYM ZMIANOM NA OWYM POMORSKIM TERENIE, GDYŻ JAK na razie JEST W NIEJ DOZWOLONA . . NAWET ŻENUJĄCA ,,GRA,, NIE TYLKO NA PIERWSZYM Z BRZEGU, MOCNO ZUŻYTYM SAKSOFFONIE !!!!





Piszę jak jest...



Krzysztof Kowalczyk