poniedziałek, 5 maja 2014

,,TOP DZIESIĄTKA,, WASZEGO CZYTELNICTWA W KWIETNIU 2014 ROKU


06 maja 2014 roku


Jak tam dłuuuuuuuuuuuuuuuugi weekend ???! :)


Oczywiście pytam o to mieszkających w Polsce – bo poza jej granicami możecie tylko pomarzyć o takich wolnych dniach jak to ma miejsce w kraju nad Wisła !


Zresztą jako kraj obecnie pod skrzydełkami Platformy Obywatelskiej to gdzie tylko się człowiek nie ruszy czy rozejrzy ...wszędzie wpadki i ,,zmoczki,, tak zwanych elit!


Dla przykładu : Minister spraw zagranicznych RP Radosław Sikorski wysłał ostatnimi dniami swoją ochronę 10 km PO ...PIZZĘ, aby mu przywieźli do jego prywatnej posesji....nie tak dawno córeczka Wojciecha Jaruzelskiego była wożona NA NASZ KOSZT (Skarb Państwa) samochodem wraz z ochroną Biura Ochrony Rządu ( ...ot KOMUNISTYCZNE NAWYKI DZIECKA czerwonego sekretarza i człowieka, który ma krew Polaków na swych ,,schorowanych,, łapkach !!!

Pisały o tym media …


A ludzie na to patrzą i czasami nawet ,,chłoną,, zły przykład ...np; wczoraj w województwie kujawsko pomorskim napity jak ,,bąk,, lekarz, który miał 3 promile wódy we krwi przybył ,,LECZYĆ,, na wezwanie pomocy do 94 letniej pacjentki, która...dziś zmarła!


Tym razem to rodzina owej pacjentki WEZWAŁA, ale policję do pana doktora od którego przy starszej pani czuć było... SKŁADEM MONOPOLOWYM!

Jak to jest, że kierowca karetki i sanitariusze tego nie ,,wyczuli,, ….???!


Już jest BYŁYM doktorem, stracił pracę i ma prokuratorskie zarzuty a ja piszę o tym abyście i Wy byli BEZWZGLĘDNI wobec każdego urzędnika czy doktora, dla którego wóda znaczy więcej niż ludzkie potrzeby !!!

NIE MA SIĘ CO Z CHAMSTWEM CACKAĆ.. a ja .czekam na informacje dotyczące WÓDY NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH W LASACH PAŃSTWOWYCH, a jest to związane z moimi pytaniami do Pana Adama Wasiak Dyrektora Generalnego LP !!!


W LASACH PAŃSTWOWYCH OD LAT FAKTY TE SĄ SKRZĘTNIE UKRYWANE A SPRAWCY (..głównie nadleśniczowie itp.!) ...zbyt ,,miękko,, lądują Panie Wasiak na innych stanowiskach kierowniczych !!!!

BĘDĘ O TYM NIEBAWEM PISAŁ PO NAZWISKACH...gdyż dość tej farsy !


Również w maju zapraszam na mój blog LEŚNIKÓW - którzy jak domniemywam po raz pierwszy w życiu poczytają sobie na www.pigipedia.blogspot.com o ...WYJĄTKOWO NIEPOPULARNEJ HISTORII O LASACH PAŃSTWOWYCH a związanej także z obchodami rocznicy JAKOBY (!!!!) TYLKO 90 -lat LASÓW PANSTWOWYCH W POLSCE !!!

Już piszę ten tekst...jest pełen BARDZO WSTYDLIWYCH DLA LEŚNIKÓW ALE TYCH ,,CZERWONYCH ,,SPRZED LAT ...niebawem detale!


Nie pisze tego negatywnie nastawiony do PGL LP – gdyż sam jestem leśnikiem, ale nie ukrywam iż od wielu lat BOLI MNIE ...ciągłe okłamywanie lub milczenie w LASACH PAŃSTWOWYCH O PRAWDZIE i o sprawach wyjątkowo smutnych, które za sprawą LP stały się tragedią wielu rodzin !!!


Przechodząc do sedna niniejszego postu – przedstawiam Wam JAK I SKĄD CZYTALIŚCIE
moje info dla Was W KWIETNIU 2014 ROKU :


Podam BARDZO DOKŁADNIE że w kwietniu 2014 roku BYŁO WAS WIĘCEJ NA MOIM BLOGU aż o ...2. 341 wejść tylko tego miesiąca W PORÓWNANIU Z MARCEM 2014 roku!


DZIEKUJĘ I CIESZĘ SIĘ, ŻE ZAWSZE COŚ CIEKAWEGO ZNAJDZIECIE na www.pigipedia.blogspot.com DLA SIEBIE!!!


Dostałem ostatnio bardzo wiele miłych podziękowań za tekst o ...KONSTYTUCJI 3 MAJA JAKIEJ JAKOŚ NIKT NAS NIE CHCE W POLSCE NAUCZAĆ, a jedynie DUMNIE chwalimy się ...jakby nie patrzeć MARZENIAMI o owej  Konstytucji 3 maja !!!


A oto jak czytaliście ,, pigipedię ,, korzystając z serwerów całego świata :


Nr 1 ...wiadomo POLSKA ! (...dziesiątki tysięcy wejść !!!)

Nr 2 ...NIEMCY !!!

Nr 3 USA (...straciły miejsce nr 2 w kwietniu !!!)

Nr 4 Wielka Brytania (..ostro gonicie Amerykanów !!!)

Nr 5 Holandia (...mam tam stałych czytelników! POZDRAWIAM !!!!)

Nr 6 Francja (...non stop pnie się w górę!)

Nr 7 Irlandia (...ZAWSZE WSPANIALI LUDZIE I MILE WIDZIANI W POLSCE!!!!!)

Nr 8 Indonezja (...ostatnio zaglądacie do mnie częściej !!! WITAM !!!)

Nr 9 Norwegia (...coraz częściej ZE MNĄ !!! Pozdrawiam Cię Ola z mężem ...uczcie się norweskiego i ...SPEŁNIAJCIE SWE MARZENIA W PIĘKNYM KRAJU !!!)

Nr 10 UKRAINA (...gdzie muszą WALCZYĆ CORAZ ODWAZNIEJ O SPOKÓJ W SWOIM DOMU !!! Ja zawsze kibicuję słabszym ale...SILNIEJSZYM DUCHEM !!!)

Tak wygląda ,,zaledwie,, PIERWSZA DZIESIĄTKA moich czytelników w kwietniu 2014 roku A JA DZIEKUJĘ WAM WSZYSTKIM za miłe słowa, które od Was do mnie docierają za to co robię na blogu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Poniżej zaś przedstawiam TOP DZIESIĄTKĘ, ale...OGÓŁEM Waszych wejść na ten nowy blog www.pigipedia.blogspot.com - gdyż poprzedni www.pigipedia.blog.com mam ,,zamknięty,, (….ZAPRASZAM DO POCZYTANIA TAM 500 POSTÓW ) !

Pragnę tu niniejszym dodać, że liczba wejść na ten NOWY blog od chwili gdy go założyłem w 2013 roku – zwiększyła się do kwietnia 2014 roku ...AŻ O PRAWIE 350 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TO WASZA ZASŁUGA !


Nr 1 POLSKA

Nr 2 USA

Nr 3 NIEMCY

Nr 4 MALEZJA

Nr 5 WIELKA BRYTANIA

Nr 6 SERBIA

Nr 7 HOLANDIA

Nr 8 WENEZUELA

Nr 9 UKRAINA

Nr 10 FRANCJA


Tu klasyfikacja OGÓŁEM od 2013 roku jest zgoła odmienna, a ja tylko dodam, iż BARDZO ,,CIASNO JEST,, między pozycją nr 4 a 10 !!!


NA ZAKOŃCZENIE PODAM WAM ...NAJBARDZIEJ CZYTANE PRZEZ WAS MOJE INFORMACJE DO JAKICH ZAGLĄDALIŚCIE BARDZO CZĘSTO W KWIETNIU 2014 ROKU :


Nr 1 (...nie do pobicia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) tekst z 20 sierpnia 2013 roku o …,,PAZERNOSCI LESNIKÓW POLSKICH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Nr 2 tekst z 17 sierpnia 2013 roku KTO CZYTA MÓJ BLOG


Nr 3 tekst z 23 września 2013 roku ...PO-LITYCZNE ZERO LASÓW PAŃSTWOWYCH !!!!!!!!!!!!!!!!


Nr 4 tekst z 03 kwietnia 2014 roku


Nr 5 tekst z dnia 18 października 2013 roku


Nr 6 tekst z dnia 28 luty 2014 roku


Nr 7 tekst z dnia 28 marca 2014 roku ...o alkoholu na stanowiskach kierowniczych w LP


Nr 8 tekst z dnia 28 grudnia 2013 roku


Nr 9 tekst z dnia 05 kwietnia 2014 roku ,,ROSYJSKA AKCJA MECHANICZNA
POMARA ŃCZA ,,

Nr 10 tekst z dnia 22 marca 2014 roku (...o ,,braniu,, !!!!!)


A MACIE CO POCZYTAĆ...TEKSTÓW NA OBU BLOGACH JEST JUŻ PRAWIE
800 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mam nadzieję, że będą kolejne...


DZIĘKUJĘ I ZAPRASZAM !!!!!


Krzysztof Kowalczyk


PS.

POZDRAWIAM moich nowych czytelników z INDII ….!!!!