poniedziałek, 1 lutego 2016

KOLEJNE DZIESIĄTKI TYSIĘCY WASZYCH WEJŚĆ NA ,,PIGIPEDIĘ" Z SERWERÓW CAŁEGO ŚWIATA...PODSUMOWANIE STYCZNIA 2016 ROKU!

01 lutego 2016 roku


Jestem ostatnio bardzo, bardzo zabieganym człowiekiem z przyczyn o których wolałbym tu nie pisać głównie  dla dobra Skarbu Państwa ...ale nie mam zamiaru zaniedbywać mego bloga GDYŻ MNÓSTWO DOBRYCH RZECZY DZIEJE SIĘ W NASZEJ POLSCE  - więc ,,jedziemy dalej"...

Moi Drodzy!

Miesiąc styczeń 2016 roku to kolejne kilkadziesiąt tysięcy Waszych wejść na mój blog - więc podobnie jak co miesiąc poniżej krótkie podsumowanie czyli ,,TOP DZIESIĄTKA" pierwszych dziesięciu państwa świata skąd najczęściej mnie czytacie ...a takich państw jest co miesiąc KILKADZIESIĄT !!!

DZIĘKUJĘ WAM ZA ZAINTERESOWANIE I ZAPRASZAM CODZIENNIE  NA PORCJĘ NOWYCH INFO O TYM I OWYM ...NIE ZAPOMINAJĄC O LASACH PAŃSTWOWYCH W POLSCE!

W poniższej statystyce - mamy pewne państwo, które NAGLE dostało się aż do ścisłej czołówki ...

Oto ,,TOP DZIESIĄTKA" ZA MIESIĄC STYCZEŃ 2016 ROKU:

Nr 1.  POLSKA

Nr 2.  NIEMCY

Nr 3   ROSJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A więc mnie stamtąd czyta coraz więcej osób...

Nr 4.   HISZPANIA  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I to jest ogromna niespodzianka !WITAM!!!

Nr 5,  USA

Nr 6.  UKRAINA ( ...już na stałe w pierwszej dziesiątce??!)

Nr 7.  FRANCJA

Nr 8.  HOLANDIA

Nr 9. WIELKA BRYTANIA

Nr 10. KENIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ....i super ciepło prawda???!  :) 


No a teraz poniżej małe podsumowanie - JAK WYGLĄDA ,,TOP DZIESIĄTKA"  Waszego czytelnictwa OGÓŁEM na mojej ,,pigipedii" :

Nr 1 . POLSKA

Nr 2 . NIEMCY

Nr 3.  USA

Nr 4 . FRANCJA

Nr 5 . ROSJA

Nr 6.  HISZPANIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 7.  WIELKA BRYTANIA 

Nr 8. UKRAINA

Nr 9. HOLANDIA

Nr 10. TURCJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jeszcze raz DZIĘKI Wam wszystkim,że szukacie info dotyczących tego co się dzieje w Polsce...bez względu na fakt czy jesteście moimi Rodakami!

Tu muszę nadmienić,że chwilami szukam w sieci cudownie romantycznych miejsc skąd mnie czytacie jak dla przykładu te :

MAURITIUS :

SESZELE:
   

SZANUJMY WSPÓLNIE NASZĄ NATURĘ - BO DLA TAKICH WIDOKÓW ...WARTO JEST ŻYĆ !!!


Piszę jak jest...

Krzysztof  Kowalczyk

PS.

WITAM moich nowych czytelników  z MEKSYKU...EGIPTU...PORTUGALII...AUSTRALII...HISZPANII... - którzy akurat czytają ten powyższy tekst!!!