sobota, 30 czerwca 2018

ROSJA ... I PRAWDA O PIŁCE NOŻNEJ NA ŚWIECIE .

30 czerwca 2018 roku


No cóż?! Choć bardzo kibicowałem POLSKIEJ DRUŻYNIE to stało się już to o czym pisałem poprzednio . Teraz  NASI są już w domu... a nie nadal w Rosji na boisku -  a mi się wydaje, że to raczej media sprawiły (zaś my w to uwierzyliśmy!), iż DRUŻYNA POLSKA jest naprawdę aż taka dobra.

Jaka jest dobra zweryfikowały to właśnie te Mistrzostwa Świata w Rosji... i adieu Rosjo!
Na pocieszenie zostaje nam chociażby sytuacja jaką znamy z drużyną  Niemiec... :)

Ale nie ma tego złego.... co chwilę coś nowego odkrywamy no i ja pochwalę się Wam cóż to ja odkryłem oglądając jak dotąd te Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Rosji.

GENERALNIE ROSJA POZYTYWNIE ZASKAKUJE ODWIEDZAJĄCYCH ICH KIBICÓW Z CAŁEGO  ŚWIATA ... LUDZIE SĄ BARDZO SERDECZNI I UCZYNNI.
BARDZO WIELU KIBICÓW PRZY OKAZJI TYCH MISTRZOSTW UCZY SIĘ JĘZYKA ROSYJSKIEGO ,ABY CHOĆ W MINIMALNYM STOPNIU BYĆ ZROZUMIANYM.

PRZY OKAZJI TYCH MISTRZOSTW ŚWIATA MAJĄ OKAZJĘ ZWIEDZIĆ TEN PRZEPIĘKNY KRAJ W OKOLICACH MIEJSC, W KTÓRYCH TRWAJĄ AKTUALNIE ROZGRYWKI ICH ULUBIONYCH DRUŻYN.

A ja cieszę się z faktu,że choć mogę nadal śledzić rozgrywki z udziałem DRUŻYNY PERU!

Skoro Polska mnie zawiodła - mam choć na otarcie łez komu pokibicować dalej. NAPRZÓD DO BOJU WIELCY I WALECZNI POTOMKOWIE INDIAN !

Pięknie gracie...

Piszę jak jest...

Krzysztof  Kowalczyk