sobota, 16 czerwca 2018

ZMIENIA SIĘ CZYTELNICTWO ,, PIGIPEDII,,...

16 czerwca 2018 roku

W przerwie Mistrzostw Świata w piłce nożnej,które rozpoczęły się właśnie na pięknej rosyjskiej ziemi  niniejszym informuję Was,że zmieniło się czytelnictwo bloga który prowadzę.

Oczywiście zainteresowanie o tym co piszę jest duże z czego się cieszę ( ... a jest co pisać,tylko czasu mało!) i utrzymuje się na poziomie kilkunastu tysięcy wejść miesięcznie - to zauważam ostatnio wzrost zainteresowania ,,pigipedią,, przez inne państwa .
Oto dowód jak wyglądała ostatnia statystyka za miesiąc maj 2018 roku:

1. Polska
2.USA
3.Hiszpania
4. Niemcy
5.Rosja
6.Wietnam
7.Wielka Brytania
8.Holandia
9.Francja
10.Azerbejdżan

A tuż,tuż  za nimi znajdują się takie państwa jak Indie, Peru,Belgia,Białoruś,Rumunia ,Daniai wiele innych państw.
Miło mi,że akurat mnie znaleźliście w internecie i regularnie tu zaglądacie.

SERDECZNIE WAS POZDRAWIAM a szczególnie osoby z Peru , do którego od urodzenia mam ogromny sentyment i będę Waszym kibicował w Rosji (.. dziś gracie z Danią!) - bo wiem że wasza drużyna zakwalifikowała się w Mistrzostwach Świata w piłce nożnej.

Jeśli uznacie, że to o czym piszę od lat jest ciekawe to zainteresujcie tym również i Waszych znajomych,przyjaciół. 

Piszę o Polsce,mojej Ojczyźnie i o różnych sprawach, które mnie bardzo bolą ale także i o sytuacjach szczególnie tych z ostatniego okresu czasu, w których jestem dumny ,że jestem Polakiem!

Zapewne zawsze coś ciekawego tu znajdziecie dla siebie...

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk

PS.

To był piękny mecz i szkoda że Peru nie strzeliło karnego... należał się im jak nic!

Podobny obraz