wtorek, 10 czerwca 2014

ALKOHOL W LASACH PAŃSTWOWYCH .....PSSSSSSSSSSSSSSSSST ????!



Sławno, dnia 10 czerwca 2014 roku




PAN RYSZARD STANDIO

DYREKTOR RDLP PIŁA

UL. KALINA Nr 10

64-920 PIŁA


Szanowny Panie Dyrektorze !



Nawiązując do mojego pisma do Pana Adama Wasiak Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w Warszawie, oraz do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu w sprawie dotyczącej ALKOHOLU NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH W PAŃSTWOWYM GOSPODARSTWIE LEŚNYM ,,LASY PAŃSTWOWE,, - postanowiłem zwrócić się do Pana
z poniższym wnioskiem.




WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ

Na podstawie art.2 ust.1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 06 września 2001 roku / Dz. U. Nr 112, poz.1198 ze zmianami) uprzejmie proszę o udzielenie mi odpowiedzi na poniższe pytania ;


1/ CZY PRAWDĄ JEST , IŻ PANA PODWŁADNY PAN JERZY JASZCZYK NADLEŚNICZY NADLEŚNICTWA ZŁOTÓW MA POWAŻNE PROBLEMY Z ALKOHOLEM, KTÓRE DOPROWADZIŁY GO DO POPEŁNIENIA CZYNÓW KARALNYCH ??!


2/ CO JEST PANU JAKO SZEFOWI PANA NADLEŚNICZEGO WIADOME W TEJ SPRAWIE ??!


3/ CZY ÓW PAN NADLEŚNICZY MA AKTUALNIE ,,CZYSTĄ,, KARTĘ KARNĄ W CENTRALNYM REJESTRZE SKAZANYCH I CZY PAN DYREKTOR O TAKOWĄ KARTĘ OSTATNIO WYSTĘPOWAŁ – A JEŚLI TAK TO KIEDY ???!


4/ JEŚLI PAN DYREKTOR NIC NIE ZROBIŁ W TEJ SPRAWIE – TO PROSZĘ O ODPOWIEDŹ, JAKI MA TO ZWIĄZEK Z PANA SYNEM BARTOSZEM STANDIO , KTÓRY JEST ZASTĘPCĄ NADLESNCZEGO W TYMŻE SAMYM ZŁOTOWIE ??!


5/ CZY ZDANIEM PANA DYREKTORA SPOŻYWANIE ALKOHOLU I PROWADZENIE POD JEGO WPŁYWEM POJAZDU MECHANICZNEGO - TO SĄ NISKIE POBUDKI ??!


6/ CZY PRAWDĄ JEST, ŻE PAN NADLEŚNICZY W ZŁOTOWIE ZOSTAŁ PODDANY KURACJI ANTY ALKOHOLOWEJ I CZY PANU DYREKTOROWI O TYM WIADOMO ??!



7/ W ZWIĄZKU Z ODPOWIEDZIĄ JAKA W DNIU 09 CZERWCA 2014 ROKU UDZIELIŁ MI WIELKOPOLSKI KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W POZNANIU W SPRAWIE ZATRZYMANIA PRZEZ FUNKCJONARIUSZY KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI PROWADZĄCEGO POJAZD MECHANICZNY PANA PODWŁADNEGO – PROSZĘ O ODPOWIEDŹ , W JAKIM DNIU MIAŁO MIEJSCE OWE ZDARZENIE , ORAZ CZY TO PERSONALNIE PAN DYREKTOR RDLP PIŁA UDZIELIŁ PANU NADLEŚNICZEMU JASZCZYK ,,URLOPU WYPOCZYNKOWEGO,,, A JEŚLI TAK TO KIEDY I W JAKIEJ FORMIE TO JEST ,,USTNEJ,, CZY TEŻ ,,PISEMNEJ,, ??!


8/ CO PLANUJE PAN DYREKTOR UCZYNIĆ W TEJ SPRAWIE ??!


9/ CZY PAN NADLEŚNICZY NADLEŚNICTWA ZŁOTÓW W CHWILI OBECNEJ POSIADA UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA POJAZDEM I CZY UŻYWA SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH NADLEŚNICTWA LASÓW PAŃSTWOWYCH – A JEŚLI TAK TO JAKO KIEROWCA, CZY TEŻ DYSPONENT AUTA ??!



Szanowny Panie Dyrektorze !


,,EGO,, - znaczy tyle co ,,JA,, i w swojej najbardziej podstawowej funkcji konstytuuje to co KLUCZOWE, NAJWAŻNIEJSZE I PODSTAWOWE DLA KAŻDEGO CZŁOWIEKA ...JEGO ŚWIADOME ISTNIENIE !!!!

W istocie tylko przez naszą osobową, indywidualną, jednostkową ŚWIADOMOŚĆ - można czegokolwiek doświadczyć, co jest ostatecznym uformowaniem naszej egzystencji, bytu !


NIEKTÓRZY LEŚNICY LASÓW PAŃSTWOWYCH MAJĄ JEDNAK  TENDENCJĘ DO DEPRECJACJI SWEGO ,,EGO,, I CZASAMI NAWET SWEJ … ŚWIADOMOŚCI !!!!!!!!!!!!!!


Istnieje zaś się tylko wówczas, GDY MA SIĘ 100% PEŁNĄ ŚWIADOMOŚĆ ...że się istnieje!!!


Oczywiście wielu NIE TYLKO W NASZYCH LASACH PAŃSTWOWYCH uważa, że ,,CHWILOWY NIEBYT,, np.; pod wpływem przysłowiowej ,,wódy,,- ma również i swoje ,,plusy,,... sic!!!!!!!!!!!!!!


Każdy z nas składa się z jakby z TRZECH ,,EGO,, .... z TRZECH ,,JA,, !!!



1/ ,,NIŻSZE ,,JA,, - to podświadomość, pełne emocji, pragnień, uczuć i kompleksów.

To ta część naszej duszy, KTÓRA NIE ROZUMIE RZECZYWISTOŚCI, NIE JEST LOGICZNA, NIE ANALIZUJE- A JEDYNIE POZNAJE ŚWIAT POPRZEZ DOZNANIA.


Od niej zależy nasza intuicja- wewnętrzny głos zrozumienia bez argumentów!

A jako, że nie rozumuje....ZACHOWUJE SIĘ JAK ZWYKŁE DZIECKO, nie pojmując,iż coś mu wolno , a coś nie !



2/ŚREDNIE ,,JA,, - to nasza analityczna część duszy , nie odczuwająca żadnych emocji !

Nie czuje ...A ROZUMUJE!!!To właśnie stąd pochodzi nasze LOGICZNE MYŚLENIE...co wolno, a czego nam nie wolno !!!



Jest swego rodzaju naszym ,,FILTREM RZECZYWISTOŚCI,, i łącznikiem pomiędzy NIŻSZYM ,,JA,, a światem fizycznym!



DLA PRZYKŁADU ; NIŻSZE ,,JA,, odczuwa pragnienie NAPIĆ SIĘ (...np; wódki!!!), zaś ŚREDNIE ,,JA,, - za pomocą LOGIKI , decyduje o tym KIEDY I JAK SIĘ NAPIĆ, aby zrealizować swe pragnienie, biorąc pod uwagę okoliczności, warunki itp. !!!


3/ WYŻSZE ,,JA,, to swego rodzaju STAN DUCHOWY NASZEGO OPIEKUNA!

To od Niego pochodzą takie rzeczy jak ; MORALNOŚĆ, ALTRUIZM, WYŻSZE POBUDKI...

Owe WYŻSZE ,,JA,, nie baczy zbytnio bardzo na uwarunkowania czy to kulturowe, popędowe człowieka – a jedynie na to , aby ,,PODCIĄGAĆ,, człowieka wyżej , jak najwyżej w rozwoju osobistym i duchowym !!!


A więc nasze ludzkie ,,EGO,, jest pośrednikiem między NIŻSZYM (uczuciowym) ,,JA,, a WYŻSZYM ,,JA,, i światem materialnym.

Posiada możliwość logicznego myślenia i analizowania ...SWOJEGO PRAGNIENIA !!!!

TWORZY W TEN SPOSÓB OSOBOWOŚĆ KAŻDEGO Z NAS.....



To właśnie Panie Dyrektorze OD WZAJEMNYCH RELACJI OWYCH TRZECH RODZAJÓW ,,JA,, jakie powyżej wymieniłem - zależy to jak dany człowiek, np.; nadleśniczy postępuje, do czego dąży, co w danej chwili realizuje !


Jeśli te trzy ,,JA,, ze sobą idealnie współpracują – mówi się o ,,IDEALNYM CZŁOWIEKU,,!


Zaś kiedy takie ,,JA,, kombinuje, nie współpracując wzajemnie ze sobą – RODZĄ SIĘ NIEBEZPIECZNI DLA OTOCZENIA PIJACY, ALKOHOLICY, KTÓRZY ZABIJAJA ROCZNIE W POLSCE MNÓSTWO NIEWINNYCH OSÓB !!!!



TO DLA MNIE CZYSTY BANDYTYZM ...TAKI SAM ZRESZTĄ  JAKIM JEST UKRYWANIE TEGO TYPU ,,TYPÓW,, I ICH WPADEK PRZEZ PRZERÓŻNYCH KRETYNÓW, SNOBÓW I IDIOTÓW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Gdy WYŻSZE ,,JA,, odpowiadające jak podkreśliłem za MORALNOŚĆ jest kompletnie stłumione przez ,,JA,, ŚREDNIE i NIŻSZE ….wszystko w człowieku nie gra, ponieważ EGO średniego ,,JA,, jest wręcz pokornym sługą EGO popędowego (niższego ,,JA,, !!!


Dlatego u ludzi ŚREDNIE ,,JA,, jest tylko wykonawcą poleceń ,,JA,, NIŻSZEGO, popędowego, a jedyne o czym decyduje to …. JAK ZROBIĆ, JAK WYKOMBINOWAĆ TAK, ABY ZASPOKOIĆ SWÓJ POPĘD I NIE PONIEŚĆ PRZY TYM KARY !!!!



Dla przykładu ; JAK SIĘ NAPIĆ ,,WÓDY,, w pracy...JAK ZAŁATWIĆ SOBIE ,,URLOP WYPOCZYNKOWY,, po wpadce itd. itp. ….



Niestety takie ,,OSOBOWOŚCI,, zawsze są zdominowane przez przeróżnego rodzaju mniejsze czy większe popędy ...z którymi niestety nawet w Lasach Państwowych mamy do czynienia!!!!



Na zakończenie zadam Panu Dyrektorowi RDLP Piła ostatnie pytanie, które proszę traktować jedynie jako RETORYCZNE – na które nie oczekuję na pisemną odpowiedź :



A CO BĘDZIE JAK KOLEJNYM RAZEM DANY DELIKWENT ZNOWU ULEGNIE POPEDOWI I ZABIJE ,,PO PIJAKU,, NA PRZYKŁAD PANA MAŁŻONKĘ ALBO SYNA,  WNUKI ?????!



Darz Bór !



Krzysztof Kowalczyk



DO WIADOMOŚCI ;


1/ MINISTER SPRAW WEWNĘTRZNYCH – PAN BARTŁOMIEJ SIENKIEWICZ.



2/ DYREKTOR GENERALNY LASÓW PAŃSTWOWYCH – PAN ADAM WASIAK .