czwartek, 2 kwietnia 2020

KORONAWIRUS...CZAS NA CHWILĘ REFLEKSJI !!!

02 kwietnia 2020 roku

Dziś mija 15 lat gdy odszedł od nas Papież POLAK  Jan Paweł II, który w swym pontyfikacie zapewne zostanie zapamiętany i to BARDZO POZYTYWNIE   na  całe wieki !
Jan Paweł II jest już ŚWIĘTYM więc obecnie gdy cały świat walczy z tym niewidzialnym wrogiem KORONAWIRUSEM   - gorąco Was namawiam i polecam w tym bardzo trudnym dla ludzi na całym świecie okresie o modlitwę o wstawiennictwo Jana Pawła II w szybkim ustąpieniu pandemii koronawirusa ...  

NAWET NA DZIŚ GDY CAŁY WATYKAN... PLAC ŚWIĘTEGO PIOTRA W RZYMIE  ... JEST TAK NIEWYOBRAŻALNIE PUSTY... POGRĄŻONY W CISZY...ZASTANÓWMY SIĘ W TEJ REFLEKSJI  I  MODLITWIE ... CO BÓG  CHCE NAM POWIEDZIEĆ AKURAT DZIŚ  W TAK TRUDNYCH CHWILACH ...??!


 Spotkania na swej drodze z Ojcem Świętym Janem Pawłem II  zawsze były niezapomnianym przeżyciem ....

PODOBNIE PO PAPIESKIE BŁOGOSŁAWIEŃSTWO I WSTAWIENNICTWO WIERNI KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO UDAJĄ SIĘ DO KRAKOWA NA ULICĘ FRANCISZKAŃSKĄ NR 3..... DZIŚ TAKŻE PUSTE JAKBY CHCIAŁY NAM COŚ PRZEKAZAĆ.
Jestem pewien, że w swym życiu znajdziecie czas aby właśnie to miejsce odwiedzić choć na chwilę...a ja już tam byłem i to  wielokrotnie!

Papież wszędzie gdzie był na świecie błogosławił nam wszystkim ... podobnie będzie  teraz gdy znaleźliśmy się w potrzebie!

Piszę jak jest...
Krzysztof  Kowalczyk

PS.
A na dziś w tą chwili refleksji DEDYKUJĘ  wszystkie moje łzy, które wylałem z siebie wówczas 15 lat temu w kościele, w którym zjawiłem się tuż po informacji jaką przekazały nam media ... że dziś  odszedł do domu Ojca polski Papież Jan Paweł II    -   wszystkim  zarażonym na całym  świecie, a jest ich według dzisiejszych danych już ponad milion osób , oraz w intencji wszystkich zmarłych !!!

Pozdrawiam serdecznie internautów z Ugandy...w tej chwili czytających mój blog! : )