środa, 1 kwietnia 2020

... KORONAWIRUS ... I MOJE PODSUMOWANIE WASZEGO CZYTELNICTWA ,,PIGIPEDII"

01 kwietnia 2020 roku
Prima aprilis 2019. MEMY i śmieszne obrazki na 1 kwietnia | Nasze ...

Dziś jest 01 kwietnia... a więc PRIMA APRILIS!
Przypomniał mi o tym Pan Andrzej do którego dziś dzwoniłem z pewną informacją w którą jak się okazało  ten nie uwierzył i oddzwonił po chwili do mnie ŚMIEJĄC SIĘ  z pytaniem : ... NAPRAWDĘ??! PYTAM BO TO DZIŚ JEST PRIMA APRILIS ??!
OSTATNIO GDY PATRZĘ NA TO CO DZIEJE SIĘ WOKÓŁ NAS NA ŚWIECIE TO ODECHCIEWA MI SIĘ PO PROSTU ŚMIAĆ ...

Na dzień dzisiejszy na koronawirusa zmarło łącznie 43 osoby zaś 2 554 jest OFICJALNIE zarażonych...

A TAK WYGLĄDA WASZE CZYTELNICTWO NA ,,PIGIPEDII" W OSTATNIM OKRESIE:
1. POLSKA
2. USA
3. NIEMCY
4, CHORWACJA
5. ARGENTYNA 
6. FRANCJA
7. ROSJA
8. TURKMENISTAN
9. UKRAINA
10.PORTUGALIA

a poza tym na kolejnych miejscach uplasowały się m.in.:

11. ZJEDNOCZONE EMIRATY ARABSKIE
12. HONGKONG
13. HOLANDIA
14. IRLANDIA
15. HISZPANIA
16. WIELKA BRYTANIA
17. SZWAJCARIA 

Dziękuję Wam BARDZO  i wiem, że oczekujecie ode mnie WIĘCEJ  ale na tym etapie ... na razie nie piszę tego co bym chciał oczywiście podpierając się FAKTAMI  gdyż są takie sprawy o których chciałbym Wam przekazać  ... proste jak przysłowiowy drut , które co niektórym się wydaje, iż są  one ... BARDZO, BARDZO KRĘTE !!!
ALE WARTO JEST BYĆ CIERPLIWYM...

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk
PS.

Poniżej przedstawiam kilka śmiesznych memów i filmów ...i pamiętajcie że ŚMIECH TO ZDROWIE także zdrowia Wam życzę i zaglądajcie na pigipedię o każdej porze dnia i nocy!


Prosty pomysł na prima aprilis: – Bomba czasowa
Źródło: bibsy.pl


Żródło: bibsy.pl

Źródło: bibsy.pl