poniedziałek, 16 października 2023

NO I CO??! PRZEWIDZIAŁEM WYNIK WYBORCZY...WRĘCZ IDEALNIE!

 17 października 2023 roku

W mojej ostatniej informacji na blogu napisałem PRZED WYBORAMI :

,, CHCECIE ZNAĆ WYNIK WYBORCZY?! BARDZO PROSZĘ: PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ WYGRA Z WYNIKIEM 36 a 40 PROCENT  POPARCIA!👍👍👍

A FREKWENCJA? Moim zdaniem w wyborach weźmie udział ponad  60 procent uprawnionych! " 

Tak było dnia   10 października 2023 roku ...A DZIŚ 17 PAŹDZIERNIKA 2023 ROKU OFICJALNE wyniki wyborów w 99 procentach przedstawiają się następująco:

WYBORY W POLSCE WYGRAŁO Z WYNIKIEM 35,41 PROCENTA PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ , NA KTÓRE GŁOSOWAŁO 7 633 782 POLAKÓW!

A WIĘC MÓJ TYP BYŁ PRAWIE IDEALNIE TRAFIONY...👍👍👍

ZAŚ FREKWENCJA BYŁA NA REKORDOWYM POZIOMIE 74,3 PROCENTA ... a ja przewidywałem, że w wyborach weźmie udział ponad 60 procent uprawnionych do głosowania! 👍👍👍

A ponieważ niestety zapowiada się w wyniku tego demokratycznego głosowania, nie będzie nadal rządził PiS samodzielnie - to ja teraz ZAPOWIADAM,  iż nasz najbliższy rząd będzie prawdopodobnie składał się z koalicji z...i tu stawiam na moim zdaniem Trzecią Drogę (...która osiągnęła wynik wyborczy 14,41 procenta - i 3 105 690 Polaków głosujących !) , dla której będzie to szansa jaka trafia się raz na pewien okres czasu! 

INNE ROZWIĄZANIA BĘDĄ DLA POLSKI BARDZO SZKODLIWE ...CHAOTYCZNE...I KRÓTKOTRWAŁE...NO I ZAPEWNE BĘDĄ NASTĘPNE WYBORY PARLAMENTARNE!

Wiec jak będzie... czas okaże!

A TERAZ NAPISZĘ ,,COŚ" DO TYCH 7 633 782 POLAKÓW, KTÓRZY ODDALI SWÓJ GŁOS NA RZĄD PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI : 

SPOKOJNIE...BĘDZIECIE JESZCZE DUMNI Z PREZESA TEJ PARTII, ZA KTÓRĄ BYLIŚCIE I MAM NADZIEJĘ,ŻE WCIĄŻ JESTEŚCIE W TYCH OBECNYCH CHWILACH PEŁNYCH NIEWIADOMYCH SPRAW.

ON ZAWSZE MA NA WZGLĘDZIE TYLKO DOBRO NASZEJ OJCZYZNY POLSKI I JEJ RODAKÓW...A NIE DLA PRZYKŁADU PRO-NIEMIECKICH CZY PRO-ROSYJSKICH ŻOŁDAKÓW, KTÓRYCH NIE BRAKUJE POŚRÓD NAS W DZISIEJSZYCH REALIACH!

 

Zdjęcie sprzed kilku lat zrobione na pewnym WAŻNYM, bo HISTORYCZNYM KOPCU na Lubelszczyźnie  

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk 

PS.

Wczoraj 17 października 2023 roku czytaliście mój blog z : POLSKI...PORTUGALII...USA...KAZACHSTANU...SZWECJI...SINGAPURU...NIEMIEC...ROSJI...UZBEKISTANU...JAPONII...CZECH...SZWAJCARII...BUŁGARII...WIELKIEJ BRYTANII...