poniedziałek, 19 czerwca 2023

HISTORIA ...CZAS MINIONY ?!

 19 czerwca 2023 roku

Dziś powrót do REFLEKSJI, które zapisałem dokładnie... 10 lat temu, ostatniego dnia starego 2013 roku!

Co się zmieniło w Polsce od tego czasu? OCZYWIŚCIE BARDZO WIELE...a głównie za sprawą tego, że w naszym kraju NIE MA JUŻ RZĄDÓW PLATFORMY OBYWATELSKIEJ, I TEGO CIĄGŁEGO OGŁUPIANIA POLAKÓW, ROZKRADANIA MAJĄTKU NARODOWEGO I CIĄGŁYCH AFER!

 Przypomnę Wam co wówczas napisałem:

Piszę tu - to co wiem,

Nie tylko dla siebie!

Piszę tu - to co chcę...

Dla Was, O NICH ...dla Ciebie!

 

Czas ciągle przy tym płynie...

A ja często piszę wręcz na kolanie...

Polska dla mnie akurat z tego słynie,

DLATEGO też dużo tu wieści o... niejednym baranie!!!

 

Udowadniam wszem,że BIAŁE TO BIAŁE!

A w Lasach...ZIELONE TO ZAWSZE JEST ZIELONE!

Czasem, choć nawet tego celowo nie chciałem...

Piszę jakie to wszystko jest chwilami ,,popieprzone"!!!

 

Kończy się dziś ,,STARY ROK"...

Jutro już mamy ...2014!

A ja konsekwentnie tak krok w krok...

I o tym jaki ten świat jest wciąż ,,zarąbiasty"!

 

Jakież powietrze w Polsce jest ,,zdrowe"...

I rządzący tym ,,nadwiślańskim krajem"...

JAKIEŻ ,,PRZEJRZYSTE" SĄ LASY PAŃSTWOWE...

Choć z niejedną wpadką, czy też...zgniłym jajem!!!

 

Jakaż ,,troska" O LASY i tych skromnych, leśnych ludzi...

A ileż PO-litycznej w tym wszystkim ściemy...

Nie jednego dziś KOSZMAR nagle ze snu budzi...

JAKIE BĘDZIE JUTRO...SKORO TEGO NIE WIEMY??!!!!

 

WSZYSTKO to prawie jak w wojsku...gdzie ZAWSZE SIĘ CAŁOŚĆ ZGADZA!🙈🙉🙊

Kiedyś...NIE BYŁO NAS - BYŁ LAS!!!

Czy tylko moja myśl tak po nim dziś się przechadza,

i dostrzega jak PERFIDNY aktualnie ten czas ??!!!


Siadam w mym lesie na pniaku... i tak dywaguję:

SKĄD W LASACH PAŃSTWOWYCH AŻ TYLU TCHÓRZY??!

Przecież nie wszyscy z nich to zwykłe... (...)

Bo to już rychło UPADEK nam ,,leśnym" wróży!

 

Gdzie są te dawne, sympatyczne czasy...

Kiedy nawet żywica w lesie jakoś inaczej pachniała?!

I TA RADOŚĆ TWORZENIA, KROCZĄCA WTEDY PRZEZ LASY...

Która każdą ,,CZERWONĄ OSOBĘ" w lasach omijała!!! 

 

DZIŚ W TYCH LASACH ,,DLA STOŁKA"...,, DLA KASY"

Jak grzyby po deszczu ,,mendy" się rodzą !!!

KTÓRYM PŁACĄ NAWET TE SAME PAŃSTWOWE LASY,

GDYŻ WŁAŚNIE TE ŻŁOBY...NIC TYLKO IM SZKODZĄ!!!

 

,,Każdy orze jak może"...jak mawia stare polskie przysłowie!

Ja zaś na ,,pigipedii" czynie to...PO SWOJEMU!

Choć nie jednemu włos się jeży na głowie,

Gdy ,,dowalam" temu czy też tamtemu... 


ZAWSZE TAKI BYŁEM...DLATEGO NIEJEDNOKROTNIE ,,OBRYWAŁEM"!

LECZ JEST DZIŚ ,,COŚ" Z CZEGO TERAZ SIĘ ŚMIEJĘ:

WŁAŚNIE PRZY TYM SIĘ DOWIEDZIAŁEM...

ŻE ,,PRAWDZIWY PRZYJACIEL" W LASACH PRAWIE JUŻ NIE ISTNIEJE!!!!!!!!!!!!

 

Za awans zawodowy, premię, spokojną pracę i ,,pewny chleb"...

WIĘKSZOŚĆ w lasach SPRZEDA CIĘ DZIŚ TAK JAK STOISZ!!!

A czyni to niestety GŁÓWNIE ZWYKŁY ,,KIEP"...

Z którym wspólnie pracujesz...któremu dziś ufasz i się go nie boisz!

 

Najgorsze w tym wszystkim , że to ,,KTOŚ" toleruje...

Podsyca...podpuszcza...OLIWY DO OGNIA DOLEWA!

Nawet gdy wiosna w lesie i nowe życie kiełkuje...

Gdy się cieszysz, że praca cudowna...wokół natura i te piękne drzewa!

 

CZEGO WAM ŻYCZYĆ W 2014 ROKU?!

Mniejsze czy większe ...starsze czy młodsze ,,LEŚNE DZIECI"?!

Więc nadal robiąc to co robię tu kroczek po kroku, 

Podpowiem tylko: OMIJAJCIE Z DALA KAŻDE ,,LEŚNE ŚMIECI"😉

A NAJLEPIEJ WRZUCAJCIE JE DO KOSZA NA ŚMIECI DO NATYCHMIASTOWEJ UTYLIZACJI...😎


Hmmmmmm?! Tyle moje słowa o Lasach Państwowych za czasów Platformy Obywatelskiej ... NIGDY WIĘCEJ TAKICH SYTUACJI W NASZEJ OJCZYŹNIE!  Oby...nie było już tego typu sytuacji w naszym życiu nigdy! A jak jest obecnie w Waszych jednostkach po tych również 10 latach?

I tu w tej chwili przypomniał mi się pewien mężczyzna: OTO ON :

 PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ... trzymający  Z UŚMIECHEM I RADOŚCIĄ w ręku ten transparent, podczas otwarcia przekopu Mierzei Wiślanej, na której i ja byłem - gdyż to historyczny dla Polski moment oderwania się od wpływów Rosji Putina a poniżej na koszulce wizerunek twarzy Jarosława Kaczyńskiego, dzięki któremu NIE MOŻLIWE STAŁO SIĘ MOŻLIWE...... STĄD ZAPEWNE TRAFNE I SŁUSZNE SŁOWO: ,,SUPERSTAR"!!!

 
 
 
Tylko oddanie głosu na tego typu ludzi w najbliższych wyborach parlamentarnych w Polsce, na Prawo i Sprawiedliwość - myślę, że tym razem jeszcze lepiej dobranych pozwoli nam wszystkim żyć godnie i pracować, bez kłamstw, oszustw, przy ciągłym rozwoju naszej Ojczyzny!


Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk

PS.

 HISTORIA .... KTÓRA ZDARZYŁA SIĘ KIEDYŚ W LASACH PAŃSTWOWYCH:

Wciąż jest pewien bardzo nie przyjemny typ , gdzieś tam w pewnej jednostce LP, któremu władza nad ludźmi totalnie odbiła kiedyś do głowy! Gdy dowiedziałem się od pracowników jaką ma ,,ksywkę" ... od razu zrozumiałem dlaczego mu ją nadali👍Faceta nazywają  po prostu :,, GOEBBELS "...a jeśli znacie historię tego człowieka, to przyznacie mi że ...wyjątkowo to podła menda!!! I tak jest i w tej leśnej firmie...

Ma totalnie skaleczoną manię wyższości nad innymi pracownikami... a to cecha BARDZO nie wskazana w lasach i nie tylko prawda?!

Kiedyś, zapewne za czasów Platformy Obywatelskiej facet nagle awansował na... chyba inżyniera nadzoru... Jak wiecie, jest to stanowisko, gdzie należy już wykazać się dużą wiedzą praktyczną w terenie...

Niestety nie z Goebbelsem : pusty a do tego totalnie już łysy łeb...😅😂

I gdy ,,kolega", który go zna postanowił mu pogratulować nowego stanowiska - podszedł do niego i szczerze wyciągnął rękę to ... ,,Goebbels" mu nie podał  buńczucznie dłoni! Po prostu ...kretyn i idiota!😖

Wyobrażacie sobie jak bardzo głupio i niezręcznie zrobiło się temu ,,koledze"...?!

Lecz takie sytuacje nie tylko w Lasach Państwowych szybko się mszczą...gdyż po wyjątkowo krótkim czasie ,, Goebbels" stracił swe stanowisko i teraz pracuje od paru już lat w innej jednostce, ale też LP.

WYOBRAŻACIE SOBIE JAKI RECHOT TERAZ MA Z NIEGO NON STOP TEN ,,KOLEGA",KTÓRY MU USIŁOWAŁ WÓWCZAS  ZŁOŻYĆ GRATULACJE...👍👍👍 

Ale cwany ,,Goebbels" zadbał o to, aby wciąż zajmować mieszkanie LP w starej firmie, w której nakłady  na to mieszkanie są naprawdę duże, i tak jest ciągle...a teraz dojeżdża sobie do sąsiedniej jednostki, gdzie zapewne mniej znają jego charakter inni pracownicy.

Kiedyś, pewnego dnia słyszałem w jego ,, starej" firmie pewną opinię o nim , o ,,Goebbelsie"...gdzie słowa ,,Panie jak ja się cieszę, że pozbyłem się takiego durnia" ... świadczą już totalnie o wszystkim !!!

Teraz ,,tupie" koło swego nowego szefa za KOLEJNYM awansem na... inżyniera nadzoru, gdyż poprzedni nie podołał trudom ,,zarządzania"🙈🙉🙊tą jednostką ...trudom jakie nie mieszczą się w głowach zwykłych, uczciwych leśników. 

Coś na ten temat wiem...również z własnego doświadczenia!O TYM JUŻ NIEBAWEM SOBIE POCZYTACIE NA ,,PIGIPEDII" I TO W DETALACH...😏

 A wczoraj czytaliście mnie z:

USA...KANADY...WIELKIEJ BRYTANII...POLSKI...HISZPANII...SINGAPURU...AUSTRALII...NIEMIEC...SZWECJI...HOLANDII... i 28 innych państw! CIESZĘ SIĘ ... i ZAPRASZAM WAS PONOWNIE!👍